Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat deden/ doen jullie voordat je zwanger was qua leefstijl

+21
sanne-84
Ayla
studiebol
liesje
Pien
Flower_L
Mida4you
Star007
Océane
Twellie
Printje
Linda
Sylvana
Parisienne
Susan
Highway
Paper Crown
Ugly Betty
SarahKey
Pussycat
SleepingBeauty
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat deden/ doen jullie voordat je zwanger was qua leefstijl - Pagina 3 Empty Re: Wat deden/ doen jullie voordat je zwanger was qua leefstijl

Bericht  Highway za 30 jun 2012 - 19:53

Oh helemaal vergeten maar ik ben mijn cola en koffie verslaving ook al van te voren gaan aanpakken. Dronk minimaal 1 liter cola en 1 liter koffie per dag. Ben gaan minderen omdat ik wist dat je als je zwanger bent een stuk minder van beiden mag. Inmiddels drink ik alleen caf vrije koffie en cola en dan max 3 koffie en 1 glas cola per dag.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat deden/ doen jullie voordat je zwanger was qua leefstijl - Pagina 3 Empty Re: Wat deden/ doen jullie voordat je zwanger was qua leefstijl

Bericht  Pandora za 30 jun 2012 - 20:59

Voordat wij voor ons eerste kindje gingen was ik al wel gestopt met roken, verder mijn levensstijl niet aangepast. In het weekend dronk ik graag een wijntje en met eten dacht ik er ook niet om. Toen ik ontdekte dat ik zwanger was ben ik wel onmiddellijk mijn levensstijl aan gaan passen.

We hadden zowiezo niet gedacht dat de eerste zwangerschap zo snel zou gaan dus ik heb de eerste twee weken van mijn zwangerchap (toen ik dus nog niet overtijd was maar in theorie wel al zwanger was) nog wel alcohol gedronken.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum