Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zien jullie vrije dagen met de kinderen eruit?

+15
Linda
Lilypie
mauwmauw
Printje
SarahKey
Tania
Fearie
Niene
Parisienne
liesje
Pussycat
Ayla
kwak
Jazzlyn
Coco
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe zien jullie vrije dagen met de kinderen eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zien jullie vrije dagen met de kinderen eruit?

Bericht  Dolphinne za 30 jun 2012 - 2:48

Meestal wordt mijn zoontje rond 7 uur wakker. Hij mag dan even tv kijken in de woonkamer terwijl ik nog even in bed blijf (deur slaapkamer zit aan de woonkamer). Na een tijdje komt mijn zoontje me meestal ophalen of hij komt nog even in bed spelen met zn auto's.
Daarna ontbijten en dan ga ik meestal wat in het huishouden doen. Afwassen, stofzuigen, wassen etc. Mijn zoontje speelt dan even zelf.
Tussendoor eten we rond half 11 een keer fruit of een kopje thee/koffie met een koekje.
Daarna weer spelen.
Rond half 1 lunchen. Daarna soms naar oma (elke woensdag). Samen met oma boodschappen doen en daar spelen in huis. Na het warm eten rond 6 uur gaan we dan weer naar huis. Douchen en naar bed.
Andere dagen gaan we 's middags nog even weg. Speeltuin, zwemmen, boodschappen etc.

Vandaag zijn we de hele dag in de tuin geweest. Vanochtend onkruid wieden en grasmaaien en vanmiddag een badje met water gevuld.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zien jullie vrije dagen met de kinderen eruit? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zien jullie vrije dagen met de kinderen eruit?

Bericht  Slakje za 30 jun 2012 - 21:22

Onze plannen zijn altijd anders. Ik probeer op mijn vrije dagen voornamelijk het huishouden te doen en veel bezig te zijn met Louise. Op woensdag om 6u ga ik fitnessen en op zondagochtend ga ik auto rijden.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  teletascha za 30 jun 2012 - 23:11

Om 7 uur opstaan. Dan ontbijten, koffie drinken en spelen. Om 10 weer slapen, tot 12 uur. Dan gaan we meestal wat doen (boodschappen, stad) en dan weer slapen van 3 tot 5. En dan kook ik.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: