KletsTopic
+32
Blair
Lejow
Sjaantje
Minx
_Nina
Erin
Roza
Middleme
Toet
Zwerver
Benthe
Tinus
SoGood
Stuiterbal
Alex
Aziraphale
Silver
Takkie
Mida4you
Snoes
Jade
Rose
Pien
heartsdale
Rush
Tiana
ExpressoB
VeryCherry
Pompoen
Ibbeltje
Burn
Kowalski
36 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: KletsTopic
Doedel schreef:Erin schreef:Hebben jullie teveel wijn op?
Bijna een flesje!
Held!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Doedel schreef:Erin schreef:Hebben jullie teveel wijn op?
Bijna een flesje!
Held!
Ik zal zo lekker slapen en laat mijn vriend er vroeg uit gaan voor de kinderen! Morgen een zoveel jarig bruiloft feestje, dus nog een flesje En zondag ben ik waarschijnlijk brakjes.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb zelfs gister bij de meeting niet gedronken
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Smikkell schreef:Ik heb zelfs gister bij de meeting niet gedronken
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkel (op janktoontje)....die vrouw gaat maar door...nu schrijft ze op facebook dat ik goed op de foto sta !
Pompoen- Lady Post-a-lot
Doedel schreef:Erin schreef:Doedel schreef:Erin schreef:Hebben jullie teveel wijn op?
Bijna een flesje!
Held!
Ik zal zo lekker slapen en laat mijn vriend er vroeg uit gaan voor de kinderen! Morgen een zoveel jarig bruiloft feestje, dus nog een flesje En zondag ben ik waarschijnlijk brakjes.
Oo maar daar hebben ze de zondagen voor gemaakt hoor!
Kowalski- Ratel
Ik ga zondag klussen, net als gisteren, vandaag en morgen...dus ik merk het vershcil niet behalve dat ik morgen inkopen moet gaan doen voor zondag want ik denk dat we precies aan allerlei dingen toe zijn die we nog moeten kopen op zondag!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Ik ga zondag klussen, net als gisteren, vandaag en morgen...dus ik merk het vershcil niet behalve dat ik morgen inkopen moet gaan doen voor zondag want ik denk dat we precies aan allerlei dingen toe zijn die we nog moeten kopen op zondag!
Mag ik jou iets vragen?
Kowalski- Ratel
Doedel schreef:Erin schreef:Doedel schreef:Erin schreef:Hebben jullie teveel wijn op?
Bijna een flesje!
Held!
Dat is pas een helden actie!
Ik ben maar een saaie doos vanavond. Lekker koppie thee met een koekje erbij. Het was de bedoeling om even uit te gaan maar ben te lui. Dus ik kan wel wat vermaak gebuiken op de late avond.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Kowalski schreef:Doedel schreef:Erin schreef:Doedel schreef:Erin schreef:Hebben jullie teveel wijn op?
Bijna een flesje!
Held!
Oo maar daar hebben ze de zondagen voor gemaakt hoor!Baal ik ff dat ik moet werken!
Ik had het er woensdag met een oud collega over, ik mis die knal horeca avonden.
Echt he? ik vraag net wat aan een vriend van me op FB, krijg ik terug, wat wil je van me? Volgens mij zit zijn vriendinnetje achter de computer jaloers te zijn.
Gast- Gast
Erin schreef:Doedel schreef:Erin schreef:Doedel schreef:Erin schreef:Hebben jullie teveel wijn op?
Bijna een flesje!
Held!
Dat is pas een helden actie!
Ik ben maar een saaie doos vanavond. Lekker koppie thee met een koekje erbij. Het was de bedoeling om even uit te gaan maar ben te lui. Dus ik kan wel wat vermaak gebuiken op de late avond.
Ik laat ze net zo lang schreeuwen tot hij eruit gaat met ze, ik ben 5 dagen in de week de vagina.. Dus het is wel even lekker!
Gast- Gast
Kowalski schreef:тыквашка schreef:Ik ga zondag klussen, net als gisteren, vandaag en morgen...dus ik merk het vershcil niet behalve dat ik morgen inkopen moet gaan doen voor zondag want ik denk dat we precies aan allerlei dingen toe zijn die we nog moeten kopen op zondag!
Mag ik jou iets vragen?
Dat heb je zojuist gedaan!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Kowalski schreef:тыквашка schreef:Ik ga zondag klussen, net als gisteren, vandaag en morgen...dus ik merk het vershcil niet behalve dat ik morgen inkopen moet gaan doen voor zondag want ik denk dat we precies aan allerlei dingen toe zijn die we nog moeten kopen op zondag!
Mag ik jou iets vragen?
Shut up! Ik wil het ook
Gast- Gast
Alex schreef:Kowalski schreef:тыквашка schreef:Ik ga zondag klussen, net als gisteren, vandaag en morgen...dus ik merk het vershcil niet behalve dat ik morgen inkopen moet gaan doen voor zondag want ik denk dat we precies aan allerlei dingen toe zijn die we nog moeten kopen op zondag!
Mag ik jou nog iets vragen?
Kowalski- Ratel
Doedel schreef:Al die geile smileys word ik ook krankjorum van!
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:тыквашка schreef:Ik ga zondag klussen, net als gisteren, vandaag en morgen...dus ik merk het vershcil niet behalve dat ik morgen inkopen moet gaan doen voor zondag want ik denk dat we precies aan allerlei dingen toe zijn die we nog moeten kopen op zondag!
Mag ik jou iets vragen?
Haha Alex was wel bijdehand, maar nu ben ik nieuwsgierig wat je wil vragen ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Kowalski schreef:тыквашка schreef:Ik ga zondag klussen, net als gisteren, vandaag en morgen...dus ik merk het vershcil niet behalve dat ik morgen inkopen moet gaan doen voor zondag want ik denk dat we precies aan allerlei dingen toe zijn die we nog moeten kopen op zondag!
Mag ik jou iets vragen?
Betekent тыквашка echt pompoen?
Kowalski- Ratel
Kowalski schreef:тыквашка schreef:Kowalski schreef:тыквашка schreef:Ik ga zondag klussen, net als gisteren, vandaag en morgen...dus ik merk het vershcil niet behalve dat ik morgen inkopen moet gaan doen voor zondag want ik denk dat we precies aan allerlei dingen toe zijn die we nog moeten kopen op zondag!
Mag ik jou iets vragen?
Nee, het betekend pompoentje .
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Kowalski schreef:тыквашка schreef:Kowalski schreef:тыквашка schreef:Ik ga zondag klussen, net als gisteren, vandaag en morgen...dus ik merk het vershcil niet behalve dat ik morgen inkopen moet gaan doen voor zondag want ik denk dat we precies aan allerlei dingen toe zijn die we nog moeten kopen op zondag!
Mag ik jou iets vragen?
Nee, het betekend pompoentje .
Ahw
Kowalski- Ratel
Doedel schreef:Was dat alles?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850