Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KletsTopic

+32
Blair
Lejow
Sjaantje
Minx
_Nina
Erin
Roza
Middleme
Toet
Zwerver
Benthe
Tinus
SoGood
Stuiterbal
Alex
Aziraphale
Silver
Takkie
Mida4you
Snoes
Jade
Rose
Pien
heartsdale
Rush
Tiana
ExpressoB
VeryCherry
Pompoen
Ibbeltje
Burn
Kowalski
36 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 20:10

goedemorgen meiden,

alex, wij downloaden via BitChe, en ik kan het zelf dus dan is het wel makkelijk in gebruik laughcry

Lacey, wat leuk zeg ben benieuwd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  VeryCherry do 12 jul 2012 - 20:30

Bluh, moet vanmiddag met N naar de huisarts. Maar waarom regent het nou áltijd als ik daar met hem heen moet?!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 20:31

toch niks ergs he?

Vandaag m`n laatste werkdag :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  VeryCherry do 12 jul 2012 - 20:35

Hij heeft al een week last van zijn voet, laatste paar dagen wordt het alleen maar erger en kan hij er bijna niet op lopen. Het is ook rood en voelt warm en het is op dezelfde plek als waar hij vorig jaar die houtsnipper in zijn voet had zitten.
Vorige week met voetballen raakte hij een bal verkeerd, dus misschien komt het wel daardoor, maar het zit me niet helemaal lekker. En helemaal niet zo vlak voor de vakantie. Heb al hele visioenen dat hij een gebroken pootje heeft en dat hij dan maar zwemgips moet, anders kan hij nog niet zwemmen en blablabla. Zit mezelf gewoon weer gek te maken, zoals altijd.

Lekker hoor, je laatste dag werken. Moet je de hele dag?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 20:49

owjee, dan hoop ik ook dat het meevalt. Maar dat het rood is en hij er niet op kan lopen is niet zo heel goed.

En ja moet tot 18u werken vandaag maar het is rustig dus heb nu al niet veel meer te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Alex do 12 jul 2012 - 21:06

Lily, dank je wel, ik zal eens kijken of ik daar ook mee kan werken KletsTopic - Pagina 34 394967

VC, heb je het boek nog gevonden? Of heb je uiteindelijk iets anders gekocht?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast do 12 jul 2012 - 23:02

Hoi meiden!

VC, Tim vond het erg leuk te horen dat hij zo'n jonge fan heeft Wink
Sprak hem gisteren in de Flame, maar ik heb geen flauw idee hoe jij eigenlijk heet dus wie die fan is weet hij nu niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:05

degene die mij gaat vervangen tijdens m`n verlof heeft zich zojuist ziekgemeld KletsTopic - Pagina 34 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 2:15

OMG Lily nee dat meen je niet?? Nou ja boeiend voor jou jj hebt lekker verlof Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:15

Ik heb even jullie mening nodig:

Ik ben aan het afstuderen maar het lukt allemaal niet met mn scriptie, nu was ik van de week voor de laatste keer langs gegaan bij mn begeleider en toen zei ze van: ik kijk er 21 augustus pas naar.
Ik daarna mn beste vriend gebeld en die werd vervolgens helemaal gek, dat ik terug moest gaan en eisen dat ik gelijk een reactie wilde van mn begeleider, en waarom ik zo over me heen liet lopen, ik dacht echt: wat is dit :O Op gegeven moment was ik het zo zat dat hij me de les zat te lezen, en sowieso, hij moet snappen dat ik niet hem ben en dat ik een andere keus heb gemaakt.
Sindsdien is hij dus superkwaad, omdat ik de hoorn erop heb gegooid. Hij heeft me nu al paar dagen genegeerd, en net kreeg ik hem te pakken en echt, weer werd hij helemaal gek.
Is het nu terecht dat hij zo boos is? Dat hij boos is kan ik nog wel inkomen maar niet dat je zó boos bent dat je de ander dagen gaat negeren en net aan de telefoon gewoon gaat lopen schreeuwen :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:16

haha ja, maar vind het gewoon erg lullig omdat het misschien nog langdurig is ook. Is 3 weken op vakantie geweest en zei dat ze op vakantie al niks kon i.v.m. haar voet e.d. en nu is ze terug had ze in het ziekenhuis een scan laten maken en daarvan krijgt ze 27 juli de uitslag. Maar ze kan dus niet lopen, niet staan niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 2:19

Lily schreef:haha ja, maar vind het gewoon erg lullig omdat het misschien nog langdurig is ook. Is 3 weken op vakantie geweest en zei dat ze op vakantie al niks kon i.v.m. haar voet e.d. en nu is ze terug had ze in het ziekenhuis een scan laten maken en daarvan krijgt ze 27 juli de uitslag. Maar ze kan dus niet lopen, niet staan niks.


Oei dat is minder Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:20

ik vind persoonlijk de reactie wel erg heftig, kijk ik kan er inkomen dat je baalt voor je vriendin omdat ze zolang moet wachten voor een reactie e.d. maar vervolgens de negeerstand op zetten en roepen e.d. nee dat snap ik niet.

Persoonlijk zou ik ook even erachteraan gaan hoor, 21 augustus dat is nog anderhalve maand bijna. Als er dan nog dingen niet goed zijn e.d. zit jij alweer in je volgend schooljaar voordat het af is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 2:21

Yasmin > er boos over worden gaat ook ver denk ik. Hij moet begrijpen waarom jij die keuze hebt gemaakt, en hij kan zijn mening zeggen maar wil niet zeggen dat hij dan gelijk heeft. Hij reageert overdreven.
Ik vraag mij wel af waarom het pas de 21e aug kan?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:21

ibbeltje ja inderdaad. Maar wat ik niet snap is dat je wel 3 weken op vakantie kan. Maar als je daar toch helemaal niks kan i.v.m. je voet dan ga je daar toch ook naar een arts o.i.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 2:22

Lily schreef:ibbeltje ja inderdaad. Maar wat ik niet snap is dat je wel 3 weken op vakantie kan. Maar als je daar toch helemaal niks kan i.v.m. je voet dan ga je daar toch ook naar een arts o.i.d.

Misschien is het erger geworden thuis?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:24

ze is vandaag geloof ik teruggekomen en is toen met spoed doorgestuurd voor een mri scan. Maar toen ze kwam solliciteren had ze ook al last van haar voet en had ze gips en met het gips zou het over moeten gaan dus wij hebben haar toen het voordeel van de twijfel gegeven. (helaas foute keus)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:29

Ooohh Lily, wat balen :O moet je baas nu zelf in de winkel gaan staan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:33

Ja nu moet m`n baas zelf alles gaan doen, en hij had ook weer net een zakenreis geboekt voor over anderhalve week. Maar nu moestie dus ook weer gaan kijken hoe dat opgelost wordt d.m.v. iemand anders aannemen o.i.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:34

Ai, dat is flink balen voor hem zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:36

inderdaad, vind het ook echt vervelend voor `m. Ben benieuwd hoe ie dit op gaat lossen mja. Ik heb over een paar uurtjes verlof KletsTopic - Pagina 34 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:36

Ibbeltje schreef:Yasmin > er boos over worden gaat ook ver denk ik. Hij moet begrijpen waarom jij die keuze hebt gemaakt, en hij kan zijn mening zeggen maar wil niet zeggen dat hij dan gelijk heeft. Hij reageert overdreven.
Ik vraag mij wel af waarom het pas de 21e aug kan?

Ja ik vind het ook echt zwaar overdreven :S Maar ik ken hem, hij blijft me gerust nu weken negeren. De school is dicht t/m 21 augustus, vandaar. Docenten bij ons op school doen dan ook echt niks tijdens de vakantie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 2:37

Lily schreef:inderdaad, vind het ook echt vervelend voor `m. Ben benieuwd hoe ie dit op gaat lossen mja. Ik heb over een paar uurtjes verlof KletsTopic - Pagina 34 281626781
Jeuuuh :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 2:38

Yasmin schreef:
Ibbeltje schreef:Yasmin > er boos over worden gaat ook ver denk ik. Hij moet begrijpen waarom jij die keuze hebt gemaakt, en hij kan zijn mening zeggen maar wil niet zeggen dat hij dan gelijk heeft. Hij reageert overdreven.
Ik vraag mij wel af waarom het pas de 21e aug kan?

Ja ik vind het ook echt zwaar overdreven :S Maar ik ken hem, hij blijft me gerust nu weken negeren. De school is dicht t/m 21 augustus, vandaar. Docenten bij ons op school doen dan ook echt niks tijdens de vakantie


Oh ja natuurlijk. Ja dan kan je ook niet verwachten dat ze voor jou een uitzondering maken denk ik. Al kan je eventueel een mail sturen en dan zie je wel wat ze doet.

En weken negeren? Dat vind ik wel kinderachtig persoonlijk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Ibbeltje vr 13 jul 2012 - 2:39

Lily schreef:Ja nu moet m`n baas zelf alles gaan doen, en hij had ook weer net een zakenreis geboekt voor over anderhalve week. Maar nu moestie dus ook weer gaan kijken hoe dat opgelost wordt d.m.v. iemand anders aannemen o.i.d.

Tja dat is wel vervelend. Hopelijk vind ie iemand.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

KletsTopic - Pagina 34 Empty Re: KletsTopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum