KletsTopic
+32
Blair
Lejow
Sjaantje
Minx
_Nina
Erin
Roza
Middleme
Toet
Zwerver
Benthe
Tinus
SoGood
Stuiterbal
Alex
Aziraphale
Silver
Takkie
Mida4you
Snoes
Jade
Rose
Pien
heartsdale
Rush
Tiana
ExpressoB
VeryCherry
Pompoen
Ibbeltje
Burn
Kowalski
36 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: KletsTopic
Ik vind mezelf steeds liever worden op het forumSnoes schreef:Ik vond je toen ook minder leukSmikkell schreef:Als Fruitylicious vond ik je wel mega stom.
Maar dat had ik bij Zelda ook. Toen zij onder haar eerste naam postte, vond ik haar niet leuk, nu is ze één van de liefste meiden die ik ken
Gast- Gast
Joh, zit je stiekem mee te lezenZelda schreef:
Ik vind mezelf steeds liever worden op het forum
Haha nee, dat heb ik je al vaker gezegd he, dat ik je onder je eerste forumnaam helemaal niet zo leuk vond. Maar nu uiteraard wel hoor
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Zelda schreef:Ik vind mezelf steeds liever worden op het forumSnoes schreef:Ik vond je toen ook minder leukSmikkell schreef:Als Fruitylicious vond ik je wel mega stom.
Maar dat had ik bij Zelda ook. Toen zij onder haar eerste naam postte, vond ik haar niet leuk, nu is ze één van de liefste meiden die ik ken
Buitenom het forum niet
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
In het echt ben ik sowieso lief.ExpressoB schreef:Zelda schreef:Ik vind mezelf steeds liever worden op het forumSnoes schreef:Ik vond je toen ook minder leukSmikkell schreef:Als Fruitylicious vond ik je wel mega stom.
Buitenom het forum niet
Moet er al iemand kotsen?
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Zelda schreef:Ik vind mezelf steeds liever worden op het forumSnoes schreef:Ik vond je toen ook minder leukSmikkell schreef:Als Fruitylicious vond ik je wel mega stom.
Buitenom het forum niet
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ja lees zo nu en dan op mijn iPhone mee maar dat zei je al vaker idd. Gelukkig is dat al 4 jaar geleden en ben ik in de tussentijd meer veranderd.Snoes schreef:Joh, zit je stiekem mee te lezenZelda schreef:
Ik vind mezelf steeds liever worden op het forum
Haha nee, dat heb ik je al vaker gezegd he, dat ik je onder je eerste forumnaam helemaal niet zo leuk vond. Maar nu uiteraard wel hoor
Gast- Gast
Zelda schreef:In het echt ben ik sowieso lief.ExpressoB schreef:Zelda schreef:Ik vind mezelf steeds liever worden op het forumSnoes schreef:Ik vond je toen ook minder leukSmikkell schreef:Als Fruitylicious vond ik je wel mega stom.
Buitenom het forum niet
Moet er al iemand kotsen?
Ik! Maar ligt warempel niet eens aan jou, ben gewoon misselijk
Gast- Gast
Van die zwaaiende pompoenen van Smikk
Nee, geen idee, ik hang steeds onvrijwillig boven de wc en daarna wil ik weer iets eten
Nee, geen idee, ik hang steeds onvrijwillig boven de wc en daarna wil ik weer iets eten
Gast- Gast
Ik ook misselijk
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:ExpressoB schreef:Zelda schreef:Ik vind mezelf steeds liever worden op het forumSnoes schreef:Ik vond je toen ook minder leukSmikkell schreef:Als Fruitylicious vond ik je wel mega stom.
Buitenom het forum niet
Jij vat hem dus niet
Ik vond hem wel grappig
Zo, ik moet maar gaan slapen. Alle klussen voor vandaag gedaan en al een lijst voor morgen klaarliggen. Ik begin ook zin te krijgen in eten, dus mooi moment om te gaan slapen, lig ik morgen ook lekker vroeg in het zwembad.
Zo, ik moet maar gaan slapen. Alle klussen voor vandaag gedaan en al een lijst voor morgen klaarliggen. Ik begin ook zin te krijgen in eten, dus mooi moment om te gaan slapen, lig ik morgen ook lekker vroeg in het zwembad.
Gast- Gast
Ik ben blij, dat mijn neus van voren zit en niet van opzij
EB hoe gaat t met je hond? Die moest gisteren toch kotsen?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:EB hoe gaat t met je hond? Die moest gisteren toch kotsen?
en vannacht weer en vanmorgen was die heel erg stout.
en stout wat heeft ie gedaan?
Brutaal mijn sokken uit mijn tas gehaald en ermee onder het bed gedoken en oh wee toen ik het ging afpakken.
Heeeey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ExpressoB schreef:Brutaal mijn sokken uit mijn tas gehaald en ermee onder het bed gedoken en oh wee toen ik het ging afpakken.
Oh dat is niet lief idd,
Maar dat kotsen, moet je niet naar de dierenarts daar voor?
ExpressoB schreef:Brutaal mijn sokken uit mijn tas gehaald en ermee onder het bed gedoken en oh wee toen ik het ging afpakken.
Hahaha, dat is toch alleen maar grappig
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Ibbeltje schreef:ExpressoB schreef:Brutaal mijn sokken uit mijn tas gehaald en ermee onder het bed gedoken en oh wee toen ik het ging afpakken.
Oh dat is niet lief idd,
Maar dat kotsen, moet je niet naar de dierenarts daar voor?
Hij ging piepen.. heb hem de slaapkamer uit gezet! kom nou.. duiveltje.
Nee, want we denken dat hij verkeerd heeft gegeten hebben wat nieuws geprobeerd. Hij zit nog aan een norrit kuur, vanwege diaree, ging paar dagen goed en nu ook weer mis. Hij is er niet ziek van, zoals laatst.
Stond ik vannacht uur of 2 zijn kotst op te ruimen, stinkennnnnn ohhh men..
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: