KletsTopic
+32
Blair
Lejow
Sjaantje
Minx
_Nina
Erin
Roza
Middleme
Toet
Zwerver
Benthe
Tinus
SoGood
Stuiterbal
Alex
Aziraphale
Silver
Takkie
Mida4you
Snoes
Jade
Rose
Pien
heartsdale
Rush
Tiana
ExpressoB
VeryCherry
Pompoen
Ibbeltje
Burn
Kowalski
36 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: KletsTopic
Goedemorgen!!
heartsdale- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12
Smikkell schreef:Mirjam4you heeft opeens een tweeling
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Goedemorgen! Hoe gaat het met jullie?
Ik had gisteren als ontbijt aardbeienkwark genomen maar hij smaakte echt niet goed, een beetje zurig. Nu had ik een nieuw pak van dezelfde kwark en die smaakt een stuk beter. Blijkbaar was die van gisteren niet goed meer, ieuw.
Ik had gisteren als ontbijt aardbeienkwark genomen maar hij smaakte echt niet goed, een beetje zurig. Nu had ik een nieuw pak van dezelfde kwark en die smaakt een stuk beter. Blijkbaar was die van gisteren niet goed meer, ieuw.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Heb je die van gisteren wel gewoon opgegeten, Takkie?
Ik ben bliiij dat ik over 3,5 uur weekend heb! Ben er echt wel aan toe deze keer, veel te weinig geslapen deze week.
Ik ben bliiij dat ik over 3,5 uur weekend heb! Ben er echt wel aan toe deze keer, veel te weinig geslapen deze week.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi meiden!
ahhh ik heb net te horen gekregen dat ik op tweede gesprek mag komen bij het bedrijf waar ik gister sollicitatie had! Spannend!!
ahhh ik heb net te horen gekregen dat ik op tweede gesprek mag komen bij het bedrijf waar ik gister sollicitatie had! Spannend!!
Gast- Gast
Zoey schreef:Hoi meiden!
Jeeej gefeliciteerd!! Hopelijk word het wat!
heartsdale- Prater
Wat leuk Zoey, spannend!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Weet iemand ook of je ook wordfreud kan doen zonder smartphone?
heartsdale- Prater
En kan ik dan ook met vrienden samen?? Sorry hoor maar ben er niet zo in thuis, ik hoor wel van alle kanten verhalen dat dat mooi is heb zelf nog een oud mobieltje een samsung star zonder internet haha..It's me schreef:Ja, dan moet je ff googelen op bluestacks
heartsdale- Prater
Ik gebruik 't zelf niet, maar mijn moeder wel. Ik kan met mijn iPhone WF spelen met mijn moeder die het via Bluestacks speelt.heartsdale schreef:En kan ik dan ook met vrienden samen?? Sorry hoor maar ben er niet zo in thuis, ik hoor wel van alle kanten verhalen dat dat mooi is heb zelf nog een oud mobieltje een samsung star zonder internet haha..It's me schreef:Ja, dan moet je ff googelen op bluestacks
Gast- Gast
It's me schreef:Ik gebruik 't zelf niet, maar mijn moeder wel. Ik kan met mijn iPhone WF spelen met mijn moeder die het via Bluestacks speelt.heartsdale schreef:En kan ik dan ook met vrienden samen?? Sorry hoor maar ben er niet zo in thuis, ik hoor wel van alle kanten verhalen dat dat mooi is heb zelf nog een oud mobieltje een samsung star zonder internet haha..It's me schreef:Ja, dan moet je ff googelen op bluestacks
Oke dankjwel, ik ga het eens proberen
heartsdale- Prater
Hey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Heb net rotnieuws te horen gekregen, een vriend van mijn paps die ik al mijn hele leven ken heeft zwaar longkanker. Zijn vrouw is net schoon verklaard
Kan iemand me vertellen hoe ik ook alweer een ticker als onderschrift moet plakken etc? Ik weet het niet meer. Heb gisteravond van alles geprobeerd maar krijg het niet meer voor elkaar...
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Nou dat is idd niet echt nieuws waar je vrolijk van wordt VC!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Mirjam4you schreef:Kan iemand me vertellen hoe ik ook alweer een ticker als onderschrift moet plakken etc? Ik weet het niet meer. Heb gisteravond van alles geprobeerd maar krijg het niet meer voor elkaar...
Niemand??
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Nee inderdaad. Het lijkt wel of de een na de ander gaat in mijn omgeving. Maar ja. Ik probeer het maar even van me af te zetten.
Echo
Is er nog wat te kletsen hier?
VC:
Is er nog wat te kletsen hier?
VC:
Laatst aangepast door Zusje op vr 29 jun 2012 - 5:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast