Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap!

+51
Purpleflower
Coco
-Ieniemienie-
holaagirl
Slakje
Novalee
Pandora
PapillonRose
Mamsie
Annie24
Tania
Lejow
SarahKey
liesje
Alex
Flower_L
MissD
Pien
Floor
Bloem86
Ugly Betty
Parisienne
koNijntje
Clapperdie
Travelgurly
moepie
Shy
JD
CCC
Bruintje Beer
Teddyaapje
Annemie
Aimee
Monnie
Merai
LDJ
Sanne
Happydobby
Muppetje
Stuiterbal
Rouge
Theeleut
Theezakje13
_Lana_
Printje
Ayla
Discordia
Viva
sabje
Star007
kwak
55 plaatsers

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 4 Empty Re: Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap!

Bericht  Rouge do 28 jun 2012 - 8:29

Parel schreef:Wel doen dus mup! Die tip gaf mijn vk, mocht je je dan lelijk voelen na de bevalling dan kan je kijken naar je plofhoofd.. Als je die hebt, that is!

Haha goede tip wel, ik heb echt foto's waarbij ik nu echt denk van zooo ging ik gewoon zo over straat, met dat plofhoofd! Maarja je hebt weinig keus hè Wink
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 4 Empty Re: Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap!

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:31

Mijn hele lijf werd slank. Barste alleen wel in tranen uit als ik mijn borsten zag. Daar bleef echt niks van over Cry Eerder liep ik altijd wat voor over gebogen, maar met hardlopen is dat niet fijn. Loopt veel beter als je je lijf goed recht houdt, dus span je je buikspieren ook steeds aan waardoor je die meteen traint. Door het hardlopen bouw je wel weer wat meer spierweefsel op waardoor je lichaam meer energie verbuikt. Je heupmaat behoud je denk ik wel. Want dat zit toch in je botten en niet in vet? Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:32

Mijn verloop Laughing

.

Laatst aangepast door Arden op vr 29 jun 2012 - 18:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:33

Wat mooi arden!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:34

Theeleut schreef:
Dolcis_ schreef:
Theeleut schreef:
Viva schreef:Theeleut, nee was dat maar zo Laughing Dat was Dolcis!
Oh haha, sorry! Had het niet goed onthouden, dus toch.

Ik ben helaas ook niet gezegend met zo'n mooie taille, al lijkt dat misschien zo met kleren aan. Oké na de eerste misschien nog, maar nu heb ik ook mooie muffin top zoals ze dat noemen, ach ja ik hou gewoon van eten en heb een hekel aan sporten Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 4 394967

Ik ben nog nooit zo slank geweest :O . Kwam echt door gezond eten en minstens 3x per week hardlopen.

Denk dat alle buiken met verloop van tijd wel weer wat strakker worden. En maatje 36 betekend niet dat je een mooie buik hebt.

Rouge, Jou buik heeft ook al weer een aardig mooie vorm!
Wat gebeurde er met de rest van je lichaam door het hardlopen? Mijn buik is breder dan mijn heupen zijn. Ik wil die heupenmaat wel behouden en mijn buik graag platter. Meestal gaat bij mij dan vet van mijn benen/billen en borsten, dus lijkt mijn buik nog dikker Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 4 1270000679

Dus vertel, vertel Laughing
Ik heb namelijk nét voor mijn 2e zwangerschap hardloopschoenen gekocht en 3 keer gebruikt, dus wie weet ga ik nog eens overstag haha

Als je minstens 3 keer per week loopt zul je wel vet gaan verbranden, voor de rest train je niets 'gericht' (ja je conditie:p). Als je altijd al het eerst afvalt bij je benen/billen dan zal dat dan ook zo zijn.

Gast
Gast

Bericht  Viva do 28 jun 2012 - 8:35

Arden, mooi hoor, het lijkt of je lichaam na elke zwangerschap nog mooier wordt!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:36

Dank jullie, ik ben er zelf ook wel blij mee moet ik zeggen. Of het echt mooier is weet ik niet, maar slechter vind ik het sowieso niet. Alleen zonder kleren aan. Maar ik mag echt niet klagen vind ik.

Gast
Gast

Bericht  Theeleut do 28 jun 2012 - 8:37

Dolcis_ schreef:Mijn hele lijf werd slank. Barste alleen wel in tranen uit als ik mijn borsten zag. Daar bleef echt niks van over Cry Eerder liep ik altijd wat voor over gebogen, maar met hardlopen is dat niet fijn. Loopt veel beter als je je lijf goed recht houdt, dus span je je buikspieren ook steeds aan waardoor je die meteen traint. Door het hardlopen bouw je wel weer wat meer spierweefsel op waardoor je lichaam meer energie verbuikt. Je heupmaat behoud je denk ik wel. Want dat zit toch in je botten en niet in vet? Embarassed
Borsten zouden bij mij wel kleiner mogen, althans ben heel blij met mijn maat, maar als er iets af gaat zal het niet meteen janken zijn. Ik heb maat 75 E, dus kan wel iets missen.

Op mijn heupen zit nu eindelijk iets van vet en dat zal er dan vast wel weer afgaan... Ik heb nooit zo'n zandlopervorm gehad, ik ben meer recht zeg maar, dus als ik een beetje vorm zou willen zouden mijn heupen niet smaller moeten worden.

Ik ga er misschien toch maar eens mee beginnen, wat beweging kan geen kwaad natuurlijk!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Theeleut do 28 jun 2012 - 8:38

Arden wat een mooi lijf heb jij ondanks 3 zwangerschappen! Ook snel weer in vorm, mooi hoor.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:39

Durven ook mensen te posten die net zoals ik moddervet zijn geworden? laughcry

Gast
Gast

Bericht  Theeleut do 28 jun 2012 - 8:40

Nicci schreef:

Als je minstens 3 keer per week loopt zul je wel vet gaan verbranden, voor de rest train je niets 'gericht' (ja je conditie:p). Als je altijd al het eerst afvalt bij je benen/billen dan zal dat dan ook zo zijn.
Daar was ik al bang voor, naja niks aan te doen dus. Ik zal nooit volle heupen en slanke taille krijgen, echtde bouw van mijn moeder. Ik weet al precies hoe ik er over 25 jaar uitga zien haha
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:41

Arden, ik vind je nu op zijn allermooist! Komt dat omdat je nu geen tijd meer hebt om te eten? Laughing

Gast
Gast

Bericht  Sanne do 28 jun 2012 - 8:41

En weer weg.

Laatst aangepast door Sanne op do 28 jun 2012 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Theeleut do 28 jun 2012 - 8:42

Charlie schreef:Durven ook mensen te posten die net zoals ik moddervet zijn geworden? Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 4 394967
Je bent niet moddervet, je bent zwanger van 2! baby's. Ik vind je heel mooie zwanger Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 4 3079029344 En hoe het er na de zwangerschap uit gaat zien blijft nog een vraag, maar moddervet? Nee, dat zeker niet hoor!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  LDJ do 28 jun 2012 - 8:42

Mooi hoor meiden.
Vind echt dat jullie er mooi uitzien na de zwangerschap!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Merai do 28 jun 2012 - 8:44

Wauw Sanne, wat is die laatste foto prachtig! De andere foto's overigens ook hoor maar die springt er echt uit! Ik vind zwangere vrouwen altijd zo ontzettend mooi, hoop dat ik het ook ooit mee mag maken I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:44

Sanne, wat een heerlijke mat haar heeft jouw meisje al in haar nek hangen op die laatste foto! En wat was jij al weer slank, getverderrie! *jaloers*

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:44

Parel schreef:Arden, ik vind je nu op zijn allermooist! Komt dat omdat je nu geen tijd meer hebt om te eten? Laughing

Haha, dank je. Nee ik eet gewoon nog hoor Laughing

Mooie foto's Sanne.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:45

Theeleut schreef:
Charlie schreef:Durven ook mensen te posten die net zoals ik moddervet zijn geworden? Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 4 394967
Je bent niet moddervet, je bent zwanger van 2! baby's. Ik vind je heel mooie zwanger Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 4 3079029344 En hoe het er na de zwangerschap uit gaat zien blijft nog een vraag, maar moddervet? Nee, dat zeker niet hoor!

Dankje, lief van je.

Maar ik zie bij echt niemand zulke bobbelige armen, benen en kont zoals ik die bij mezelf zie. En de vorm van mijn voeten is ook ver te zoeken. Rollen op de rug....nek...Ik zie dat gewoon bij niemand anders.

Gast
Gast

Bericht  Theeleut do 28 jun 2012 - 8:45

Mooie foto Sanne (laatste), heel mooi lijf ook Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 4 3079029344
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  Muppetje do 28 jun 2012 - 8:47

Wil jammer dat ik nog niet mee kan doen, vind t een leuk topic

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 8:48

Charlie schreef:
Theeleut schreef:

Dankje, lief van je.

Maar ik zie bij echt niemand zulke bobbelige armen, benen en kont zoals ik die bij mezelf zie. En de vorm van mijn voeten is ook ver te zoeken. Rollen op de rug....nek...Ik zie dat gewoon bij niemand anders.

Maar ik denk dat je ook wat strenger bent voor jezelf. En op dingen gaat letten wat je misschien bij een ander niet zou doen.

Laatst aangepast door Dolcis_ op do 28 jun 2012 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sanne do 28 jun 2012 - 8:48

Muppetje schreef:Wil jammer dat ik nog niet mee kan doen, vind t een leuk topic

Een voor en tijdens kan wel, toch?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Muppetje do 28 jun 2012 - 8:49

Sanne schreef:
Muppetje schreef:Wil jammer dat ik nog niet mee kan doen, vind t een leuk topic

Een voor en tijdens kan wel, toch?

Ja maar dan is het effect beetje weg denk ik, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Theeleut do 28 jun 2012 - 8:49

Charlie schreef:
Theeleut schreef:

Dankje, lief van je.

Nou ik heb nog een paar 'zeekoe-poses' foto's toen ik op mijn eindje liep van de 2e, maar die laat ik natuurlijk weer niet zien Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 4 1578173417

Putten in mijn benen heb ik ook, voor, tijdens en na de zwangerschap, zelfs toen ik maat 34 had.
Strepen op mijn heupen, boven mijn kont, zonder bh hangen de meiden meteen een etage lager. Maar dat zie je zo natuurlijk niet.

Echt iedereen heeft wel iets, maar bij jezelf ben je meestal veel kritischer.

En wat je nu allemaal bijgegroeid bent zal vast allemaal weer verdwijnen!

Laatst aangepast door Theeleut op do 28 jun 2012 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: