Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap!

+51
Purpleflower
Coco
-Ieniemienie-
holaagirl
Slakje
Novalee
Pandora
PapillonRose
Mamsie
Annie24
Tania
Lejow
SarahKey
liesje
Alex
Flower_L
MissD
Pien
Floor
Bloem86
Ugly Betty
Parisienne
koNijntje
Clapperdie
Travelgurly
moepie
Shy
JD
CCC
Bruintje Beer
Teddyaapje
Annemie
Aimee
Monnie
Merai
LDJ
Sanne
Happydobby
Muppetje
Stuiterbal
Rouge
Theeleut
Theezakje13
_Lana_
Printje
Ayla
Discordia
Viva
sabje
Star007
kwak
55 plaatsers

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Empty Re: Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap!

Bericht  holaagirl zo 1 jul 2012 - 8:47

Parel schreef:Ik vind je nog steeds prachtig, Holaa!

Slakje, je lijkt idd heel jong zeg!

Dank je wel Pareltje:D The same tooo youuu!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Empty Re: Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap!

Bericht  Aimee zo 1 jul 2012 - 8:49

holaagirl: wat ben je mooi! En wat was je prachtig zwanger I love you

mamsie: mooie vrouw ben je! En je hebt echt weer een super figuur na drie kinderen! Wel heel vervelend van de andere lichamelijke klachten die je aan je zwangerschap hebt overgehouden.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 8:59

weer weg

Laatst aangepast door Rejoy. op ma 2 jul 2012 - 6:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ zo 1 jul 2012 - 9:10

* weg *

Nou heel even dan Wink .
Ik heb niet echt een fatsoenlijke foto van ervoor, maar wel van tijdens en erna.

De eerste foto is van 12.01.2012 2 weken later bevallen.
De tweede is ongeveer van 6 weken na de bevalling, of zelfs nog eerder.
Nu ben ik helaas weer 5 kilo aangekomen.

Oja uiteraard niet quoten, ik haal ze weer weg.

Laatst aangepast door _Lana_ op zo 1 jul 2012 - 20:26; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  _Lana_ zo 1 jul 2012 - 9:17

* weg *

Oh en mijn laatste buikfoto, een week voor de bevalling.
( Afgezien van de ziekenhuisfoto's dan ).

Laatst aangepast door _Lana_ op zo 1 jul 2012 - 20:26; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Slakje zo 1 jul 2012 - 9:29

Haha, ik zie er wel véél jonger uit dan ik ben, hoor. Sommigen schatten mij 14. Ik was 19 toen ik zwanger werd, ben nu 20
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Printje zo 1 jul 2012 - 9:32

Slakje; dan zie je er idd veel jonger uit hahahaha. Ik dacht idd eerder aan rond de 14-15 sorry Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Slakje zo 1 jul 2012 - 10:43

Kan jij niks aan doen. Is gewoon zo. Ach, laten we hopen dat ik e binnen 30 jaar nog altijd jonger uitzie :p
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  -Ieniemienie- zo 1 jul 2012 - 19:37

Voor de zwangerschappen:
Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Img1505097316

Zwanger van M (40+5):
Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Img1505097786

Een jaar na de bevalling van M:
Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Img1505097789

Zwanger van T (39+5):
Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Img1505097790

Nu:
Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Img1505097785
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sanne zo 1 jul 2012 - 19:45

Leuk om al die foto's zo te zien.

Ik vind jullie er trouwens allemaal harstikke goed uit zien. Ik lees best vaak dat veel vrouwen hun lichaam niet meer mooi vinden of er onzeker over zijn. Dat is echt niet nodig. Ik kan het natuurlijk niet beoordelen hoe het eruit ziet zonder kleding, maar zoals jullie in het dagelijks leven eruit zien (met kleren aan hoop ik Wink ), zien jullie er gewoon goed uit in de ogen van een ander.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Star007 zo 1 jul 2012 - 19:58

Rejoy : Leuk om eens foto's van jou te zien! En wat ben je een mooie vrouw zeg Very Happy

Ik had al foto's van voor, tijdens en na geplaatst ( zijn nu weer weg) , maar dit is mijn buik nu inclusief litteken van de keizersnee Neutral Hij komt trouwens normaal net onder mijn ondergoed/ bikinibroekje ( voor de foto even mijn broek omlaag gedaan haha)

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Scaled.php?server=850&filename=buik
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  _Lana_ zo 1 jul 2012 - 20:19

@ Star007: Ziet er goed uit. Ook het litteken. Die van mij lijkt alleen wel veel lager te zitten en is veel breder helaas. Ik stoor me er verder niet aan hoor, maar ik kan wel zien dat het heel snel open is gesneden.
Alhoewel, ik dacht laat ik er weer eens goed naar kijken, maar hij is echt heel licht geworden en valt niet zo erg meer op.
Wauw, ik wist niet dat dat zo snel ging.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 zo 1 jul 2012 - 20:28

_Lana_ schreef:@ Star007: Ziet er goed uit. Ook het litteken. Die van mij lijkt alleen wel veel lager te zitten en is veel breder helaas. Ik stoor me er verder niet aan hoor, maar ik kan wel zien dat het heel snel open is gesneden.
Alhoewel, ik dacht laat ik er weer eens goed naar kijken, maar hij is echt heel licht geworden en valt niet zo erg meer op.

Bij is er ook best scheef gesneden, maargoed met spoed boeit dat niet zo natuurlijk. Ja ik stond er ook van te kijken hoe snel het eigenlijk heelt. Hij zit trouwens ook best wel laag hoor, heb mijn broek omlaag gedaan Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Coco zo 1 jul 2012 - 20:32

Je litteken trekt vast nog wel bij Star007. Mijne was de eerste ook nog wel zo donker, maar nu 2 jaar later zie je hem niet als je het niet weet.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  _Lana_ zo 1 jul 2012 - 20:32

Star007 schreef:
_Lana_ schreef:@ Star007: Ziet er goed uit. Ook het litteken. Die van mij lijkt alleen wel veel lager te zitten en is veel breder helaas. Ik stoor me er verder niet aan hoor, maar ik kan wel zien dat het heel snel open is gesneden.

Bij is er ook best scheef gesneden, maargoed met spoed boeit dat niet zo natuurlijk. Ja ik stond er ook van te kijken hoe snel het eigenlijk heelt. Hij zit trouwens ook best wel laag hoor, heb mijn broek omlaag gedaan Laughing

Haha, ja dat zag ik. Het oogt denk ik anders, omdat je de bovenkant van je broek ziet. Het lijkt op de foto net of je broek 'normaal' zit. Snap je 'm nog? Haha.
Nee het maakt mij helemaal niets uit. Als het kindje er maar zo snel mogelijk uit is.
Is het bij jou ook met spoed gedaan?
Ik sta er ook van te kijken, het gaat echt heel snel.
Je hoort ook wel eens dat mensen een soort velletje boven hun litteken krijgen, omdat het zo strak is dichtgemaakt, maar dat heb ik niet. Jij ook niet hè?
Ja ik heb wel veel vel boven mijn litteken, maar dat is weer wat anders Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 1578173417 .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby zo 1 jul 2012 - 20:37

Bij mij is het niet met spoed gegaan dus de snee was heel mooi recht. Nu bijna een jaar later zie je er bijna niks meer van.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Lana_ zo 1 jul 2012 - 20:41

Happydobby: Bij mij trekt het ook al heel goed weg. Ik sta er ook echt van te kijken.

Ik bedoel trouwens geen overtollig vel, maar gewoon een ( te ) dikke buik Wink , naar mijn idee.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 zo 1 jul 2012 - 20:41

_Lana_ schreef:
Star007 schreef:

Haha, ja dat zag ik. Het oogt denk ik anders, omdat je de bovenkant van je broek ziet. Het lijkt op de foto net of je broek 'normaal' zit. Snap je 'm nog? Haha.
Nee het maakt mij helemaal niets uit. Als het kindje er maar zo snel mogelijk uit is.
Is het bij jou ook met spoed gedaan?
Ik sta er ook van te kijken, het gaat echt heel snel.
Je hoort ook wel eens dat mensen een soort velletje boven hun litteken krijgen, omdat het zo strak is dichtgemaakt, maar dat heb ik niet. Jij ook niet hè?
Ja ik heb wel veel vel boven mijn litteken, maar dat is weer wat anders Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 1578173417 .

Ja, mijn placenta was aan het loslaten, dus was inderdaad met spoed. Ik heb wel een klein beetje dat het velletje erboven naar binnen trekt, maar gelukkig niet heel erg.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 zo 1 jul 2012 - 20:42

Happydobby schreef:Bij mij is het niet met spoed gegaan dus de snee was heel mooi recht. Nu bijna een jaar later zie je er bijna niks meer van.

Dat is mooi om te lezen, dat het nog 'wegtrekt'
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annemie zo 1 jul 2012 - 21:43

Wat ziet het litteken bij jou er mooi uit zeg star.. bij mij ziet het er niet uit, idd strak getrokken en daardoor echt een bult/vel/vet boven het litteken..ziet er bij mij echt niet uit. Ik moet mijn buik ook echt omhoog duwen om het litteken te zien.. Sad
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Happydobby zo 1 jul 2012 - 22:13

Star007 schreef:
Happydobby schreef:Bij mij is het niet met spoed gegaan dus de snee was heel mooi recht. Nu bijna een jaar later zie je er bijna niks meer van.

Dat is mooi om te lezen, dat het nog 'wegtrekt'

het is nog steeds roze en niet wit, maar ik ben ook onderhuids gehecht en niet met nietjes zoals ze vaak doen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Purpleflower ma 2 jul 2012 - 0:03

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Naamloosuv]

Oke ik doe ook mee.. maar wel even zonder mijn gezicht..

Laatst aangepast door Purpleflower op ma 2 jul 2012 - 0:04; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : .fotodubbel)
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  vlinder-19 ma 2 jul 2012 - 8:03

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Foto-BXRV6FQPFototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Foto-AO4COPL4Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Foto-DAVVAAL8Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Foto-EXNP3MZUFototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 9 Foto-SZDDLYHL

Ik zal ook eens meedoen... hele collage haha. Ik heb helaas geen foto's van vlak voor ik nu weer zwanger werd...want was nog 7kg lichter als op de laatste foto.

1e foto...ik denk een half jaar voor de zwangerschap.

2e foto: 35 week zwanger

3e foto: 5mnd na de bevalling....nog laaang niet alle kilo's kwijt...dit mede omdat ik heel lang niet mobiel was ivm totaalruptuur.... ook zat ik nog niet lekker in mn vel ( ook geestelijk niet )

4e foto: 2,5 jaar na de bevalling....weer goed in mn vel en destijds flink op dieet.

5e foto: idem 4e foto.

Na de laatste twee foto's dus nog 7 kg afgevallen, helaas geen foto's van. Nu weer heeel veel kilo's er bij...
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Flower_L ma 2 jul 2012 - 8:38

weggg...

Laatst aangepast door Flower_L op ma 2 jul 2012 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Floor ma 2 jul 2012 - 8:45

Star, je litteken ziet er al mooi uit, die van mij is niet zo mooi. Ik heb zo'n 'harry-potter'litteken hahaha echt zo'n bliksemschicht bovendien is hij al meerdere keren op meerdere plekken ontstoken geweest dus op die plekken wordt het steeds lelijker (roder/dikker/misvormder dan de gewone snee).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: