Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor BH droeg jij tijdens je zwangerschap?

+9
Funk
Ayla
PapillonRose
Wennes
PiP
Smaragdje
Muppetje
Clapperdie
Lejow
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor BH droeg jij tijdens je zwangerschap? Empty Wat voor BH droeg jij tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 1:09

Ik word echt GEK van mijn bh's nu ik zwanger ben!!!!!!

Ik heb al best grote borsten (75 E) en ze zijn nu nóg groter geworden en mijn bh's doen pijn aan alle kanten, ik kan niks straks verdragen eigenlijk. Maar van die bustiers/topjes geven weer niet genoeg steun en ik loop de godganse dag met stijve tepels rond dus dat ziet er niet uit.

Wat droegen de dames met grote borsten hier tijdens de zwangerschap? Ik heb natuurlijk ook geen zin kapitalen uit te geven dus dat schiet nog minder op laughcry .

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor BH droeg jij tijdens je zwangerschap? Empty Re: Wat voor BH droeg jij tijdens je zwangerschap?

Bericht  Lejow di 7 feb 2012 - 1:12

Hier heb ik voor mijn meloentjes een meegroei BH van de prenatal gekocht.
Kost 16 euro en is zonder beugels.
Ik heb (of nou ja had.. volgens mij heb ik nu cup Z ofzo) ook E75, en had die BH gewoon in mijn eigen maat, maar die zat echt heerlijk.
Draag hem nu nog.

Hij is alleen wel wit en sexloos hahaha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Wat voor BH droeg jij tijdens je zwangerschap? Empty Re: Wat voor BH droeg jij tijdens je zwangerschap?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 1:13

Dat maakt niet uit dat het sexloos is, ik hoef sowieso even geen polonaise aan mijn lijf (leuke vrouw ben ik he). Heb je een linkje? Gaven ze wel genoeg steun?

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 7 feb 2012 - 1:15

Charlie schreef:Dat maakt niet uit dat het sexloos is, ik hoef sowieso even geen polonaise aan mijn lijf (leuke vrouw ben ik he). Heb je een linkje? Gaven ze wel genoeg steun?

Oh die polonaise, pfffff breek me de bek niet open.
Even zoeken of die ook op internet staat.

Hmmmm, nee ik kan hem op de prenatal site niet vinden. Ik heb hem toen gewoon in de winkel gekocht, daar hing zo'n heel rek met lingerie, van belachelijk duur, tot dus deze van 16 euro.

Ja, ik had er genoeg steun aan!!

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 1:16

Mooi, dan ga ik eens kijken waar de dichtsbijzijnde prenatal zit! Thanx voor de tip.

Ik voel me echt zo'n cliché zwangere met alle zwangerschapskwalen waarvan ik altijd dacht dat het puur gezeur was.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie di 7 feb 2012 - 1:16

Ik had 70c maar dat zat na een paar weken niet lekker meer. Toen een zw-bh gekocht. Zonder beugel en voor mn gevoel totaal niet ondersteunend. Ben snel overgestapt op normale BH's maar dan een maatje groter. En ook met voorgevormde cup want stijve tepels door mn shirt zien vind ik echt een no no.

Nu mn buik erg hoog zit begonnen de beugels aan het einde van de dag niet lekker te zitten dus nu heb ik 's avond wel mn zw-bh aan.

Toen ik de BH's ging kopen was er een actie 3 halen 2 betalen dus dat scheelde wel in kosten.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 1:20

Ik heb dan geen grote borsten (normaal gesproken 70/75 B/C, nu merk ik dat het wel heeeel ietsje meer is, maar echt veel is het niet, maar ik draag nu ook afwisselend mijn voorgevormde voedings- (meegroei) bh. Het is een cupmaat groter dan ik normaal heb en deze zit heerlijk, zonder beugels en geeft wel genoeg steun omdat de zijkanten wat hoger/breder zijn dan bij mijn normale bh's. Misschien is dat voor jou ook een optie? Heb er ook nog wat aan na de zwangerschap (denk aan stuwing, borstvoeding etc..).

Laatst aangepast door _Nera_ op di 7 feb 2012 - 1:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 1:20

Sexloze positiebh's van de Hema. Ik had cup C voor ik weer zwanger raakte. Nu pas ik cup E allang niet meer. Vrees dat ik F heb onderhand en ze blijven groeien. Conclusie: cheap ass Sexloze Hemapositiebh's die geen drol kosten voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 7 feb 2012 - 1:23

Jolicious schreef:Sexloze positiebh's van de Hema. Ik had cup C voor ik weer zwanger raakte. Nu pas ik cup E allang niet meer. Vrees dat ik F heb onderhand en ze blijven groeien. Conclusie: cheap ass Sexloze Hemapositiebh's die geen drol kosten voor mij.

Helemaal mee eens, ik vind ze heerlijk!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 1:27

Muppetje schreef:
Jolicious schreef:Sexloze positiebh's van de Hema. Ik had cup C voor ik weer zwanger raakte. Nu pas ik cup E allang niet meer. Vrees dat ik F heb onderhand en ze blijven groeien. Conclusie: cheap ass Sexloze Hemapositiebh's die geen drol kosten voor mij.

Ik heb er een maar mijn tieten lijken net gekreukelde zakken als ik er een shirt overheen draag.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 7 feb 2012 - 1:44

Charlie schreef:
Muppetje schreef:

Ik heb er een maar mijn tieten lijken net gekreukelde zakken als ik er een shirt overheen draag.

Grappig dat dat per persoon zoveel kan schelen. Ik heb trouwens normaal D, ook niet echt klein dus

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Smaragdje di 7 feb 2012 - 1:49

Ik heb gewoon een "nog" grotere maat voorgevormde bh gekocht.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 2:07

Ik heb nu een sport bh aangetrokken, dat zit nog even het lekkerst van wat er in mijn kast ligt.

Gast
Gast

Bericht  PiP di 7 feb 2012 - 3:02

En ook ik ben opzoek naar een goede en mooie bh.
Denk alleen dat dat laatste het niet gaat worden...
Had er van de week 1 van Anita aan, maar die komt aardig boven je shirtje uit.
Als het nou een mooie bh was was het anders, maar gewoon saai wit niet echt..
Bij F had ik de meegroeibh`s van Noppies, die vond ik heerlijk en leken me veel steviger dan die van de Hema.
Nu heb ik die er weer bijgepakt, maar de bandjes zijn helemaal niet stevig(meer).
Nu weet ik dus niet of ze gewoon op zijn of dat het toen ook zo was!
Eerdaags maar weer eens kijken hoe een nieuwe zit.

Maar als iemand nog een tip weet voor een mooie meegroeibh Wat voor BH droeg jij tijdens je zwangerschap? 561177

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Wennes di 7 feb 2012 - 3:03

Smaragdje schreef:Ik heb gewoon een "nog" grotere maat voorgevormde bh gekocht.

+1, maar ik heb niet zulke grote normaal 70B
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 3:26

Een niet voorgevormde meegroei bh van de Hema. En dan een maat die me eigenlijk iets te klein was maar daarom dat hij ook lekker doordat hij lekker strak zat

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose di 7 feb 2012 - 3:27

Ik heb cup D en droeg tijdens mijn zwangerschap meestal gewoon mijn normale BH's, en ik had de mazzel dat dat goed ging. Mijn borsten zijn niet noemenswaardig gegroeid namelijk. Maar soms had ik weleens een dagje ertussen dat het toch wat minder lekker zat, en dan droeg ik mijn sportbh (van de HEMA) en dat zat dan altijd wel prima. Ook na de bevalling een tijdje aan de sportbh geweest, ik vond het ideaal. En omdat ik de mazzel had dat mijn cup niet veranderd is, kan ik ze nu ook nog aan.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Ayla di 7 feb 2012 - 3:37

Ik heb tot mijn verlof steeds een grotere maat bh gekocht (tot 3x toe) na de bevalling gewoon voedingsbh's... Niet het meest charmant, maar zat wel lekker. Mijn borsten waren echt mega gegroeid, niet leuk meer (en nu helemaal niet leuk meer haha)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 3:57

PapillonRose schreef:Ik heb cup D en droeg tijdens mijn zwangerschap meestal gewoon mijn normale BH's, en ik had de mazzel dat dat goed ging. Mijn borsten zijn niet noemenswaardig gegroeid namelijk. Maar soms had ik weleens een dagje ertussen dat het toch wat minder lekker zat, en dan droeg ik mijn sportbh (van de HEMA) en dat zat dan altijd wel prima. Ook na de bevalling een tijdje aan de sportbh geweest, ik vond het ideaal. En omdat ik de mazzel had dat mijn cup niet veranderd is, kan ik ze nu ook nog aan.

Bijna +1.
Ik had altijd gelvulling (pushup) in mijn bh zitten voor mijn zwangerschap, dus heb 2 dezelfde maat bh's gekocht maar dan zonder vulling. Ik heb na mijn bevalling 4 weken lang gewoond in een meegroeibh van de Hema. En nu weer mijn gewone bh's zonder vulling. Die passen nog prima, maar ja er moet dan eigenlijk nog 10 kilo af Wink dus dan slinken ze vast weer.

Gast
Gast

Bericht  Funk di 7 feb 2012 - 4:07

Ik had er 2 van anita. Heb ook een grote maat maar deze zijn prima. Ietsjes duurder misschien maar je kunt ze ook nog gebruiken als je borst voeding gaat geven. Ideaal, ik draag niks anders. Zijn er ook gewoon in t zwart.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Thunder di 7 feb 2012 - 4:40

Ik had ze van livera. Prijs en naam weet ik zo ff niet meer. Duur waren ze iig niet en ik had bij de jongste maat 85F.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  kwak di 7 feb 2012 - 4:43

ik had meegroei bh's van de Hema en een dure van 'kweet niet meer welk merk.
helaas niet voor gevormd maar ik heb de vulling uit een bikini gehaald en die bij mijn bh gedaan, dus geen stijve tepels door m'n shirt Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 4:49

ik heb de hele zwangerschap mijn eigen bh's aan gehad. Hoefde geen nieuwe te kopen (helaas Laughing )

Gast
Gast

Bericht  Jasmine di 7 feb 2012 - 5:06

Ik draag ook van die seksloze, vormeloze zwangerschapsbeha's. In de zeer elegante kleuren wit en zwart Evil or Very Mad .

Mijn eigen (beugel)beha's heb ik al verbannen, die knellen alleen maar af.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 6:29

Ik doe die sexloze bh in het wit maar ook in het zwart. Ik ben wel gegroeid van 75B naar 80D soms 80C. Nu na de zwangerschap ben ik blijven zitten op 80C. Heb dus zoiezo na de zwangerschap een aardig wat nieuwe bh's gekocht smile

Laatst aangepast door Anniej_S op di 7 feb 2012 - 7:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: