Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap!

+51
Purpleflower
Coco
-Ieniemienie-
holaagirl
Slakje
Novalee
Pandora
PapillonRose
Mamsie
Annie24
Tania
Lejow
SarahKey
liesje
Alex
Flower_L
MissD
Pien
Floor
Bloem86
Ugly Betty
Parisienne
koNijntje
Clapperdie
Travelgurly
moepie
Shy
JD
CCC
Bruintje Beer
Teddyaapje
Annemie
Aimee
Monnie
Merai
LDJ
Sanne
Happydobby
Muppetje
Stuiterbal
Rouge
Theeleut
Theezakje13
_Lana_
Printje
Ayla
Discordia
Viva
sabje
Star007
kwak
55 plaatsers

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 Empty Re: Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap!

Bericht  Clapperdie do 28 jun 2012 - 22:08

Dit was een half jaar voordat ik zwanger was

*weg*

Dit was één dag voor mijn bevalling

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 Foto-VVYKPHKC

Dit is van vanmorgen 3,5 maand na de bevalling

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 Foto-MIWO4ARA

hihi, zie nu pas dat T. goed te zien is in de box. Druk oefenend op zijn buik Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 1578173417

Laatst aangepast door Clapperdie op vr 29 jun 2012 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 Empty Re: Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap!

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 22:19

Moepie, wat leuk een foto te zien! Ik zie inderdaad wat je bedoeld, hoop voor je dat je snel bevalt! (Nouja, wanneer het mag natuurlijk!)

Clapperdie, jij hebt ook een heel ander lijf eraan overgehouden of niet? Mijn buik is ook een stuk breder tegenwoordig, nog meer lovehandles heb ik ...

Freaky, ik vond en vind je nog steeds mooi. En je was heel mooi zwanger!

MamaRosa, jij hebt wel echt 4 kids gehad he! En de tweeling als afsluiter, balen hoor!

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 28 jun 2012 - 22:23

Parel: ja inderdaad! mn bovenlichaam is een stuk breeder en ik heb nu van die rolletjes op mn rug Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 1270000679 onder mn schouders. mn buik is nog aanwezig en slap. kan het zo naar binnen vouwen zeg maar. als ik eindelijk stop met vloeien door dat verdomde spiraal dan ga ik het zwemmen weer oppakken en als mn conditie weer wat goed is het kickboksen ook weer!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 22:30

Ach! Heb je zo`n last van je spiraal, ja? Gek he hoe dat kan werken! Ik was namelijk ongesteld, en de spiraal zat erin en heb nergens meer last van gehad, en hij zit er nu al 5 maanden in!

Gast
Gast

Bericht  koNijntje do 28 jun 2012 - 22:37

Clapperdie schreef:Parel: ja inderdaad! mn bovenlichaam is een stuk breeder en ik heb nu van die rolletjes op mn rug Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 1270000679 onder mn schouders. mn buik is nog aanwezig en slap. kan het zo naar binnen vouwen zeg maar. als ik eindelijk stop met vloeien door dat verdomde spiraal dan ga ik het zwemmen weer oppakken en als mn conditie weer wat goed is het kickboksen ook weer!

dat was heel herkenbaar helaas..
*weg!*
dit bedoel je zeker (ik heb even wat eraf geknipt, want ik háát deze foto!)
sinds ik die 8 kilo kwijt ben is het weg/minder geloof ik..

Laatst aangepast door koNijntje op do 28 jun 2012 - 23:49; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Parisienne do 28 jun 2012 - 22:42

Bij mij is er niet veel veranderd. Ben nog net zo 'mooi' als ik voor mijn zwangerschap was Embarassed Ik heb even wat foto's opgezocht, maar dat was nog best moeilijk.. hahah! Ik sta graag achter de camera, waardoor er weinig foto's van mijzelf zijn Wink

Een jaar of 4 geleden:
Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 SharondeGroot

36 weken zwanger:
Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 Fotoop11-08-2010om1618

En nu (ik was al zo binnen een paar dagen na mijn bevalling):
Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 NoaenSharon

Ik ben erg blij met mijn figuur eerlijk gezegd, er mag zelfs wel wat bij. Ik besef wel dat ik enigszins 'geluk' heb.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 22:55

Haha, Parisienne, potverdorie, je bent inderdaad nog net zo mooi & slank! Wel leuk om een foto te zien!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 23:10

ik wil ook wel meeposten maar nog 2 maandjes wachten :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 23:12

Thnx Parel.smile

Wow Parisienne wat een prachtig figuur!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 28 jun 2012 - 23:14

Wow Parisienne mooi figuur.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ugly Betty do 28 jun 2012 - 23:17

Wat leuk om alle foto's te zien. Geeft me hoop dat het weer goed komt na de bevalling smile

Parisienne wat een prachtig figuur en wat lijkt jouw dochter op jou!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762

Bericht  Aimee do 28 jun 2012 - 23:31

Wat een mooie mama's allemaal!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Clapperdie do 28 jun 2012 - 23:48

KoNijntje: Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 1270000679 die bedoel ik inderdaad... Ik kwam er achter toen mijn vriend een rugmassage gaf en ik heel de tijd mn rol heen en weer voelde gaan haha... Ik ga ook maar eens aan de lijn dan! Nog 7 kilo te gaan!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  koNijntje do 28 jun 2012 - 23:50

Clapperdie schreef:KoNijntje: Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 1270000679 die bedoel ik inderdaad... Ik kwam er achter toen mijn vriend een rugmassage gaf en ik heel de tijd mn rol heen en weer voelde gaan haha... Ik ga ook maar eens aan de lijn dan! Nog 7 kilo te gaan!

ik denk dat mijn t. op die foto ook zo'n 3-4 maanden was, dus écht: het komt goed! Wink
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 23:57

Parel schreef:
MamaRosa, jij hebt wel echt 4 kids gehad he! En de tweeling als afsluiter, balen hoor!

En dan is de striae nog van de 1e! De 2e en de tweelingzwangerschap is er niks bijgekomen, dus dat zegt ook niks. Achja, erger kon het ook niet meer scheuren. Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 394967

Maar als ik nu zo terug kijk naar de foto, vind ik het ook eigenlijk wel weer meevallen. Alleen als ik er zo op kijk bij mezelf ziet het er zo anders uit, maar dat zal dan mijn eigen negatieve zelfbeeld wel zijn.

Gast
Gast

Bericht  CCC vr 29 jun 2012 - 1:02

Parel schreef:Tijdens je zwangerschap had je inderdaad een iets grotere bips, ccc, maar zo te zien is dat nu allemaal weer goed gekomen!

JaneDoe, jezelf niks aanpraten je ziet er prima uit!

Ennnnn Charlie, je hebt er 2 in je buik! Als je ziet hoe dik ik was bij 1 kindje... (22 kilooooo)

lol! Zeg maar gerust HUGE! haha! Gelukkig is het bijgetrokken ja, was al vrij snel weg, dus miss. was het wel vocht ofzo... ik heb werkelijk geeeen idee!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Bloem86 vr 29 jun 2012 - 1:19

*weg*

Een tijdje voordat ik zwanger werd van de eerste!

*weg*

Ruim 34 weken zwanger van de tweede!

*weg*

En zo zie ik er nu uit! Embarassed

Laatst aangepast door Bloem86 op vr 29 jun 2012 - 8:11; in totaal 1 keer bewerkt
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor vr 29 jun 2012 - 1:53

_MamaRosa_ schreef:
Parel schreef:

En dan is de striae nog van de 1e! De 2e en de tweelingzwangerschap is er niks bijgekomen, dus dat zegt ook niks. Achja, erger kon het ook niet meer scheuren. Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 394967

Maar als ik nu zo terug kijk naar de foto, vind ik het ook eigenlijk wel weer meevallen. Alleen als ik er zo op kijk bij mezelf ziet het er zo anders uit, maar dat zal dan mijn eigen negatieve zelfbeeld wel zijn.

Zoals jouw buik op de foto zo is mijn buik en helaas zo zijn mijn benen ook Neutral Toen ik zwanger was dacht ik dat het nog wel mee zou vallen op mijn benen (maar ik kon het merendeel van mijn benen niet zien :P )
De eerste maanden waren alle strepen op mijn buik ook erg blauw dat is nu wat bijgetrokken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Pien vr 29 jun 2012 - 1:56

Ik ga eens kijken of ik mooie foto's kan vinden!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Pien vr 29 jun 2012 - 2:13

Foto van ervoor kan ik niet vinden! Die staan op de externe schijf en die ligt boven waar nu 2 kindjes slapen!

Hier was ik rond de 42 weken zwanger

Dit is een half jaar na de bevalling:

Deze foto is van ongeveer 2.5 maand geleden:

Laatst aangepast door Pien op zo 1 jul 2012 - 20:23; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:56

Ik heb ook foto's gevonden.

Nou ja, geen voorfoto.

Dit was met 19 weken zwangerschap:

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 Img427605552

Dit met 36 weken zwangerschap:

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 Img538930528

Dit 2 weken erna:

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 Img630230849

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 Img641178009

12 weken zwanger van de 2e:

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 Img1433284425

En zo is het nu. Deceptie :nopompom:

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 Img1504541294

Fototopic ; voor, tijdens & na de zwangerschap! - Pagina 6 Img1504541288

Mjah, kon ook niet verwachten dat mijn buik plat bleef na 2 kindjes. Maar toch.

Nu maar weer gaan hardlopen en buikspieroefeningen Wink :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:57

Oh, lekkere wazige foto's nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:01

Er valt me hier een zak met kwartjes!!!!!!

Vind je nog steeds mooi hoor!

Bloem, wat heb jij een leuk gezicht!

Pien, op je buikfoto zie ik E. gewoon al helemaal in je buik liggen haha, lekker chillend!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:08

Welke kwartjes allemaal? smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 3:10

Jouw kwartjes!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: