Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schunnige vraag, maar...

+29
schuddebuikje
Mamsie
_Lana_
CCC
Bloem86
joyce0606
Clapperdie
Ayla
shadow
Teddyaapje
Kat1980
Sylvana
Floor
SarahKey
Susan
Coco
heartsdale
Rush
Linda
Annemie
Happydobby
Parisienne
Star007
Paper Crown
Viva
Sanne
holaagirl
Liadan
Discordia
33 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Floor wo 27 jun 2012 - 22:34

-


Laatst aangepast door Floor op do 28 jun 2012 - 2:15; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 22:35

dat lijkt me wel frustrerend idd. Waarom wil hij niet dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Sylvana wo 27 jun 2012 - 22:37

Jeetje Floor, daar zou ik ook super onzeker van worden. Ik vind zwanger (geweest) zijn toch al zo'n aanslag op je 'aantrekkelijkheidsgevoel'.

@Parisienne.. Dat is niet leuk.. Sad. Zijn ook twee zaken (slaapgebrek en neiet lekker in je vel zitten) die niet 1 2 3 verholpen zijn.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:32

S. heeft 10 weken bij ons op de kamer gelegen en we hebben het toen 1x gedaan. We vonden het beide niks om zo seks te hebben terwijl ons kind langs ons lag te slapen dus is het in de 10 weken maar bij 1x gebleven Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:37

Floor schreef:Achja had wel verwacht dat meteen wordt gedacht dat het aan mij ligt. De eerste maanden deed ik ook echt nog wel moeite om hem te verleiden of gewoon lompweg te bespringen maar ik ben er nu klaar mee, heb het opgegeven, geen zin meer om telkens afgewezen te worden (mijn eigenbeeld/waarde is al zo laag dat ik het niet nog slechter laat worden op deze manier).

hug

Ik lees wel eens mee op Viva in een topic dat hier ook over gaat. En ik kan me zo goed voorstellen dat je je afgewezen voelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Rush wo 27 jun 2012 - 23:37

Dat lijkt me echt verschrikkelijk Floor! Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 699888
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:39

Rush schreef:Dat lijkt me echt verschrikkelijk Floor! Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 699888

+1 Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:44

Luce schreef:Tja, zo dacht ik er ook over voordat ik kinderen kreeg. Natuurlijk is het een kwestie van investeren. Maar kleine kinderen slokken al je energie op (hier wel) en als je al wankel bent als je 's ochtends op staat, geloof me dan staat er wel wat anders aan je hoofd dan sex.

Is dat zo? Ik word nog steeds kribbig als ik te lang geen seks heb gehad. Ok, toen ze héél klein waren was het wel even wat minder. Maar nu zijn ze 4 en 6 en eerlijk gezegd is het leuker dan vóórdat we kinderen kregen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Happydobby wo 27 jun 2012 - 23:46

Rush schreef:Dat lijkt me echt verschrikkelijk Floor! Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 699888

+1 Gelukkig zitten mijn vriend en ik op 1 lijn.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:47

Overigens denk ik dat er best veel relaties zijn waarin de vrouw geen seks meer wil als er eenmaal kinderen zijn. Daar was het vóór de kinderen al geen feest, maar na de kinderen kwam er helemaal niets meer van. Andersom zal het ook vast voorkomen, maar ik hoor de verhalen toch echt vaker van mannen: vrouwen die zich voor zichzelf schamen, alleen seks willen als het vuilnis al buiten staat, enz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:53

ik vind dat hele gezeik dat je o zo spontaan zwanger moet worden echt dikke vette onzin. Ik vind het niet meer dan logisch dat je wat probeert te plannen als je graag zwanger wilt worden. Je hebt per maand maar één of twee dagen echt kans om zwanger te worden. NATUURLIJK maak je dan zin als de wens groot is, anders kun je weer een maand wachten voor je überhaupt weer een káns hebt. Onze sexfrequentie lag niet zo hoog dat we elke maand wel een keer op het goede moment sex hadden, dus met mijn regelmatige cyclus wist ik precies wanneer ik mijn eisprong had.

En na de bevalling heeft het sowieso even geduurd voor het hier allemaal weer wat op gang kwam, daarna is het een kwestie van momenten zoeken. Zeker als je een huilbaby hebt, ligt je prioriteit meestal niet heel erg bij vaak sex hebben. Ik was al blij als ik 's avonds even rustig 10 minuten kon zitten voor ik zelf naar bed ging, moet je dan ook nog sex hebben :nopompom: Dan kozen wij er vaak voor om nog even tien minuten tegen elkaar aan te liggen en dan naar bed te gaan. Ik weet dat mijn man wel vaker had gewild, maar sex doe je nou eenmaal samen en zul je dus ook samen een evenwicht moeten vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:54

Eucalypta schreef:
Luce schreef:Tja, zo dacht ik er ook over voordat ik kinderen kreeg. Natuurlijk is het een kwestie van investeren. Maar kleine kinderen slokken al je energie op (hier wel) en als je al wankel bent als je 's ochtends op staat, geloof me dan staat er wel wat anders aan je hoofd dan sex.

Is dat zo? Ik word nog steeds kribbig als ik te lang geen seks heb gehad. Ok, toen ze héél klein waren was het wel even wat minder. Maar nu zijn ze 4 en 6 en eerlijk gezegd is het leuker dan vóórdat we kinderen kregen smile

Ja, dat hadden wij ook voordat ik bevallen was. Het was beter dan al die jaren ervoor. Maar mijn oudste sliep ook gewoon om 8 uur savonds. Dus ja, dan heb je ook alle tijd. Mijn baby echter slaapt nu echt ruk en is wil 's avonds niet slapen en ook niet in een wiegje of box liggen. Die wil constant vast gehouden worden. Nou, krijg het dan maar voor elkaar om uitgebreid te sexen Laughing

Maar inderdaad, als ze een jaar of 4 zijn en ze slapen door is het al heel anders.

Ik word overigens nooit kribbig als ik lang geen sex heb gehad. Maar dat is een persoonlijk iets smile Lijkt me wel vervelend in ieder geval.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:55

Rejoy. schreef:ik vind dat hele gezeik dat je o zo spontaan zwanger moet worden echt dikke vette onzin. Ik vind het niet meer dan logisch dat je wat probeert te plannen als je graag zwanger wilt worden. Je hebt per maand maar één of twee dagen echt kans om zwanger te worden. NATUURLIJK maak je dan zin als de wens groot is, anders kun je weer een maand wachten voor je überhaupt weer een káns hebt. Onze sexfrequentie lag niet zo hoog dat we elke maand wel een keer op het goede moment sex hadden, dus met mijn regelmatige cyclus wist ik precies wanneer ik mijn eisprong had.

En na de bevalling heeft het sowieso even geduurd voor het hier allemaal weer wat op gang kwam, daarna is het een kwestie van momenten zoeken. Zeker als je een huilbaby hebt, ligt je prioriteit meestal niet heel erg bij vaak sex hebben. Ik was al blij als ik 's avonds even rustig 10 minuten kon zitten voor ik zelf naar bed ging, moet je dan ook nog sex hebben :nopompom: Dan kozen wij er vaak voor om nog even tien minuten tegen elkaar aan te liggen en dan naar bed te gaan. Ik weet dat mijn man wel vaker had gewild, maar sex doe je nou eenmaal samen en zul je dus ook samen een evenwicht moeten vinden.

Precies!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:56

Maar wat zul je je als man een spermaproducent voelen als je voor de kinderwens maar eens per 2 weken seks had en als er dan opeens een kind moet komen mag je om de dag even op je vrouw klimmen.

Als je al zo weinig seks hebt dat je te weinig kans hebt om zwanger te worden en daarvoor de frequentie moet verhogen dan zou ik mezelf even op mijn hoofd krabben eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:58

Eucalypta schreef:Overigens denk ik dat er best veel relaties zijn waarin de vrouw geen seks meer wil als er eenmaal kinderen zijn. Daar was het vóór de kinderen al geen feest, maar na de kinderen kwam er helemaal niets meer van. Andersom zal het ook vast voorkomen, maar ik hoor de verhalen toch echt vaker van mannen: vrouwen die zich voor zichzelf schamen, alleen seks willen als het vuilnis al buiten staat, enz.

Op zich is het ook wel logisch, gezien dat het over het algemeen al zo is dat de man vaker en meer wil dan de vrouw. En mannen over het algemeen sneller sex kunnen hebben als ze last hebben van stress dan vrouwen. Uitzonderingen daar gelaten, maar zo werkt het meestal wel denk ik. Dus dan is het logisch dat als er kinderen zijn, vrouwen minder snel zin in sex hebben dan mannen. Plus dat vrouwen ook nog eens alle ongemakken hebben ervaren door zwangerschap en bevalling (mannen hoeven alleen maar hun kwakkie af te leveren). Dat ging bij mij niet in de koude kleren zitten,bij jou wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 23:58

Eucalypta schreef:Maar wat zul je je als man een spermaproducent voelen als je voor de kinderwens maar eens per 2 weken seks had en als er dan opeens een kind moet komen mag je om de dag even op je vrouw klimmen.

Als je al zo weinig seks hebt dat je te weinig kans hebt om zwanger te worden en daarvoor de frequentie moet verhogen dan zou ik mezelf even op mijn hoofd krabben eigenlijk.

Waarom? Wie zegt dat het alleen aan de vrouw ligt dat je daarvoor maar eens per 2 weken sex had? Dat maak jij er nu van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:03

Luce schreef:
Eucalypta schreef:Maar wat zul je je als man een spermaproducent voelen als je voor de kinderwens maar eens per 2 weken seks had en als er dan opeens een kind moet komen mag je om de dag even op je vrouw klimmen.

Als je al zo weinig seks hebt dat je te weinig kans hebt om zwanger te worden en daarvoor de frequentie moet verhogen dan zou ik mezelf even op mijn hoofd krabben eigenlijk.

Waarom? Wie zegt dat het alleen aan de vrouw ligt dat je daarvoor maar eens per 2 weken sex had? Dat maak jij er nu van?

Zo vatte ik het bericht op. Kan ook andersom zijn inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:05

Luce schreef:
Eucalypta schreef:Overigens denk ik dat er best veel relaties zijn waarin de vrouw geen seks meer wil als er eenmaal kinderen zijn. Daar was het vóór de kinderen al geen feest, maar na de kinderen kwam er helemaal niets meer van. Andersom zal het ook vast voorkomen, maar ik hoor de verhalen toch echt vaker van mannen: vrouwen die zich voor zichzelf schamen, alleen seks willen als het vuilnis al buiten staat, enz.

Op zich is het ook wel logisch, gezien dat het over het algemeen al zo is dat de man vaker en meer wil dan de vrouw. En mannen over het algemeen sneller sex kunnen hebben als ze last hebben van stress dan vrouwen. Uitzonderingen daar gelaten, maar zo werkt het meestal wel denk ik. Dus dan is het logisch dat als er kinderen zijn, vrouwen minder snel zin in sex hebben dan mannen. Plus dat vrouwen ook nog eens alle ongemakken hebben ervaren door zwangerschap en bevalling (mannen hoeven alleen maar hun kwakkie af te leveren). Dat ging bij mij niet in de koude kleren zitten,bij jou wel?

Ik vind dat helemaal niet zo logisch allemaal eigenlijk. En ongemakken, ach, de eerste maanden na de bevalling had ik ook niet zoveel zin inderdaad, door alle hormonen. Maar mijn man ook niet, dat scheelde. Maar ik heb het nu ook over stellen die kinderen hebben die allang in de basisschoolleeftijd zitten en waarbij de mannen dus klagen dat er vrijwel geen seks is omdat hun vrouw dat niet wil.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:08

Eucalypta schreef:Maar wat zul je je als man een spermaproducent voelen als je voor de kinderwens maar eens per 2 weken seks had en als er dan opeens een kind moet komen mag je om de dag even op je vrouw klimmen.

Als je al zo weinig seks hebt dat je te weinig kans hebt om zwanger te worden en daarvoor de frequentie moet verhogen dan zou ik mezelf even op mijn hoofd krabben eigenlijk.

je hebt toch samen besloten een kind te willen. En voor een kind heb je sex nodig. Daarnaast kun je al man toch ook 'nee' zeggen als hij zich er op dat moment niet prettig bij voelt. Ik kan me heel moeilijk voor stellen dat de vrouw de man dan gaat lopen dwingen en dat de man er dan als een mak hondje bovenop klimt, dán zit inderdaad iets niet goed in je relatie lijkt me, maar als je allebei weet hoe de vork in de steel zit en er allebei tevreden mee bent, wat is dan precies het probleem?
En als je normaal één keer in de week sex hebt bijvoorbeeld, dan is de kans vrij groot dat je niet precies de dag voor je eisprong sex hebt lijkt me. Vind jij die frequentie zo bijzonder laag dan? En ik wist ook niet dat de frequentie van je sexleven aangeeft hoe de kwaliteit van je relatie is. Als één keer per week zo weinig is dat je relatie dan blijkbaar ook slecht is, dan mogen wij hoognodig in relatietherapie en naar een seksuoloog geloof ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:11

Eucalypta schreef:
Luce schreef:
Eucalypta schreef:Overigens denk ik dat er best veel relaties zijn waarin de vrouw geen seks meer wil als er eenmaal kinderen zijn. Daar was het vóór de kinderen al geen feest, maar na de kinderen kwam er helemaal niets meer van. Andersom zal het ook vast voorkomen, maar ik hoor de verhalen toch echt vaker van mannen: vrouwen die zich voor zichzelf schamen, alleen seks willen als het vuilnis al buiten staat, enz.

Op zich is het ook wel logisch, gezien dat het over het algemeen al zo is dat de man vaker en meer wil dan de vrouw. En mannen over het algemeen sneller sex kunnen hebben als ze last hebben van stress dan vrouwen. Uitzonderingen daar gelaten, maar zo werkt het meestal wel denk ik. Dus dan is het logisch dat als er kinderen zijn, vrouwen minder snel zin in sex hebben dan mannen. Plus dat vrouwen ook nog eens alle ongemakken hebben ervaren door zwangerschap en bevalling (mannen hoeven alleen maar hun kwakkie af te leveren). Dat ging bij mij niet in de koude kleren zitten,bij jou wel?

Ik vind dat helemaal niet zo logisch allemaal eigenlijk. En ongemakken, ach, de eerste maanden na de bevalling had ik ook niet zoveel zin inderdaad, door alle hormonen. Maar mijn man ook niet, dat scheelde. Maar ik heb het nu ook over stellen die kinderen hebben die allang in de basisschoolleeftijd zitten en waarbij de mannen dus klagen dat er vrijwel geen seks is omdat hun vrouw dat niet wil.

Misschien he, misschien moet de man dan ook eens gaan afvragen hoe het kan dat de vrouw in kwestie ineens geen sex meer wil Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:11

Rejoy. schreef:
Eucalypta schreef:Maar wat zul je je als man een spermaproducent voelen als je voor de kinderwens maar eens per 2 weken seks had en als er dan opeens een kind moet komen mag je om de dag even op je vrouw klimmen.

Als je al zo weinig seks hebt dat je te weinig kans hebt om zwanger te worden en daarvoor de frequentie moet verhogen dan zou ik mezelf even op mijn hoofd krabben eigenlijk.

je hebt toch samen besloten een kind te willen. En voor een kind heb je sex nodig. Daarnaast kun je al man toch ook 'nee' zeggen als hij zich er op dat moment niet prettig bij voelt. Ik kan me heel moeilijk voor stellen dat de vrouw de man dan gaat lopen dwingen en dat de man er dan als een mak hondje bovenop klimt, dán zit inderdaad iets niet goed in je relatie lijkt me, maar als je allebei weet hoe de vork in de steel zit en er allebei tevreden mee bent, wat is dan precies het probleem?
En als je normaal één keer in de week sex hebt bijvoorbeeld, dan is de kans vrij groot dat je niet precies de dag voor je eisprong sex hebt lijkt me. Vind jij die frequentie zo bijzonder laag dan? En ik wist ook niet dat de frequentie van je sexleven aangeeft hoe de kwaliteit van je relatie is. Als één keer per week zo weinig is dat je relatie dan blijkbaar ook slecht is, dan mogen wij hoognodig in relatietherapie en naar een seksuoloog geloof ik.

Ik zeg nergens iets over kwaliteit van een relatie. Ik vind 1x per week weinig, maar niet belachelijk weinig. Maar dat is toch ook voldoende om zwanger van te worden zonder het al teveel te plannen? Na een paar maanden zit je vanzelf goed hoor, daarbij heb je biologisch gezien nou eenmaal het meest zin in seks rond je eisprong, dat helpt ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:12

Luce schreef:
Eucalypta schreef:
Luce schreef:
Eucalypta schreef:Overigens denk ik dat er best veel relaties zijn waarin de vrouw geen seks meer wil als er eenmaal kinderen zijn. Daar was het vóór de kinderen al geen feest, maar na de kinderen kwam er helemaal niets meer van. Andersom zal het ook vast voorkomen, maar ik hoor de verhalen toch echt vaker van mannen: vrouwen die zich voor zichzelf schamen, alleen seks willen als het vuilnis al buiten staat, enz.

Op zich is het ook wel logisch, gezien dat het over het algemeen al zo is dat de man vaker en meer wil dan de vrouw. En mannen over het algemeen sneller sex kunnen hebben als ze last hebben van stress dan vrouwen. Uitzonderingen daar gelaten, maar zo werkt het meestal wel denk ik. Dus dan is het logisch dat als er kinderen zijn, vrouwen minder snel zin in sex hebben dan mannen. Plus dat vrouwen ook nog eens alle ongemakken hebben ervaren door zwangerschap en bevalling (mannen hoeven alleen maar hun kwakkie af te leveren). Dat ging bij mij niet in de koude kleren zitten,bij jou wel?

Ik vind dat helemaal niet zo logisch allemaal eigenlijk. En ongemakken, ach, de eerste maanden na de bevalling had ik ook niet zoveel zin inderdaad, door alle hormonen. Maar mijn man ook niet, dat scheelde. Maar ik heb het nu ook over stellen die kinderen hebben die allang in de basisschoolleeftijd zitten en waarbij de mannen dus klagen dat er vrijwel geen seks is omdat hun vrouw dat niet wil.

Misschien he, misschien moet de man dan ook eens gaan afvragen hoe het kan dat de vrouw in kwestie ineens geen sex meer wil Wink

Oh geloof me, de meeste mannen vragen zich dat constant af smile En dat verschilt, van 'ik zit nou eenmaal niet lekker in mijn vel' tot 'als ik in bed lig ben ik moe en wil ik slapen' tot seksuele voorkeuren die gewoon mijlenver uit elkaar liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:15

Nah, ik denk dat het ook vaak voor komt uit de interactie tussen man en vrouw. En het gedrag van de man naar de vrouw toe, dat kan ook héél vaak de oorzaak zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:17

Ik denk vooral dat het belangrijk is dat er geen problemen bestaan rond de sex die de kwaliteit van je relatie beïnvloedt. En of je nou 2 keer per dag of één keer in de maand sex hebt, maar beide partners daar tevreden mee zijn, dan lijkt me dat er geen probleem bestaat.
Nu lijkt het net of bijna álle vrouwen geen zin meer hebben in sex en bijna álle mannen meer sex willen, maar ik denk dat dit in werkelijkheid heel erg mee valt. Dat veel mensen hun sexleven misschien geen 10 geven, maar wel een dikke voldoende.
Ik zou overigens niet kunnen waarderen als mijn man tegen ouders van klasgenootjes van mijn dochter zou gaan lopen verkondigen dat hij niet tevreden is over ons sexleven laughcry


En als je één keer per week sex hebt, dan zit er vast wel een treffer tussen binnen een jaar. Maar ik vind ik maand lang duren, zeker als je een kinderwens hebt. Persoonlijk maakte ik met liefde wat zin om de kans die maand te vergroten. Het was niet zo dat ik thuis een ovulatietest deed, die positief was, ik mijn man opbelde en hij als een gek naar huis kwam om te sexen ofzo. We hadden gewoon een keertje extra sex.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:21

Ik snap ook niet zo goed wat het probleem is om meer sex te hebben als je een baby wilt. Als je je daar allebei prima bij voelt, dan is het toch goed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 4 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum