Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schunnige vraag, maar...

+29
schuddebuikje
Mamsie
_Lana_
CCC
Bloem86
joyce0606
Clapperdie
Ayla
shadow
Teddyaapje
Kat1980
Sylvana
Floor
SarahKey
Susan
Coco
heartsdale
Rush
Linda
Annemie
Happydobby
Parisienne
Star007
Paper Crown
Viva
Sanne
holaagirl
Liadan
Discordia
33 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:23

Luce schreef:Ik snap ook niet zo goed wat het probleem is om meer sex te hebben als je een baby wilt. Als je je daar allebei prima bij voelt, dan is het toch goed?

moeite kost een kind toch, dan maakt een beetje moeite doen om het kind in kwestie te verwekken ook niet meer uit toch? lol!


Laatst aangepast door Rejoy. op do 28 jun 2012 - 0:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Linda do 28 jun 2012 - 0:23

Luce schreef:Ik snap ook niet zo goed wat het probleem is om meer sex te hebben als je een baby wilt. Als je je daar allebei prima bij voelt, dan is het toch goed?

+ 1. Ik vind het vrij logisch.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:25

Rejoy. schreef:
Luce schreef:Ik snap ook niet zo goed wat het probleem is om meer sex te hebben als je een baby wilt. Als je je daar allebei prima bij voelt, dan is het toch goed?

moeite kost een kind toch, dan maakt een beetje moeite doen om het kind in kwestie te verwekken ook niet meer uit toch? lol!

Haha precies!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:29

Rejoy. schreef:
Ik zou overigens niet kunnen waarderen als mijn man tegen ouders van klasgenootjes van mijn dochter zou gaan lopen verkondigen dat hij niet tevreden is over ons sexleven Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 394967


.



??? Wie doet dat dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Susan do 28 jun 2012 - 0:30

Linda schreef:
Luce schreef:Ik snap ook niet zo goed wat het probleem is om meer sex te hebben als je een baby wilt. Als je je daar allebei prima bij voelt, dan is het toch goed?

+ 1. Ik vind het vrij logisch.

Ik ook, sowieso, stel dat je heel graag een kind wil, maar niet zo'n hoog libido, dan heb je dus gewoon pech gehad, want je had voor de kinderwens weinig seks, dus dan 'moet' je nu ook maar weinig seks hebben, anders is het niet eerlijk of zo. Het lijkt mij ieders goed recht om de kansen op een zwangerschap zoveel mogelijk te optimaliseren, dat is niet alleen voorbehouden aan vrouwen die altijd van seks houden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Susan do 28 jun 2012 - 0:30

Eucalypta schreef:
Rejoy. schreef:
Ik zou overigens niet kunnen waarderen als mijn man tegen ouders van klasgenootjes van mijn dochter zou gaan lopen verkondigen dat hij niet tevreden is over ons sexleven Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 394967


.



??? Wie doet dat dan?

Mannen in jouw omgeving, blijkbaar, hoe weet jij anders dat de mééste mannen zich dat constant afvragen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:31

Dan gaat het nog lang duren denk ik als er stellen zijn die het prima vinden om 2 keer in de maand sex te hebben. Of je moet die 2 keer precies plannen op de vruchtbare dagen. Oh nee, maar dat mag niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:32

Ik zou het sowieso een beetje raar vinden als mijn man onze eventuele sexproblemen met andere mensen zou bespreken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:38

Susan schreef:
Eucalypta schreef:
Rejoy. schreef:
Ik zou overigens niet kunnen waarderen als mijn man tegen ouders van klasgenootjes van mijn dochter zou gaan lopen verkondigen dat hij niet tevreden is over ons sexleven Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 394967


.



??? Wie doet dat dan?

Mannen in jouw omgeving, blijkbaar, hoe weet jij anders dat de mééste mannen zich dat constant afvragen.

Oh niet de meeste. Wel een aantal mannen die ik ken. Maar goed, toegeven, die hebben soms een dubbele agenda, hangen zo'n verhaal op in de hoop op seks ofzo. Maar toch weet ik van een aantal goede vrienden dat dit soort problemen best wel spelen. Dat zijn geen wildvreemde mannen die hun seksleven op tafel gooien, soms wel mannen die op zoek zijn naar seks omdat ze dat thuis niet vinden (wat niet goed te praten is, voordat we die discussie starten) en al jaren proberen om daar verbetering in te brengen.

Edit: ik zie waar de verwarring vandaan komt, toen ik schreef 'de meeste' bedoelde ik niet de meeste van álle mannen, maar de meeste van de mannen die vinden dat ze te weinig seks hebben.


Laatst aangepast door Eucalypta op do 28 jun 2012 - 0:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:39

Luce schreef:Ik zou het sowieso een beetje raar vinden als mijn man onze eventuele sexproblemen met andere mensen zou bespreken.

Heb jij het nooit over je seksleven met vriendinnen? Ik ook niet met allemaal, maar met een aantal bespreek ik dat toch wel. En zo hoor ik ook weleen wat van mannen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Kat1980 do 28 jun 2012 - 0:41

Ik heb me ook nooit prettig gevoeld om sex te hebben met een baby bij ons op de kamer (is wel eens gebeurd, maar was niet echt een succes). Na de geboorte van de eerste vond ik het sowieso lastig om me tijdens de sex te concentreren, lag altijd met 1 oor te luisteren of J niet wakker werd. Gelukkig had ik dat bij de tweede niet en verzonnen we dan inderdaad maar andere plekken als de baby lag te slapen op onze slaapkamer.
Maar goed, onze beide kids hadden inderdaad een periode dat het "ik wil geen broertje of zusje-alarm" afging als we het even met z'n tweetjes gezellig wilden maken Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:42

Nee, niet op die manier eigenlijk. Wel eens over bepaalde blunders ofzo. Maar nooit zo. Ik vind dat eerlijk gezegd te prive. Dat is iets tussen mijn man en mij, dat hoeft de rest van de wereld niet te weten. Zou het ook echt niet tof vinden als mijn man dit wel zou doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:43

Luce schreef:Nee, niet op die manier eigenlijk. Wel eens over bepaalde blunders ofzo. Maar nooit zo. Ik vind dat eerlijk gezegd te prive. Dat is iets tussen mijn man en mij, dat hoeft de rest van de wereld niet te weten. Zou het ook echt niet tof vinden als mijn man dit wel zou doen.

Ik doe dat zelf ook niet op die manier, wel over mezelf, hoe ik er zelf in sta, maar ik laat mijn man buiten schot meestal, dat vind ik idd prive. Maar ik hoor het wel van anderen. En tja, ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat je er op een gegeven moment met iemand over moet praten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:46

Maar daar buiten gelaten: is veel of weinig sex over het algemeen niet een interactie tussen 2 mensen? Als mijn man bijvoorbeeld weinig interesse in mij toont of vaak weg is of geen flikker uit voert in het huishouden, tja dan heb ik ook weinig zin in sex. Dat gebeurt bij mij niet bewust, maar de zin is dan wel veel minder.

Ik geloof nooit zo in de situatie dat de sex vrijwel niks is, maar de rest van de relatie wel en de man heeft alles al geprobeerd en blabla. Dan moet je misschien met een beetje hulp eens uit gaan zoeken waar het toch vandaan komt dat je vrouw ineens geen zin meer heeft in je. Dat zal echt niet uit de lucht komen vallen schat ik zo in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:48

Luce schreef:Maar daar buiten gelaten: is veel of weinig sex over het algemeen niet een interactie tussen 2 mensen? Als mijn man bijvoorbeeld weinig interesse in mij toont of vaak weg is of geen flikker uit voert in het huishouden, tja dan heb ik ook weinig zin in sex. Dat gebeurt bij mij niet bewust, maar de zin is dan wel veel minder.

Ik geloof nooit zo in de situatie dat de sex vrijwel niks is, maar de rest van de relatie wel en de man heeft alles al geprobeerd en blabla. Dan moet je misschien met een beetje hulp eens uit gaan zoeken waar het toch vandaan komt dat je vrouw ineens geen zin meer heeft in je. Dat zal echt niet uit de lucht komen vallen schat ik zo in.

Dat komt het ook nooit. En geen van de mannen die ik er over sprak/spreek zegt dat dat het geval is hoor. Het is heus geen klagen van 'zij wil nooit en ik ben zó zielig' smile Natuurlijk is het een interactie tussen twee mensen, maar zie dat maar eens te doorbreken als je in een bepaald patroon zit. Dat lukt dan al een hele tijd niet en dan gaan mensen het op een gegeven moment soms buiten de deur zoeken. Dat gaat heus niet zo na 2 maanden geen seks, maar daar gaan vaak járen van gesprekken en frustraties en pogingen aan vooraf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:49

Eucalypta schreef:
Luce schreef:Maar daar buiten gelaten: is veel of weinig sex over het algemeen niet een interactie tussen 2 mensen? Als mijn man bijvoorbeeld weinig interesse in mij toont of vaak weg is of geen flikker uit voert in het huishouden, tja dan heb ik ook weinig zin in sex. Dat gebeurt bij mij niet bewust, maar de zin is dan wel veel minder.

Ik geloof nooit zo in de situatie dat de sex vrijwel niks is, maar de rest van de relatie wel en de man heeft alles al geprobeerd en blabla. Dan moet je misschien met een beetje hulp eens uit gaan zoeken waar het toch vandaan komt dat je vrouw ineens geen zin meer heeft in je. Dat zal echt niet uit de lucht komen vallen schat ik zo in.

Dat komt het ook nooit. En geen van de mannen die ik er over sprak/spreek zegt dat dat het geval is hoor. Het is heus geen klagen van 'zij wil nooit en ik ben zó zielig' smile Natuurlijk is het een interactie tussen twee mensen, maar zie dat maar eens te doorbreken als je in een bepaald patroon zit. Dat lukt dan al een hele tijd niet en dan gaan mensen het op een gegeven moment soms buiten de deur zoeken. Dat gaat heus niet zo na 2 maanden geen seks, maar daar gaan vaak járen van gesprekken en frustraties en pogingen aan vooraf.

O ja, dat snap ik wel.

Maar het is meer het stereotiep 'man en vrouw hebben kinderen en ínééns wil de vroúw geen sex meer' wat ik probeer te ontkrachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 0:52

Luce schreef:
Eucalypta schreef:
Luce schreef:Maar daar buiten gelaten: is veel of weinig sex over het algemeen niet een interactie tussen 2 mensen? Als mijn man bijvoorbeeld weinig interesse in mij toont of vaak weg is of geen flikker uit voert in het huishouden, tja dan heb ik ook weinig zin in sex. Dat gebeurt bij mij niet bewust, maar de zin is dan wel veel minder.

Ik geloof nooit zo in de situatie dat de sex vrijwel niks is, maar de rest van de relatie wel en de man heeft alles al geprobeerd en blabla. Dan moet je misschien met een beetje hulp eens uit gaan zoeken waar het toch vandaan komt dat je vrouw ineens geen zin meer heeft in je. Dat zal echt niet uit de lucht komen vallen schat ik zo in.

Dat komt het ook nooit. En geen van de mannen die ik er over sprak/spreek zegt dat dat het geval is hoor. Het is heus geen klagen van 'zij wil nooit en ik ben zó zielig' Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 561177 Natuurlijk is het een interactie tussen twee mensen, maar zie dat maar eens te doorbreken als je in een bepaald patroon zit. Dat lukt dan al een hele tijd niet en dan gaan mensen het op een gegeven moment soms buiten de deur zoeken. Dat gaat heus niet zo na 2 maanden geen seks, maar daar gaan vaak járen van gesprekken en frustraties en pogingen aan vooraf.

O ja, dat snap ik wel.

Maar het is meer het stereotiep 'man en vrouw hebben kinderen en ínééns wil de vroúw geen sex meer' wat ik probeer te ontkrachten.

Oh, maar daar geloof ik zelf ook niet in smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Teddyaapje do 28 jun 2012 - 9:41

Weer even ontopic, T. heeft tot ruim 6mnd bij ons op de kamer gelegen. Wij hadden gewoon seks als hij er lag, hadden er geen problemen mee. Hij had toch totaal geen besef van wat papa en mama aant doen waren en werd eigenlijk ook nooit wakker. Ik zie het probleem niet zo.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 9:42

Teddyaapje schreef:Weer even ontopic, T. heeft tot ruim 6mnd bij ons op de kamer gelegen. Wij hadden gewoon seks als hij er lag, hadden er geen problemen mee. Hij had toch totaal geen besef van wat papa en mama aant doen waren en werd eigenlijk ook nooit wakker. Ik zie het probleem niet zo.

vond je het geen raar idee? Seks waar je kind bij is?

Dat idee alleen al vind ik niks

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  shadow do 28 jun 2012 - 21:10

Teddyaapje schreef:Weer even ontopic, T. heeft tot ruim 6mnd bij ons op de kamer gelegen. Wij hadden gewoon seks als hij er lag, hadden er geen problemen mee. Hij had toch totaal geen besef van wat papa en mama aant doen waren en werd eigenlijk ook nooit wakker. Ik zie het probleem niet zo.

+1

Hier ook geen moeite mee. Hij is nog nooit wakker geworden en hij ligt nogin de wieg waardoor hij niks zou zien.

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Ayla do 28 jun 2012 - 21:55

En hier slaapt ze nog bij ons op de kamer, en tja, we eindigen toch ook altijd in bed. Ze wordt er (bijna) nooit wakker van.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 22:10

Het gaat mij ook niet over het feit dat het kind er een trauma aan overhoudt (al ben ik zelf wel eens bij mijn ouders binnengelopen, heb er wel een trauma aan overgehouden haha), maar ik zou er zelf nu niet bepaald `nat` van worden dat terwijl wij flink bezig zijn ik mijn kind ook naast mijn oor hoor ademen.. Het leidt me af vrees ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Clapperdie do 28 jun 2012 - 22:12

Poeh. Ik heb zoiezo nog niet zo veel zin na de bevalling. Maar al helemaal niet als de kleine er is. Kan dan echt niet opgewonden raken:evil:
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  joyce0606 vr 29 jun 2012 - 0:51

K ligt ook nog bij ons op de kamer, en die heeft er geen last van, en tja er zijn inderdaad ook nog andere ruimstes....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Teddyaapje vr 29 jun 2012 - 0:52

Dolcis_ schreef:
Teddyaapje schreef:Weer even ontopic, T. heeft tot ruim 6mnd bij ons op de kamer gelegen. Wij hadden gewoon seks als hij er lag, hadden er geen problemen mee. Hij had toch totaal geen besef van wat papa en mama aant doen waren en werd eigenlijk ook nooit wakker. Ik zie het probleem niet zo.

vond je het geen raar idee? Seks waar je kind bij is?

Dat idee alleen al vind ik niks



Nee eigenlijk niet...als hij 12 zou zijn zou het natuurlijk een ander verhaal zijn
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schunnige vraag, maar... - Pagina 5 Empty Re: Schunnige vraag, maar...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum