Genant, maar ik vraag het toch
+9
PiP
Happy
Puggle
Parisienne
L!ND@
Ayla
Tania
Happinaz
Paper Crown
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Genant, maar ik vraag het toch
Hi,
Toen ik vanmorgen onder de douch stond merkte ik dat ik daar onder veel vochtiger was dan normaal, een beetje zoals je zeg maar opgewonden raakt. Voor de duidelijkheid, dat was ik niet. Ik was alleen maar moe en seks was echt niet on my mind voor de verandering. Ook geen hitsige droom ofzo. Is dit normaal? Ik maak me opeens zo'n zorgen dat het vruchtwater is maar dat zou toch niet slijmerig voelen? Oh wat is dit genant, maar ik kon op internet niets vinden.
Ik ben nu trouwens 18 weken 2 dagen zwanger.
Is dit herkenbaar?
Toen ik vanmorgen onder de douch stond merkte ik dat ik daar onder veel vochtiger was dan normaal, een beetje zoals je zeg maar opgewonden raakt. Voor de duidelijkheid, dat was ik niet. Ik was alleen maar moe en seks was echt niet on my mind voor de verandering. Ook geen hitsige droom ofzo. Is dit normaal? Ik maak me opeens zo'n zorgen dat het vruchtwater is maar dat zou toch niet slijmerig voelen? Oh wat is dit genant, maar ik kon op internet niets vinden.
Ik ben nu trouwens 18 weken 2 dagen zwanger.
Is dit herkenbaar?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Re: Genant, maar ik vraag het toch
ja, is normaal dat je afscheiding anders wordt. Op het laatst kun je zoveel (dunne) afscheiding hebben dat je denkt dat je vruchtwater aan het verliezen bent en je een keer of 3, 4 schoon ondergoed aan moet trekken. Wel even in de gaten houden dat je geen schimmelinfectie ofzo hebt.
Gast- Gast
Ik heb ook veel slijmverlies gehad. Een beetje 'draderig', zoals ik ook wel eens heb als ik in mijn vruchtbare periode zit.
Ik kan mij herinneren dat ik ook in het zh ben geweest voor een controle omdat ik dacht dat het vruchtwater was.
Volgens mij is het gewoon slijm van je baarmoedermond.
Het kan ook een schimmeltje zijn, dus hou het wel in de gaten. Meestal wordt het dan wat geler (sorry..) en gaat het ook ruiken.
Ik kan mij herinneren dat ik ook in het zh ben geweest voor een controle omdat ik dacht dat het vruchtwater was.
Volgens mij is het gewoon slijm van je baarmoedermond.
Het kan ook een schimmeltje zijn, dus hou het wel in de gaten. Meestal wordt het dan wat geler (sorry..) en gaat het ook ruiken.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Ja hier ook herkenbaar. Bij allebei heb ik daar erg veel last van gehad. Ik trok een paar keer per dag schoon ondergoed aan.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Nee het ruikt nergens naar, jeukt niet, doet niet zeer, voel het niet uitlopen maar toen ik mezelf even daar aan het wassen was (oh wat is dit stom) voelde ik het erg, is ook doorzichtig. O, boy.. wat staat me nog meer te wachten?
Paper Crown schreef:Nee het ruikt nergens naar, jeukt niet, doet niet zeer, voel het niet uitlopen maar toen ik mezelf even daar aan het wassen was (oh wat is dit stom) voelde ik het erg, is ook doorzichtig. O, boy.. wat staat me nog meer te wachten?
Wil je dat echt weten?
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Dat je 's morgens opstaat en als een malle naar de wc rent, want dan loopt het er al uit Maar hoezo niks op internet kunnen vinden? Als je op google afscheiding en zwangerschap intikt krijg je volgens mij genoeg sites te zien dat het normaal is.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Tania schreef:Paper Crown schreef:Nee het ruikt nergens naar, jeukt niet, doet niet zeer, voel het niet uitlopen maar toen ik mezelf even daar aan het wassen was (oh wat is dit stom) voelde ik het erg, is ook doorzichtig. O, boy.. wat staat me nog meer te wachten?
Wil je dat echt weten?
Het is maar goed dat veel vrouwen dat van tevoren niet weten.
Gast- Gast
Tania schreef:Paper Crown schreef:Nee het ruikt nergens naar, jeukt niet, doet niet zeer, voel het niet uitlopen maar toen ik mezelf even daar aan het wassen was (oh wat is dit stom) voelde ik het erg, is ook doorzichtig. O, boy.. wat staat me nog meer te wachten?
Wil je dat echt weten?
Hahaha
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:Tania schreef:Paper Crown schreef:Nee het ruikt nergens naar, jeukt niet, doet niet zeer, voel het niet uitlopen maar toen ik mezelf even daar aan het wassen was (oh wat is dit stom) voelde ik het erg, is ook doorzichtig. O, boy.. wat staat me nog meer te wachten?
Wil je dat echt weten?
Hahaha
Is volkomen normaal, ik heb er gelukkig geen last van momenteel, maar aan het einde van mijn vorige zwangerschap....Pfff!!! Ik heb toen ook wel eens gedacht dat het vruchwater was, maar afscheiding is normaal gesproken reukloos en dat is vruchtwater niet. Je wilt niet weten hoe vaak ik op mijn hand heb staan blazen om te checken of ik dan niks verloor hahaha!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Ayla schreef:Dat je 's morgens opstaat en als een malle naar de wc rent, want dan loopt het er al uit Maar hoezo niks op internet kunnen vinden? Als je op google afscheiding en zwangerschap intikt krijg je volgens mij genoeg sites te zien dat het normaal is.
Volgens mij googlede ik te moeilijk.. ik zocht op zoektermen als: slijmverlies 18 weken zwanger, kreeg ik enge hits met slijmprop verliezen en beginnende weeeen. Ik hou van dit forum.
Oh, god we hebben net een nieuw bed voor het nieuwe huis, dat wordt nog een uitdaging. Don't leak in the bed honey!!
Paper Crown schreef:Ayla schreef:Dat je 's morgens opstaat en als een malle naar de wc rent, want dan loopt het er al uit Maar hoezo niks op internet kunnen vinden? Als je op google afscheiding en zwangerschap intikt krijg je volgens mij genoeg sites te zien dat het normaal is.
Volgens mij googlede ik te moeilijk.. ik zocht op zoektermen als: slijmverlies 18 weken zwanger, kreeg ik enge hits met slijmprop verliezen en beginnende weeeen. Ik hou van dit forum.
Oh, god we hebben net een nieuw bed voor het nieuwe huis, dat wordt nog een uitdaging. Don't leak in the bed honey!!
Dat wordt op vuilniszakken slapen...haha dat heb ik zo'n 3 maanden gedaan. Wij hadden ook een nieuw bed.
Je hebt ook gewoon dekzeiltjes bij de hema en de prenatal enzo. Die zweten niet zo haha.
Happinaz- Kletskop
Happinaz schreef:Paper Crown schreef:Ayla schreef:Dat je 's morgens opstaat en als een malle naar de wc rent, want dan loopt het er al uit Maar hoezo niks op internet kunnen vinden? Als je op google afscheiding en zwangerschap intikt krijg je volgens mij genoeg sites te zien dat het normaal is.
Dat wordt op vuilniszakken slapen...haha dat heb ik zo'n 3 maanden gedaan. Wij hadden ook een nieuw bed.
Je hebt ook gewoon dekzeiltjes bij de hema en de prenatal enzo. Die zweten niet zo haha.
Maar het is het allemaal zo waard! Gisteren lag ik in bed, voelde ik hem bewegen en bolde mijn buik aan de linkerkant helemaal op.. je zag echt dat hij daar lag..
Ik heb een waterdicht moltonlaken gebruikt op bed tijdens mijn zwangerschap. Vond die zeiltjes zo vreselijk.. die schuiven telkens onder je vandaan als je je omdraait. Had dus eerst zo'n waterdicht molton hoeslaken, daarover heen een gewoon hoeslaken. Misschien een tip?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik koop gewoon volwassenluiers
Paper Crown schreef:Ik koop gewoon volwassenluiers
Dan ben je in ieder geval op je meest "sexy-ist"
Happinaz- Kletskop
Herkenbaar ik had er ook veel last van. Nu gelukkig niet meer!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Haha al die ongemakken tijdens een zwangerschap.. nog niet te praten over de bevalling . Bij Action verkopen ze waterdichte moltons voor een euro of 7.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Dat wilde ik ook al zeggen, alleen hebben ze daar (hier bij ons tenminste) alleen moltons voor 1 persoons matrassen, dus 200x90 cm ofzo. Dus dan moet je niet een 2 persoons matras hebben.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik had ook last van flink slijmverlies. Droeg dan ook continu inlegkruisjes, anders had ik gewoon een natte plek in mijn broek als het er weer uit stroomde
Tijdens mijn eisprong had ik dat ook altijd, vond het toen wel ideaal, maar 9 maanden lang...
Ik gebruikte volgens mij Alldays Flexistyle oid. Zijn heel dun, passen ook in een string en er zit iets een geurtje aan.
Tijdens mijn eisprong had ik dat ook altijd, vond het toen wel ideaal, maar 9 maanden lang...
Ik gebruikte volgens mij Alldays Flexistyle oid. Zijn heel dun, passen ook in een string en er zit iets een geurtje aan.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Die moltons hebben ze ook bij de Hema en Ikea. Zijn wel wat duurder dan die van de Action.
Wij hebben die van de Ikea en dat bevalt erg goed, geen gezweet!
Wij hebben die van de Ikea en dat bevalt erg goed, geen gezweet!
PiP- Ratel
Word steeds leuker he het zwanger zijn! Maar zoals al eerder gezegd, het is het waard hoor... en moet stiekem ook wel om je lachen haha! Wij hebben pas na de bevalling (ik zeg het verkeerd, ik mocht pas een nieuw bed na de bevalling bestellen) een nieuw bed besteld... Mijn vriend was als de dood dat er allerlei vlekken in kwamen van het vruchtwater of weet ik wat allemaal... ach... nu ben ik nog blijer met mijn nieuwe bed
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Wij hebben van de week ook een nieuw bed gekocht, niet zo zeer gewacht vanwege rare vlekken, maar het kwam in de Ikea wel ter sprake.
De verkoopster zei dat ze soms erg vieze matrassen terugkregen van dus onder andere bevallingen
De verkoopster zei dat ze soms erg vieze matrassen terugkregen van dus onder andere bevallingen
PiP- Ratel
PiP schreef:Wij hebben van de week ook een nieuw bed gekocht, niet zo zeer gewacht vanwege rare vlekken, maar het kwam in de Ikea wel ter sprake.
Hoezo worden die vieze matrasssen teruggebracht dan?
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Beetje genant maar vooral irritant!
» Wel meenemen of toch maar niet...
» Toch maar nee gezegd
» Dan nu toch maar met verlof....
» Ik ga het toch maar proberen...
» Wel meenemen of toch maar niet...
» Toch maar nee gezegd
» Dan nu toch maar met verlof....
» Ik ga het toch maar proberen...