Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Genant, maar ik vraag het toch

+9
PiP
Happy
Puggle
Parisienne
L!ND@
Ayla
Tania
Happinaz
Paper Crown
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Paper Crown wo 1 aug 2012 - 20:05

Hi,

Toen ik vanmorgen onder de douch stond merkte ik dat ik daar onder veel vochtiger was dan normaal, een beetje zoals je zeg maar opgewonden raakt. Voor de duidelijkheid, dat was ik niet. Ik was alleen maar moe en seks was echt niet on my mind voor de verandering. Ook geen hitsige droom ofzo. Is dit normaal? Ik maak me opeens zo'n zorgen dat het vruchtwater is maar dat zou toch niet slijmerig voelen? Oh wat is dit genant, maar ik kon op internet niets vinden.

Ik ben nu trouwens 18 weken 2 dagen zwanger.

Is dit herkenbaar?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 20:07

ja, is normaal dat je afscheiding anders wordt. Op het laatst kun je zoveel (dunne) afscheiding hebben dat je denkt dat je vruchtwater aan het verliezen bent en je een keer of 3, 4 schoon ondergoed aan moet trekken. Wel even in de gaten houden dat je geen schimmelinfectie ofzo hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Happinaz wo 1 aug 2012 - 20:10

Ik heb ook veel slijmverlies gehad. Een beetje 'draderig', zoals ik ook wel eens heb als ik in mijn vruchtbare periode zit.
Ik kan mij herinneren dat ik ook in het zh ben geweest voor een controle omdat ik dacht dat het vruchtwater was.
Volgens mij is het gewoon slijm van je baarmoedermond.

Het kan ook een schimmeltje zijn, dus hou het wel in de gaten. Meestal wordt het dan wat geler (sorry..) en gaat het ook ruiken.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 20:11

Ja, dat is normaal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Tania wo 1 aug 2012 - 20:12

Ja hier ook herkenbaar. Bij allebei heb ik daar erg veel last van gehad. Ik trok een paar keer per dag schoon ondergoed aan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Paper Crown wo 1 aug 2012 - 20:13

Nee het ruikt nergens naar, jeukt niet, doet niet zeer, voel het niet uitlopen maar toen ik mezelf even daar aan het wassen was (oh wat is dit stom) voelde ik het erg, is ook doorzichtig. O, boy.. wat staat me nog meer te wachten? Genant, maar ik vraag het toch 394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Tania wo 1 aug 2012 - 20:14

Paper Crown schreef:Nee het ruikt nergens naar, jeukt niet, doet niet zeer, voel het niet uitlopen maar toen ik mezelf even daar aan het wassen was (oh wat is dit stom) voelde ik het erg, is ook doorzichtig. O, boy.. wat staat me nog meer te wachten? Genant, maar ik vraag het toch 394967

Wil je dat echt weten? Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Ayla wo 1 aug 2012 - 20:19

Dat je 's morgens opstaat en als een malle naar de wc rent, want dan loopt het er al uit Genant, maar ik vraag het toch 394967 Maar hoezo niks op internet kunnen vinden? Als je op google afscheiding en zwangerschap intikt krijg je volgens mij genoeg sites te zien dat het normaal is.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 20:19

Tania schreef:
Paper Crown schreef:Nee het ruikt nergens naar, jeukt niet, doet niet zeer, voel het niet uitlopen maar toen ik mezelf even daar aan het wassen was (oh wat is dit stom) voelde ik het erg, is ook doorzichtig. O, boy.. wat staat me nog meer te wachten? Genant, maar ik vraag het toch 394967

Wil je dat echt weten? Laughing

Het is maar goed dat veel vrouwen dat van tevoren niet weten.Genant, maar ik vraag het toch 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Happinaz wo 1 aug 2012 - 20:21

Tania schreef:
Paper Crown schreef:Nee het ruikt nergens naar, jeukt niet, doet niet zeer, voel het niet uitlopen maar toen ik mezelf even daar aan het wassen was (oh wat is dit stom) voelde ik het erg, is ook doorzichtig. O, boy.. wat staat me nog meer te wachten? Genant, maar ik vraag het toch 394967

Wil je dat echt weten? Laughing

Hahaha Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  L!ND@ wo 1 aug 2012 - 20:26

Happinaz schreef:
Tania schreef:
Paper Crown schreef:Nee het ruikt nergens naar, jeukt niet, doet niet zeer, voel het niet uitlopen maar toen ik mezelf even daar aan het wassen was (oh wat is dit stom) voelde ik het erg, is ook doorzichtig. O, boy.. wat staat me nog meer te wachten? Genant, maar ik vraag het toch 394967

Wil je dat echt weten? Laughing

Hahaha Very Happy

lol! Is volkomen normaal, ik heb er gelukkig geen last van momenteel, maar aan het einde van mijn vorige zwangerschap....Pfff!!! Ik heb toen ook wel eens gedacht dat het vruchwater was, maar afscheiding is normaal gesproken reukloos en dat is vruchtwater niet. Je wilt niet weten hoe vaak ik op mijn hand heb staan blazen om te checken of ik dan niks verloor hahaha!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Paper Crown wo 1 aug 2012 - 20:31

Ayla schreef:Dat je 's morgens opstaat en als een malle naar de wc rent, want dan loopt het er al uit Genant, maar ik vraag het toch 394967 Maar hoezo niks op internet kunnen vinden? Als je op google afscheiding en zwangerschap intikt krijg je volgens mij genoeg sites te zien dat het normaal is.

Volgens mij googlede ik te moeilijk.. ik zocht op zoektermen als: slijmverlies 18 weken zwanger, kreeg ik enge hits met slijmprop verliezen en beginnende weeeen. :shock: Ik hou van dit forum.

Oh, god we hebben net een nieuw bed voor het nieuwe huis, dat wordt nog een uitdaging. Don't leak in the bed honey!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Happinaz wo 1 aug 2012 - 20:34

Paper Crown schreef:
Ayla schreef:Dat je 's morgens opstaat en als een malle naar de wc rent, want dan loopt het er al uit Genant, maar ik vraag het toch 394967 Maar hoezo niks op internet kunnen vinden? Als je op google afscheiding en zwangerschap intikt krijg je volgens mij genoeg sites te zien dat het normaal is.

Volgens mij googlede ik te moeilijk.. ik zocht op zoektermen als: slijmverlies 18 weken zwanger, kreeg ik enge hits met slijmprop verliezen en beginnende weeeen. :shock: Ik hou van dit forum.

Oh, god we hebben net een nieuw bed voor het nieuwe huis, dat wordt nog een uitdaging. Don't leak in the bed honey!!

Dat wordt op vuilniszakken slapen...haha dat heb ik zo'n 3 maanden gedaan. Wij hadden ook een nieuw bed. Cool
Je hebt ook gewoon dekzeiltjes bij de hema en de prenatal enzo. Die zweten niet zo haha.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Paper Crown wo 1 aug 2012 - 20:43

Happinaz schreef:
Paper Crown schreef:
Ayla schreef:Dat je 's morgens opstaat en als een malle naar de wc rent, want dan loopt het er al uit Genant, maar ik vraag het toch 394967 Maar hoezo niks op internet kunnen vinden? Als je op google afscheiding en zwangerschap intikt krijg je volgens mij genoeg sites te zien dat het normaal is.

Volgens mij googlede ik te moeilijk.. ik zocht op zoektermen als: slijmverlies 18 weken zwanger, kreeg ik enge hits met slijmprop verliezen en beginnende weeeen. :shock: Ik hou van dit forum.

Oh, god we hebben net een nieuw bed voor het nieuwe huis, dat wordt nog een uitdaging. Don't leak in the bed honey!!

Dat wordt op vuilniszakken slapen...haha dat heb ik zo'n 3 maanden gedaan. Wij hadden ook een nieuw bed. Cool
Je hebt ook gewoon dekzeiltjes bij de hema en de prenatal enzo. Die zweten niet zo haha.

Maar het is het allemaal zo waard! Gisteren lag ik in bed, voelde ik hem bewegen en bolde mijn buik aan de linkerkant helemaal op.. je zag echt dat hij daar lag.. I love you
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Parisienne wo 1 aug 2012 - 20:48

Ik heb een waterdicht moltonlaken gebruikt op bed tijdens mijn zwangerschap. Vond die zeiltjes zo vreselijk.. die schuiven telkens onder je vandaan als je je omdraait. Had dus eerst zo'n waterdicht molton hoeslaken, daarover heen een gewoon hoeslaken. Misschien een tip? Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Paper Crown wo 1 aug 2012 - 20:52

Ik koop gewoon volwassenluiers Genant, maar ik vraag het toch 281626781 Genant, maar ik vraag het toch 281626781 Genant, maar ik vraag het toch 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Happinaz wo 1 aug 2012 - 21:25

Paper Crown schreef:Ik koop gewoon volwassenluiers Genant, maar ik vraag het toch 281626781 Genant, maar ik vraag het toch 281626781 Genant, maar ik vraag het toch 281626781

Dan ben je in ieder geval op je meest "sexy-ist" Genant, maar ik vraag het toch 2474380249 Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Puggle wo 1 aug 2012 - 21:50

Herkenbaar ik had er ook veel last van. Nu gelukkig niet meer!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Happy wo 1 aug 2012 - 22:20

Haha al die ongemakken tijdens een zwangerschap.. nog niet te praten over de bevalling laughcry . Bij Action verkopen ze waterdichte moltons voor een euro of 7.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Ayla wo 1 aug 2012 - 22:37

Dat wilde ik ook al zeggen, alleen hebben ze daar (hier bij ons tenminste) alleen moltons voor 1 persoons matrassen, dus 200x90 cm ofzo. Dus dan moet je niet een 2 persoons matras hebben.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  PiP wo 1 aug 2012 - 22:40

Ik had ook last van flink slijmverlies. Droeg dan ook continu inlegkruisjes, anders had ik gewoon een natte plek in mijn broek als het er weer uit stroomde :O
Tijdens mijn eisprong had ik dat ook altijd, vond het toen wel ideaal, maar 9 maanden lang... Mad
Ik gebruikte volgens mij Alldays Flexistyle oid. Zijn heel dun, passen ook in een string en er zit iets een geurtje aan.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  PiP wo 1 aug 2012 - 22:43

Die moltons hebben ze ook bij de Hema en Ikea. Zijn wel wat duurder dan die van de Action.
Wij hebben die van de Ikea en dat bevalt erg goed, geen gezweet!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  CCC wo 1 aug 2012 - 23:55

Word steeds leuker he het zwanger zijn! Laughing Maar zoals al eerder gezegd, het is het waard hoor... en moet stiekem ook wel om je lachen haha! Wij hebben pas na de bevalling (ik zeg het verkeerd, ik mocht pas een nieuw bed na de bevalling bestellen) een nieuw bed besteld... Mijn vriend was als de dood dat er allerlei vlekken in kwamen van het vruchtwater of weet ik wat allemaal... ach... nu ben ik nog blijer met mijn nieuwe bed Laughing

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  PiP do 2 aug 2012 - 0:15

Wij hebben van de week ook een nieuw bed gekocht, niet zo zeer gewacht vanwege rare vlekken, maar het kwam in de Ikea wel ter sprake.
De verkoopster zei dat ze soms erg vieze matrassen terugkregen van dus onder andere bevallingen Genant, maar ik vraag het toch 394967

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 0:19

PiP schreef:Wij hebben van de week ook een nieuw bed gekocht, niet zo zeer gewacht vanwege rare vlekken, maar het kwam in de Ikea wel ter sprake.
De verkoopster zei dat ze soms erg vieze matrassen terugkregen van dus onder andere bevallingen Genant, maar ik vraag het toch 394967

Hoezo worden die vieze matrasssen teruggebracht dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genant, maar ik vraag het toch Empty Re: Genant, maar ik vraag het toch

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum