Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2010 mama's

+27
Parisienne
snoezel
Diese
jobojobo83
mauwmauw
nillis
_Jet
silly_85
Teddyaapje
maiadebij
Chantal
Fiwen
Boefje85
MamaVanDarcy
Flip Fluitketel
Monnie
sabje
L!ND@
nisavi
Roos
liesje
tsf2010
Nijntje
Bloem86
Amber
Coccinelle
M@niek
31 plaatsers

Pagina 3 van 25 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Volgende

Ga naar beneden

2010 mama's - Pagina 3 Empty Re: 2010 mama's

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 5:22

Boefje85 schreef:
Dromertje schreef:
Boefje85 schreef:Een vraagje: Tot nu toe heb ik elke dag de fles en speentjes uitgekookt, tot welke leeftijd gaan/gingen jullie hiermee door?

Hier doen we het ook zo'n 1 keer per week, soms iets vaker, soms iets minder vaak, ligt er maar net aan of ik eraan denk.

Wil je de geboortedatum van jullie zoon ook nog in het lijstje trouwens?

Dat is goed, 21-08-2010 is de geboortedatum.
Voor de rest van de week was je de fles dan gewoon af?

ja, de rest van de week spoel ik het flesje even om met wat afwasmiddel, anders wordt speen zo vettig.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 5:53

Hallo dames,

Hopelijk kan ik het nu wat makkelijker bijhouden allemaal. I.sam heeft de laatste twee nachten wel goed geslapen, kwam maar 1 keer. Very Happy
Dus ik heb ook weer wat meer energie. Ben nu weer met de kids bij mijn ouders. Morgen verjaardag van mijn opa. Ga daar 's morgens heen aangezien mijn vader 's avonds bij ons in de buurt moet werken. Dus lekker makkelijk en weer rond etenstijd thuis. Scheelt weer een volle tank en op kosten van zijn baas.

Maandag zijn we weer naar het consultatiebureau geweest, ze kregen hun 3de prikjes, beetje met vertraging. I.sam is inmiddels 67,5 cm en 8612 kg, met een hoofdomtrek van 44 cm.
N.ora is 64 cm en 6675 kg en een hoofdomtrekt van 41,5 cm. Dat verschil is ook wel goed te zien.
I.sam zit met alles boven de lijn en N.ora met alles onder de lijn.
I.sam was zo druk met kletsen toen hij de prikjes kreeg dat hij het niet eens in de gaten had en lekker verder brabbelde en lachte. Daar stonden we toch wel erg versteld van.
N.ora is heel goed in nephuiltjes waar ze tussendoor moet lachen en daar had ze tijdens de prikjes ook weer eens last van dus ik moest echt lachen. Ze keek me echt aan van, ben je gek ofzo?

We zijn maandag ook begonnen met fruithapjes, N.ora at ervan alsnof ze nooit anders had gedaan, niks wennen aan de smaak of lepel. En I.sam die lust er ook goed pap van, het liefst het hele potje in 1 keer. Maar voor nu moet hij het potje toch echt nog even met zijn zusje delen. Hij moest alleen wel eventjes wennen aan een lepel, maar inmiddels knoeit hij zelfs amper.

N.ora heeft op het moment nogal last van een arrogante attitude wanneer ze iets voor elkaar heeft. Erg grappig. Zodra ze iets voor elkaar heeft, zegt ze "Heh", met een triomfantelijke blik van lekker puh!

@ Dromertje, wij zijn 25 en 30, maar je mag in de lijst wel 26 en 31 zetten, zijn namelijk allebei binnen een maand jarig. Ik zie overigens geen geboortedata op de lijst, kijk ik nu zo verkeerd of staan die er niet op?

Mijn zus en de kinderen zijn er dus we gaan met zijn allen even eten, vanavond zal ik proberen op iedereen te reageren.
Hoe moeten we hier een foto plaatsen? Met een nieuw forum is het ook wel weer tijd voor nieuwe foto's van onze kids toch?

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel vr 19 nov 2010 - 7:02

Zo, er zijn aardig wat nieuwe mama's bjigekomen! Gezellig dat jullie mee komen kletsen!

@Liesje Wordt je binnenkort al geopereerd? Is het onder algehele narcose of niet? Omdat het je hand betreft. Waarom moet N.oelle naar de fysio? Wij doen aan beide kanten iets met sinterklaas. Bij m'n schoonfamilie doen we voor de kleintjes kadootjes en surprise voor de grotere. Bij m'n moeder kadootjes voor de kleintjes en gaan pannekoeken eten.

@ Boefje85 Ik doe de spenen e.d. elke dag uitkoken, maar vergeet het ook weleens. Onze kraamverzorgster deed het ook elke dag en ben ik eigenlijk ook blijven doen.

@Coco En hebben ze al leuke actie's ondernomen terwijl je ze de fruithapjes gaf. Ik weet nog wel dat als ik mijn nichtje eten gaf dit altijd verschillende capriolen teweeg bracht. Is vast een periode van N.ora, maar wel extra lastig lijkt me of niet? Nog fijne dagen bij je ouders!

J.etske is vandaag veel wakker. Geloof dat ze vanaf 10u tot 16u echt alleen maar hele korte hazeslaapjes heeft gemaakt. Nu ligt ze lekker bij haar papa op de borst te slapen en zo lekker haar in bad doen, hoop dat ze dan nog lekker gaat slapen na de fles.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fiwen vr 19 nov 2010 - 7:49

Even voor de lijst, mijn man is 34.

Hier vandaag een drukke dag gehad, Juul is de hele dag al onrustig. Ze is doodmoe maar wil niet slapen (ja op mijn arm af en toe een half uurtje) en ligt alleen alleen maar te jammeren en te huilen. En dan maakt ze zich zo druk dat de helft van haar fles er weer uit komt.
En ik heb vreselijke tentamestress... Volgende week 2 hele belangrijke eindtoetsen en ik heb geen voorbereidingslessen gehad omdat ik toen met zwangerschapsverlof was dus ben heel benieuwd of het een beetje wil lukken. Gelukkig 2 extra kansen, maar het zou lekker zijn als ik het (grotendeels) zou halen, weer een zorg minder.

Ik ga maar weer eens die kleine troosten en hopelijk nog even wat protocollen doorlezen voor het tentame.

Fijne avond iedereen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Flip Fluitketel vr 19 nov 2010 - 7:57

@Fiwen Dat is minder dat J.uul zo uit haar doen is. J.etske heeft er vandaag ook last van. Op een gegeven moment weet je niet meer wat je moet doen behalve dan troosten. Wat voor opleiding/studie doe je?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  nisavi vr 19 nov 2010 - 9:00

Dromertje schreef:2010 mama's - Pagina 3 S2010

Oh ter aanvulling wij zijn 31 en 26 Very Happy

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243

Bericht  nisavi vr 19 nov 2010 - 9:02

Ik heb even snel terug gelezen. Zag wat over flesjes en uitkoken.

Wij proberen dagelijks uit te koken: flesjes, spenen van de flessen en haar gewone spenen.

Af en toe schiet het er één dag bij in, maar in principe houden we ons er wel aan smile

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243

Bericht  maiadebij vr 19 nov 2010 - 9:51

Pfff net tot 2x aan toe een stuk tekst getypt... de 1e keer was hij ineens weg, de 2e keer heb ik wel op verzenden gedrukt maar zoe hem nergens staan Evil or Very Mad

Ik ben maia mijn man en ik zijn beide 29 jaar en hebben 2 kinderen. N.adeem 20-12-2008 en J.ennah 1-9-10

Hier gaat alles zijn gangetje, net spitsuur gehad. Ik ben alleen thuis en N.adeem had vanmiddag niet geslapen dus was aan het begin van de avond zo moe dat hij helemaal over de zeik ging en J.ennah was ook net moe en moest drinken en slapen dus was even chaos hier. Maar de rust is terug Wink

Mijn man kwam gister thuis en moest van zijn moeder zeggen dat ik tekort melk heb, dat had ze dinsdag aan J.ennah gezien toen ik daar was. Ik heb echt wel genoeg, dus ben een beetje geirriteerd eigenlijk. Het is niet eens een vraag, het wordt gewoon zo gesteld. En ze vind dat we er maar kunstvoeding naast moesten geven... silent ... J.ennah was laatst in 2 weken tijd 1 kilo gegroeid en ik kolgf sinds een week en heb binnen 10/15 minuten 160cc, dus echt wel genoeg melk!
Af en toe word ik een beetje moe van al dat gebemoei van iedereen. Ik wil minimaal een jaar bv geven, dus voorlopig komt hier geen kunstvoeding binnen haha!

Nou ik ga even lekker hangen, morgen een drukke dag want dan komt m'n hele schoonfamilie hier eten (20 man)!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Teddyaapje vr 19 nov 2010 - 9:55

Zo, ik heb me hier ook geregistreerd..ff kijken of het allemaal klopt wat ik aan doen ben. Ik had een aantal dagen niks meer van me laten horen omdat internet er hier uitlag. Nu werkt het weer als we de kabel er tussen leggen...draadloos wil het nog steeds niet.
Ik ben vanmorgen met ons kleine mannetje naar het cb geweest wegen...hij is in een week tijd 300gram aangekomen en zit weer boven zn geboortegewicht! Het gaat dus weer goed hier!
Morgenmiddag/ avond hoop ik tijd en puf te hebben om op iedereen te reageren!
xx teddy

Ohja, even voor de lijst... Teddyaapje, 24 en 27 jaar. T.ygo geboortedatum 1-11
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924

Bericht  Boefje85 vr 19 nov 2010 - 21:37

tsf2010 schreef:Ik heb ook heel lang de fles iedere dag uitgekookt, maar sinds een maand of 2 doe ik het eigenlijk nog sporadisch. Ik was hem wel iedere dag gewoon in een sopje.
Wat ik trouwens nog wel steeds doe is de fles in de koelkast bewaren. Dat is volgens mij ook wel een beetje overdreven haha Embarassed

Ik bewaar de fles ook nog steeds in de koelkast hoor! Vind het wel fijn zo'n vaste plek. Nou dat fles uitkoken kan ik dus wel gaan minderen zo te lezen.
Boefje85
Boefje85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 15

Bericht  Boefje85 vr 19 nov 2010 - 21:46

@maiadebij: Dat lijkt me dus best lastig met meerdere kinderen he, ik vind het nu al druk met 1 kindje Laughing Voorlopig houden we het hier denk ik nog op 1! We hebben ook nog 2 hondjes die de aandacht opeisen dus vind het eerst wel even genoeg zo...
Wat een gezeur van je schoonmoeder, erg irritant als mensen zich ermee gaan bemoeien! Wat zei je man ervan?

@all: J.amie ligt nog heerlijk te slapen nu, hij heeft sinds deze week eindelijk een vast ritme en slaapt s'nachts door, daar wen je snel aan Very Happy Ik ga straks voor de tweede keer werken, mijn vriend is lekker thuis, dus dat moet helemaal goedkomen!
Boefje85
Boefje85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 15

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 22:14

@ Coco: tsjonge, lijkt me erg pittig hoor, een tweeling en dan ook nog eentje die nog niet zo van het goede slapen is! En wat een verschil zeg, tussen die twee! Ik denk dat maar weinig mensen denken dat dát een tweeling is:P
En wat leuk dat ze nu aan het vaste voedsel zitten! Ik kan niet wachten tot Y.inthe daar over 2 á 3 maanden mee mag beginnen!
Als je een foto wilt plaatsen, zet ik 'm eerst op inet via www.imageshack.us, vervolgens neem je de link die bij 'direct link' staat, dan klik je in je tekstvenster hier het icoontje met alleen het boompje aan, daar voeg je de link in en dan komt het plaatje als het goed is in een link hier te staan, als je even op voorbeeld klikt kun je zien of hij van het juiste formaat is, anders moet je 'm even verkleinen in paint.
De geboortedata staan wel op het lijstje, helemaal in de achterste colom, misschien valt die kolom bij jou weg op het beeld?

@ Flip: hè, gatsie, die korte hazenslaapjes. Die had Y.inthe in de eerste weken ook, sliep ze maar 3x per dag een minuutje of 10 ofzo. Slopend vond ik dat. Gelukkig sliep ze de nachten altijd wel netjes!

@ Fiwen: wat studeer je en in welk jaar zit je? Ik studeer ook nog, ik begin in februari met mijn laatste jaar.

@ Maia: ik kan daar ook zo slecht tegen, tegen bemoeienis van andere mensen. Wat had ze aan J gezien dan, dat je tekort aan melk zou hebben? En als je in 15 minuten 160 cc kolft, dan lijkt het me zo dat je wel genoeg hebt... Heel veel succes vandaag met het etentje voor die 20 man! Lijkt me soms erg gezellig, zo'n marokkaanse (toch?) schoonfamilie, maar af en toe ook bijzonder druk! Ben jij wel Nederlands?

@ Teddy: fijn dat jullie mannetje netjes gegroeid is! Ik denk dat de schrik er goed in zag, nadat hij in het ziekenhuis heeft gelegen de eerste dagen!

@ Boefje: fijn dat J.amie sinds kort een vast ritme heeft. Af en toe lijkt het erop dat Y.inthe daar ook mee begint, maar een dag later kan ze die weer helemaal op de schop gooien.

@ All: vanmiddag hebben we een gesprek met de gastouder, we ontmoeten haar dan voor de eerste keer. Ik ben erg benieuwd, vind het haast spannend:P. Verder is Y.inthe al twee avonden netjes rond 19.30 uur gaan slapen, dus hopelijk blijft ze dat doen!

Laatst aangepast door Dromertje op za 20 nov 2010 - 6:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 23:41

Ik meld mij ook aan!

X.avi is 20 juni 2010 geboren (jajah, alweer 5 maanden vandaag). Het is ons eerste kindje, en wij zijn 25+28 jaar.

Ik ga later alles teruglezen, heb het oude forum ook een lange tijd gevolgd, maar niet gepost.
Ik kook welke dag de gehele fles uit, idem de speen. Op het KDV doen ze dit trouwens ook nog netjes iedere keer.

Fijne dag! X ligt lekker te slapen, sinds kort ben ik erachter dat hij het fijn vindt om een doekje tegen zn wang te hebben als hij gaat slapen.

Gast
Gast

Bericht  Fiwen vr 19 nov 2010 - 23:44

Ik studeer verloskunde, zit officieel in mijn laatste jaar maar heb in principe een jaar verlenging vanwege zwangerschap/bevalling. Nou blijkt dat ik alle binnenschoolse taken al af moet hebben voor 1 maart en dan blijft er alleen nog maar stage over. Dus ik ga binnenkort maar eens bespreken of ik niet volgend jaar aan een stuk door stage kan lopen zodat ik met een half jaar klaar ben ipv een heel jaar. Scheeld weer studiekosten en hopelijk ook eerder aan de slag.

Dromertje, wat studeer jij?

Vandaag gaat het weer beter met Juul, ze heeft veel last van haar eczeem, overal droge en kapotte plekjes en haar nekje is echt smet zone. Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks lijkt te helpen, is zo zielig, ligt regelmatig open en dan komt er vocht uit en gaat het behoorlijk vies ruiken Cry

Ze wordt nu net wakker voor een fles dus ik ga haar maar eens uit bed halen en dan vanmiddag even lekker met z'n 3en de stad in, het is hier echt heerlijk weer!

Liefs xxx Fiwen
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nijntje za 20 nov 2010 - 0:20

[/b]Fiwen: zo te lezen je kleine onrustig? Maar jij ook met je examenstress, zou ze niet daar wat van mee krijgen? Wel vervelend dat ze ook zo'n last heeft van exzeem en uitslag.
Maia: als ik zo die foto van j.ennah zie, heb ik niet het idee dat ze 'ondervoed' zou zijn hoor! En daarnaast, gaat alles thuis goed met haar? Komt ze goed aan, plast ze goed, poept ze goed? Misschien vind je schoonmoeder het leuk om een flesje te geven, dat ze daarom op de kunstvoeding zit te pushen?!
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Nijntje za 20 nov 2010 - 0:34

@ Dromertje: wat een lekker wijs bekkie heeft je meisje! Leuk
@ mama van I.sam en N.ora: fijn dat I nu zo lekker lang doorslaapt. En die 2 smullen alweer van de fruithapje, jummie. En prikjes... ik moet er over ruim een maand ook aan geloven. was gister bij het CB en daar kreeg een kleine ook zijn eerste prikjes, hoppa in ieder been een tegelijk, en daarna natuurlijk brullen. Hellup, ik moet volgende maand...
@ 'nieuwelingen': welkom en binnenkort reageer ik ook op jullie!
@ All: gister bij het CB wezen meten en wegen en ze groeide goed. Van geboorte gewicht (3075) nu al op 3580. Ze zit nu dan ook op de flesjes van 120ml, en heeft afgelopen nacht 6,5 achter elkaar geslapen! Jammer genoeg was die fles om 20.00 dus om half 3 was ze wakker, dus maar eens even gaan proberen om die laatste fles op te schuiven.
Fijne middag nog allemaal!!!
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Fiwen za 20 nov 2010 - 0:43

Nijntje, het zou heel goed kunnen hoor dat ze wat van mijn tentamestress meekrijgt. Maar vandaag is ze (tot op heden) juist heerlijk rustig. Ze heeft wel vaker van die buien dus op zich maak ik me er geen zorgen om. Het is alleen vervelend als het net is wanneer je alleen thuis bent en graag nog even wat wil leren... Maarjah, ik moest zo nodig een kindje tijdens mijn studie :P

Wat goed trouwens dat je kleintje al 6,5 uur slaapt, dat heeft bij ons 7 weken geduurd. Nu slaapt ze de nachten ruim door, heerlijk is dat. Ze krijgt rond 11 uur haar laatste fles en slaapt dan tot 8 uur. En meestal kun je haar dan na een fles weer terug in bed leggen tot een uurtje of 12. Dus eigenlijk mag ik niet klagen.

Net was trouwens vals alarm, maar nu is het wel echt een "ik heb honger" huiltje.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Bericht  sabje za 20 nov 2010 - 1:56

Dromertje: M.ax en Y schelen niet zoveel hoor. Heb de verkeerde maand getypt Embarassed . Komt omdat ik zelf in september jarig ben, maar het staat wel goed in het lijstje zag ik.

All: Wat gaat het hier snel zeg. Heb wel alles gelezen, maar nog geen tijd om reageren. Dat kom ik snel doen. Nu even het huis opruimen, want krijgen vanavond kraambezoek waar ik helemaal geen zin in heb.

Fijn weekend iedereen!
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 3:38

Even reacties op laatste pagina:

@ Sabje: leuke avatar zeg! Was dat pakje voor een speciale gelegenheid? Wij moeten ook nog een oom en tante op kraambezoek krijgen, X. is 5 maanden en vorige week stuurden ze een sms of ze dan en dan kunnen komen.

@ Nijntje: ik ken dat nog wel ja, dan gaat de kleine doorslapen, net op het verkeerde moment. Bij ons zat er niets anders op dan om 23u nog een keer een fles aan te bieden. Doen we nog steeds trouwens.

@ Dromertje: leuke foto zeg! Hopelijk blijft Y. netjes om 19.30 slapen. Slaapt ze dan de hele nacht door? Of krijgt ze nog een avondfles?

@ Boefje: spannend hoor, 2e keer werken. Ik vind het persoonlijk heerlijk om weer aan het werk te zijn. Even wat anders dan hele dag druk zijn met de kleine. Moet wel zeggen, na het werk race ik als een speedy gonzales naar het KDV, omdat ik het dan wel weer genoeg vind haha.

@ All. X is 5 maanden en over 2 weken wil ik over naar 4 flessen en laatste fles wat rijstebloem. Hebben vorige week al geprobeerd en toen sliep hij wel door, maar spuugde hij continu wat uit na de fles (200 ipv 180). Wil er straks ook iets meer tijd tussen laten.
Nu is het schema 180cc
06.45 - 10.45 - 14.45 - 18.45 - 22.45
Willen graag naar 200cc
06.45 - 11.00 - 15.15 - 19.30 (210+rijstebloem)

Trouwens, is jullie kindje vaak 'ziek'? X heeft nu 2x paar dagen koorts gehad, en is nu voor de 2e keer verkouden (veel slijm, niezen, hoesten, snotteren, etc). Ook heeft hij geregeld diarree sinds hij naar het KDV gaat.

Gast
Gast

Bericht  Fiwen za 20 nov 2010 - 5:08

@ Ivax, onze dochter is ook regelmatig 'grieperig' en gaat niet eens naar het KDV. Ze is al weken verkouden en niest veel, ze heeft in die 12 weken al 3 keer 2 dagen verhoging gehad, met diaree... Weet het ook niet, het heerst sowieso wel (vooral op een KDV) en die kleintjes zijn daar natuurlijk nog gevoeliger voor dan wij.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Bericht  sabje za 20 nov 2010 - 5:59

ivax schreef:Even reacties op laatste pagina:

@ Sabje: leuke avatar zeg! Was dat pakje voor een speciale gelegenheid? Wij moeten ook nog een oom en tante op kraambezoek krijgen, X. is 5 maanden en vorige week stuurden ze een sms of ze dan en dan kunnen komen.

Het is een pyjama (playama). Heb ik in de efeteling gekocht vond het zo leuk Very Happy. Zat ook nog een cd bij met allemaal liedjes van de sprookjesboom. Leuk als hij strals wat groter is.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Coccinelle za 20 nov 2010 - 8:54

Hallo allemaal!

Iedereen die zich ondertussen heeft aangemeld, welkom, gezellig.
Moet nu echt mijn best gaan doen om het een beetje bij te houden! Ik zal er vandeweek eens voor gaan zitten om op iedereen te reageren. Nu ga ik lekker een filmpje kijken met een zakje joppie chips (ben benieuwd of het wat is) erbij!

Ivax: is tot nu toe eigenlijk nog niet grieperig/verkouden enz geweest. Diarree ook niet denk ik, haar ontlasting is altijd heel dun smile (borstvoeding). Lijkt me wel heel zielig zo'n ziek kleintje.

Fijn weekend nog allemaal!

Laatst aangepast door Coccinelle op za 1 jan 2011 - 9:31; in totaal 1 keer bewerkt

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  silly_85 za 20 nov 2010 - 9:08

He meiden,

Ik wil me hier ook aanmelden, ik schreef al mee in het zwangere meiden topic maar ben inmiddels bevallen.
Ik hoop dat ik het kan bijhouden want dat lukte ook niet helemaal in het andere topic en met zo'n klein meisje is het ook weer drukker.
Voor in het lijstje ik ben 25 me man 32 en me kleine meid heet I.ndy F.ay

Ik kom morge ff reageren ik ga nog ff uitvinden hoe ik een plaatje erbij kan doen.

Fijne avond

Oja geboortedatum 17-10-2010
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 9:23

@ Ivax: leuk dat je ook mee komt schrijven! Zo leer je steeds beter je kindje kennen hè! Ik kom nu ook nog steeds achter zulke kleine dingetjes!

@ Fiwen: wanneer zou het de bedoeling zijn dat je klaar bent dan en waar studeer je? Ik studeer logopedie trouwens! Je zou eens een nieuw topic hier in de mamapijler over het exceem aan moeten maken, ik weet dat er mama's met wat oudere kindjes zijn die wat gebruiken, maar wat weet ik niet. Het is in ieder geval iets wat vanuit de darmen werkt geloof ik.
Y.inthe krijgt de laatste fles om 21.30 uur en slaapt dan door tot de volgende ochtend half 6. Dan moet mijn man naar zijn werk en krijgt zij de eerste fles.
Y.inthe is één keer wat ziekig geweest, maar dat kwam toen door de eerste vaccinaties. Lijkt me trouwens niet zo goed als je zoontje zo vaak een beetje ziekig is, officieel mogen die kleintjes onder een half jaar geen koorts hebben, omdat ze nog antistoffen mee hebben gekregen uit de baarmoeder.

@ Nijntje: wauw, al 6.5 uur achter elkaar geslapen! Wij hebben eerst ook zo'n naar schema gehad, dan sliep ze van het begin van de avond heel lang tot diep in de nacht, maar had nog wel een nachtvoeding. Uiteindelijk is het vanzelf zo verschoven dat de laatste voeding rond 21.30 uur zit en ze doorslaapt tot de volgende ochtend.

@ Silly: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter I.ndy! Ik ben benieuwd hoe de bevalling is gegaan. Als je een foto wilt plaatsen, zet ik 'm eerst op inet via www.imageshack.us, vervolgens neem je de link die bij 'direct link' staat, dan klik je in je tekstvenster hier het icoontje met alleen het boompje aan, daar voeg je de link in en dan komt het plaatje als het goed is in een link hier te staan, als je even op voorbeeld klikt kun je zien of hij van het juiste formaat is, anders moet je 'm even verkleinen in paint.

@ All: wij hebben vandaag het gesprek gehad bij de gastouder. Lijkt op zich wel goed. Ze heeft nu vier kindjes, eentje van 8 maanden, twee van 2 jaar en één van 5. Binnenkort het gastouderbureau even bellen om te vragen hoe het nu verder gaat.

Gast
Gast

Bericht  silly_85 za 20 nov 2010 - 10:23

Ff spammen met een foto, dan weet ik meteen of alles gelukt is. Ze kijkt een beetje moeilijk maar ik was vergeten de flits uittezetten Wink

@dromertje Mijn bevallingsverhaal heb ik geplaatst gehad. ik vat het ff kort samen mischien dat je het dan weer weet. Ik ben 4 weken te vroeg bevallen, me vliezen braken en de kleine lag in stuit met de voeten naar beneden en ik had 5cm ontsluiting waardoor de navelstrang al deels naar buiten hing en madam die verder naar beneden aan het duwen was, daardoor mocht ik alleen nog maar liggen en ben ik door de brandweer uit mijn huis gehaald met de ladderwagen en vervolgens met de ambulance snel afgevoerd meteen de o.k in. Mijn kleine heeft ook nog 2 weken in de couveuse gelegen omdat ze geen zuigreflex had etc.
Mischien dat je het nu weet ?

Laatst aangepast door silly_85 op zo 21 nov 2010 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
silly_85
silly_85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 150

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud