Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2010 mama's

+27
Parisienne
snoezel
Diese
jobojobo83
mauwmauw
nillis
_Jet
silly_85
Teddyaapje
maiadebij
Chantal
Fiwen
Boefje85
MamaVanDarcy
Flip Fluitketel
Monnie
sabje
L!ND@
nisavi
Roos
liesje
tsf2010
Nijntje
Bloem86
Amber
Coccinelle
M@niek
31 plaatsers

Pagina 25 van 25 Vorige  1 ... 14 ... 23, 24, 25

Ga naar beneden

2010 mama's - Pagina 25 Empty Re: 2010 mama's

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 9:28

moniek, we hebben inderdaad een hyves: http://yes2010mamas.hyves.nl/

Daar kun je je aanmelden en dan wordt je geaccepteerd door de beheerders. Daar kun je ook je berichtje over het meeten wel op zetten, volgens mij zijn de meeste daar meer actief.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  M@niek ma 3 jan 2011 - 9:31

Dromertje schreef:moniek, we hebben inderdaad een hyves: http://yes2010mamas.hyves.nl/

Daar kun je je aanmelden en dan wordt je geaccepteerd door de beheerders. Daar kun je ook je berichtje over het meeten wel op zetten, volgens mij zijn de meeste daar meer actief.

Thx, ik heb me aangemeld
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose ma 3 jan 2011 - 11:36

Hallo mede 2010 mama's!

Ik heb niet alle pagina's gelezen vanaf het begin, maar het lijkt me gezellig om ook mee te komen kletsen hier.

Mijn dochtertje is nu bijna 10 weken en ik zit ondanks wat probleempjes (heel veel last van krampjes) nog steeds op een dikke roze wolk (waarvan ik vantevoren had gedacht dat hij niet zou bestaan Laughing )! Ik vind het geweldig om mama te zijn en kan ook echt niet meer zonder mijn meisje, maar dat lijkt me ook wel logisch (neem aan dat iedereen gek is op z'n kind(eren)).

In andere topics hebben jullie me misschien al voorbij zien komen, maar ik kreeg een tip over dit topic naar aanleiding van mijn oproepje in het vriendinnen gezocht onderdeel van de site. Dus ik dacht ik ga eens kijken, altijd leuk om met andere mama's uit 2010 te kletsen! Vooral omdat ik in mijn vriendenkring de enige ben met een kindje, wat op zich wel leuk is (aan aandacht geen gebrek) maar soms ook wel jammer omdat je geen ervaringen kunt uitwisselen en je toch een ander leven hebt.

Nog even kort voorstellen: ik ben dus mama van een dochtertje van bijna 10 weken, zelf ben ik 23 en ik woon samen met mijn dochtertje in een ruime flat. De papa van mijn meisje besloot dat hij geen kinderwens had (ben door de pil heen zwanger geraakt) en heeft ons verlaten toen ik 6 weken zwanger was. Hij is nu wel in beeld, hij komt haar af en toe opzoeken en we kunnen redelijk goed door één deur in het belang van de kleine. Verder studeer ik nog, wat ik erg leuk vind (maar heb toch niet zoveel zin om weer te beginnen, dan moet ik mijn meisje af en toe alleen laten).

Liefs
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Fiwen ma 3 jan 2011 - 12:01

Gezellig dat je mee komt kletsen. Heb je hyves? Want daar zijn we tegenwoordig actiever dan hier.
Wat studeer je? En wanneer moet je weer beginnen? Ik studeer ook nog en ben ondertussen al weer een tijdje bezig met mijn afstudeer onderzoek.

Wat naar dat de vader van je dochter bij je weg ging, maar gelukkig dat het allemaal goed met jullie gaat. Als ik het zo hoor reden jullie het met z'n tweeën wel.

Misschien tot later op hyves, en anders hier.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose ma 3 jan 2011 - 12:10

Ja, hyves heb ik ook! Ik zag net de link staan hier in het topic, ik zal me wel even aanmelden zometeen.

In februari moet ik weer beginnen met mijn studie, ik doe de lerarenopleiding Frans. Omdat ik behoorlijk ziek ben geweest in de eerste helft van de zwangerschap (vanwege hyperemesis gravidarum), ben ik halverwege jaar 3 tijdelijk gestopt en ook later toen het wat beter ging niet meer verder gegaan. Maar ik had ook zoveel aan mijn hoofd, verhuizen en alles en ook nog allerlei dingen regelen. Dus ik wilde me vooral op de zwangerschap en alles daaromheen concentreren toen ik me eenmaal wat beter voelde.

Daardoor moet ik nu dus nog 1,5 jaar en ik hoop het ook in die tijd te gaan afronden. Of het gaat lukken hangt er vanaf. Ik ga wel op een goed moment beginnen nu, maar sommige vakken die vorig jaar in het laatste halfjaar werden aangeboden zijn nu al geweest. Dus of ik krijg het na de zomer echt heel erg druk, of ik doe er misschien toch iets langer over dan de tijd die er voor staat. Normaal had ik me daar druk om kunnen maken (had voor de zwangerschap geen vertraging, alles in 1x gehaald), maar ik heb nu een prachtige dochter en die is belangrijker dan al het andere!

En jij doet dus je afstudeeronderzoek op het moment? Leuk zeg, ik zou willen dat ik daar al aan toe was (lijkt me leuk om te doen, maar ook wel weer spannend). Wat studeer je?

En inderdaad jammer dat de vader van mijn meisje niet met ons verder wilde, maar we redden het inderdaad saampjes ook goed. En mijn familie woont erg dichtbij, dus daar heb ik ook veel steun aan (en iedereen is echt helemaal gek op en met haar).

Tot op hyves dan maar!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Fiwen ma 3 jan 2011 - 21:38

Frans, poeh dat lijkt me een pittige studie. Haha maar dan vooral omdat ik geen woord Frans spreek :-p Ik studeer verloskunde en ben nu bezig met mijn laatste jaar qua buitenschoolse opdrachten en hoef volgens jaar alleen nog maar stage te lopen (begin ik in mei mee).

Vervelend dat je zo ziek bent geweest dat je eerder moest stoppen. Ik ben 1 stage eerder gestopt dan gepland maar dat is gelukkig nu een kwestie van 8 weken eerder beginnen.

Maar J.uultje wordt nu net wakker dus ik ga een fles maken. Tot snel op Hyves.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  holaagirl wo 5 jan 2011 - 5:04

hallo meiden!

Ik ben een actieve meelezer en heb tijd geleden in andere topics meegeschreven.
Nu is mijn zoontje 4 maanden en ben ik sinds deze week aan het werk!
Ik zou graag willen proberen mee te schrijven! Er wordt veel geschreven dus ga mijn best doen!

Ik ben 26jr en 31 aug bevallen dmv keizersnede met 36+5 door zw.diabetes.
Vind het mama-zijn heeeeerlijk! Geniet elke dag ervan!
We zijn sinds deze week met fruithapje begonnen en dit vind hij heerlijk!

Nou groetjes!

ps: heb me ook aangemeld op hyves, zie dat jullie daar actiever zijn!haha
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  M@niek wo 5 jan 2011 - 9:26

Ik heb me al wel aangmeld, maar ik kan nog steeds niks zien op hyves!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607

Bericht  Coccinelle wo 5 jan 2011 - 9:29

Moniek: Als je op de startpagina van hyves bent moet je onder netwerken kijken, daar staat hij bij. Op je eigen pagina kun je hem niet zien.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 6:31

x

Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw do 21 jul 2011 - 6:35

ja nog steeds.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Parisienne do 21 jul 2011 - 7:11

ivax schreef:Pfoef al tijdje geleden. Maar leeft jullie hyves nog?

Ja hoor! Erg gezellig daar! Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 7:23

Heb me ook aangemeld Wink