Kinderopvangtoeslag 2010
Pagina 1 van 1
Kinderopvangtoeslag 2010
Moet je nog wat doen met de Kinderopvangtoeslag 2010??
We hebben een jaaroverzicht ontvangen van het kdv en had verwacht dat ik deze gegevens in de aangifte inkomstenbelasting in moest vullen. Of gaat dit net als de zorgtoeslag automatisch?
Ik verwacht namelijk dat we wel wat terug moeten betalen.
We hebben een jaaroverzicht ontvangen van het kdv en had verwacht dat ik deze gegevens in de aangifte inkomstenbelasting in moest vullen. Of gaat dit net als de zorgtoeslag automatisch?
Ik verwacht namelijk dat we wel wat terug moeten betalen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Kinderopvangtoeslag 2010
Topic kan gesloten worden..
Had nog even een paar minuten verder moeten zoeken:
Na afloop van het jaar: de definitieve berekening
Na afloop van het jaar krijgt u de definitieve berekening van uw kinderopvangtoeslag: de beschikking ‘Definitieve berekening'. Uw definitieve jaarinkomen is dan bekend. We kunnen dan uitrekenen op hoeveel kinderopvangtoeslag u echt recht had. Het verschil moet u betalen of krijgt u alsnog op uw rekening.
Als u te veel kinderopvangtoeslag hebt ontvangen, krijgt u ook een 'terugvorderingsbeschikking'. Dit is een bericht waarin staat hoeveel geld u moet terugbetalen
Had nog even een paar minuten verder moeten zoeken:
Na afloop van het jaar: de definitieve berekening
Na afloop van het jaar krijgt u de definitieve berekening van uw kinderopvangtoeslag: de beschikking ‘Definitieve berekening'. Uw definitieve jaarinkomen is dan bekend. We kunnen dan uitrekenen op hoeveel kinderopvangtoeslag u echt recht had. Het verschil moet u betalen of krijgt u alsnog op uw rekening.
Als u te veel kinderopvangtoeslag hebt ontvangen, krijgt u ook een 'terugvorderingsbeschikking'. Dit is een bericht waarin staat hoeveel geld u moet terugbetalen
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» kinderopvangtoeslag 2010. wanneer verrekening?
» Kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
» kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
» Kinderopvangtoeslag
» kinderopvangtoeslag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: