Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvalclub #2!

+13
Mamsie
Monnie
Lejow
Fiebje
_Lana_
-Ieniemienie-
Rouge
Happydobby
pindaatje
Twellie
Linda
Coco
Sanne
17 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  _Lana_ ma 23 jul 2012 - 0:46

Haha nou Parel, dat hoef je dus ook niet meer te doen ;-).
Maar goed, 0,3 is weer een beginnetje. Jij ging toch daarvoor hartstikke goed?

@ Iniemienie: De WW is echt een geweldig 'dieet' hè. Het fijne ervan is, vind ik, dat je alles mag eten, maar dat je leert om met mate te eten.
Van alles een klein beetje.
Neem jij ook wel eens wat van je extra punten?

@ Nois: De reden is niet zo leuk, maar de kilo's wel :-). Nog maar een paar te gaan. Goed hoor. Ik ben trouwens echt zoooo benieuwd hoe jij er uit ziet.

@ All: Nou hier ging het de eerste week echt heel erg goed, totdat ik een dagje wegging met mijn man en we nog visite kregen ( eters ) enz. Dan ben ik helemaal de telling kwijt.
Het lijkt wel alsof er dan ineens geen rem meer opzit Embarassed en ik voel me dan zo'n slappe hap.
Vanavond moet ik weer heen. Daar maar even met de billen bloot ;-), uitleggen waarom ik niets ben afgevallen.
Vandaag ben ik weer ijverig begonnen met punten tellen.
Het helpt trouwens ook niet dat het afgelopen weken steeds regende, want ik ben met die 2 kids echt aan huis gebonden dan. Maar dat zullen jullie waarschijnlijk wel herkennen. En ik werk ook nog niet.
Vanmiddag maar eens heerlijk een stuk lopen met de kleintjes.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  _Lana_ ma 23 jul 2012 - 8:26

Nou meiden, er was ondanks mijn geschrans toch nog 0,8 af!! Ik was al zooooo blij dat ik niet aangekomen was ( want zo voelde het wel Wink ).
Vanaf nu maar weer heel netjes punten gaan tellen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Parel ma 23 jul 2012 - 8:30

Wat fijn, Lana!
Heb ook echt wel getwijfeld of ik ww ga doen, maar vind het best prijzig!
Dan denk ik al heel snel, kan je dat niet gewoon zelf?
Ik ben het even zoooooooooo zat, ik wil gewoon ook van nature mooi slank zijn en lekker kunnen schransen zonder aan te komen!

Ik ben trouwens 1 januari begonnen op 86.3 (dat was het gewicht na mijn zwangerschap dat echt constant bleef en er dus aangegeten was haha), en momenteel woog ik vanmorgen 78.1, dus in principe is dat best netjes!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 8:33

Mag ik ook meedoen? Ik ben 1.80 m en voor mijn zwangerschap woog ik 65 kilo en was ik zó blij met mijn lichaam.. Nu ben ik echter 77 kilo :nopompom: en baal ik echt van mijn lichaam. Ik pas nog maar 2 broeken van voor mijn zwangerschap en dat frustreert me lichtelijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  _Lana_ ma 23 jul 2012 - 8:40

Nou dat is toch hartstikke goed Parel! Afvalclub #2!  - Pagina 4 281626781 Heel netjes. Je ziet er al stunning uit!! Very Happy
En ja dat zou ik ook heel graag willen.... maar helaas.

Voorheen kon ik dat wel, maar toen had ik echt zo'n druk leven en ik fietste gewoon heel veel. Dat scheelt wel.

Ja de WW is wel duur, maar ik ga niet maanden heen hoor. Ik heb nu een pas voor een maand en ik kan iedere maand bepalen of ik wil stoppen of door wil gaan.
Dus ik kan straks gewoon doorgaan, zonder naar de WW te gaan.
Maar het is wel een hele goede stok achter de deur op dit moment.

@ Luce: Tuurlijk mag je meedoen! Balen dat de kilo's nu wel zijn blijven plakken. Ik kan me wel goed voorstellen dat je ermee zit. Al denk ik dat je er evengoed nog steeds heel goed uitziet.
Maar goed, daar gaat het niet om Wink, het gaat erom dat jij lekker in je vel zit.
Je bent ook weer begonnen met Evy toch?

Ik baal wel heel erg, want ik heb nog steeds zo'n last van mijn bekken, dus veel bewegen zit er nu echt nog niet in.
Niet dat ik trouwens anders zo ontzettend sportief was hoor Afvalclub #2!  - Pagina 4 1578173417, maar als je het niet kan, dan wil je het graag Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 8:48

Jij doet dus Weight Watchers? Hoe kom je daar aan?

Ja ben begonnen met Evy, maar zit er ook over na te denken om
aan spinning te gaan doen. Daar schijn je behoorlijk van af te vallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Parel ma 23 jul 2012 - 8:53

Luce, het is een dooddoener (volgens mij heb jij het zelfs weleens tegen me gezegd haha) maar je bent nog niet zo heel lang geleden bevallen he! Maar ik snap je gevoel goed, ik haat die buik gewoon! 65 zou hier fantastisch zijn maar 72 dan draai ik al een rondje.

Lana, ik ben ook a-sportief. En L. is geboren in November, en sindsdien is het potverdorie nog geen 1 dag zulk mooi loopweer geweest, of de mussen vallen dood van het dak of je regent van de straat of je glijdt uit over de ijspegels! Verschrikkelijk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 9:22

Dat klopt. Maar 12 kilo restkilo's na 3 maanden vind ik voor mezelf echt teveel haha. Hoeveel was jij nog te zwaar na je bevalling?

En lopen , ik probeer het gewoon wel te doen. Ook al regent het of is het warm, wel doorgaan. Meestal ren ik savonds laat, dan valt de warmte wel mee.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Parel ma 23 jul 2012 - 9:35

Ik moet ook gewoon weer werken, en L vindt de wandelwagen niet zo heel erg leuk.

Ik was uiteindelijk 10 kilo te zwaar nog! Was er in totaal 22 aangekomen, 12 kwijt na 1,5 maand.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 9:49

Oh wat fijn dat je die eerste 10 kg al verloren was de eerste 1,5 maand! Bij mijn eerste zwangerschap ging dat ook zo. Paste ook zo snel mijn eigen kleding weer! Nu nog helemaal niks afgevallen sinds de bevalling Neutral Echt niet tof.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Parel ma 23 jul 2012 - 9:52

Niks? :O
Ook geen babyweight?
Door jou wil ik nu niet meer zwanger worden! Cry (Eerlijk is eerlijk mijn hoofd stond er sowieso niet naar hoor haha)
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 10:01

Niks! Maf hè. Ik snap er ook niks van.. Ik ben het ook helemaal niet van mijn lichaam gewend. Heb nooit hoeven lijnen of dieeten. Viel van mezelf altijd al af. Ik ben dus helemaal nieuw in het 'dieet'wereldje.

Nou ja, hopelijk lukt het met veel sporten enzo...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 4 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum