Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvalclub #2!

+13
Mamsie
Monnie
Lejow
Fiebje
_Lana_
-Ieniemienie-
Rouge
Happydobby
pindaatje
Twellie
Linda
Coco
Sanne
17 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Happydobby wo 27 jun 2012 - 20:33

Anniej_S schreef:Heel veel succes dames met afvallen, ik ga na deze zwangerschap ook naar de sportschool om weer richting de 60 te komen!

Afvalclub #2!  - Pagina 2 281626781 Goed idee! maar eerst even een mooi buikje kweken Afvalclub #2!  - Pagina 2 561177

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 20:37

Happydobby schreef:
Anniej_S schreef:Heel veel succes dames met afvallen, ik ga na deze zwangerschap ook naar de sportschool om weer richting de 60 te komen!

Afvalclub #2!  - Pagina 2 281626781 Goed idee! maar eerst even een mooi buikje kweken Afvalclub #2!  - Pagina 2 561177

Hahahha dat komt wel goed, ben in totaal nog maar 5kg aangekomen :-) en toch echt wel een flinke buik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Lejow wo 27 jun 2012 - 20:37

Ik ga ook mee doen.
Zit nog 2 kilo boven mijn gewicht voor de zwangerschap, zou er graag een kilo of 5 af willen. Dat is op zich het meeste niet, maar vooral inderdaad mijn buik en bovenbenen. Die zijn echt enorm...
Dat mag allemaal wel strakker.
We hebben beneden een crosstrainer staan en gaan dat kamertje ook opknappen tot logeerkamer, dus hoop er dan regelmatig op te kunnen gaan staan.

Als mijn ogen straks gelaserd zijn wil ik ook weer gaan fitnessen!
En ik wil graag met B zwemmen, maar durf zo echt niet in bikini...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Monnie wo 27 jun 2012 - 20:43

Ik doe ook mee! Alle kilo's van de laatste zwangerschap zijn er al af, maar nu de kilo's van mijn eerste zwangerschap nog. Ik wil er het liefst wel 10 kilo af hebben. Dat snaaien is hier ook een probleem, ik haal nu steeds wat gezonde tussendoortjes maar het blijft lastig. Binnenkort ga ik het sporten ook weer oppakken, scheelt dat ik samen met een vriendin ga, weer wat meer motivatie om echt te gaan! Moet me er alleen nog wel even toe zetten.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Rouge do 28 jun 2012 - 0:24

@ meiden die met shakes enzo willen gaan afvallen. Zijn jullie niet bang dat je daarna weer aankomt? Zo'n dieet is namelijk nooit je hele leven vol te houden. MIjns inziens kun je beter je eetpatroon aanpassen, gezonder eten en minderen met slechte dingen. Dat kan je namelijk veel langer volhouden.
Op de beauty pijler staat een topic over het 17dagen dieet. Ik heb daar nu wat tips (vanuit het boek ervan) opgepakt en geef daar een beetje mijn eigen draai aan (af en toe wat lekkers mag wel...als ik trek heb in zoet neem ik kauwgom met fruitsmaak ofzo). Vanmorgen ben ik begonnen met een glas lauw water met citroensap. Gatver wat is dat ranzig, ging net niet over m'n nek. Maar het hielp wel voor de darmen zeg maar Razz
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Happydobby do 28 jun 2012 - 2:12

@rouge, ik heb geprobeerd gezond te eten, bij te houden wat ik eet, veel groenten, fruit etc maar ik viel geen grammetje af. Nu heb ik ook een slome schildklier dus dat speelt ook mee. Ik hoop dus af te vallen en daarna langzaam weer normaal eten in te voeren. Ik ben ook begonnen met sporten dus ik hoop dat het helpt.
Mocht dit niet werken dan ga ik naar een dieetist.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 2:31

Ik ben jaren terug ook 12 kilo afgevallen met gewoon opletten ..
Dat moet ik dus gewoon gaan doen weer .. Al lokken die shakes ook wel hoor!
Inderdaad net dat zetje!

Iedereen heel veel succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  _Lana_ do 28 jun 2012 - 7:14

Rouge schreef:@ meiden die met shakes enzo willen gaan afvallen. Zijn jullie niet bang dat je daarna weer aankomt? Zo'n dieet is namelijk nooit je hele leven vol te houden. MIjns inziens kun je beter je eetpatroon aanpassen, gezonder eten en minderen met slechte dingen. Dat kan je namelijk veel langer volhouden.
Op de beauty pijler staat een topic over het 17dagen dieet. Ik heb daar nu wat tips (vanuit het boek ervan) opgepakt en geef daar een beetje mijn eigen draai aan (af en toe wat lekkers mag wel...als ik trek heb in zoet neem ik kauwgom met fruitsmaak ofzo). Vanmorgen ben ik begonnen met een glas lauw water met citroensap. Gatver wat is dat ranzig, ging net niet over m'n nek. Maar het hielp wel voor de darmen zeg maar Afvalclub #2!  - Pagina 2 1578173417

Ik ga van het weekend het boek halen.
Ik ben heel erg benieuwd, het lijkt me wel wat. Heb jij het boek? Of heb je alleen wat tips eruit gepakt? Eet je wel kolhydraten?

Ik denk dat iedereen wel weet dat die shakes niet echt goed voor je zijn en dat het voor een jojo effect kan zorgen. Maar het is wel heel goed voor de motivatie denk ik, sowieso de eerste kilo's.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Rouge do 28 jun 2012 - 7:48

Ik heb het boek digitaal via bol.com(geen aanrader hoor ivm installeren, is nogal ingewikkeld) maar heb het begin een beetje doorgelezen en wat eetschemaatjes bekeken. Zo kom ik ook weer op ideeën. Zo stond er bv de tip te beginnen met een glas lauw water met citroensap, geen fruit te eten na 14.00u, in de eerste periode veel eiwitten, tips over welk fruit wel en wat beter niet. Ik heb nu de eerste dag gedaan en ik heb absoluut geen honger gehad, zit gewoon vol. Had zelf een salade gemaakt voor de lunch met tonijn en pijnboompitten, wel erbij nog 2 crackers met kaas, want ik heb geen zin om alleen maar konijnenvoer te eten. Tussendoor alleen water gedronken en had savonds nog geen honger. Maargoed je moet je spijsvertering ook wel op gang blijven houden, dus heb gewoon gegeten.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Rouge vr 29 jun 2012 - 2:11

Zijn hier trouwens meiden uit Rotterdam die willen gaan sporten? Ik heb me net ingeschreven bij fitforfree...
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Mamsie vr 29 jun 2012 - 2:14

Ik ben nu gewoon gestopt met snaaien en doe verder buikspier en beenspier oefeningen. Is kijken of dat gaat werken. Mijn buikje werd steeds dikker en dat wil ik echt niet dus aan de slag!!
Oohja en een kwartier per dag uit mijn dak gaan op muziek is ook goed voor de conditie en alle frustraties.


Laatst aangepast door Mamsie op vr 29 jun 2012 - 2:18; in totaal 1 keer bewerkt
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:16

Ja kom allemaal gezellig meedoen in het topic van het 17 dagen dieet Very Happy

Het is bikkelen, want er staan geen lekkere/heerlijke/geweldige koolhydraatrijke gerechten in het schema. Maar het boek belooft plechtig dat als je het 17 dagen volhoud je minimaal 5 kg kwijt bent.

(en vervolgens zitten er fases in het boek om je naar een net eetpatroon te brengen. In totaal duurt het dus 4x17 dagen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Liadan vr 29 jun 2012 - 2:21

Ik ga ook weer meedoen. Ik ben de laatste maanden weer een paar kilo aangekomen en die kilo's mogen er weer af (komt omdat ik hetzelfde ben blijven eten terwijl ik minder verbrand omdat ik een stuk minder borstvoedingen geef).
Ik ben al begonnen met meer bewegen (ik ga elke dag een stuk fietsen me de kinderen) en minder snoepen (frisdrank en chips komen het huis niet meer in).
En dan nu proberen om het vol te houden want volgens mij mis ik de motivatie nog een beetje.....
Het 17 dagen dieet is voor mij in ieder geval geen optie want ik mag maar ongeveer een halve kilo in de week afvallen. En dat vind ik ook prima want als het te snel gaat, komt het er waarschijnlijk ook zo weer aan bij mij.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 2:25

@ Liadan, ze raden het inderaad ook af bij vrouwen die borstvoeding geven.

Wat je nu wilt gaan doen klinkt al als een gezonde, goede stap. Succes ermee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  _Lana_ vr 29 jun 2012 - 2:41

Liadan, bij mij zijn de kilo's er met dezelfde reden aangekomen en toen ik stopte met de BV ging het helema hard. Maarja, ik heb het aan mezelf te danken, want uiteindelijk gaat ieder pondje door het mondje hè ;-).

Punk'd: Ik heb het boek net gehaald! Het lijkt me zeker wel wat! Ik ben heel benieuwd. Er staan verder dus geen schema's in het boek? Ja ik heb het nog niet doorgelezen, ga ik straks even doen. Ik ben niet zo goed in schema's zelf uitvogelen enzo.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Rouge vr 29 jun 2012 - 5:48

Er staan wel voorbeelden in van dagschema's. Dat vind ik zelf wel fijn want ik ben ook zo slecht in bedenken wat ik dan moet eten. Ik hou het dus ook niet helemaal aan, maar pik er dingen uit. Want ik moet ook niet te snel afvallen ivm borstvoeding. En daarbij wil ik niet dat het eten te geforceerd gaat worden ( elke keer nadenken wat ik ook al weer wel of niet moet eten). Ik moet het straks ook zonder het boek kunnen doen zeg maar.

Ik word wel gek van mijn weegschaal, wat een onding is dat. Ik moet ng een digitale maar dit is dus een ouderwetse met draAischijf. Op elke plek in huis weeg je weer anders, buk je voorover om te kijken hoe zwaar je exact bent, zie je die wijzer vrolijk omhoog gaan. Dat is dus niet de bedoeling.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Liadan vr 29 jun 2012 - 7:11

Dank je wel Punk'd!

Lana, ja, ik heb het ook helemaal aan mezelf te danken, heb het er zelf aan gegeten Wink .

Vandaag ben ik in ieder geval wel goed bezig geweest, ben 2 keer gaan fietsen met de kinderen in de bakfiets.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Jazzlyn vr 29 jun 2012 - 7:49

Ik wil ook meedoen..

Voor de kids woog ik tussen de 58,5 en de 60. Net voor de tweede zwangerschap woog ik ruim 63,5 (door hormoongebruik). Nu weeg ik al een week of 2 60,5! Ik voel me alleen nog steeds zeer ontevreden en lelijk. Wel begin ik steeds meer broeken in maat 34 en kleine 36 (36 pas ik altijd al) weer te passen, dat is al een heel leuk iets. Afvalclub #2!  - Pagina 2 561177

Aan beweging kom ik nog niet echt toe, op zich ziet het er al goed uit (benen, kont, buik) maar buikje moet nog iets strakker hoor Cry Blijft me schamen haha!

Probeer op te letten met eten en af en toe weg te gaan met de kids. Als het rustiger is wil ik gaan zwemmen
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  -Ieniemienie- zo 1 jul 2012 - 10:02

Rouge schreef:Zijn hier trouwens meiden uit Rotterdam die willen gaan sporten? Ik heb me net ingeschreven bij fitforfree...
Daar ben ik ook lid Very Happy! Welke vestiging?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  -Ieniemienie- zo 1 jul 2012 - 10:04

Net in ingeschreven bij weight watchers. Ik heb dr helemaal zin in. Moet gewoon afvallen! Gaan
Eind aug een week op zomervakantie en wil het liefst weer in bikinie durven.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 10:09

Ik ook niet, Ien!
Maar ja zal toch ook moeten!
Het gaat alleen zo verdomd traag!
Wil morgenochtend wakker worden met een ton op de bank en maatje 36!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  -Ieniemienie- zo 1 jul 2012 - 18:59

Parel schreef:Ik ook niet, Ien!
Maar ja zal toch ook moeten!
Het gaat alleen zo verdomd traag!
Wil morgenochtend wakker worden met een ton op de bank en maatje 36!
Is het gelukt Laughing ? Hier helaas niet Sad.
Woog 70.9kg. Wil naar de 60.
Dus ben benieuwd!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Coco zo 1 jul 2012 - 20:47

Parel schreef:Ik ook niet, Ien!
Maar ja zal toch ook moeten!
Het gaat alleen zo verdomd traag!
Wil morgenochtend wakker worden met een ton op de bank en maatje 36!

Laughing



Bij mij is de eerste 1,2 kg er godzijdank af. Dat motiveert weer een beetje.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 1:32

Nois wat goed!

Ik ben wakker geworden met de griep, beetje balen!
Als ik wekenlang ziek blijf krijg ik vanzelf maatje 36 maar hoop het toch anders te bereiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Rouge ma 2 jul 2012 - 4:22

Parel: minder dat je grieperig bent. Hopelijk val je er nog mee af, 1 voordeel van het nadeel :S

Ieniemienie: vestiging Barendrecht en waar fitness jij?

Ik ben 1 kilo kwijt in 5 dagen, gaat de goede kant op. Hou me nog aan de richtlijnen van het 17 dagen dieet, en dat gaat goed!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 2 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum