Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvalclub #2!

+13
Mamsie
Monnie
Lejow
Fiebje
_Lana_
-Ieniemienie-
Rouge
Happydobby
pindaatje
Twellie
Linda
Coco
Sanne
17 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 4:45

Ieder nadeel heeft zijn voordeel idd! Het zou overigens ook de enige reden zijn dat ik mee zou doen aan bijv. Expeditie Robinson, misschien val ik dan wat af! Laughing

Goed zeg dat je al een kilo kwijt bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  -Ieniemienie- ma 2 jul 2012 - 5:31

@rouge ik sport in rotterdam alexander. Dus wel een eindje weg helaas. Goed hoor van je, 1 kilo Very Happy!

@parel beterschap Sad

Eerste dag ww en het valt me reuze mee. Heb soms wel wat honger maar moet ook even wennen aan wat minder
eten op een dag. ALs ik daar doorheen ben komt het vast goed Very Happy!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 6:50

Ienie, sport jij daar ja?
Jij woont toch vlak bij mij, in N.?
Waarom sport je dan helemaal daar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  -Ieniemienie- ma 2 jul 2012 - 6:52

@parel ik woon in N a/d Y. Fit for free zit op de hoofdweg. Dus halverwege alexanderium en mn huis. Is 5min met de auto dus niet zo ver hoor. En wel lekker goedkoop
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 7:42

Is dat zo, ja?
Ik kom nooit in jouw woonplaats hoor, dus heb ook geen idee hoe ver het daarvan af is!
Niet zo ver dus kennelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  -Ieniemienie- ma 2 jul 2012 - 7:52

Haha nee woon 10min met de auto vanaf alexandrium. Dus is lekker in de buurt Very Happy
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast do 5 jul 2012 - 22:15

Grrrrrrrrrrr, dan doe je zo je best, maar zie je gewoon geen resultaat op de weegschaal!

Gisteravond hebben mijn vriend en ik de weegschaal eens getest, hebben er beiden (na elkaar) 3x opgestaan, en 3x zat er 3 ons verschil in haha lekker betrouwbaar ook Laughing hou natuurlijk ijskoud het laagste aan haha


Wat is jullie eetschema op een dag? Ik ben al begonnen met weer een eetdagboek op caloriechecker, maar die knop blijft haken en schiet na een paar dagen weer terug op -motivatie..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Fiebje vr 6 jul 2012 - 0:16

Ik heb ook een paar weken op call teller mijn eten en drinken ingevuld. Nu vul ik alleen mijn gewicht nog in. Sinds vorige week maandag met salade begonnen als avondeten en de weegschaal gaf vanmorgen -2,2 kg aan helemaal happy. Mensen beginnen het nu ook te zien ( eindelijk).
Parel ik eet het volgende
Ontbijt. 2 boterhammen met pasta en beker melk
Tussendoor pakje sultana
Lunch. 2 boterhammen met komijnenkaas en sla en kommetje soep of drie boterhammen met rosbief oid
Tussendoor. Fruit/sultana
Avondeten: zelfgemaakte salade met tonijn/gerookte kip of kalkoen/zalm. Standaard erin:tomaat, komkommer, walnoten, pijnboompitten, en rucola sla.

's avonds niks meer maar als ik nog trek heb dan een kommetje vla met fruit erin of alleen fruit.

Overdag drink ik water en als dat mijn neus uitkomt dan doe ik er citroen bij of een beetje siroop. En als ik zin in iets lekkers heb dan een stukje Pure chocolade van 80%.

Dit is voor mij goed vol te houden en in het wknd mag wel een x zondigen en eet ik s avonds geen salade.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Rouge vr 6 jul 2012 - 0:51

Parel, ik had dat probleem ook met de weegschaal. Maar schijnt dat je het beste kunt wegen op een stenen ondergrond, badkamertegels dus. Ik was bij ons op zolder 1,5 kilo zwaarder dan in de badkamer...dat moeten we niet hebben hè.
Ik val een paar honderd gram per dag af ofzo. En met elke dag wegen gaat dat natuurlijk ontzettend langzaam. Maar desondanks probeer ik door te gaan.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Coco vr 6 jul 2012 - 0:59

Parel schreef:Grrrrrrrrrrr, dan doe je zo je best, maar zie je gewoon geen resultaat op de weegschaal!

Gisteravond hebben mijn vriend en ik de weegschaal eens getest, hebben er beiden (na elkaar) 3x opgestaan, en 3x zat er 3 ons verschil in haha lekker betrouwbaar ook Laughing hou natuurlijk ijskoud het laagste aan haha


Wat is jullie eetschema op een dag? Ik ben al begonnen met weer een eetdagboek op caloriechecker, maar die knop blijft haken en schiet na een paar dagen weer terug op -motivatie..



Jammer Parel. Dat motiveert ook niet echt he?
Hier gaat het wel aardig goed gelukkig. Maar zo'n schema invullen zou voor mij echt niet werken.
Maar wat is jouw schema dan?


Ik eet voornamelijk gezond en zeker niet weinig. Ik zet er ook echt een wekker voor anders vergeet ik te eten en dan komt het ook niet goed. Ik moet vooral om de 2-2,5 uur wat eten wil het goed gaan.
Ik begin de dag ook weleens met chili con carne of een andere bonen salade en gek genoeg werkt dat heel goed voor mij. 's middags vaak een rijstsalade, couscoussalade, kip met brood, pastasalade iets in die richting. Of crackers met ei/pindakaas. Nu heb ik net een bananenshake met amandelmelk en havermout gemaakt.
's avonds eet ik meestal niet zoveel. Wat soep, een magere simpele salade, klein stukje vlees/vis met groente of een bakje yoghurt/kwark met fruit. Maar ik eet wel altijd twee keer. Voorgaande tussen 17.00 en 19.00 en dan later op de avond tussen 20.00 en 22.00 uur komkommer,worteltjes, bloemkool, paprika met een dipsausje van kruiden en yoghurt. Beschuit met muisjes/jam, rijstwafel met jam, amandalpasta/pindakaas. Of een schaaltje yoghurt met fruit. Ligt er net aan wat ik de rest van de dag op heb. Voor een zoete aanval heb ik rijstwafels van zonnatura met een laagje pure chocolade.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  -Ieniemienie- zo 8 jul 2012 - 19:57

Yeeeey de weight watchers werken!
Deze week 1,9 kg afgevallen!
Dat motiveert wel zeg haha!

Hoe is het bij jullie?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  _Lana_ zo 8 jul 2012 - 20:51

@ Parel: Wat balen zeg! Niet echt goed voor je motivatie.

@ Nois: Mmm, wat eet jij lekker zeg Very Happy . En 's overdag wat zwaarder eten en 's avonds een lichte maaltijd schijnt veel beter te zijn hè. Logisch ook wel.

@ Iniemienie: Wat goed!! cheers Ik ga vanavond voor het eerst naar de WW bijeenkomst.
Ga jij daar ook heen? En hoe vind je dat? Ik zit er aan te denken om een combipas te nemen.
Ik ben benieuwd.

@ All: Nou vanavond ga ik toch maar naar de WW. Ik heb echt een stok achter de deur nodig. En ik ben de laatste tijd zoveel aangekomen, het vloog eraan. Ik vraag me echt af hoe dat ineens zo snel kan gaan. Dus het zijn niet eens zwangerschapskilo's, maar kilo's die er daarna bijgekomen zijn.
Pff, ik voel me er geestelijk dus ook helemaal niet pretiig bij. Terwijl ik een paar maanden terug zo goed op weg was.
Maar goed, ik heb het zelf weer zover laten komen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  _Lana_ ma 9 jul 2012 - 9:39

Wat jammer dat Parel weg is!!

Vandaag ben ik voor het eerst naar de WW geweest, ik ben benieuwd!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gast ma 9 jul 2012 - 18:07

Waarom is Parel weg dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  -Ieniemienie- ma 9 jul 2012 - 19:03

@ Lana, nee ik ga niet naar het weeguurtje hier. Ik doe het online. Had niet zon behoefte met heel het dorp gezellig te gaan wegen haha! Maar online gata het tot nu toe prima smile

@ Parel.. Waar ben je Cry
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Rouge ma 9 jul 2012 - 20:47

Hier gaat het slanker worden wel goed, alleen val weinig af in gewicht. Ben wel gaan sporten dus misschien dat het komt door mijn enorme spierballen haha. Ik geef nog bv dus wegen is ook lastig. Met volle borsten ben je zo een kilo zwaarder. Mijn man had voor de gein m'n borsten vastgehouden toen ik op de weegschaal stond (zodat je ze niet meeweegt zeg maar ) en dat scheelde gewoon bijna 2 kilo haha
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Puggle ma 9 jul 2012 - 20:54

Parel, Cry
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  _Lana_ ma 9 jul 2012 - 21:00

Hahahaa Ieniemienie, ik moest er ook een beetje aan wennen Wink. Maar het is voor mij wel een goede stok achter de deur.
Ik heb zo'n combipas genomen. Dus dan kun je én online én naar de cursus.
Mag ik vragen hoeveel je betaalt voor het online?
En heb je ook een app op je telefoon? Dat schijnt ook te kunnen, misschien wel handig.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  -Ieniemienie- di 10 jul 2012 - 0:49

Ik betaalde nu €60 voor de eerste 3mnd. Daarna iets van €15 p/m. En jij?
Nee heb geen app. Lijkt me wel handig! Waar vind ik die?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  _Lana_ di 10 jul 2012 - 3:33

Oh dat is wel een stuk goedkoper, tenminste als je niet naar de cursus gaat.
De app kun je gewoon in de appstore vinden en je kunt dan inloggen en via je telefoon je gegevens bijwerken.

De combipas is 39,95. Dan heb je dus en online en je kunt naar de cursus.
Dan is het wel voordeliger, omdat normaal zo'n cursus al 11 euro is + inschrijfkosten.

Ik denk dat ik die combipas maar een maand of 2 maanden neem en daarna online.

( Als ik dan nog bezig ben natuurlijk Wink )
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Parel zo 22 jul 2012 - 22:19

Dames, dames, tijd voor een update!

Ik was gaan shaken, alle goede bedoelingen, maar wat een vieze dingen!
Was dus in 1 week tijd 1,4 kilo afgevallen .. en van het weekend een verjaardag en een etentje, stond ineens mijn totaal op 0,3 kilo afgevallen deze week!

Ga ook maar eens een mooie ticker maken ..

Hoe is het bij jullie?
Ben vooral benieuwd naar Ieniemienie, Lana & Nois.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Coco zo 22 jul 2012 - 22:27

Ik heb van het weekend twee dagen liggen spugen dus ik ben dit weekend alleen al 3 kg kwijt Afvalclub #2!  - Pagina 3 253468018 hopelijk blijven die er ook af. Verder 2 kg dus totaal 5 kg. Ben vorige week een paar dagen bij mijn ouders geweest en ga zo weer een paar dagen erheen en dat is voor de weegschaal meestal niet zo positief. Neutral Eens zien of ik nu het gewicht kan behouden met een verjaardag en bbq.

Oh en wat shake betreft, ik was altijd gek op mokka milkshakes dus had daar twee kant en klare shakes van gekocht voor noodgevallen (niks goeds in huis) maar de laatste blijft maar in de koelkast staan. Echt niet te pruimen die dingen brrr smaakt ook zo chemisch! Aan mij niet zo besteed.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Parel zo 22 jul 2012 - 22:33

Jeetje Nois wat goed! Niet van dat spugen natuurlijk, maar 5 kg is heel erg lekker!

Ik had van Kruidvat merk, magere yoghurt en dan 2 scheppen van dat spul.. naast dat het niet te vreten is is het ook totaal niet vullend!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Happydobby zo 22 jul 2012 - 22:43

Ik gebruik nu herbalife shakes, die kan je alleen op internet kopen. bij mijn vult die voor de ochtend wel maar in de middag niet. ik eet ernaast fruit en eierkoeken. maar als ik smiddags erge honger heb dan neem ik extra fruit of toch een snee brood.
Verder doe ik evy alleen lukt dat niet altijd met mijn werk om het om de dag te doen. ik heb nu 9 lessen gelopen.

En de verjaardag van M met veel snacks erbij. dus ik weeg donderdag weer.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  -Ieniemienie- ma 23 jul 2012 - 0:09

Wat goed meiden! Ga zo door!
Ik ook even geleden even geshaked. Maar vond het zooooo goor! Dat ik er zo tegen op zage lke ker, en ze vaak oversloeg.
Niks eten was ook niet handig dus dat werkte niet voor mij.

Nu 3 weken aan de weight watchers en vind het een fijn 'dieet'. Heb geen honger, en kilo's gaat niet mega snel, maar ze gaan wel haha! Zit nu op precies 3kg eraf. Dus nog 7 te gaan haha!

Wel mis ik af en toe de lekkere dingen zoals chocla of chips. Maar kan er goed vanaf blijven.
Het fijne hiervan vind ik dat het meer je eet patroon veranderen is. Ik was met het echte lijnen best obbsessief en er de hele dag mee bezig. Waardoor ik ook weer de hele dag aan eten dacht haha. Nu heb ik dat niet meer.

Ik heb die ticker nu leuk staan, maar kan hem volgens mij niet bijwerken. Dan moet ik elke keer een nieuwe maken en
daar ben ik dan weer te lui voor haha!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvalclub #2!  - Pagina 3 Empty Re: Afvalclub #2!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum