Gezocht makkelijke gerechten klein ovenstoofpotje
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gezocht makkelijke gerechten klein ovenstoofpotje
Hebben jullie makkelijke recepten voor één persoon die je kan maken met een klein ovenstoofpotje?
Ik heb weleens zo'n oven stoofpotje voor één persoon kado gekregen. Ik kwam deze vandaag weer tegen in de kast, zou hem best graag eens willen gebruiken, maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik er mee moet. Ik hou wel van ovengerechten maar maak die eigenlijk altijd in een grote ovenschaal (dus voor meerdere personen in één keer of alleen voor mezelf maar dan voor meerdere dagen) en heb niet echt inspiratie voor zo'n kleine schotel...
Ik heb weleens zo'n oven stoofpotje voor één persoon kado gekregen. Ik kwam deze vandaag weer tegen in de kast, zou hem best graag eens willen gebruiken, maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik er mee moet. Ik hou wel van ovengerechten maar maak die eigenlijk altijd in een grote ovenschaal (dus voor meerdere personen in één keer of alleen voor mezelf maar dan voor meerdere dagen) en heb niet echt inspiratie voor zo'n kleine schotel...
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Gezocht makkelijke gerechten klein ovenstoofpotje
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb ook een eenpersoonsstoofpot en ik heb geen idee wat ik er in kan maken.
Leska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Gezonde, makkelijke gerechten en tussendoortjes
» Gezonde goedkope makkelijke recepten.
» Makkelijke pizzabodem
» Makkelijke recepten voor 1 persoon
» De makkelijke & snelle maaltijd
» Gezonde goedkope makkelijke recepten.
» Makkelijke pizzabodem