Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

+26
PiP
kwak
Mamsie
Limburg85
Roos
Flower_L
SarahKey
Bruintje Beer
Monnie
Darius
liesje
L!ND@
Flip Fluitketel
Wennes
Jelin
Dille
Jazzlyn
Theeleut
Nana
Dikkie Dik
Bloem86
Parisienne
moepie
mystery mom
Pussycat
Tania
30 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? - Pagina 2 Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 1:17

Bij H. was ik na 4 ronde's zwanger.
Bij A. de eerste ronde.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? - Pagina 2 Empty Re: Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e?

Bericht  Flip Fluitketel wo 27 jun 2012 - 1:28

Bij de 1e was ik na 9mnden zwanger. Toen we voor de 2e gingen de 1e maand gelijk raak, maar deze zwangerschap eindigde helaas in een MK. Na de MK was ik binnen 4mnden zwanger en ben ik nu in januari uitgerekend.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  L!ND@ wo 27 jun 2012 - 1:44

Allebei de keren was het meteen raak, raar idee inderdaad. Voordat je aan het idee gewend bent om samen voor een kindje te gaan, ben je al zwanger. Ik moest dus beide keren wel even wennen aan het idee.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  liesje wo 27 jun 2012 - 1:46

1e keer na 2 jaar ben wel 2x eerder zwanger geraakt maar die gingen mis en de 2e nadat mijn dochter een half jaar was.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Darius wo 27 jun 2012 - 2:28

Bij L.aurens was ik aan de pil. Ben in mei gestopt, en was in augustus zwanger. En ja, we hebben het wel gedaan op de vruchtbare dagen. Niet zo moeilijk als je een ticker hebt en je dus ook weet wanneer je vruchtbaar bent. Vond het niet eens heel erg, het was wel spannend eigenlijk.

Bij P.epijn was het in 1 keer raak. Ik was niet aan de pil, en hield daarom dus juist mijn vruchtbare dagen bij.

Bij baby III was het eigenlijk ook in 1 keer raak. Ik dacht dat mijn vruchtbare dagen al waren geweest, maar die zaten er dus blijkbaar nog aan te komen. Ben ook een week later uitgerekend (na de echo) ipv de uitgerekende datum aan de hand van de dag van de laatste menstruatie.

Nu ben ik nog steeds verschrikkelijk hard aan het nadenken over anticonceptie na de bevalling. Ik wil niet weer 'onverwacht' zwanger worden.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Monnie wo 27 jun 2012 - 2:32

De eerste na 4 maanden, de tweede zwangerschap was het meteen raak.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 2:38

Darius schreef:Nu ben ik nog steeds verschrikkelijk hard aan het nadenken over anticonceptie na de bevalling. Ik wil niet weer 'onverwacht' zwanger worden.

Ik weet het ook nog steeds niet.

Ik had nu dan de pil, maar eigenlijk wil ik dit liever niet. En een ingreep zie ik nog niet zitten, veel te jong voor beide. En daarvoor staan we er nog lang niet 100% achter.

En een spiraal wil ik ook niet.

Gast
Gast

Bericht  Darius wo 27 jun 2012 - 2:43

_MamaRosa_ schreef:
Darius schreef:Nu ben ik nog steeds verschrikkelijk hard aan het nadenken over anticonceptie na de bevalling. Ik wil niet weer 'onverwacht' zwanger worden.

Ik had nu dan de pil, maar eigenlijk wil ik dit liever niet. En een ingreep zie ik nog niet zitten, veel te jong voor beide. En daarvoor staan we er nog lang niet 100% achter.

Zo gaat het hier dus ook. In het begin zal ik wel aan de Cerazatte moeten, ivm borstvoeding. Maar dan kan ik waarschijnlijk ook wel de domperidom en cyntocinon inslaan, omdat de productie behoorlijk kan verminderen en ik ben erg bang dat dit bij mij ook zo zal zijn. Ben alleen bang dat ik de pil ga vergeten....

Waarschijnlijk ga ik daarna voor de nuvaring of gewoon voor de prikpil, ivm het vergeten van de pil dus. Maar ik baal wel een beetje van de hormonen. Het beste zou zijn, denk ik, een koperspiraaltje. Maar ik wil gewoon geen spiraaltje en een koperspiraaltje verhinderd de innesteling, en dat vind ik gewoon een naar idee. Theoretisch gezien zou je dan iedere maand zwanger kunnen worden.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bruintje Beer wo 27 jun 2012 - 2:50

De 1e gelijk raak. Dit ging fout.
De 2e na 4 maanden raak na de mk.
3e was onverwachts maar ging fout.
4e was na de mk gelijk raak
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Bruintje Beer wo 27 jun 2012 - 2:55

Darius schreef:
_MamaRosa_ schreef:

Zo gaat het hier dus ook. In het begin zal ik wel aan de Cerazatte moeten, ivm borstvoeding. Maar dan kan ik waarschijnlijk ook wel de domperidom en cyntocinon inslaan, omdat de productie behoorlijk kan verminderen en ik ben erg bang dat dit bij mij ook zo zal zijn. Ben alleen bang dat ik de pil ga vergeten....

Waarschijnlijk ga ik daarna voor de nuvaring of gewoon voor de prikpil, ivm het vergeten van de pil dus. Maar ik baal wel een beetje van de hormonen. Het beste zou zijn, denk ik, een koperspiraaltje. Maar ik wil gewoon geen spiraaltje en een koperspiraaltje verhinderd de innesteling, en dat vind ik gewoon een naar idee. Theoretisch gezien zou je dan iedere maand zwanger kunnen worden.

Ik ben aan de pil gegaan maar kreeg hier heel veel migraineaanvallen van. W.s kan ik nu niet meer tegen oestrogeen. Als alternatief is een spiraal of een hormoonstaafje. Spiraal zijn wij tegen om wat Darius zegt dat je theoretisch gewoon zwanger kan worden alleen je wordt niet zwanger.
Ga dus voor de hormoonstaafje.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Theeleut wo 27 jun 2012 - 3:06

_MamaRosa_ schreef:Ik vind het eigenlijk best wel eng dat ik blijkbaar heel vruchtbaar ben. Ik ben vandaag weer gestopt met de Cerazette omdat ik wil kijken of ik ongesteld word. Ik ben nl. nog niet weer ongesteld geweest sinds de bevalling, dus nu bijna 15 maanden. En ik zou het wel prettig vinden om te zien dat er nog een cyclus is.

Maar aan de andere kant worden het dan condooms, en dat vind ik supereng. Ik wil liever niet zwanger raken. Maar goed, we zien wel! Zal vast wel loslopen.
Dat heb ik dus ook! Wij vrijen inmiddels sinds de 1e bevalling met condooms. Één keer waren we 'm 'kwijt' en heb ik toch een MAP genomen, want we wilen echt geen baby erbij dat moment.

De 1e is geboren d.m.v. onthouding tijdens de vruchtbare dagen, we wilden die vorm van anticonceptie eens proberen, maar laat het lichaam nou zo gemaakt zijn dat juist tijdens de vruchtbare dagen een vrouw veel zin heeft... Ook geen succes hahaha, wel een mooie dochter rijker Binnen hoeveel tijd zwanger van de 2e? - Pagina 2 281626781

Nu gaat mijn man zich laten 'helpen', ik wil echt geen hormonen meer en dat gepruts met condooms is ook niet alles..
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  SarahKey wo 27 jun 2012 - 3:22

Met hormonen: Voor Siem na ronde 4 maar dat ging mis. En bij Siem raakte ik de eerste ronde zwanger.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 4:00

Bij de eerste na 12 maanden, de tweede keer na 2 maanden (helaas een mk) en de derde keer weer na 2 maanden.

Gast
Gast

Bericht  Flower_L wo 27 jun 2012 - 4:55

Voor beide keren eerste ronde raak. Helaas beide keren vroege mk. Daarna beide keren ronde netjes ongesteld, en daarna beide keren weer meteem zwamger.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Roos wo 27 jun 2012 - 5:11

2 keer in de tweede ronde.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 5:34

_MamaRosa_ schreef:

Ik weet het ook nog steeds niet. Voorlopig doen we hier maar even niks aangezien ik zwanger ben geworden ondanks condoomgebruik, en denk ik ook erg vruchtbaar ben. Ik heb mijn huisarts er wel over gesproken. Dit was een vervanger en die zei dat ik volledige BV gaf, dat was ook anti-conceptie confused mijn eigen HA is binnenkort weer terug en dat ga ik wel even aangeven hoor, achterlijke opmerking. Maar pil wil ik liever niet en spiraal moet eerst overlegd worden met gyn of ik dat nog een keer mag proberen.

Maar even ontopic Wink bij de oudste was ik ongepland zwanger, bij de tweede en derde in de tweede maand.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 wo 27 jun 2012 - 5:47

Bij de 1e in ronde 1 en bij de 2e in de 3e ronde.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Mamsie wo 27 jun 2012 - 6:53

4e maand, 2e maand en 3e maand. We deden het gewoon als we zin hadden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  kwak wo 27 jun 2012 - 7:08

bij D. was ik direct na het stoppen van de pil zwanger.
Nu waren we sinds september "bezig" voor nummer 2. In januari heb ik een miskraam gehad.
Ik wou graag wel eerder een tweede kindje maar mijn man wou nog even wachten.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  PiP wo 27 jun 2012 - 7:45

Bij de eerste was ik de 2e maand zwanger, bij dit kindje de 3e maand.
Heb wel een vermoedelijke vroege miskraam gehad ze 1e maand.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Thunder wo 27 jun 2012 - 7:49

De oudste was ongepland. Bij jongste 15 maanden na het stoppen van de pil. Ik heb PCOS en heb daarvoor medicatie gehad, toen was ik de 4de ronde zwanger en we hadden toen toch echt wel seks gehad 'omdat het moest'. Nu heb ik een Mirena en vind het ideaal!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Printje wo 27 jun 2012 - 8:09

Bij de oudste was ik meteen zwanger, nu na 2-3 mnd (ik weet het niet precies)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Pandora wo 27 jun 2012 - 8:22

Bij de eerste binnen een maand en bij de tweede na een maand of drie/vier. Vind het een beetje moeilijk om daar gericht antwoord op te geven want we waren niet echt (zeg maar gerust, helemaal niet) serieus bezig met anticonceptie.....
Maar beide keren heel snel dus.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Dora wo 27 jun 2012 - 8:47

Bij de 1ste was mijn vrouw na 5 maanden zwanger, helaas een miskraam geworden. Daarna na 2 rondes.

Voor de 2de was ik de 1ste ronde zwanger geraakt.

Bij ons was het echt gericht zoeken naar de juiste dag(en), heb hebben met ovulatietesten onze vermoedelijke aankomende eisprong opgespoord. Dit omdat wij gebruik maakte van een donor (en je wilt niet om de dag 1 uur heen en 1 uur terug rijden, plus de tijd voor de (zelf)insiminatie).
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 8:59

Ik ben vier keer zwanger geweest. De eerste keer binnen één ronde, maar helaas geëindigd in een miskraam, de keer erna heeft het zes maanden geduurd en daaruit is onze dochter geboren. De eerste zwangerschap daarna duurde 4 maanden, maar werd ook een miskraam, na de miskraam even pauze gehad ivm afstuderen, maar toen we er weer voor gingen, was ik weer direct zwanger en dat is de huidige zwangerschap. Alle keren dus wel vrij vlot.

De eerste twee zwangerschappen waren we er bewuster mee bezig dan de laatste twee zwangerschappen. Hier heeft het bewust ermee bezig zijn dus niet zo heel veel invloed gehad, was steeds vrij vlot zwanger.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: