Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Politie gebruikt weer geweld

+8
Lolly's
Antibes
Schaapke
Verona
Pussycat
Jade
Caribbeanlover
Orchidee
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Politie gebruikt weer geweld - Pagina 2 Empty Re: Politie gebruikt weer geweld

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 9:37

Als agent zit je in een gigantische vissenkom. En dat is nu hetgeen wat er gebeurd. Iemand heeft het visje 'politie gebruikt geweld' gezien en nu begint iedereen er op te letten. Hoorde je eerder er nooit iets over, en nu opeens 3 incidenten in een week.
Ik vind het altijd wel grappig om te lezen dat iedereen er een mening over heeft, maar zelf nooit in de schoenen van een agent heeft gestaan. Je weet niet wat er gebeurd, wat een agent voelt en of hij/zij zich bedreigd voelt. En al helemaal in de filmpjes. Je weet niet wat er plaats heeft gevonden, je was er niet bij, dus hoezo vindt jij er iets van?
En gemakshalve worden dingen waar agenten worden doodgeschoten maar vergeten? Om zulk soort dingen te voorkomen, moet de politie dus gepast geweld kunnen en mogen gebruiken!
Ik kan me er echt boos om maken, omdat ik weet hoe moeilijk de situaties soms zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Politie gebruikt weer geweld - Pagina 2 Empty Re: Politie gebruikt weer geweld

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 18:22

Hoeveel mensen hebben er hier een baan waarover er zoveel meningen zijn in de publieke opinie?


Kun je nagaan hoeveel commentaar militairen krijgen over het optreden wat ze doen? Beetje hetzelfde verhaal als de politie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Politie gebruikt weer geweld - Pagina 2 Empty Re: Politie gebruikt weer geweld

Bericht  RYW do 28 jun 2012 - 19:57

Dropdraakje schreef:Hoeveel mensen hebben er hier een baan waarover er zoveel meningen zijn in de publieke opinie?


Kun je nagaan hoeveel commentaar militairen krijgen over het optreden wat ze doen? Beetje hetzelfde verhaal als de politie!

Ja, klopt, die baan ook Wink maar de meeste mensen hier zijn geen militair of politieagent Wink ik hoor ook veel over militairen, veel oud-militairen gaan ook bij de politie.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Politie gebruikt weer geweld - Pagina 2 Empty Re: Politie gebruikt weer geweld

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 22:33

Je wilt niet weten hoeveel vooroordelen ik al naar mijn hoofd heb gekregen. confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Politie gebruikt weer geweld - Pagina 2 Empty Re: Politie gebruikt weer geweld

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum