Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

+110
koNijntje
M@niek
Inge
Teddyaapje
Novalee
juffie001
Blue flower
Suus
ShallY
Barbabella
Liz
Stuiterbal
Bluestar
Juutjepetuutje
Joss1
Ayla
Discordia
Ezzer
kwak
Earane
Oasis
Silver
Coco
Flower_L
smooch
Smaragdje
mzcharlotte
studiebol
Koffieleut
tweeling
Darius
woezel
Paper Crown
shadow
Sylvana
Star007
Susan
Thunder
pindaatje
Raindrop
MADDIE
Creabea_28
Sanne
Aardbei
Arwyn
Monnie
Theezakje13
LDJ
Winegum
ProudMom
Steep
Puzzle
Annemoontje
Snoes
Highway
Puggle
Travelgurly
Roodkapje
Monte
Muus
Weegschaal
Flip Fluitketel
Phileine
liesje
PapillonRose
Pussycat
Marin
Ugly Betty
*Troela*
Shy
Macelka
Liadan
Printje
Bruintje Beer
Happydobby
Viva
Roos
Tiara
Leine
Rush
Papillio
_Lana_
Poisongirl
nillis
litllejoy
Linda
Lejow
Aimee
Jezzie
Theeleut
Wennes
Kat1980
slaatje
L!ND@
Jade
Parisienne
snoezel
Muis
Nana
Amber-
LindaK
blondje1313
Makamba
Tania
moepie
Aagje!
Happy
vlinder-19
Fiwen
Muppetje
114 plaatsers

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Roodkapje do 28 jun 2012 - 2:29

Wennes schreef:Roodkapje, beter teveel dan te weinig.
Hoe gaat het verder met je (geestelijk) trek je het een beetje?
Hoe is je gezinnetje eronder?

Het gaat geestelijk redelijk..ik vind het zwaar niet weten.waar we aan toe zijn en vooral wat het beste is voor de baby.

Het gezin...mn man draait nu overuren. Hij werkt gewoon tm 4juli dan heeft hij het 2weken rustiger. Hij regelt dat de.kinderen overal onder worden gebracht en komt dan ook meestal 2x even hier langs...Nooit lang maar dat geeft.niet. Vanmorgen had hij Olivier mee dat vond ik wel even fijn ...De meiden zijn er nog niet geweest..die zullen van.het.weekend wel.komen denk ik. Zij doen het er goed onder van wat ik begrijp. Ze missen mama maar bij opa en oma logeren is ook een feest !
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 3:09

Het zit je allemaal niet mee meis. Heel veel sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Viva do 28 jun 2012 - 3:10

Wat lastig dat je de baby niet voelt, lijkt me inderdaad rot.
Wel fijn dat je 3x per dag toch gecontroleerd wordt. nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 699888
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Roodkapje do 28 jun 2012 - 3:13

ik word overgeplaatst. Ga naar Gouda. Leiden en Rotterdam liggen vol. Nu wachten op de ambulance .
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Jade do 28 jun 2012 - 3:20

Roodkapje schreef:ik word overgeplaatst. Ga naar Gouda. Leiden en Rotterdam liggen vol. Nu wachten op de ambulance .

sterkte! nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 699888

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Linda do 28 jun 2012 - 3:26

Veel sterkte!
Ik woon in Gouda, als ik iets voor je kan beteken, laat het me weten, iets lekkers te eten ofzo. hug

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Lejow do 28 jun 2012 - 3:31

Geldt ook voor mij RK!
Ik woon dan niet in Gouda, maar er wel vlakbij, dus ben zo bij je hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 3:31

Wat een spanning voor jou/jullie!

Hier wordt geduimd....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Travelgurly do 28 jun 2012 - 3:41

Ik woon ook vlakbij Gouda. veel sterkte meis! ik duim voor je!


Laatst aangepast door Travelgurly op do 28 jun 2012 - 3:56; in totaal 1 keer bewerkt
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Sanne do 28 jun 2012 - 3:41

Is Gouda een beetje in de buurt van je woonplaats, Roodkapje? Zodat je man langs kan komen, of wordt het voor hem nu nog lastiger alles te bolwerken?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Koffieleut do 28 jun 2012 - 3:53

Mijn duimen draaien ook voor je! Sterkte.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  _Lana_ do 28 jun 2012 - 4:31

Misschien wel een fijn idee dat je daar alvast ligt. Nogmaals heel veel sterkte!! hug
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  MADDIE do 28 jun 2012 - 4:40

O bah!! Wat naar en eng allemaal!! Veel sterkte en succes in Gouda!! Denk aan je!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 5:10

Ik lees net; In 8minuten met gillende sirenes over de vluchtstrook naar Gouda gereden. De artsen zijn overleggen hoe lang ze dit afwachtende beleid kunnen/durven aan te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 5:21

Ze remmen tot morgenochtend en dan laten ze het op zijn beloop....of haar lichaam gaat zelf remmen, of de baby komt.

Laatste nieuws van fb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Marin do 28 jun 2012 - 5:23

Bah vind t allemaal maar heel spannend. Sterkte roodkapje!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 5:24

Sanne schreef:Is Gouda een beetje in de buurt van je woonplaats, Roodkapje? Zodat je man langs kan komen, of wordt het voor hem nu nog lastiger alles te bolwerken?

Half uurtje rijden ongeveer...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Roodkapje do 28 jun 2012 - 5:34

Anniej_S schreef:Ik lees net; In 8minuten met gillende sirenes over de vluchtstrook naar Gouda gereden. De artsen zijn overleggen hoe lang ze dit afwachtende beleid kunnen/durven aan te houden.

arts gesproken: ze remmen tot morgenochtend omdat dan de longrijping is ingewerkt. Dan moet mijn lijf het zelf gaan doen en kan het komen of nog even blijven zitten. Hier denken ze trouwens eerder aan een infectie dan aan gepoept in vruchtwater omdat die kleintjes eigenlijk nog niet poepen . Meteen over uurtje krijg ik een kweek via een eendenbek op een bacterie en als ik koorts krijg of ik heb ernstig infectie gaan ze direct inleiden. Ik vind het nu wel eng worden hoor...

net weer gynaecoloog aan mn bed die gaat toch nog x bespreken of we niet nu inleiden...kans van lysteria bacterie is 30% en dat kan ook groen vruchtwater geven. Ze nemen zo nog vruchtwater af en gaan rectaal temperatuur opmeten. Ik hou jullie op de hoogte en anders via de buddys Lejow en Muppetje
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Susan do 28 jun 2012 - 5:36

Oh nee! En kunnen ze dat met die kweek vaststellen, of het de listeriabacterie is of niet?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  studiebol do 28 jun 2012 - 5:38

Pfff heftig hoor..

Morgen ben je 32 weken toch? Tegen ons is gezegd dat dat altijd nog weer gunstiger is met 30 weken... maar ja het beste is nog ff in je buik,maar heel lang zal dat kindje daar niet meer zitten denk ik.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Arwyn do 28 jun 2012 - 5:41

Wat heftig allemaal.
Ik hoop dat de kleine na morgen gewoon nog even wil blijven zitten en dat dat ook kan.
In ieder geval heel veel sterkte.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 5:46

Jeetje, wat akelig allemaal...

Is je man er wel inmiddels?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Viva do 28 jun 2012 - 5:50

He bah zeg.
Ik denk dan altijd aan de stomste dingen, maar ik hoop dat je man even snel de kraamtas, kleertjes en fototoestel meepakt.
Heel veel sterkte, heel veel succes!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  mzcharlotte do 28 jun 2012 - 5:53

Sterkte meid!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Smaragdje do 28 jun 2012 - 5:53

Heel veel sterkte Roodkapje!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 6 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum