Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....
+6
holaagirl
LDJ
Balloon
Shopaholic
Annemie
*Lieke*
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik volgende week donderdag wordt ingeleid. Ik loop vanaf het begin al met anti stoffen c in mijn lichaam. Daarom wordt ik streng onder controle gehouden en met name voor de baby. Vandaag had ik de 1e afspraak bij de gynaecoloog en die vertelde mij dat ze geen risico's wil lopen en dat ik met 38 weken wordt ingeleid. Dit ook met name omdat de baby aan het eind van de zwangerschap veel meer risico's meeneemt ivm de anti stoffen. Ik schrok me kapot en ik was ook nog alleen op afspraak. Ik ben nog steeds helemaal in shock dat het nu allemaal zo snel gaat. Tranen met tuiten hier op de bank....
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....
Wat schrikken zeg. Ook dat het behoorlijk rauw op je dak valt zo. Was de informatie ook nieuw? over de grotere risico's aan het eind van je zwangerschap?
Maar voor je kindje is het beter en daar moet je maar van uitgaan. Om je misschien enigszins gerust te stellen voor wat betreft de inleiding: ik ben vrij onverwachts ingeleid met 38 weken (hoorde het drie dagen van te voren) en ik heb een hele prettige bevalling gehad. Het zegt natuurlijk niks over jouw bevalling. Maar meestal hoor je toch vooral horrorverhalen over een ingeleide bevalling....
Maar voor je kindje is het beter en daar moet je maar van uitgaan. Om je misschien enigszins gerust te stellen voor wat betreft de inleiding: ik ben vrij onverwachts ingeleid met 38 weken (hoorde het drie dagen van te voren) en ik heb een hele prettige bevalling gehad. Het zegt natuurlijk niks over jouw bevalling. Maar meestal hoor je toch vooral horrorverhalen over een ingeleide bevalling....
*Lieke*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13
Oh dat is idd wel schrikken. Had de vk er ook niks over gezegd?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
@ Lieke, nee de informatie was niet nieuw omdat ze de anti stoffen in het beginsel al hadden ontdekt en sindsdien regelmatig moest bloedprikken. Over de grotere risico's was ik wel netjes ingelicht maar zolang de waarde laag bleef was er niets aan de hand. De vk vertelde mij dat ik aan het eind van de zwangerschap elke week moest bloedprikken om de waardes in de gaten te houden. Mochten ze wel omhoog gaan dan zeiden ze dat ik een prik zou krijgen om ze weer omlaag te krijgen
@ Annemie, nee de vk had er niets over gezegd alleen wat ik hierboven heb getypt over het extra in de gaten houden en bloed prikken.
Dus al met al was het echt schrikken maarja misschien ook maar beter dat ik wordt ingeleid. Het zekere voor het onzekere. De Gynaecoloog vertelde wel dat als het wel mis zou gaan dat er veel risico's mee kwamen en dat wil ik ook niet hebben.
@ Annemie, nee de vk had er niets over gezegd alleen wat ik hierboven heb getypt over het extra in de gaten houden en bloed prikken.
Dus al met al was het echt schrikken maarja misschien ook maar beter dat ik wordt ingeleid. Het zekere voor het onzekere. De Gynaecoloog vertelde wel dat als het wel mis zou gaan dat er veel risico's mee kwamen en dat wil ik ook niet hebben.
Mida4you- Ratel
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
Wat schrikken Mida. Sterkte!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
even offtopic; shopaholic ,heb je een miskraam gehad?
Begrijp ik dat goed uit je onderschrift?
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ja het is echt schrikken. Ik ga de komende dagen nog optimaal uitrusten.
Mida4you- Ratel
Dat wilde ik ook net vragenholaagirl schreef:even offtopic; shopaholic ,heb je een miskraam gehad?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Wat schrikken! Sterkte!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ontopic;
Jemig, dat bericht zal wel hard aangekomen zijn.
Jemig, dat bericht zal wel hard aangekomen zijn.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
ja het bericht kwam heel hard aan, en ik was ook nog eens alleen. Ik kon het niet bevatten en ze heeft het wel 3x herhaalt.
Mida4you- Ratel
Oh wat schrikken Mida! Kan je het inmiddels al een beetje bevatten?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ja gelukkig wel een beetje, maar toch blijft het een raar gevoel. Ik kijk er erg naar uit om onze baby eindelijk in de handen vast te mogen houden. Alleen de bevalling kan ik nu wel tegen op zien, omdat mijn 1e bevalling totaal niet goed is gegaan en alles gebeurt is wat je kan bedenken. Wel fijn is dat mijn man vanaf a.s maandag 3 weken vakantie heeft.
Mida4you- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.
» Wat wordt de volgende bestemming?
» Keizersnee... maar wat bij een volgende..?
» ingeleid worden
» Ingeleid worden
» Wat wordt de volgende bestemming?
» Keizersnee... maar wat bij een volgende..?
» ingeleid worden
» Ingeleid worden
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: