Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

+6
holaagirl
LDJ
Balloon
Shopaholic
Annemie
*Lieke*
10 plaatsers

Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Mida4you ma 12 aug 2013 - 3:50

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik volgende week donderdag wordt ingeleid. Ik loop vanaf het begin al met anti stoffen c in mijn lichaam. Daarom wordt ik streng onder controle gehouden en met name voor de baby. Vandaag had ik de 1e afspraak bij de gynaecoloog en die vertelde mij dat ze geen risico's wil lopen en dat ik met 38 weken wordt ingeleid. Dit ook met name omdat de baby aan het eind van de zwangerschap veel meer risico's meeneemt ivm de anti stoffen. Ik schrok me kapot en ik was ook nog alleen op afspraak. Ik ben nog steeds helemaal in shock dat het nu allemaal zo snel gaat. Tranen met tuiten hier op de bank....
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  *Lieke* ma 12 aug 2013 - 4:06

Wat schrikken zeg. Ook dat het behoorlijk rauw op je dak valt zo. Was de informatie ook nieuw? over de grotere risico's aan het eind van je zwangerschap?

Maar voor je kindje is het beter en daar moet je maar van uitgaan. Om je misschien enigszins gerust te stellen voor wat betreft de inleiding: ik ben vrij onverwachts ingeleid met 38 weken (hoorde het drie dagen van te voren) en ik heb een hele prettige bevalling gehad. Het zegt natuurlijk niks over jouw bevalling. Maar meestal hoor je toch vooral horrorverhalen over een ingeleide bevalling....
*Lieke*
*Lieke*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Annemie ma 12 aug 2013 - 4:37

Oh dat is idd wel schrikken. Had de vk er ook niks over gezegd?
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Mida4you ma 12 aug 2013 - 4:53

@ Lieke, nee de informatie was niet nieuw omdat ze de anti stoffen in het beginsel al hadden ontdekt en sindsdien regelmatig moest bloedprikken. Over de grotere risico's was ik wel netjes ingelicht maar zolang de waarde laag bleef was er niets aan de hand. De vk vertelde mij dat ik aan het eind van de zwangerschap elke week moest bloedprikken om de waardes in de gaten te houden. Mochten ze wel omhoog gaan dan zeiden ze dat ik een prik zou krijgen om ze weer omlaag te krijgen

@ Annemie, nee de vk had er niets over gezegd alleen wat ik hierboven heb getypt over het extra in de gaten houden en bloed prikken.

Dus al met al was het echt schrikken maarja misschien ook maar beter dat ik wordt ingeleid. Het zekere voor het onzekere. De Gynaecoloog vertelde wel dat als het wel mis zou gaan dat er veel risico's mee kwamen en dat wil ik ook niet hebben.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Shopaholic ma 12 aug 2013 - 5:13

Sterkte!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Balloon ma 12 aug 2013 - 5:47

Sterkte!
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  LDJ ma 12 aug 2013 - 6:47

Wat schrikken Mida. Sterkte!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  holaagirl ma 12 aug 2013 - 7:03

even  offtopic; shopaholic ,heb je een miskraam gehad?
Begrijp ik dat goed uit je onderschrift?
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Mida4you ma 12 aug 2013 - 7:20

Ja het is echt schrikken. Ik ga de komende dagen nog optimaal uitrusten.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Dora ma 12 aug 2013 - 8:01

holaagirl schreef:even  offtopic; shopaholic ,heb je een miskraam gehad?
Begrijp ik dat goed uit je onderschrift?
Dat wilde ik ook net vragen
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Jezzie ma 12 aug 2013 - 8:08

Wat schrikken! Sterkte! hug
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Dora ma 12 aug 2013 - 8:10

Ontopic;

Jemig, dat bericht zal wel hard aangekomen zijn.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Mida4you ma 12 aug 2013 - 9:29

ja het bericht kwam heel hard aan, en ik was ook nog eens alleen. Ik kon het niet bevatten en ze heeft het wel 3x herhaalt.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Snoes ma 12 aug 2013 - 22:29

Oh wat schrikken Mida! Kan je het inmiddels al een beetje bevatten?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Mida4you ma 12 aug 2013 - 22:41

Ja gelukkig wel een beetje, maar toch blijft het een raar gevoel. Ik kijk er erg naar uit om onze baby eindelijk in de handen vast te mogen houden. Alleen de bevalling kan ik nu wel tegen op zien, omdat mijn 1e bevalling totaal niet goed is gegaan en alles gebeurt is wat je kan bedenken. Wel fijn is dat mijn man vanaf a.s maandag 3 weken vakantie heeft.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Volgende week donderdag wordt ik ingeleid..... Empty Re: Volgende week donderdag wordt ik ingeleid.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum