Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

+110
koNijntje
M@niek
Inge
Teddyaapje
Novalee
juffie001
Blue flower
Suus
ShallY
Barbabella
Liz
Stuiterbal
Bluestar
Juutjepetuutje
Joss1
Ayla
Discordia
Ezzer
kwak
Earane
Oasis
Silver
Coco
Flower_L
smooch
Smaragdje
mzcharlotte
studiebol
Koffieleut
tweeling
Darius
woezel
Paper Crown
shadow
Sylvana
Star007
Susan
Thunder
pindaatje
Raindrop
MADDIE
Creabea_28
Sanne
Aardbei
Arwyn
Monnie
Theezakje13
LDJ
Winegum
ProudMom
Steep
Puzzle
Annemoontje
Snoes
Highway
Puggle
Travelgurly
Roodkapje
Monte
Muus
Weegschaal
Flip Fluitketel
Phileine
liesje
PapillonRose
Pussycat
Marin
Ugly Betty
*Troela*
Shy
Macelka
Liadan
Printje
Bruintje Beer
Happydobby
Viva
Roos
Tiara
Leine
Rush
Papillio
_Lana_
Poisongirl
nillis
litllejoy
Linda
Lejow
Aimee
Jezzie
Theeleut
Wennes
Kat1980
slaatje
L!ND@
Jade
Parisienne
snoezel
Muis
Nana
Amber-
LindaK
blondje1313
Makamba
Tania
moepie
Aagje!
Happy
vlinder-19
Fiwen
Muppetje
114 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  shadow wo 27 jun 2012 - 20:45

Bah dit moet gewoon verschrikkelijk zijn. Bij die termijn gebroken vliezen is al spannend....maar dan ook nog gekleurd vruchtwater..pfff het zit allemaal niet mee. Ik hoop dat de kleine het goed blijft doen en zo lang mogelijk veilig kan blijven zitten. Als hij dan komt hoop ik Hij/zij het goed doet. Veel sterkte voor roodkapje en haar man de komende tijd, hoe dan ook een spannende tijd

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Paper Crown wo 27 jun 2012 - 20:55

Ai, sterkte roodkapje! nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 699888
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Wennes wo 27 jun 2012 - 20:58

Moet ze om te bevallen ook naar een ander ziekenhuis of is dat niet nodig?
Hopelijk kunnen ze het nog zo lang mogelijk rekken.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  woezel wo 27 jun 2012 - 21:07

Wat spannend en eng zeg. Hoop echt dat de kleine nog even veilig kan blijven zitten.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Darius wo 27 jun 2012 - 21:09

Wennes schreef:Moet ze om te bevallen ook naar een ander ziekenhuis of is dat niet nodig?
Hopelijk kunnen ze het nog zo lang mogelijk rekken.

Ja, het schijnt dat er in het ziekenhuis geen plek is voor het kindje, alle bedden zijn bezet.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 21:21

jeetje wat erg, en vooral omdat het nu langs beiden kanten niet goed is. Nu bevallen is niet goed maar het vruchtwater is ook niet goed. Lijkt me verschrikkelijk om dan te moeten bedenken wat de minst schadelijkste optie is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Theezakje13 wo 27 jun 2012 - 21:44

Jeetje, wat spannend!
Sterke.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Lejow wo 27 jun 2012 - 21:55

Lily schreef:jeetje wat erg, en vooral omdat het nu langs beiden kanten niet goed is. Nu bevallen is niet goed maar het vruchtwater is ook niet goed. Lijkt me verschrikkelijk om dan te moeten bedenken wat de minst schadelijkste optie is.

Kijk het is niet goed om het kindje te halen omdat ze pas 31+6 is, dat is dus nog te vroeg. Ieder uur dat het kindje langer in de buik kan blijven zitten is mooi meegenomen, en daarom wordt ze nu ook zo streng gecontroleerd.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  _Lana_ do 28 jun 2012 - 0:14

Ah nee hè!! Heeeeeel erg veel sterkte!
Met een infectie moet ze zeker meteen bevallen ( ik tenminste wel )? Of is dan nog het risico van nu geboren worden groter?
Bah!
En waarom brengen ze haar nu niet alvast naar het andere ziekenhuis?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Lejow do 28 jun 2012 - 0:54

_Lana_ schreef:Ah nee hè!! Heeeeeel erg veel sterkte!
Met een infectie moet ze zeker meteen bevallen ( ik tenminste wel )? Of is dan nog het risico van nu geboren worden groter?
Bah!
En waarom brengen ze haar nu niet alvast naar het andere ziekenhuis?

Ik moest ook bevallen idd, maar ook omdat ik koorts had.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  _Lana_ do 28 jun 2012 - 0:59

Lejow schreef:
_Lana_ schreef:Ah nee hè!! Heeeeeel erg veel sterkte!
Met een infectie moet ze zeker meteen bevallen ( ik tenminste wel )? Of is dan nog het risico van nu geboren worden groter?
Bah!
En waarom brengen ze haar nu niet alvast naar het andere ziekenhuis?

Ik moest ook bevallen idd, maar ook omdat ik koorts had.

Ik had ook koorts inderdaad. Dit is vaak een teken van een infectie. Ik bleek een B streptokok bacterie te hebben.
Ik vraag me wel af waarom ze haar niet alvast overbrengen, als ze hier toch niet kan bevallen. Dan moet dat allemaal lastminute? En ze is toch ook wel eens heel snel bevallen?
Lijkt me wel riskant.
En ze mogen niet voelen hoeveel ontsluiting ze heeft, door de gebroken vliezen.
Nou ja, de arsten zullen het wel beter weten Wink .
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Roodkapje do 28 jun 2012 - 1:05

@lana: waarom ik hier nog niet weg ben weet ik ook niet precies. Gisteren zei de gynaecoloog dat ik direct op transport moest als er iets zou veranderen. Dat gebeurde vanmorgen en toch lig ik hier nog. Ze meldde mij dat zowel Leiden als hier er nu voor zouden kiezen om zo lang mogelijk binnen te houden.

De kweken die di op woensdagnacht zijn gemaakt direct na breken vliezen daar komen de uitslagen morgen van binnen. Al kan het volgens mij dan ook gewoon goed zijn dat die infectie zich dan later heeft ontwikkeld toen de vliezen als even gebroken waren.

Zojuist temperatuur gemeten en was 37,5. Ik hoop dat het niet hoger wordt!

Zo weer een ctg ergens rond 3uur denk ik. Ik voel de baby helemaal niet en.vind dat zeker geen geruststelling .

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Sanne do 28 jun 2012 - 1:08

Oh bah, Roodkapje. Ik kan me voorstellen dat je er harstikke naar van wordt dat je de baby niet voelt. Kun je die CTG niet gelijk krijgen nu?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Jade do 28 jun 2012 - 1:09

Wat naar roodkapje! Het lijkt me nu juist heel eng dat die kleine nog binnen zit en je er geen controle over hebt Embarassed.

heel veel sterkte!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Roodkapje do 28 jun 2012 - 1:12

Sanne schreef:Oh bah, Roodkapje. Ik kan me voorstellen dat je er harstikke naar van wordt dat je de baby niet voelt. Kun je die CTG niet gelijk krijgen nu?
Ik voel de baby sinds gistermiddag niet meer. Heb gisteravond zelf extra ctg gevraagd en verder hebben ze daar vaste tijden voor.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  tweeling do 28 jun 2012 - 1:15

Bah, wat naar Roodkapje! Heel veel succes & sterkte! nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 699888
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Sylvana do 28 jun 2012 - 1:15

Roodkapje schreef:
Sanne schreef:Oh bah, Roodkapje. Ik kan me voorstellen dat je er harstikke naar van wordt dat je de baby niet voelt. Kun je die CTG niet gelijk krijgen nu?
Ik voel de baby sinds gistermiddag niet meer. Heb gisteravond zelf extra ctg gevraagd en verder hebben ze daar vaste tijden voor.

Ooh gatver wat een narigheid Sad. Hopen dat alles goed in met je kleintje!!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Sanne do 28 jun 2012 - 1:19

Roodkapje schreef:
Sanne schreef:Oh bah, Roodkapje. Ik kan me voorstellen dat je er harstikke naar van wordt dat je de baby niet voelt. Kun je die CTG niet gelijk krijgen nu?
Ik voel de baby sinds gistermiddag niet meer. Heb gisteravond zelf extra ctg gevraagd en verder hebben ze daar vaste tijden voor.

Wat idioot :O
Ik dacht dat zo'n CTG wel even gemaakt kon worden. Nu kamp je (hopelijk) voor niets met extra spanning en dat lijkt me ook niet goed voor jou en de baby. Meid, heel veel sterkte.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Lejow do 28 jun 2012 - 1:21

Zo'n CTG wordt niet 'zomaar' even gemaakt Sanne, je moet aan allerlei kabels en plakkers aangesloten worden, en als je er dan aan ligt, moet je volgens mij minimaal een uur er aan blijven liggen voor een betrouwbare meting.
Daarnaast zal ze niet de enige zijn die aan de CTG moet, en zal het ZH niet beschikken over tientallen apparaten.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Sanne do 28 jun 2012 - 1:25

Ow, ok. Ik dacht dat vooral omdat ik wel eens lees/hoor dat iemand de baby niet voelt en dan even naar het ziekenhuis moet voor een CTG. Het lijkt alsof er heel makkelijk wordt besloten een CTG te maken en daarom vind ik het zo raar dat Roodkapje onder deze omstandigheden niet 'gewoon even' wordt aangesloten op zo'n apparaat. Maar zo simpel werkt het dus niet.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Lejow do 28 jun 2012 - 1:27

Sanne schreef:Ow, ok. Ik dacht dat vooral omdat ik wel eens lees/hoor dat iemand de baby niet voelt en dan even naar het ziekenhuis moet voor een CTG. Het lijkt alsof er heel makkelijk wordt besloten een CTG te maken en daarom vind ik het zo raar dat Roodkapje onder deze omstandigheden niet 'gewoon even' wordt aangesloten op zo'n apparaat. Maar zo simpel werkt het dus niet.

Dat klopt ook Very Happy Dat besluit wordt vaak ook wel snel gemaakt, maar het is niet dat je dan met 20 min weer buiten staat.
En ze krijgt nu al 3 keer per dag een CTG, meer keer en ze kunnen haar er bij wijze van gewoon aan laten liggen de hele dag.
Ik weet ook niet of een CTG nog belastend is voor het kindje eigenlijk.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 1:28

Bij mij waren die ctg's een gedoe. Want ze moesten twéé hartjes meten en maten elke keer hetzelfde hartje. En dan lagen ze eindelijk goed, gingen ze schoppen tegen het apparaat en waren ze de hartslag weer kwijt.

Roodkapje, meid, wat een gedoe, ik denk veel aan je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Wennes do 28 jun 2012 - 1:53

Lejow, een ctg is niet belastend voor de kindjes.
Ik moest er steeds minimaal een half uur aan liggen.

Jeetje Roodkapje dat je de kleine niet meer voelt is helemaal moeilijk, anders had je daar nog de bevestiging gekregen dat hij/zij zich goed voelde.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Roodkapje do 28 jun 2012 - 1:59

Ik lig weer aangesloten....het is weer vrij vlak maar wel wat minder als vanmorgen.geloof ik. Zo komt verpleging kijken en dan hoor ik meer. Hier moet je minimaal 30min maar meestal.loopt dat uit naar een uur. Als.je hier ligt met gebroken vliezen is 1x per dag normaal.voor ctg...dus 3x is al vrij veel al ben ik blij dat ze het doen!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Wennes do 28 jun 2012 - 2:19

Roodkapje, beter teveel dan te weinig.
Hoe gaat het verder met je (geestelijk) trek je het een beetje?
Hoe is je gezinnetje eronder?
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid. - Pagina 5 Empty Re: nieuws van Roodkapje update: ze wordt ingeleid.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum