Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

+45
shadow
SarahKey
Travelgurly
Ugly Betty
Pandora
Sylvana
Bruintje Beer
Roos
nillis
Teddyaapje
Wennes
blondje1313
Tania
M@niek
Thunder
ekjir@M
maiadebij
Fearie
Smaragdje
Mamsie
Juutjepetuutje
Nana
vlinder-19
CCC
Poisongirl
Bimbam
Bloempjuh23
Liz
_Lana_
Snoes
Muppetje
Parisienne
xxjojootjexx
kwak
MamaDaan
Amber-
Rouge
snoezel
Liadan
Linda
Dora
Happydobby
Susan
Darius
Aimee
49 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:52

Aimee schreef:Oké, dat valt me nog reuze mee! Toen ik dat topic las vroeg ik me af of de BV moeders (klinkt als een soort clubje ofzo laughcry ) op dit forum heel erg in de minderheid zijn, maar dat valt volgens mij best mee.

Ik denk dat de 'fanatiekelingen' zich afzijdig houden in dat topic, omdat het daar om FV gaat en niet om KV.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Bloempjuh23 di 26 jun 2012 - 8:52

Ik!

Oudste dochter precies 18 maanden.
En nu hoop ik deze keer misschien nog wel langer.

Herken wel de verbaasde hoofden als je zegt dat je.bv geeft.
Soms zelfs met de vraag of het niet pijn doet.
Vriendinnen noemen mij al het.bv medium haha.
Zijn nu 5 vriendinnen in korte tijd voor t eerst moeder geworden en allemaal met bv begonnen.
En geven (mede dankzij mijn eerlijkheid) allemaal nog steeds.
Het is natuurlijk enorm aan kloten in het begin! Je moet het wel de tijd geven.

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Bimbam di 26 jun 2012 - 8:53

Snoes schreef:Ik wil ook hééél graag borstvoeding gaan geven als ik bevallen ben, wil er ook alles aan doen om het te doen slagen. Als het uiteindelijk écht niet lukt, zou ik dat heel jammer vinden.

+1
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Aimee di 26 jun 2012 - 8:53

Parel schreef:
Aimee schreef:Oké, dat valt me nog reuze mee! Toen ik dat topic las vroeg ik me af of de BV moeders (klinkt als een soort clubje ofzo laughcry ) op dit forum heel erg in de minderheid zijn, maar dat valt volgens mij best mee.

Echt? Ik heb juist weer het idee dat er hier veel meer bv mama's zijn.

Ja, als ik bijvoorbeeld kijk in 'ons' topic, zijn er maar weinig mama's die BV gegeven hebben of nog geven. Volgens mij op dit moment alleen nog maar Blondje, Nicci en ik?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Aimee di 26 jun 2012 - 8:55

Rejoy. schreef:
Aimee schreef:Oké, dat valt me nog reuze mee! Toen ik dat topic las vroeg ik me af of de BV moeders (klinkt als een soort clubje ofzo laughcry ) op dit forum heel erg in de minderheid zijn, maar dat valt volgens mij best mee.

Ik denk dat de 'fanatiekelingen' zich afzijdig houden in dat topic, omdat het daar om FV gaat en niet om KV.

ja, dat begrijp ik, maar ik zag zoveel reacties... Maar misschien zitten hier dan ook wel veel meer mama's dan dat ik dacht Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Poisongirl di 26 jun 2012 - 8:55

Ik heb ook het idee dat hier veel moeder bv geven. Ik zou het zo graag willen, maar het is fysiek onmogelijk Cry
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  CCC di 26 jun 2012 - 8:57

Ik! Laughing

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  vlinder-19 di 26 jun 2012 - 9:00

Ik!! Bij de eerste ben ik gelijk begonnen met fv....bv was destijds niet eens een discussiepunt. Maar nu wat jaartjes ouder en veel ervaringen wijzer ga ik bij de 2e wel borstvoeding (proberen te ) geven.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Nana di 26 jun 2012 - 9:04

Ik ook twee kindjes zelf gevoed, heel bijzonder en fijn!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Juutjepetuutje di 26 jun 2012 - 9:04

ik ook!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Mamsie di 26 jun 2012 - 9:07

Ik ook en ik geef nog steeds.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Smaragdje di 26 jun 2012 - 9:19

Ik sta er positief tegenover hoor. Ik geef nu nog bv en zou het bij een volgend kindje ook weer doen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 9:31

.


Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 6:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 9:31

Ik vind borstvoeding geven één van de mooiste dingen die ik ooit gedaan heb en zal doen in mijn leven. Ben wel 1 van de gelukkigen bij wie alles vrijwel meteen goed liep, maar ik vind het echt heel bijzonder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Fearie di 26 jun 2012 - 9:32

Ik, geef nu al ruim 10 maand bv en wil dit bij een 2e weer gaan doen. Misschien niet zo lang, maar dat zien we dan wel weer.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 9:50

Aimee schreef:
Parel schreef:
Aimee schreef:Oké, dat valt me nog reuze mee! Toen ik dat topic las vroeg ik me af of de BV moeders (klinkt als een soort clubje ofzo laughcry ) op dit forum heel erg in de minderheid zijn, maar dat valt volgens mij best mee.

Echt? Ik heb juist weer het idee dat er hier veel meer bv mama's zijn.

Ja, als ik bijvoorbeeld kijk in 'ons' topic, zijn er maar weinig mama's die BV gegeven hebben of nog geven. Volgens mij op dit moment alleen nog maar Blondje, Nicci en ik?

Studiebol, ayla, floor, supertalentje, star, missd .. Die hebben het allemaal gegeven en zijn uiteindelijk al dan niet vrijwillig gestopt.

Ik ben de enige die bewust is gaan flesvoeden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  maiadebij di 26 jun 2012 - 10:02

Ik ben ook helemaal voor bv. N heeft 10 maanden gehad, J krijgt nog steeds 4 x per dag/ nacht. Ik vind het ook het meest bijzondere wat ik ooit gedaan heb en mocht er een 3e komen dan ga ik 100% zeker weer bv geven.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  ekjir@M di 26 jun 2012 - 10:02

Ik geef ook bv ondanks dat ik bij de eerste 4 borstonstekingen met 40 graden koorts heb gehad en zware hyperlactatie heb. Deze keer gaat het goed, ik moet alleen alle voedingen afkolven omdat de voeding veel te snel komt. Tot nu toe nog geen borstontsteking gehad en de hyperlactatie is ook zo goed als over, ik kan nu zelfs zonder zoogcompressen!

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 10:08

Ook ik vind bv één van de mooiste dingen die bestaan. T krijgt nu 4.5 maand borstvoeding en ik ben nog lang niet van plan te stoppen - wat mij betreft stoppen we pas als zij niet meer wil. Een volgend kindje zal ook bv krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Thunder di 26 jun 2012 - 10:19

Mocht er hier nog een derde komen (wat waarschijnlijk niet gebeurd, maar goed) ga ik wéér voor borstvoeding. De oudste heeft 3 maanden gehad, de jongste 7 maanden.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  M@niek di 26 jun 2012 - 10:24

Ik! Bij een tweede wil ik toch graag proberen borstvoeding te geven.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 10:24

Ik vond het in het begin behoorlijk zwaar, maar ik geef borstvoeding en ben daar erg blij mee. We gaan ermee door zolang X. wil en bij een volgende zal ik ook weer alles eraan doen bv te kunnen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 11:19

Ik.

Bij de oudste helaas maar 5 weken volledig. Toen moest ik door omstandigheden afbouwen.
Ondanks veel problemen de 1e keer, was ik erg gemotiveerd bij de 2e, die uiteindelijk 16 maanden heeft gehad en zelf niet meer wilde.

De jongste 2 voed ik nog, en daar ga ik ook mee door tot ze niet meer willen.
Beide hebben ze nooit flesvoeding gehad, en daar ben ik best wel trots op. Want als ik nu terug kijk, was ik alleen maar aan het voeden en verschonen.

Maar ik heb het toch maar mooi gered, en het heeft heel wat uitgespaard!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 17:42

Ik ook!
Ik heb bij de eerste 10 maanden bv gegeven, nu bij de 2de ook al weer bijna 3 maanden ( en ga nog lang niet stoppen!)
En als er een 3de zou komen ga ik t zeker weer geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 17:59

Ik ook!

De oudste heeft 4 weken volledig gehad en met 6 weken gestopt door allerlei problemen, mijn dochter is nu bijna 3 maanden en krijgt nog volledig bv ondanks deze keer weer veel problemen gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven? - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. Wie wil nog wel borstvoeding geven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum