Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

+17
VanillaRose
Atelier Madame
Benthe
Niekske
SoCali
SuperGrover
Minx
Roodtomaatje
Blond
Arwyn
SoGood
Bliss
Lavendel
Roza
Ooh La La!
Kowalski
Zora
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Atelier Madame di 26 jun 2012 - 22:59

Eentje die ik ergens gratis bij heb gekregen volgens mij Laughing.. hij is eigenlijk best wel lelijk maar mijn zonnebrillen gaan altijd zo snel kapot of ik raak ze kwijt, dat ik niet de moeite neem om uberhaupt een dure te kopen. Ooit eens eentje van 20 euro gekocht die na een paar dagen al kapot was. Dus ik sfeer bij die van 5 euro (of 1 euro in de uitverkoop) van de H&M.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:10

Ik heb ook een Polaroid. Ik zweer bij die brillen! Werken supergoed tegen de zon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Bliss di 26 jun 2012 - 23:12

Atelier Madame schreef:Eentje die ik ergens gratis bij heb gekregen volgens mij Laughing.. hij is eigenlijk best wel lelijk maar mijn zonnebrillen gaan altijd zo snel kapot of ik raak ze kwijt, dat ik niet de moeite neem om uberhaupt een dure te kopen. Ooit eens eentje van 20 euro gekocht die na een paar dagen al kapot was. Dus ik sfeer bij die van 5 euro (of 1 euro in de uitverkoop) van de H&M.

laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:15

Bliss schreef:
Atelier Madame schreef:Eentje die ik ergens gratis bij heb gekregen volgens mij Laughing.. hij is eigenlijk best wel lelijk maar mijn zonnebrillen gaan altijd zo snel kapot of ik raak ze kwijt, dat ik niet de moeite neem om uberhaupt een dure te kopen. Ooit eens eentje van 20 euro gekocht die na een paar dagen al kapot was. Dus ik sfeer bij die van 5 euro (of 1 euro in de uitverkoop) van de H&M.

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 394967

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  VanillaRose wo 27 jun 2012 - 0:45

Ik heb denk ik wel een stuk of 10 verschillende zonnebrillen, variërend van 3-10 euro ongeveer. Ik presteer het altijd om ze kapot te maken, met een nagelvijl over het glas of er iets op te laten vallen in me tas waardoor er een barst in zit. Een duurdere zonnebril is niet aan mij besteed!

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Zora wo 27 jun 2012 - 1:20

Thanks voor alle tips dames! Ik heb een mooie Polaroid bij de Bijenkorf gevonden, met ook nog 30% korting. Hij kijkt echt heeeeeel fijn!

@ Punk'd: de kleuren weet ik ook meestal wel, het is meer hoe groot ze vallen wat ik lastig vind in te schatten laughcry
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Mamsie do 28 jun 2012 - 9:51

Niekske schreef:Ik heb er één van brunotti, gekocht bij de V&D. Ik doe er al bijna 3 jaar mee en dat is vrij uniek Cool ik heb ook nog een goedkope van de Primark, voor festivals enzo.
Ik heb er ook 1 van brunotti.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Guus do 28 jun 2012 - 18:24

Ik heb net een nieuwe RB me gepolariseerde glazen, sinds ik die heb ontdekt een aantal jaar geleden heb ik er me alle liefde wat extra geld voor over!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 18:26

Zonnebrillen staan me echt voor geen meter. Heb een wegwerpzonnebril in de auto liggen die ik in Amerika ergens bij een tankstation kocht omdat ik daar plots moest autorijden maar ik ga dus gerust zonder zonnebril op vakantie laughcry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Zora do 28 jun 2012 - 18:32

Ja ik snap ook echt niet dat ik heb kunnen leven zonder gepolariseerde glazen!! Very Happy

@ Zusje: poeh! Ik zit als het zonnig is echt aan mn zonnebril vastgeplakt!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Bliss do 28 jun 2012 - 18:58

Zusje, ik geloof dat er voor iedereen wel een model is dat goed staat! Gewoon goed zoeken smile
Ik kan ook écht niet zonder, soms heb ik m zelfs op als t niet zonnig is laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Japie vr 29 jun 2012 - 0:22

Ik heb gewoon zonnebrillen van de hema. Ik ben geen dure nut, want raak ze vaak kwijt of ga erop staan of zitten.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Paper Crown vr 29 jun 2012 - 0:27

2 van Chanel en 1 van D&G, echt pas als je een goede zonnebril hebt (en dan hoeft die heus geen 300,- te kosten) dan weet je pas hoe slecht een goedkope van 5.- is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 4:14

Bliss schreef:Zusje, ik geloof dat er voor iedereen wel een model is dat goed staat! Gewoon goed zoeken smile
Ik kan ook écht niet zonder, soms heb ik m zelfs op als t niet zonnig is laughcry

Ik weet het niet hoor. Heb nog nooit een leuke bril gehad Very Happy. Een keer, op de luchthaven van Londen vond ik er 1 die ik echt leuk vond staan bij mij maar die was 250 euro laughcry. Heb een uur zitten twijfelen en toen op mijn vliegtuig gestapt, zonder bril. Nog steeds spijt van Yes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Zora vr 29 jun 2012 - 6:59

Haha Zusje, dus ze staan je wel, je moet alleen wat dieper in de buidel tasten laughcry Tja lastig lastig..
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? - Pagina 2 Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum