Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?
+17
VanillaRose
Atelier Madame
Benthe
Niekske
SoCali
SuperGrover
Minx
Roodtomaatje
Blond
Arwyn
SoGood
Bliss
Lavendel
Roza
Ooh La La!
Kowalski
Zora
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?
Eentje die ik ergens gratis bij heb gekregen volgens mij .. hij is eigenlijk best wel lelijk maar mijn zonnebrillen gaan altijd zo snel kapot of ik raak ze kwijt, dat ik niet de moeite neem om uberhaupt een dure te kopen. Ooit eens eentje van 20 euro gekocht die na een paar dagen al kapot was. Dus ik sfeer bij die van 5 euro (of 1 euro in de uitverkoop) van de H&M.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb ook een Polaroid. Ik zweer bij die brillen! Werken supergoed tegen de zon.
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Eentje die ik ergens gratis bij heb gekregen volgens mij .. hij is eigenlijk best wel lelijk maar mijn zonnebrillen gaan altijd zo snel kapot of ik raak ze kwijt, dat ik niet de moeite neem om uberhaupt een dure te kopen. Ooit eens eentje van 20 euro gekocht die na een paar dagen al kapot was. Dus ik sfeer bij die van 5 euro (of 1 euro in de uitverkoop) van de H&M.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Atelier Madame schreef:Eentje die ik ergens gratis bij heb gekregen volgens mij .. hij is eigenlijk best wel lelijk maar mijn zonnebrillen gaan altijd zo snel kapot of ik raak ze kwijt, dat ik niet de moeite neem om uberhaupt een dure te kopen. Ooit eens eentje van 20 euro gekocht die na een paar dagen al kapot was. Dus ik sfeer bij die van 5 euro (of 1 euro in de uitverkoop) van de H&M.
Gast- Gast
Ik heb denk ik wel een stuk of 10 verschillende zonnebrillen, variërend van 3-10 euro ongeveer. Ik presteer het altijd om ze kapot te maken, met een nagelvijl over het glas of er iets op te laten vallen in me tas waardoor er een barst in zit. Een duurdere zonnebril is niet aan mij besteed!
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks voor alle tips dames! Ik heb een mooie Polaroid bij de Bijenkorf gevonden, met ook nog 30% korting. Hij kijkt echt heeeeeel fijn!
@ Punk'd: de kleuren weet ik ook meestal wel, het is meer hoe groot ze vallen wat ik lastig vind in te schatten
@ Punk'd: de kleuren weet ik ook meestal wel, het is meer hoe groot ze vallen wat ik lastig vind in te schatten
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb er ook 1 van brunotti.Niekske schreef:Ik heb er één van brunotti, gekocht bij de V&D. Ik doe er al bijna 3 jaar mee en dat is vrij uniek ik heb ook nog een goedkope van de Primark, voor festivals enzo.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik heb net een nieuwe RB me gepolariseerde glazen, sinds ik die heb ontdekt een aantal jaar geleden heb ik er me alle liefde wat extra geld voor over!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Zonnebrillen staan me echt voor geen meter. Heb een wegwerpzonnebril in de auto liggen die ik in Amerika ergens bij een tankstation kocht omdat ik daar plots moest autorijden maar ik ga dus gerust zonder zonnebril op vakantie .
Gast- Gast
Ja ik snap ook echt niet dat ik heb kunnen leven zonder gepolariseerde glazen!!
@ Zusje: poeh! Ik zit als het zonnig is echt aan mn zonnebril vastgeplakt!
@ Zusje: poeh! Ik zit als het zonnig is echt aan mn zonnebril vastgeplakt!
Zora- Ratel
Zusje, ik geloof dat er voor iedereen wel een model is dat goed staat! Gewoon goed zoeken
Ik kan ook écht niet zonder, soms heb ik m zelfs op als t niet zonnig is
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb gewoon zonnebrillen van de hema. Ik ben geen dure nut, want raak ze vaak kwijt of ga erop staan of zitten.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
2 van Chanel en 1 van D&G, echt pas als je een goede zonnebril hebt (en dan hoeft die heus geen 300,- te kosten) dan weet je pas hoe slecht een goedkope van 5.- is.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Bliss schreef:Zusje, ik geloof dat er voor iedereen wel een model is dat goed staat! Gewoon goed zoeken
Ik weet het niet hoor. Heb nog nooit een leuke bril gehad . Een keer, op de luchthaven van Londen vond ik er 1 die ik echt leuk vond staan bij mij maar die was 250 euro . Heb een uur zitten twijfelen en toen op mijn vliegtuig gestapt, zonder bril. Nog steeds spijt van .
Gast- Gast
Haha Zusje, dus ze staan je wel, je moet alleen wat dieper in de buidel tasten Tja lastig lastig..
Zora- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?
» Welke zonnebril(len) heb jij
» Waar heb jij jouw trouwjurk gekocht?
» Spiegelreflex camera, waar gekocht?
» Krultang, welke en waar op letten?
» Welke zonnebril(len) heb jij
» Waar heb jij jouw trouwjurk gekocht?
» Spiegelreflex camera, waar gekocht?
» Krultang, welke en waar op letten?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: