Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

+17
VanillaRose
Atelier Madame
Benthe
Niekske
SoCali
SuperGrover
Minx
Roodtomaatje
Blond
Arwyn
SoGood
Bliss
Lavendel
Roza
Ooh La La!
Kowalski
Zora
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Zora di 26 jun 2012 - 5:42

Ik wil een nieuwe zonnebril. Of nouja, eigenlijk wil ik gewoon een Ray Ban Wayfarer, maar die vind ik te duur laughcry Wat voor zonnebril hebben jullie, en vooral, waar hebben jullie 'm gekocht? Ik wil wel een wat betere dan die ik tot nu toe steeds heb (Hennes, Hema, dat soort werk). Ben je dan al snel op de opticien aangewezen?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Kowalski di 26 jun 2012 - 5:44

Ik heb gewoon een soort pilotenbril van de H&M voor 5 euro! Ik wil ook geen duren, want ik krijg het altijd voor elkaar om die dingen kwijt te raken, in de wc te laten vallen, erop te gaan zitten etc.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Ooh La La! di 26 jun 2012 - 5:49

http://www.greatbuyonlinestore.com/productimage.php?product_id=136

Maar dan namaak. Gekocht in Vietnam, maar ook te koop via MP. Dan ben je voor 20 euro wel klaar smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Roza di 26 jun 2012 - 5:55

Ik heb een Ray Ban. Gekocht bij de opticien. Heb ook nog een goedkope van de H&M.. De goedkope gaat mee naar festivals etc. De dure is voor autorijden/terrassen/middagje winkelen etc. Het 'gewone' gebruik zeg maar. En ondanks dat ik altijd alles sloop leeft deze toch alweer 4 maanden..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Lavendel di 26 jun 2012 - 5:56

Ik heb een rayban pilotenbril gekocht bij de opticien. Vorige jaren had ik een pilotenbril van de H&M
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Bliss di 26 jun 2012 - 6:10

Kowalski schreef:Ik heb gewoon een soort pilotenbril van de H&M voor 5 euro!

Ik ook!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  SoGood di 26 jun 2012 - 6:21

Ik heb een hele gave van Guess by Marciano!

Ik heb hem gekocht bij de Guess Store in New York. Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Arwyn di 26 jun 2012 - 6:27

Ik heb een Ray Ban, maar niet dat standaard pilotenmodel.
Mijn moeder had een nieuwe bril nodig en daar kreeg ze een zonnebril bij. Zij draagt die echter nooit, dus mocht ik er een hebben. Opticien zette er mij toen 1 op en die vond ik gewoon wel leuk staan. Dat het een Ray Ban was, wist ik pas toen zij dat zei, haha.

Ik heb trouwens ook een Polaroid en als de zon echt fel schijnt, is die toch echt favoriet. Die glazen zijn gewoon veel beter.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Blond di 26 jun 2012 - 6:28

Ik heb een dure zonnebrillen verslaving..

Ik heb 2 Vogues, 2 Calvin Kleins, 1 D&G, 1 Ray-Ban, 1 Gucci (mijn favoriet), 1 Cavalli, 1 Fendi, 1 Prada, 1 Armani, 1 Guess en 1 Hugo Boss zonnebril.

JAA ik weet dat ik er maar 1 tegelijkertijd op mijn neus kan zetten. Maar ik vind zonnebrillen gewoon te leuk..

Edit: gekocht in New York, Curacao, Tenerife, Gran Canaria, en bij de Pearl, 4D Optiek in Arnhem en de Bijenkorf.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Zora di 26 jun 2012 - 7:01

Oh dus toch nog wel wat bij de opticien! Polaroid heeft ook wel mooie brillen inderdaad, waar had jij die gekocht Arwyn?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Roodtomaatje di 26 jun 2012 - 7:58

Zora schreef:Oh dus toch nog wel wat bij de opticien! Polaroid heeft ook wel mooie brillen inderdaad, waar had jij die gekocht Arwyn?
Ik heb ook een polaroid, bevalt super! Ik heb de mijne bij Pearle gekocht!
Roodtomaatje
Roodtomaatje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 394
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Arwyn di 26 jun 2012 - 8:00

Zora schreef:Oh dus toch nog wel wat bij de opticien! Polaroid heeft ook wel mooie brillen inderdaad, waar had jij die gekocht Arwyn?

Ik heb hem bij de V&D gehaald smile
Had Iris cheques, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Zora di 26 jun 2012 - 8:20

Arwyn schreef:
Zora schreef:Oh dus toch nog wel wat bij de opticien! Polaroid heeft ook wel mooie brillen inderdaad, waar had jij die gekocht Arwyn?

Ik heb hem bij de V&D gehaald smile
Had Iris cheques, haha.

hey, nu je het zegt! Ik heb ook nog irischeques! Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Zora di 26 jun 2012 - 8:23

Welke polaroids hebben jullie trouwens? smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:25

Ik heb een Ray ban Clubmaster en een Ray ban Meteor. Beide van smartbuyglasses.com

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? RayBan-Clubmasters

Deze heb ik in het zwart.

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Art-ray_ban_meteor_tortoise

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Minx di 26 jun 2012 - 8:38

Ik heb de oakley frogskin gekocht bij de opticien, de glazen zijn alleen niet zo rood als op het plaatje lijkt, is meer paars

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Resize.asp?website=implementatie&width=800&height=500&image=312830e75bbf
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  SuperGrover di 26 jun 2012 - 8:40

Een witte met zwarte stipjes en kersen erop, van de Claire's
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Zora di 26 jun 2012 - 8:55

Punk'd: ik zie online idd zooooveel mooie, maar ik vind het toch wel moeilijk in te schatten hoe het op je hoofd staat...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  SoCali di 26 jun 2012 - 9:22

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Classic%200086%20Y6

Ik heb deze zonnebril van Juicy Couture, erg fijne zonnebril die meteen goed paste! In Amerika gekocht.
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 9:31

Ik heb een zonnebril op sterkte van Frans Molenaar, en goedkope flutdingetjes voor de vakanties wanneer ik lenzen in heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Niekske di 26 jun 2012 - 20:55

Ik heb er één van brunotti, gekocht bij de V&D. Ik doe er al bijna 3 jaar mee en dat is vrij uniek Cool ik heb ook nog een goedkope van de Primark, voor festivals enzo.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 21:00

Ik heb er een van Vogue gehaald bij de opticien maar deze is op sterkte. Maar mijn man haalt zijn zonnebrillen eigenlijk ook altijd bij de opticien, hij betaald dan ongeveer 40 euro maar hij vind die wel degelijker/fijner dan zo`n goedkoop ding van de H&M, V&D enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 22:26

Zora schreef:Punk'd: ik zie online idd zooooveel mooie, maar ik vind het toch wel moeilijk in te schatten hoe het op je hoofd staat...

Ja dat is ook wel moeilijk! Een clubmaster had ik gepast bij de pearl en toen op Internet besteld omdat ik hem cadeau kreeg en daar goedkoper was.

En de Meteor die heb ik gewoon besteld omdat ik de meeste zwarte zonnebrillen wel kan hebben.

Maar het scheelt echt wel 40 euro op die website en het is allemaal echt en goede service. Ze hebben alleen geen winkel en hun 'warehouse' staat in taiwan ofzo. Op die manier drukken ze de kosten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 22:35

Ik heb een bril van DKNY en een Aviator van Ray Ban.

Verder nog 10 cheap ass brillen die ik naar festivals op doe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Benthe di 26 jun 2012 - 22:54

Ik heb ook een Polaroid. Ik weet niet precies welk model, maar het lijkt wel op deze, maar ik heb hem in het bruin. Hmm, het plaatje is een beetje vervormd door het verkleinen, maar het is een vrij groot model. Ook bij de V&D gekocht trouwens.

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? 2167512_1
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke zonnebril heb jij en waar gekocht? Empty Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum