Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?
+17
VanillaRose
Atelier Madame
Benthe
Niekske
SoCali
SuperGrover
Minx
Roodtomaatje
Blond
Arwyn
SoGood
Bliss
Lavendel
Roza
Ooh La La!
Kowalski
Zora
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?
Ik wil een nieuwe zonnebril. Of nouja, eigenlijk wil ik gewoon een Ray Ban Wayfarer, maar die vind ik te duur Wat voor zonnebril hebben jullie, en vooral, waar hebben jullie 'm gekocht? Ik wil wel een wat betere dan die ik tot nu toe steeds heb (Hennes, Hema, dat soort werk). Ben je dan al snel op de opticien aangewezen?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?
Ik heb gewoon een soort pilotenbril van de H&M voor 5 euro! Ik wil ook geen duren, want ik krijg het altijd voor elkaar om die dingen kwijt te raken, in de wc te laten vallen, erop te gaan zitten etc.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
http://www.greatbuyonlinestore.com/productimage.php?product_id=136
Maar dan namaak. Gekocht in Vietnam, maar ook te koop via MP. Dan ben je voor 20 euro wel klaar
Maar dan namaak. Gekocht in Vietnam, maar ook te koop via MP. Dan ben je voor 20 euro wel klaar
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik heb een Ray Ban. Gekocht bij de opticien. Heb ook nog een goedkope van de H&M.. De goedkope gaat mee naar festivals etc. De dure is voor autorijden/terrassen/middagje winkelen etc. Het 'gewone' gebruik zeg maar. En ondanks dat ik altijd alles sloop leeft deze toch alweer 4 maanden..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik heb een rayban pilotenbril gekocht bij de opticien. Vorige jaren had ik een pilotenbril van de H&M
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Kowalski schreef:Ik heb gewoon een soort pilotenbril van de H&M voor 5 euro!
Ik ook!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een hele gave van Guess by Marciano!
Ik heb hem gekocht bij de Guess Store in New York.
Ik heb hem gekocht bij de Guess Store in New York.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb een Ray Ban, maar niet dat standaard pilotenmodel.
Mijn moeder had een nieuwe bril nodig en daar kreeg ze een zonnebril bij. Zij draagt die echter nooit, dus mocht ik er een hebben. Opticien zette er mij toen 1 op en die vond ik gewoon wel leuk staan. Dat het een Ray Ban was, wist ik pas toen zij dat zei, haha.
Ik heb trouwens ook een Polaroid en als de zon echt fel schijnt, is die toch echt favoriet. Die glazen zijn gewoon veel beter.
Mijn moeder had een nieuwe bril nodig en daar kreeg ze een zonnebril bij. Zij draagt die echter nooit, dus mocht ik er een hebben. Opticien zette er mij toen 1 op en die vond ik gewoon wel leuk staan. Dat het een Ray Ban was, wist ik pas toen zij dat zei, haha.
Ik heb trouwens ook een Polaroid en als de zon echt fel schijnt, is die toch echt favoriet. Die glazen zijn gewoon veel beter.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb een dure zonnebrillen verslaving..
Ik heb 2 Vogues, 2 Calvin Kleins, 1 D&G, 1 Ray-Ban, 1 Gucci (mijn favoriet), 1 Cavalli, 1 Fendi, 1 Prada, 1 Armani, 1 Guess en 1 Hugo Boss zonnebril.
JAA ik weet dat ik er maar 1 tegelijkertijd op mijn neus kan zetten. Maar ik vind zonnebrillen gewoon te leuk..
Edit: gekocht in New York, Curacao, Tenerife, Gran Canaria, en bij de Pearl, 4D Optiek in Arnhem en de Bijenkorf.
Ik heb 2 Vogues, 2 Calvin Kleins, 1 D&G, 1 Ray-Ban, 1 Gucci (mijn favoriet), 1 Cavalli, 1 Fendi, 1 Prada, 1 Armani, 1 Guess en 1 Hugo Boss zonnebril.
JAA ik weet dat ik er maar 1 tegelijkertijd op mijn neus kan zetten. Maar ik vind zonnebrillen gewoon te leuk..
Edit: gekocht in New York, Curacao, Tenerife, Gran Canaria, en bij de Pearl, 4D Optiek in Arnhem en de Bijenkorf.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Oh dus toch nog wel wat bij de opticien! Polaroid heeft ook wel mooie brillen inderdaad, waar had jij die gekocht Arwyn?
Zora- Ratel
Ik heb ook een polaroid, bevalt super! Ik heb de mijne bij Pearle gekocht!Zora schreef:Oh dus toch nog wel wat bij de opticien! Polaroid heeft ook wel mooie brillen inderdaad, waar had jij die gekocht Arwyn?
Roodtomaatje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 394
Zora schreef:Oh dus toch nog wel wat bij de opticien! Polaroid heeft ook wel mooie brillen inderdaad, waar had jij die gekocht Arwyn?
Ik heb hem bij de V&D gehaald
Had Iris cheques, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn schreef:Zora schreef:Oh dus toch nog wel wat bij de opticien! Polaroid heeft ook wel mooie brillen inderdaad, waar had jij die gekocht Arwyn?
Ik heb hem bij de V&D gehaald
Had Iris cheques, haha.
hey, nu je het zegt! Ik heb ook nog irischeques!
Zora- Ratel
Welke polaroids hebben jullie trouwens?
Zora- Ratel
Ik heb een Ray ban Clubmaster en een Ray ban Meteor. Beide van smartbuyglasses.com
Deze heb ik in het zwart.
Deze heb ik in het zwart.
Gast- Gast
Ik heb de oakley frogskin gekocht bij de opticien, de glazen zijn alleen niet zo rood als op het plaatje lijkt, is meer paars
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Een witte met zwarte stipjes en kersen erop, van de Claire's
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Punk'd: ik zie online idd zooooveel mooie, maar ik vind het toch wel moeilijk in te schatten hoe het op je hoofd staat...
Zora- Ratel
Ik heb deze zonnebril van Juicy Couture, erg fijne zonnebril die meteen goed paste! In Amerika gekocht.
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Ik heb een zonnebril op sterkte van Frans Molenaar, en goedkope flutdingetjes voor de vakanties wanneer ik lenzen in heb.
Gast- Gast
Ik heb er één van brunotti, gekocht bij de V&D. Ik doe er al bijna 3 jaar mee en dat is vrij uniek ik heb ook nog een goedkope van de Primark, voor festivals enzo.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik heb er een van Vogue gehaald bij de opticien maar deze is op sterkte. Maar mijn man haalt zijn zonnebrillen eigenlijk ook altijd bij de opticien, hij betaald dan ongeveer 40 euro maar hij vind die wel degelijker/fijner dan zo`n goedkoop ding van de H&M, V&D enzo.
Gast- Gast
Zora schreef:Punk'd: ik zie online idd zooooveel mooie, maar ik vind het toch wel moeilijk in te schatten hoe het op je hoofd staat...
Ja dat is ook wel moeilijk! Een clubmaster had ik gepast bij de pearl en toen op Internet besteld omdat ik hem cadeau kreeg en daar goedkoper was.
En de Meteor die heb ik gewoon besteld omdat ik de meeste zwarte zonnebrillen wel kan hebben.
Maar het scheelt echt wel 40 euro op die website en het is allemaal echt en goede service. Ze hebben alleen geen winkel en hun 'warehouse' staat in taiwan ofzo. Op die manier drukken ze de kosten.
Gast- Gast
Ik heb een bril van DKNY en een Aviator van Ray Ban.
Verder nog 10 cheap ass brillen die ik naar festivals op doe.
Verder nog 10 cheap ass brillen die ik naar festivals op doe.
Gast- Gast
Ik heb ook een Polaroid. Ik weet niet precies welk model, maar het lijkt wel op deze, maar ik heb hem in het bruin. Hmm, het plaatje is een beetje vervormd door het verkleinen, maar het is een vrij groot model. Ook bij de V&D gekocht trouwens.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?
» Welke zonnebril(len) heb jij
» Waar heb jij jouw trouwjurk gekocht?
» Spiegelreflex camera, waar gekocht?
» Krultang, welke en waar op letten?
» Welke zonnebril(len) heb jij
» Waar heb jij jouw trouwjurk gekocht?
» Spiegelreflex camera, waar gekocht?
» Krultang, welke en waar op letten?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: