Waar heb jij jouw trouwjurk gekocht?
+20
SarahKey
Dikkie Dik
Pomodori
Fiwen
Cherique
juf_1984
Rupsie
Pepper
pitbullgup
Fayebella
Butterfly78
Quet
Caro
Tania
Ella
Minx
Ugly Betty
bolus26
Mysterious
Pricky
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar heb jij jouw trouwjurk gekocht?
Ik ben een beetje aan het rondkijken (willen dit jaar een datum vast zetten voor 2012) je kunt bij mensen thuis en echt een bruidswinkel. Ik ben wel benieuwd waar jullie je jurk vandaan hebben en hoe het bevallen is qua service enz..
Gast- Gast
Re: Waar heb jij jouw trouwjurk gekocht?
_Tanja_ schreef:Ik ben een beetje aan het rondkijken (willen dit jaar een datum vast zetten voor 2012) je kunt bij mensen thuis en echt een bruidswinkel. Ik ben wel benieuwd waar jullie je jurk vandaan hebben en hoe het bevallen is qua service enz..
Ik ben bij het Bruidspaleis geweest in Den Haag, zij waren een van de weinigen die Blue By Enzoani verkochten.
Ik had model: Brazil
Super goede winkel, heel fijn ook en behulpzaam.. Je krijgt ook steeds je eigen 'verkoopster'. ik had een meisje genaamd Samantha, heel aardig, en een hele leuke meid!
Ze liep zelfs op de allerlaatste dag mee met mijn jurk om die in mijn auto te stoppen.. Ja, Bruidspaleis is een goede!
Gast- Gast
Ik ben Julia Rosa geweest in Nijmegen. Ze hebben tegenwoordig ook een winkel in Den Haag.
Ze verkopen daar betaalbare trouwjurken, ik geloof tot max 999,-
Ik ben in één van die jurken getrouwd en de kwaliteit is niks minder als duurdere jurken. Ze helpen je echt heel erg leuk, nemen alle tijd en maken er echt een leuke gebeurtenis van. Verder mag je ook gewoon foto's maken van alles wat je past, super leuk om te hebben.
Ze verkopen daar betaalbare trouwjurken, ik geloof tot max 999,-
Ik ben in één van die jurken getrouwd en de kwaliteit is niks minder als duurdere jurken. Ze helpen je echt heel erg leuk, nemen alle tijd en maken er echt een leuke gebeurtenis van. Verder mag je ook gewoon foto's maken van alles wat je past, super leuk om te hebben.
Pricky- Zwijger
- Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 01-01-11
Bij Atlanta bruidsmode in Rotterdam ( nieuwe binneweg)
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
bij de bruidszaak in Heinkenszand.
We gingen daar kijken omdat ze een actie van 50% korting op alle jurken hadden en ik vond mn droomjurk al vrij snel!
We gingen daar kijken omdat ze een actie van 50% korting op alle jurken hadden en ik vond mn droomjurk al vrij snel!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Bij Mariannes bruidsmode in Ede. Er was een grote stunt verkoop, niet in de winkel zelf, met 50 - 80% korting. De eerste jurk die ik aan had is het geworden.
Ik ben 1x in de winkel zelf geweest en werd erg leuk geholpen, ze lieten je echt rustig je gang gaan en waren niet opdringerig. Ik heb alleen maar m'n jurk gekocht verder geen lingerie en hoepel e.d. maar dat vonden ze ook heel normaal.
De levering was ook heel snel, ik had 12 weken voor de bruiloft m'n jurk uitgezocht en was prima op tijd klaar
Ik ben 1x in de winkel zelf geweest en werd erg leuk geholpen, ze lieten je echt rustig je gang gaan en waren niet opdringerig. Ik heb alleen maar m'n jurk gekocht verder geen lingerie en hoepel e.d. maar dat vonden ze ook heel normaal.
De levering was ook heel snel, ik had 12 weken voor de bruiloft m'n jurk uitgezocht en was prima op tijd klaar
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn jurk was van Tres Chic in Hengevelde. Niet zo ver bij jou vandaan toch? Ik was er tevreden over.
Gast- Gast
@_MamaRosa_ ja die is hier bekend. Als er iemand hier in de buurt gaat trouwen gaan ze ook meestal daar naar toe.
Gast- Gast
Josephine in Nijverdal is ook een hele goede winkel, daar heeft mijn zusje 'm vandaan.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Mijn jurk was van Tres Chic in Hengevelde. Niet zo ver bij jou vandaan toch? Ik was er tevreden over.
volgens mij heeft mijn moeder daar 25 jaar geleden haar jurk ook gekocht.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Avenue in Rotterdam.... zou het alleen niemand aanraden
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb hem bij Sposa Bella in Hilversum gekocht. Prima service.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hem bij le chapeau in belgië gekocht. Hele goede winkel!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
ik mijn jurk bij Van Os bruidsmode in Alkmaar gekocht. Mooie winkel met goede service!
Quet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 36
Punten : 42
Ik heb de mijne in Otterlo gekocht. Deze maken, ontwerpen ook jurken zelf en voor een normale prijs. Zeg maar de gewone prijs wat een kant en klare jurk kost.
Butterfly78- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 200
Registratiedatum : 01-01-11
Yvette schreef:Avenue in Rotterdam.... zou het alleen niemand aanraden
waarom niet als ik vragen mag?
Gast- Gast
2 vriendinnen van mij hebben hun jurken gekocht bij Koonings in Deurne (Noord-Brabant). Zij waren erg tevreden en veel mensen uit mijn regio gaan naar Koonings.
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Ik heb mijn jurk bij Diana's bruidshuis gekocht in Boxmeer.
Was wel tevreden maar af en toe een beetje chaotisch daar....
Was wel tevreden maar af en toe een beetje chaotisch daar....
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ja daar dat magAnousch schreef:Yvette schreef:Avenue in Rotterdam.... zou het alleen niemand aanraden
Er is zoveel fout gegaan. Er zaten vlekken op mijn jurk en daar hadden ze speldjes ingeprikt zodat ze ze goed konden terug vinden en dan zouden reiningen want als ik de jurk aanhad zag je het echt goed. Een of andere halve gaar dacht dat ze dingen op mijn jurk moest borduren en dat ze op de plaatst moesten waar die speldjes zaten. Dus de eerst volgende keer dat ik mijn jurk ging passen zaten en gare dingen op.... Totaal niet blij mee. Ze vond het zelf ook niet mooi.... Dus er weer vanaf gehaald en gevolg was schade aan de jurk.... was de kort dag om een nieuwe jurk te bestellen.....
Bij mij man die tevens zijn pak daar had gekocht lagen voordat we getrouwd waren al zijn knopen van zijn giletje af (weet ff niet hoe je het schrijft).... Gelijk contact opgenomen en werd moeilijk gedaan. Uiteindelijk zijn ze na het avondeten op de locatie geweest en hebben ze er andere lelijke knopen opgzet
Ella- Ratel
Yvette schreef:Ja daar dat magAnousch schreef:Yvette schreef:Avenue in Rotterdam.... zou het alleen niemand aanraden
Er is zoveel fout gegaan. Er zaten vlekken op mijn jurk en daar hadden ze speldjes ingeprikt zodat ze ze goed konden terug vinden en dan zouden reiningen want als ik de jurk aanhad zag je het echt goed. Een of andere halve gaar dacht dat ze dingen op mijn jurk moest borduren en dat ze op de plaatst moesten waar die speldjes zaten. Dus de eerst volgende keer dat ik mijn jurk ging passen zaten en gare dingen op.... Totaal niet blij mee. Ze vond het zelf ook niet mooi.... Dus er weer vanaf gehaald en gevolg was schade aan de jurk.... was de kort dag om een nieuwe jurk te bestellen.....
Bij mij man die tevens zijn pak daar had gekocht lagen voordat we getrouwd waren al zijn knopen van zijn giletje af (weet ff niet hoe je het schrijft).... Gelijk contact opgenomen en werd moeilijk gedaan. Uiteindelijk zijn ze na het avondeten op de locatie geweest en hebben ze er andere lelijke knopen opgzet
Wat erg zeg, dat je jurk toen beschadigd was. Ik mag aannemen dat je toen wel korting kreeg?
Gast- Gast
Heb uiteindelijk 100 euro terug gekregen. Ja vond het ook echt vreselijk...._MamaRosa_ schreef:Yvette schreef:Ja daar dat magAnousch schreef:Yvette schreef:Avenue in Rotterdam.... zou het alleen niemand aanraden
Wat erg zeg, dat je jurk toen beschadigd was. Ik mag aannemen dat je toen wel korting kreeg?
Ella- Ratel
Yvette schreef:Heb uiteindelijk 100 euro terug gekregen. Ja vond het ook echt vreselijk...._MamaRosa_ schreef:Yvette schreef:Ja daar dat magAnousch schreef:Yvette schreef:Avenue in Rotterdam.... zou het alleen niemand aanraden
Ik vind € 100,- korting vrij weinig. Juist op je trouwdag wil je er toch prachtig uitzien en de kleiding van jouw en je man aan iedereen showen. Dat plezier is dan toch een beetje verpest.
Pepper- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 131
nou ik vind 100 euro ook wel erg weinig idd.
jouw droomjurk en dan gaan ze er zo mee om.
jouw droomjurk en dan gaan ze er zo mee om.
Gast- Gast
Ja achteraf vond ik het ook super weinig. Maar het was 6 dagen voor mijn bruiloft en kon voor mijn gevoel geen kant meer op.... Heb achter een brief geschreven. Ook mede door wat er met mijn man zijn pak gebeurde op de dag zelf. Kreeg toen alleen maar te horen dat ik het destijds accepteerde en dat er niets meer aan gedaan kon worden...
Kijk fouten maken is echt niet leuk maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. En hoe vervelend het ook is het gebeurd. Maar het gaat er wel om hoe het opgelost wordt. Op de dag zelf hebben we er meerdere telefoontjes aan moeten plegen voordat ze wat gingen doen. Je kan een bruidegom toch niet voor het altaar gaan laten staan zonder knopen...
Kijk fouten maken is echt niet leuk maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. En hoe vervelend het ook is het gebeurd. Maar het gaat er wel om hoe het opgelost wordt. Op de dag zelf hebben we er meerdere telefoontjes aan moeten plegen voordat ze wat gingen doen. Je kan een bruidegom toch niet voor het altaar gaan laten staan zonder knopen...
Ella- Ratel
Fayebella schreef:2 vriendinnen van mij hebben hun jurken gekocht bij Koonings in Deurne (Noord-Brabant). Zij waren erg tevreden en veel mensen uit mijn regio gaan naar Koonings.
De mijne kwam hier ook vandaan. Uit onze vriendengroep en andere bekenden zijn er ook verschillende daar geslaagd.
Hele fijne winkel, erg goed geholpen destijds.
Rupsie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 318
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ziet jouw droom trouwjurk er uit?
» Spiegelreflex camera, waar gekocht?
» Het is echt waar: Ik heb een huis gekocht!!!
» Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?
» Waar hebben jullie je meubels gekocht?
» Spiegelreflex camera, waar gekocht?
» Het is echt waar: Ik heb een huis gekocht!!!
» Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?
» Waar hebben jullie je meubels gekocht?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: