Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiegelreflex camera, waar gekocht?

+4
Snoes
RioolSpook
Kabouter
Dora
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:51

Ik weet nu eindelijk welke spiegelreflex camera ik wil en wil 'm dus binnenkort ergens gaan kopen.

Waar hebben jullie je spiegelreflex camera gekocht? Via internet of toch in de winkel?
En welke site/winkel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 2:09

Ik heb die van mij bij de mediamarkt gekocht. Daar was toen een goede aanbieding. Ik wist ook al welke ik wilde en zag toen deze aanbieding en kocht m uiteindelijk heel impulsief toen. Heeft me wel 100 € gescheeld

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Dora vr 26 nov 2010 - 2:12

Dit topic hou ik even in de gaten...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Kabouter vr 26 nov 2010 - 2:41

Ik heb de mijne gekocht bij de Saturn in Duitsland. Had bedacht welke camera ik wilde en dat scheelde me behoorlijk wat geld als ik hem daar ging halen. Uiteindelijk ben ik alleen met een andere thuis gekomen. Die overigens daar ook goedkoper is/was dan hier.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  RioolSpook vr 26 nov 2010 - 2:52

In de Saturn in Rotterdam. Wilde hem al zolang hebben en zag toen een aanbieding staan daar en had toevallig net wat extra geld gekregen. Dus toen gekocht.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 2:58

Bij Mediamarkt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Snoes vr 26 nov 2010 - 3:23

Ik heb de mijne in de Saturn gekocht. Had hem in Duitsland in de Saturn gezien, maar dan zat er geen Nederlandstalige handleiding bij. Dus diezelfde dag nog naar de Saturn in Nederland gegaan en daar was toen een geweldige aanbieding, al een geluk dat ze toen in Duitsland geen Nederlandstalige handleiding hadden, anders was ik denk wel 150 euro meer kwijt geweest.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 5:00

Bij BCC, was ie uiteindelijk goedkoper als bij de Media Markt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Lejow vr 26 nov 2010 - 7:57

Even een tip voor als je naar de Mediamarkt gaat, ook bij de Mediamarkt onderling kunnen de prijzen behoorlijk verschillen!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Nova vr 26 nov 2010 - 8:41

Razz_ schreef:Ik weet nu eindelijk welke spiegelreflex camera ik wil en wil 'm dus binnenkort ergens gaan kopen.

Waar hebben jullie je spiegelreflex camera gekocht? Via internet of toch in de winkel?
En welke site/winkel?

Wat leuk! Welke heb je in gedachten? Ik ben ook aan het zoeken.. Heb er twee op het oog, maar ik wil nog naar een winkel om ze vast te houden etc..

Ik zou zelf erg bang zijn om het per post te laten versturen. Daarom zou ik er voor kiezen om het in de winkel te kopen.

Nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:12

Ik ga voor de Canon EOS 1000 d.

Ik ben al op veel sites geweest en de prijzen schelen echt enorm ! Scheelt soms wel 100 euro !
Per post ben ik ook een beetje huiverig voor dus ik denk dat ik 'm wel in een winkel ga halen.
Ook al moet ik er een eindje voor rijden dat maakt niks uit.

Ik wist niet dat Mediamarkten qua prijzen anders konden zijn trouwens !


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Nova vr 26 nov 2010 - 10:15

Die wil ik ook Wink lijkt mij een erg mooie camera om mee te beginnen!

Nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:18

Dat is een prima instapmodel om mee te beginnen. Ik vind m zelf alleen een beetje plastic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Nova vr 26 nov 2010 - 10:21

Ja, dat vind ik ook wel een beetje.. Maar als het geen plastic is, is het ook weer een stuk duurder (denk ik). En dat is juist het mooie aan dit segment Very Happy

Nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 10:33

Voor te beginnen lijkt mij dit een prima camera en qua prijs is hij ook goed
Ik heb ´m alleen nog niet in real life gezien en dat wil ik morgen misschien even gaan doen.
Maar de reviews zijn iig wel overal positief en dat heeft me eigenlijk al overtuigd om deze te gaan kopen Wink

Oh het enige waar ik eigenlijk nog niet uit ben.. Moet je hier een flitser bijkopen of zit die er al op? Iemand die dit weet?
edit gevonden, zit er een op !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Mamsie vr 26 nov 2010 - 10:48

Wij hebben onze camera gekocht bij kamera express en we zijn naar 1 van hun 2 winkels gegaan.
Helemaal goed! Ze hebben er verschillende liggen die je kan proberen en er staat ook vaak iemand van bijv canon zelf.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Mamsie vr 26 nov 2010 - 10:51

Als je voor mediamarkt gaat zou ik ook eerst op de site kijken, de prijs die daar staat mag je hem sowieso voor hebben. Ze doen wel van niet maar als je er over begint dan kan het vaak wel.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Nova vr 26 nov 2010 - 23:24

Ik wil je topic niet bevuilen, maar is er iemand die ervaring heeft met de Sony A390? Dat is namelijk de camera waar ik ook wel geinteresseerd in ben..

Nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Cherique za 27 nov 2010 - 6:14

Ik heb de mijne bij de mediamarkt gekocht.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:15

Razz_ schreef:Voor te beginnen lijkt mij dit een prima camera en qua prijs is hij ook goed
Ik heb ´m alleen nog niet in real life gezien en dat wil ik morgen misschien even gaan doen.
Maar de reviews zijn iig wel overal positief en dat heeft me eigenlijk al overtuigd om deze te gaan kopen Wink

Oh het enige waar ik eigenlijk nog niet uit ben.. Moet je hier een flitser bijkopen of zit die er al op? Iemand die dit weet?
edit gevonden, zit er een op !

Ik vond hem ook te "plastic" en heb daarom de 550D gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Nova za 27 nov 2010 - 6:26

Doedell schreef:
Razz_ schreef:Voor te beginnen lijkt mij dit een prima camera en qua prijs is hij ook goed
Ik heb ´m alleen nog niet in real life gezien en dat wil ik morgen misschien even gaan doen.
Maar de reviews zijn iig wel overal positief en dat heeft me eigenlijk al overtuigd om deze te gaan kopen Wink

Oh het enige waar ik eigenlijk nog niet uit ben.. Moet je hier een flitser bijkopen of zit die er al op? Iemand die dit weet?
edit gevonden, zit er een op !

Ik vond hem ook te "plastic" en heb daarom de 550D gekocht.

Is die veel duurder? Heb me er niet in verdiept eigenlijk..

Nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:28

Hij is wel duurder, maar hij voelde voor mij veel prettiger. Ik heb geen idee wat ie nu kost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 8:14

Doedell schreef:Hij is wel duurder, maar hij voelde voor mij veel prettiger. Ik heb geen idee wat ie nu kost.

Op internet (www.kieskeurig.nl) staat hij vanaf 610 euro. Dat is net 110 euro boven m'n budget Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Nova zo 28 nov 2010 - 2:07

@ Razz en anderen die het wellicht weten smile ... Weet jij of er een stabilisator in de body of in de lens zit van de Canon 1000D?

Nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Nova zo 28 nov 2010 - 2:11

Nova schreef:@ Razz en anderen die het wellicht weten smile ... Weet jij of er een stabilisator in de body of in de lens zit van de Canon 1000D?

Update: ik weet het al.. die is er niet
http://www.kieskeurig.nl/productvergelijk?product%5B%5D=CDC31BBFB0F73E5BC125755B005369A1&product%5B%5D=47C8C28735B54D34BDEF1F7E63B68921&product%5B%5D=6776BE4A1BDABD5AC12574650046AE16

Is het echt noodzakelijk dat er stabilisatie erin zit? De prijzen van de lenzen worden wel duurder als je die later aanschaft..

Nova
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiegelreflex camera, waar gekocht? Empty Re: Spiegelreflex camera, waar gekocht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum