Welke zonnebril(len) heb jij
+10
Jeanette
BJA
Eve
Flippin' Bitch
Jerry
TukTuk
Blond
Juul
Atelier Madame
Mari
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Welke zonnebril(len) heb jij
Het zonnetje schijn weer volop, dus tijd voor de zonnebril.
Draag je een zonnebril of juist totaal niet en welke???
Ik hou echt van zonnebrillen, hierbij mijn exemplaren, ik heb ze wel heel goedkoop in amerika gekocht, hier vind ik ze te duur en haal ik alleen brillen van de H&M
Die tweede zwarte zit zo lekker dat ik hem dit jaar ook maar in het bruin heb gekocht.
Draag je een zonnebril of juist totaal niet en welke???
Ik hou echt van zonnebrillen, hierbij mijn exemplaren, ik heb ze wel heel goedkoop in amerika gekocht, hier vind ik ze te duur en haal ik alleen brillen van de H&M
Die tweede zwarte zit zo lekker dat ik hem dit jaar ook maar in het bruin heb gekocht.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Welke zonnebril(len) heb jij
ik heb er 1 van vogue en een vam mexx geloof ik. Beide op sterkte. Vind zo geen foto`s
Gast- Gast
Ik heb dit jaar een primeur, ik heb zowaar al een jaar met een zonnebril gedaan!!
Normaal raak ik die dingen altijd binnen een paar weken kwijt, laat ze overal slingeren..
daarom koop ik dus ook nooit al te dure, heb er nu eentje van 5 euro van de H&M
zoiets zeg maar
Normaal raak ik die dingen altijd binnen een paar weken kwijt, laat ze overal slingeren..
daarom koop ik dus ook nooit al te dure, heb er nu eentje van 5 euro van de H&M
zoiets zeg maar
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Even voor moeten sparen mij hij is het (voor mij) waard
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Mijn Gucci
Mijn Fendi
En verder heb ik nog 1 Guess, 2 Vogue's, 1 D&G, 1 Just Cavalli, 2 Calvin Klein en 1 Armani bril. Allemaal echt.
Het mag gezegd worden dat ik een dure zonnebrillen tic heb. Voor mijn verjaardag wil ik een Ray-Ban
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik draag alleen een zonnebril in de auto en eventueel aan het strand ofzo, heb dus een goedkope van de Hans Textiel, het was op dat moment 2de artikel 1 euro, en moest eigk alleen sokken hebben. Heb er toen maar een bril bij genomen, moest toch een nieuwe zonnebril hebben.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Vorig jaar gekocht en ik heb nog een hele oude, die heb ik op hier op
Gast- Gast
Ik heb een gewoon formaat zonnebril van Sinners. En ik verafschuwde die enorme brillen, maar nu heb ik er zelf één op m'n porum van de Hema.
Maar ik moet eigenlijk één met sterkte hebben, met normale op in de auto vind ik niet prettig. Dus morgen maar even naar de opticien.
Maar ik moet eigenlijk één met sterkte hebben, met normale op in de auto vind ik niet prettig. Dus morgen maar even naar de opticien.
Gast- Gast
je kunt beter geen zonnebril dragen, dan eentje die alleen donkere glazen heeft (en geen uv tegenhoudt, meestal 'de goedkope'): door de donkere glazen, wordt het licht wel tegengehouden, waardoor je pupillen groter worden, maar vervolgens komen de stralingen wel knalhard binnen (extra, doordat je pupillen groter zijn)... Extra slecht dus...
Ik heb deze:
Maar dan niet met glazen die van donker naar licht lopen, maar polarized glazen
Ik heb deze:
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:je kunt beter geen zonnebril dragen, dan eentje die alleen donkere glazen heeft (en geen uv tegenhoudt, meestal 'de goedkope'): door de donkere glazen, wordt het licht wel tegengehouden, waardoor je pupillen groter worden, maar vervolgens komen de stralingen wel knalhard binnen (extra, doordat je pupillen groter zijn)... Extra slecht dus...
Ik heb deze:
Er zat bij mij iig een sticker op dat er wel een UV filter op zat (UV-400, en las op internet dat dat het "beste" is), dus ga er van uit dat t wel goed is:) Beter dan verblindt worden tijdens het rijden.
TukTuk- Ratel
Ik heb al vijf jaar dezelfde van Wal-Mart, in Amerika gekocht dus. Ik vind m me nog steeds goed staan, maar denk wel dat ik een nieuwe ga halen als ik daar ben. Maar het ding is echt degelijk, hoe vaak die wel niet van mn hoofd is gerukt door mijn kinderen, en je ziet er niks aan.
Gast- Gast
Ik draag met autorijden ook bijna nooit een zonnebril..
Dat is maar goed ook, met zonnebril op zie ik helemaal geen fluit en ik ga niet ieder jaar een nieuwe zonnebril op sterkte aanschaffen.. Gewone bril kost me al genoeg ieder jaar..
Dat is maar goed ook, met zonnebril op zie ik helemaal geen fluit en ik ga niet ieder jaar een nieuwe zonnebril op sterkte aanschaffen.. Gewone bril kost me al genoeg ieder jaar..
Gast- Gast
Ik heb deze van Ralph Lauren (hij is in het echt niet zo licht overigens):
En deze van Diesel:
Ik koop meestal 1 merkzonnebril per jaar, en dan doe ik er ook weer meestal een weg. Ik had er ook nog een van Dior (uit de tijd dat het merk er zo enorm groot op stond, echt heel erg lelijk vind ik nu. Die heb ik nog voor 50 euro verkocht via MP) en eentje van Vogue, maar daar zaten swarovski steentjes op en die vond ik ook niet meer mooi. Die heb ik aan mijn moeder gegeven.
De Ralph bril is van vorig jaar en de Diesel van het jaar daarvoor, dus het is weer tijd voor een nieuwe :-)
Ik heb ook een aantal goedkope brillen, die zet ik op als ze kwijt kunnen raken (festivals enz), maar wil wel altijd een goede bril met goede glazen, het zijn toch je ogen.
En deze van Diesel:
Ik koop meestal 1 merkzonnebril per jaar, en dan doe ik er ook weer meestal een weg. Ik had er ook nog een van Dior (uit de tijd dat het merk er zo enorm groot op stond, echt heel erg lelijk vind ik nu. Die heb ik nog voor 50 euro verkocht via MP) en eentje van Vogue, maar daar zaten swarovski steentjes op en die vond ik ook niet meer mooi. Die heb ik aan mijn moeder gegeven.
De Ralph bril is van vorig jaar en de Diesel van het jaar daarvoor, dus het is weer tijd voor een nieuwe :-)
Ik heb ook een aantal goedkope brillen, die zet ik op als ze kwijt kunnen raken (festivals enz), maar wil wel altijd een goede bril met goede glazen, het zijn toch je ogen.
Laatst aangepast door Bobbie op do 21 apr 2011 - 5:40; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Deze heb ik zowel in het zilver als in het goud:
En ik heb nog een zonnebil van Esprit.
En ik heb nog een zonnebil van Esprit.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik draag met autorijden ook bijna nooit een zonnebril..
Haha moet je zulke gaan dragen :
Gast- Gast
Ik heb mijn zonnebril in 2005 gekocht voor 1,50 Ik draag niet vaak een zonnebril, in de auto doe ik m wel op, maar bij de eerste keer inhalen gaat ie bovenop m'n hoofd en er niet meer af. Vind dat zo eng, dat je precies tegen de pootjes aankijkt.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Deze van Prada
Deze van Gucci
Deze van Ray-ban
Koop elk jaar een nieuwe en wissel vaak af met m'n brillen
Deze van Gucci
Deze van Ray-ban
Koop elk jaar een nieuwe en wissel vaak af met m'n brillen
Eve- Fluisteraar
- Aantal berichten : 37
Punten : 38
Registratiedatum : 26-11-10
Als de lucht maar even wat schel is draag ik altijd een zonnebril.
Vooral met autorijden, anders zie ik zo slecht en dat vind ik gevaarlijk.
Ik heb een oude Ray Ban die ik tijdelijk vervangen heb door een Polaroid.
In Amerika ga ik denk ik 2 nieuwe kopen en één van Ray Ban.
Zonnebrillen met van die hele lichte glazen die eigenlijk niks tegen de zon doen vind ik mooi, maar werkt voor mij niet.
Vooral met autorijden, anders zie ik zo slecht en dat vind ik gevaarlijk.
Ik heb een oude Ray Ban die ik tijdelijk vervangen heb door een Polaroid.
In Amerika ga ik denk ik 2 nieuwe kopen en één van Ray Ban.
Zonnebrillen met van die hele lichte glazen die eigenlijk niks tegen de zon doen vind ik mooi, maar werkt voor mij niet.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Die van Gucci is mooi Eve!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb echt absoluut geen brillenkop. Heb er alleen een in de auto liggen voor als er zon in mijn gezicht gaat schijnen en ik er last van heb.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Jeanette schreef:Ik heb echt absoluut geen brillenkop. Heb er alleen een in de auto liggen voor als er zon in mijn gezicht gaat schijnen en ik er last van heb.
Ik heb hetzelfde probleem Daarom ga ik ook zeker niet meer dan 5 euro voor een zonnebril uitgeven, zonde van het geld.
Vind het wel jammer, vind soms bij sommige vrouwen een zonnebril echt wel mooi staan.
TukTuk- Ratel
Ik heb deze van Emporio Armani:
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke zonnebril heb jij en waar gekocht?
» Doosje voor zonnebril
» Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?
» zonnebril baby?
» Wat voor zonnebril heb jij?
» Doosje voor zonnebril
» Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?
» zonnebril baby?
» Wat voor zonnebril heb jij?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: