Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

+4
Sylvana
Blond
Elliot
Charles
8 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Charles di 11 jun 2013 - 23:57

Ik verheugde me al de hele tijd op mijn zonnebril van Guess die ik bij shopVIP had besteld. Had hier al vaker besteld, altijd prima in orde. Krijg ik net eindelijk mijn bril binnen, nou wat een deceptie! Ten eerste is de bril héél klein en ten tweede is het echt een flutding. Raar verpakt, met een sticker erop van 34,95. En een raar bonnetje erbij. En gewoon een hele lelijke bril, net zo'n nepding die je in turkije enzo kan kopen. Ik baal zo! Hij leek zo mooi. Weet iemand hoe de kwaliteit van Guess zonnebrillen normaal is? En iemand dergelijke ervaringen met shopVIP?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Elliot di 11 jun 2013 - 23:58

Geen ervaring, maar wat stom zeg! Wat heb je ervoor betaald? Ik zou even een klacht naar de klantenservice mailen hoor, belachelijk!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Charles di 11 jun 2013 - 23:59

51 euro! Stomme site!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Blond wo 12 jun 2013 - 0:02

Ik heb een Guess zonnebril, en die is juist erg mooi en stevig, en echt geen flutkwaliteit. Ik heb hem trouwens in de USA gekocht.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Sylvana wo 12 jun 2013 - 0:18

Maar is 51 euro ook niet een beetje heel erg voordelig voor een Guess zonnebril?

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Charles wo 12 jun 2013 - 0:37

Tuurlijk! Maar daar zijn die sites voor! Oude collecties enzo.

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje veel voor een prul Sylvana.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Sylvana wo 12 jun 2013 - 0:45

Ik heb dr ook geen verstand van hoor Wink. Maar als het idd oude collectie is dan is het niet zo'n gek bedrag maar idd wel teveel voor iets wat al uit elkaar lijkt te vallen als je er alleen nog maar naar kijkt.

Kan je hem niet retour sturen en je geld terugvragen? Wel balen zeg.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Charles wo 12 jun 2013 - 0:46

Ik kan m gewoon retour sturen hoor. Ik baalde alleen zo en ik vond het een betrouwbare site en daarom ook zo vreemd dat ze opeens dit soort produkten verkopen!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Sylvana wo 12 jun 2013 - 0:51

Ja ik kan me echt voorstellen dat je er van baalt. :nopompom:

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Rosa wo 12 jun 2013 - 1:11

Ik heb ook vaker bij shopvip besteld altijd goed in orde idd, ook een keer guess accessoires (geen zonnebril) en die waren gewoon prima.
Vind het dus ook echt raar, vooral ook van dat prijsstickertje. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een foto?
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Poubelle wo 12 jun 2013 - 1:38

Met het mailen naar de klantenservice van shopvip schiet je ook niks op. Ik had laatst schoenen besteld en ik kreeg een mailtje dat ze verzonden waren. Twee dagen later kreeg ik een mailtje dat ze niet geleverd konden worden.
Toen ik mailde dat ik dat eg raar vond kreeg ik als mailtje dat het inderdaad erg jammer voor me was.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  loura wo 12 jun 2013 - 5:34

Ik heb een slechte ervaring met shopVIP. Weeeeeeken lang wachten, echt ik moest ruim 2 maanden wachten op een broek, na meerdere keren gebeld en gemaild te hebben en steeds te horen gekregen dat ik hem binnen 5 werkdagen zou krijgen heb ik uiteindelijk nooit iets ontvangen. laughcry Wel netjes mijn geld terug maar goed, ik had liever de broek gehad. 

Balen dat het tegenvalt dan he?
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Floor wo 12 jun 2013 - 23:31

als je de bril in de catalogus van Guess op zoekt is het dan wel dezelfde, als je het modelnummer op zoekt?
Jammer dat het zo tegen valt. ik ken de site verder niet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP? Empty Re: Iemand toevallig zonnebril gekocht bij shopVIP?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum