Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie di 8 feb 2011 - 1:10

Haha Zwoesj vertel! Wat is er gebeurd??

Echt serieus mensen, 3 pagina's terwijl ik gister nog mijn best heb gedaan om alles te lezen terwijl ik heel goed aan mijn schoolwerk was? :shock: Leuk!! Vind dit echt een leuk topic!

RR, gefeliciteerd met je boyfriend! I love you Hebben jullie het er echt letterlijk over gehad? Dat heb ik even gemist. Haha, dat van de blouse opentrekken in de kroeg heb ik wel meegekregen. Toen had je zeker al wel een wijntje op :P of is dat gewoon een goede versiertruuk? Dan probeer ik dat de volgende keer uit. Als ze boos worden verwijs ik ze door naar jou hoor Wink

Moussaka, dat heb ik nog nooit gehad. Wat is dat voor iets Nee, ik heb nooit van google gehoord, of eigenlijk ben ik gewoon heel erg lui pirat

Fred, heb je ooit een versierpoging naar dat meisje gedaan of bleef het bij kletsen in de trein?

Mijn smsjongen was moe van zijn weekendje en lag gisteravond al heel vroeg te slapen. Had vanmorgen een smsje met sorry voor de late reactie. I love you Sweet!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie di 8 feb 2011 - 3:03

Smsjongen en ik gaan vrijdag wat drinken smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 8 feb 2011 - 3:18

Very Happy Wat leuk Janelie! Hou ons op de hoogte Very Happy Moussaka is een griekse schotel met aardappelen, groenten en een prutje, super lekker! Ik heb ff voor je gegoogled en hierbij een plaatje!

Whaaa Zwoesj! Vertel! Nee, niet dat ik weet! Doen? (deel 2) - Pagina 29 19170

Nou nee, maar gezien het feit dat het woord relatie in combinatie met ons wel 10 x gevallen is neem ik aan dat we inmiddels wel een relatie hebben, gezien we dat allebei vinden zal het wel goed zitten! En los daarvan duiken we allebei niet zomaar met iemand in bed....

Ik zou het doen hoor! Blousjes los trekken, meestal krijg je wel de uitnodiging om hem thuis verder uit te kleden :P En nee, ik doe dat zeker weten ook nuchter Embarassed
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 di 8 feb 2011 - 4:53

Embarassed Jawel nu ik 't lees, herinner ik me dat je dat idd wel ooit hebt verteld van die blousjes los trekken RR. Nou Janelie, jij weet ook wat je vrijdag te doen staat op je date... Wink Haha ergens vind ik 't wel 'n goede actie, zou denk ik alleen wel 'n paar drankjes achterover moeten gooien voor ik dat durf... :P Oh en ik wil dan in ieder geval wel ff jouw telefoonnummer, stuur ik ze naar jou als ze boos worden Laughing

Hmm dat ziet er niet slecht uit RR! Ik heb ook nog nooit Moussaka op geloof ik... En wat wordt 't toetje? RR met slagroom? angel
Vanavond komt hij toch eten? Smakelijk en veel plezier!

@Zwoesj, hmm dat valt me toch heel erg tegen dat jij zo braaf bent... Dan zullen wij ons dus moeten aanpassen... scratch
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Bliss di 8 feb 2011 - 5:12

Joehoe Roos & buurman sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g... Wink

@ Fred: uiteraard komt mijn nickname daar ook vandaan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie di 8 feb 2011 - 5:21

Bliss schreef:Joehoe Roos & buurman sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g... Wink


First comes love,
then comes marriage,
Then comes RR with the baby carrage! Aangezien RR toch niet aan de pil is angel

Klinkt lekker RR. Vooral dat laatste, met een prutje :P Eet smakelijk! En dan zou ik inderdaad het toetje van Angela nemen, RR met slagroom. Of RR met vers fruit. Of RR met chocoladesaus.. Of RR.. :P

Vind je het al raar om te zeggen: Dit is Buurman, mijn vriendje?

Mwah, dan moet hij wel een blousje aan hebben met drukknoopjes. Anders kan ik ook nog gaan naaien de knoopjes er weer aanzetten.:P Ik hou jullie op de hoogte.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred di 8 feb 2011 - 7:39

@ Janelie, ze wist dat ik haar leuk vond. Na 1,5 jaar of zo heb ik de moed bij elkaar geraapt en haar een avondje uit (bioscoop) gevraagd, maar daar kreeg ik dus een afwijzing op... Jammer, destijds maar goed die dingen gebeuren nu eenmaal. Ik ben al lang over haar heen omdat ik haar nooit meer zie of spreek... Uit het leven/uit het hart zeg maar..
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Snoes di 8 feb 2011 - 8:42

Wat leuk Roze Roos, dat hij officeel je vriendje is Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 di 8 feb 2011 - 9:11

Janelie schreef:
Bliss schreef:Joehoe Roos & buurman sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g... Wink


First comes love,
then comes marriage,
Then comes RR with the baby carrage! Aangezien RR toch niet aan de pil is angel Hahahaha! Laughing

Klinkt lekker RR. Vooral dat laatste, met een prutje :P Eet smakelijk! En dan zou ik inderdaad het toetje van Angela nemen, RR met slagroom. Of RR met vers fruit. Of RR met chocoladesaus.. Of RR.. :P Óf RR met slagroom, vers fruit én chocoladesaus :P

Vind je het al raar om te zeggen: Dit is Buurman, mijn vriendje?

Mwah, dan moet hij wel een blousje aan hebben met drukknoopjes. Anders kan ik ook nog gaan naaien de knoopjes er weer aanzetten.:P Haha ga jij maar lekker naaien hoor Wink Ik hou jullie op de hoogte.
cheers Goed zo!

En RR is hier nog steeds niet geweest zo te zien/lezen dus die zit nu waarschijnlijk aan 't toetje... :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 9:22

Leuk RozeRoos dat jullie nu officieel een stelletje zijn! Kan je er al een beetje aan wennen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 8 feb 2011 - 10:41

Haha lekker stel zijn jullie ook! Ik zat inderdaad aan mijn toetje, oow nee, ik was het toetje angel Hij stelde voor om mij even te masseren, nou daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk! En toen we toch in mijn bed lagen, tja.... OOowwwww heerlijk man! Haha na jaren zonder zomaar 2 x in een week tijd! Dat is goed voor de mens èn toen ging ie naar huis en las ik mijn mail en zag ik dat ik mijn onderzoeksverslag gehaald heb! Dubbel blij dus:).. Stuurde hem er een smsje over en kreeg een lief smsje terug Very Happy
Het is wel wennen hoor, na al die tijd alleen en het is even aftasten beide kanten op. Ook met dingen zoals steun bieden enzo! Maar goed, al doende leert men en leren we elkaar steeds beter kennen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred di 8 feb 2011 - 10:47

Dat is dus letterlijk er even tussenuit 'wippen'... haha.. Bij jullie gaat dat makkelijk omdat je zo dichtbij elkaar woont...

Maar wat vond ie van je Moussaka?
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 8 feb 2011 - 10:50

Prachtige woordspeling Fred! Jaaaa dat hebben we dus niet gegeten, de AH verkocht het Knorrpak gewoon niet meer! Dus we hebben siciliaanse ovenschotel gegeten, was ook lekker Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred di 8 feb 2011 - 10:58

Dat lijkt me ook wel lekker. Hier was het wortelstamp of wel hutspot met een stukje vlees. Die wereldgerechten van Knorr gebruiken wij ook vaak. Lekker veel afwisseling.

Wat een romanticus om jouw te masseren. Lucky you..
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 8 feb 2011 - 10:59

Siciliaanse ovenschotel is zeker een aanrader! Jaaaa ik heb eindelijk een romanticus aan de haak geslagen Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Prosecco di 8 feb 2011 - 19:03

Roze Roos schreef: lol! Het wordt tijd voor internet op mijn mobiel, dan kan ik updaten vanuit mijn bed! Ik heb wel erg gelachen om jullie 3 Exclamation pagina's met berichten! Maar nee, ik heet geen Roos, hahaha het lijkt er niet op! Ik heet net als de vrouw die voornamelijk bekend is van het Sinterklaasjournaal...
Ik ga zo even BZV terug kijken, want uiteindelijk heb ik dat niet gezien angel. We hebben eerst hele gesprekken gehad en gewoon gekletst enzo en toen samen gekookt en gegeten. En toen weer op de bank, waar hij met het voorstel kwam om naar zijn bed te verhuizen. Uiteraard zei ik daar geen nee op, hij moest eens weten hoe lang het geleden was... Erg leuke avond gehad in zijn bed Laughing en daarna lekker in mn eigen bed geslapen. Nog wel er even over gehad dat dit haaks staat op wat hij vorige week zei, dat we het rustig aan gingen doen. Het voelde voor beiden goed en het was dus ook goed Very Happy
Ik ben benieuwd of ie nog terug gaat komen over het feit dat ik niet aan de pil ben en erg luchtig ben over een eventuele verrassing(zwangerschap), daar leek ie namelijk wel een beetje van te schrikken..Hahaha volgens mij weet ik van jullie alledrie hoe jullie heetten!

Dat kan ik me ook wel voorstellen
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 8 feb 2011 - 20:45

Dat kan ik mij ook voorstellen hoor, maar ik ga ervanuit dat ik pas zwanger word op het moment dat we eraan toe zijn en dat als je voorzichtig bent en condooms goed gebruikt dat het niet zo'n enorm risico is..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 wo 9 feb 2011 - 2:54

Roze Roos schreef:Haha lekker stel zijn jullie ook! Ik zat inderdaad aan mijn toetje, oow nee, ik was het toetje angel Wij, 'n lekker stel? Hoezo? :P Wees blij met ons, zo te zien brengen we je op goede ideeen angel Hij stelde voor om mij even te masseren, nou daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk! En toen we toch in mijn bed lagen, tja.... OOowwwww heerlijk man! Haha na jaren zonder zomaar 2 x in een week tijd! Dat is goed voor de mens èn toen ging ie naar huis en las ik mijn mail en zag ik dat ik mijn onderzoeksverslag gehaald heb!Gefeliciteerd! Dubbel blij dus:).. Stuurde hem er een smsje over en kreeg een lief smsje terug Very Happy Volgens mij heb jij écht 'n leuke vent aan de haak geslagen, goed gedaan! Wink Het is wel wennen hoor, na al die tijd alleen en het is even aftasten beide kanten op. Ook met dingen zoals steun bieden enzo! Maar goed, al doende leert men en leren we elkaar steeds beter kennen! Komt vast allemaal goed! Je leert elkaar vanzelf kennen. Is hij lang alleen geweest?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 4:01

Jeuh ik heb weer internet! cheers Mijn internetverbinding was spoorloos verdwenen..

Klinkt goed RR! Gefeliciteerd ook met je onderzoeksverslag, heerlijk als alles op zijn plaats valt. Jullie zijn rustig aan in een prille, maar ik-ben-smoorverliefd-relatie gestapt. I love you Ik denk dat jullie die 2 keer in een week wel gaan overtreffen hoor :P Alleen een condoom werkt ook prima. Beetje voorzichtig zijn, dan komt het wel goed. Zo wil ik het zelf ook gaan doen en ik wil zeker nog geen mini-Janelie.

Is hij lang vrijgezel geweest? Dat vroeg Angela en daar ben ik ook wel benieuwd naar angel

O en je gerecht klinkt lekker, is het deze? Doen? (deel 2) - Pagina 29 Img47f7ef3cc540e-Honig%20Familiegerecht%20Siciliaanse%20Pasta
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 wo 9 feb 2011 - 4:43

Jeuh cheers Janelie is weer online! :P

Haha ja zou je denken dat ze die 2 keer per week gaan overtreffen? Wink Ze zouden toch 'rustig aan doen'... angel Laughing
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 4:54

Angela_1986 schreef:Jeuh cheers Janelie is weer online! :P

Haha ja zou je denken dat ze die 2 keer per week gaan overtreffen? Wink Ze zouden toch 'rustig aan doen'... angel Laughing

Beware, Janelie is back! :face:

O, maar ze kunnen het toch wel 'heel langzaam en rustig doen'?? :P Ik zie geen problemen angel
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 wo 9 feb 2011 - 5:00

Dat zou kunnen ja... Maar aangezien de buurman 'n massage aanbiedt en RR 'm dan direct d'r bed insleurt vrees ik dat er weinig rustig aan gedaan wordt :P Dat worden dadelijk net 'n stelletje albino
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 5:03

Angela_1986 schreef:Dat zou kunnen ja... Maar aangezien de buurman 'n massage aanbiedt en RR 'm dan direct d'r bed insleurt vrees ik dat er weinig rustig aan gedaan wordt :P Dat worden dadelijk net 'n stelletje albino

Haha!! Is alleen maar gezond he.. goed voor lichaam en geest nerd
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 wo 9 feb 2011 - 5:05

Janelie schreef:
Angela_1986 schreef:Dat zou kunnen ja... Maar aangezien de buurman 'n massage aanbiedt en RR 'm dan direct d'r bed insleurt vrees ik dat er weinig rustig aan gedaan wordt :P Dat worden dadelijk net 'n stelletje albino

Haha!! Is alleen maar gezond he.. goed voor lichaam en geest nerd

Oh vandáár dat ik me niet zo geweldig voel... En ik maar braaf iedere keer naar therapie gaan, maar ik kan dus beter 'n leuke vent van de straat plukken? :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 9 feb 2011 - 5:09

Angela_1986 schreef:
Janelie schreef:
Angela_1986 schreef:Dat zou kunnen ja... Maar aangezien de buurman 'n massage aanbiedt en RR 'm dan direct d'r bed insleurt vrees ik dat er weinig rustig aan gedaan wordt :P Dat worden dadelijk net 'n stelletje albino

Haha!! Is alleen maar gezond he.. goed voor lichaam en geest nerd

Oh vandáár dat ik me niet zo geweldig voel... En ik maar braaf iedere keer naar therapie gaan, maar ik kan dus beter 'n leuke vent van de straat plukken? :P

Idea
Jaaa doe eens gek! Gooi je haar los, trek wat blousjes open en ga konijnen albino
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 29 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum