Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 ma 31 jan 2011 - 8:53

@Zwoesje, haha nou behoorlijk serieus hoor voor 'n 'blonde doos' (not my words... :P) Wink Maar je hebt wel gelijk!! Mijn leven is nog niet helemaal op de rit maar ik ben goed op weg en tot die tijd kijk ik inderdaad lekker en koop ik nog niets (mooie omschrijving trouwens haha) :-)

@Fred, thanx... Embarassed
Ergens heb ik wel een soort van bindingsangst, bang om de mensen van wie ik hou kwijt te raken en dan lijkt het dus makkelijker om mensen niet te dichtbij te laten komen. Maar goed, ik ben hard aan het werk om die angst los te laten want niemand heeft het eeuwige leven en om de rest van m'n leven in m'n eentje door te brengen lijkt me nou ook geen geweldige optie... smile
Haha en degene die ooit met mij gaat samenwonen gaat 't nog zwaar krijgen hoor Wink ik ben iemand die graag de dingen op m'n eigen manier doe en dat ben ik nu ook al 2,5 jaar gewend dus... angel Maar goed, ik heb ook wel aanpassingsvermogen hoor dus 't zal ff wennen zijn maar ook goed komen!

@BE, klinkt als 'n gezellige date met 'n iets minder gezellige afloop... Wink Maar je weet nu in ieder geval wel dat hij lief voor je is! Very Happy
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj ma 31 jan 2011 - 8:56

Angela_1986 schreef:@Zwoesje, haha nou behoorlijk serieus hoor voor 'n 'blonde doos' (not my words... :P) Wink Maar je hebt wel gelijk!! Mijn leven is nog niet helemaal op de rit maar ik ben goed op weg en tot die tijd kijk ik inderdaad lekker en koop ik nog niets (mooie omschrijving trouwens haha) :-)


Vind het zo lief klinken, je verkorte naampje voor mij! Embarassed Kreeg van Janelie al te horen dat ik op mijn foto echt Zwoesj ben haha.
Ja kijken kijk niet kopen, geldt ook voor mannen, niet alleen voor kleding en schoenen af en toe :P
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 ma 31 jan 2011 - 8:59

Zwoesj schreef:
Angela_1986 schreef:@Zwoesje, haha nou behoorlijk serieus hoor voor 'n 'blonde doos' (not my words... :P) Wink Maar je hebt wel gelijk!! Mijn leven is nog niet helemaal op de rit maar ik ben goed op weg en tot die tijd kijk ik inderdaad lekker en koop ik nog niets (mooie omschrijving trouwens haha) :-)


Vind het zo lief klinken, je verkorte naampje voor mij! Embarassed Kreeg van Janelie al te horen dat ik op mijn foto echt Zwoesj ben haha.
Ja kijken kijk niet kopen, geldt ook voor mannen, niet alleen voor kleding en schoenen af en toe :P

Embarassed Haha heb ik niet bewust gedaan, ik dacht 'waar heeft ze 't over?' en toen zag ik 't... Laughing

Ik zal je advies onthouden! En bij aankoop 't bonnetje goed bewaren... Wink Kwam 't vriendinnetje van m'n broertje laatst mee aan; of ze 'm nog kon ruilen? Nou, nee! :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj ma 31 jan 2011 - 9:00

Is volgens mij niet de eerste keer dat je het zo typt hoor :P

hahaha nee de garantie is verlopen Very Happy
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 ma 31 jan 2011 - 9:06

Haha écht? Ik heb dat de laatste tijd wel vaker, dat ik andere dingen typ als dat ik zou moeten typen... Embarassed Echt wazig! Over blond gesproken...

Maar ik vind je naam trouwens wel bij je passen, gezien die foto! En wat je net schreef in je 'loslaten'-topic over je gekleurde muren enzo kan ik me ook helemaal bij je voorstellen. Very Happy

Idd, ruilen binnen 8 dagen mét bonnetje. Nou die 8 dagen waren al 'n paar weken verstreken en 't bonnetje had ze niet gehad zei ze... jammer maar helaas dan! :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj ma 31 jan 2011 - 9:10

Ben jij blond van jezelf of van het pakje? :P

Mooi dan heb ik in ieder geval de goeie nick gekozen Very Happy Heb ook al besloten dat 1 kamer in het nieuwe huis meer een mij-kamer wordt, daar wordt een muur weer dezelfde kleur groen als hier! En dan ook lekker gekke prulletjes als badeendjes enzo erbij. Dan hoef ik niet helemaal afscheid te nemen van hier, neem ik het gewoon een stukje mee!

Ja dan moet je het toch maar weggooien... Zonde maar helaas
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 ma 31 jan 2011 - 9:16

Van mezelf! Met 't pakje maak ik 't donkerder om wat intelligenter over te komen... nerd

Groot gelijk, maak je d'r gewoon 'n 'Zwoesj-kamer' van! bounce Ga je nu samenwonen of woon je dat al?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect ma 31 jan 2011 - 9:18

Angela_1986 schreef:@Zwoesje, haha nou behoorlijk serieus hoor voor 'n 'blonde doos' (not my words... :P) Wink Maar je hebt wel gelijk!! Mijn leven is nog niet helemaal op de rit maar ik ben goed op weg en tot die tijd kijk ik inderdaad lekker en koop ik nog niets (mooie omschrijving trouwens haha) :-)

@Fred, thanx... Embarassed
Ergens heb ik wel een soort van bindingsangst, bang om de mensen van wie ik hou kwijt te raken en dan lijkt het dus makkelijker om mensen niet te dichtbij te laten komen. Maar goed, ik ben hard aan het werk om die angst los te laten want niemand heeft het eeuwige leven en om de rest van m'n leven in m'n eentje door te brengen lijkt me nou ook geen geweldige optie... smile
Haha en degene die ooit met mij gaat samenwonen gaat 't nog zwaar krijgen hoor Wink ik ben iemand die graag de dingen op m'n eigen manier doe en dat ben ik nu ook al 2,5 jaar gewend dus... angel Maar goed, ik heb ook wel aanpassingsvermogen hoor dus 't zal ff wennen zijn maar ook goed komen!

@BE, klinkt als 'n gezellige date met 'n iets minder gezellige afloop... Wink Maar je weet nu in ieder geval wel dat hij lief voor je is! Very Happy
Klinkt wel alsof je de goede richting op gaat. En je hoeft toch niks te kopen, zo te lezen mag je ze 8 dagen uitproberen :P Vind ik overigens wel wat kort, ik zou een 30 dagen bonnetje regelen!

Dat wist ik al hoor, maar was inderdaad wel fijn.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj ma 31 jan 2011 - 9:22

Angela_1986 schreef:Van mezelf! Met 't pakje maak ik 't donkerder om wat intelligenter over te komen... nerd

Groot gelijk, maak je d'r gewoon 'n 'Zwoesj-kamer' van! bounce Ga je nu samenwonen of woon je dat al?

Cool ik ga heel groot zwoesj op de muur verven daar Very Happy yeah!
Woon al samen, dit huis hebben we 1.5 jaar geleden gekocht als nieuwbouw
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 ma 31 jan 2011 - 9:34

Jaaa Zwoesj (zonder 'e' Wink ) dat moet je doen!

Haha ja voor mezelf zorg ik wel voor 'n 30 dagen bonnetje maar m'n broertje wilde ik gewoon graag kwijt... Wink haha nee hoor, is 'n schatje!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect ma 31 jan 2011 - 9:43

Angela_1986 schreef:
Haha ja voor mezelf zorg ik wel voor 'n 30 dagen bonnetje maar m'n broertje wilde ik gewoon graag kwijt... Wink haha nee hoor, is 'n schatje!
lol! Ik zou geen bonnetje meegeven voor mn broertje, ben allang blij als hij een keer een vriendinnetje krijgt!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 ma 31 jan 2011 - 9:51

ButterflyEffect schreef:
Angela_1986 schreef:
Haha ja voor mezelf zorg ik wel voor 'n 30 dagen bonnetje maar m'n broertje wilde ik gewoon graag kwijt... Wink haha nee hoor, is 'n schatje!
lol! Ik zou geen bonnetje meegeven voor mn broertje, ben allang blij als hij een keer een vriendinnetje krijgt!

Haha is 't zo erg? Ik vind m'n broertje nooit zo leuk als hij 'n nieuw vriendinnetje heeft, dan wordt ie 'n beetje 'n zacht ei...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect ma 31 jan 2011 - 9:57

Ja hij zit alleen maar achter zn pc en hij is 19.. Ben heel benieuwd hoe mn broertje gaat doen als hij een vriendinnetje krijgt! Ik gok inderdaad ook op een zacht ei :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 ma 31 jan 2011 - 10:06

Misschien zit ie wel achter de pc om 'n vriendinnetje te zoeken... smile Afgrijselijk zo'n zacht ei! Mijn broertje gaat dan de hele tijd d'r hand vast houden, allerlei lieve dingen tegen d'r zeggen, blijft steeds naast haar zitten, door d'r haar en over de arm kriebelen... pale Heel lief natuurlijk maar in mijn ogen past dat absoluut niet bij mijn stoere, soms iet wat lompe broertje. :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie ma 31 jan 2011 - 11:13

Angela, de juist leuke man komt vanzelf wel aanwaaien als de tijd er rijp voor is. Daar geloof ik wel in. Soms moet je eerst je eigen leven opruimen voordat er plaats in voor een ander. Komt goed, en zodra het zo is kan jij ook flink meeschrijven in het date-topic (of hier natuurlijk!)

BE, whaha, oeps! Maar ja, ach kan gebeuren en wel fijn dat hij lief voor je was. Nog wat nieuws gepland of staat het weer even in de ijskast?

Hier nog geen date hoor. Wel een beetje gesmst en we zullen wel zien. Ik stel het niet voor + ik heb deze week eigenlijk toch geen tijd. Ik vind het wel leuk zo. Vanavond mijn ex-scharrel ook gezien. Bleh, ongemakkelijk voelde het. Of ik stel me aan, maar op één of andere manier waren we elkaar gewoon lekker aan het negeren.

Slaap lekker allemaal!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos ma 31 jan 2011 - 22:38

Wat heerlijk dat hier zoveel geschreven wordt:)

@ Angela: Voor jou komt er ook een leuke man, eerst je leven maar eens helemaal op de rit toch? Ik denk dat je op die manier ook een betere relatie krijgt.
Een relatie moet denk ik een aanvulling zijn, geen invulling:)

Hahahaha een bonnetje bij een man, geniaal!

@ BE: Je weet inderdaad wel zeker dat ie lief voor je is! Geen letsel opgelopen door het vallen? Nog leuke ontwikkelingen?
Oow volgens mij was het advies van Fred voor Angela bedoelt! Haha pyjamafeestje is wel leuk, heb ik toevallig volgende week met mijn zusje en nichtje!

@ Zwoesj: Loslaten is ook moeilijk, helemaal als het stappen zijn waarbij je ergens denkt "wooow grote stap!" Komt wel goed allemaal smile

@ Janelie: Haha nee, mijn truckendoos blijft nog wel even dicht! Het is zeker fijn dat direct seks niet meteen de insteek is, krijg je denk ik een andere basis voor een relatie van. Wil ook eerst alleen maar samen in een bed slapen, daarna wel meer angel
Hahaha die zoek ik inderdaad ja! Nee, maagd is ie niet meer en er gaan ook genoeg handen alle kanten op tijdens het zoenen enzo dus niks te klagen verder Wink
Jammer dat het zo ongemakkelijk was met je ex-scharrel!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie ma 31 jan 2011 - 22:39

RR, hoe gaat het met je? Ben je weer beter? Enn buurman? I love you
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie ma 31 jan 2011 - 22:42

Haha, je had een heel rijtje om op te reageren RR smile Lief dat je op iedereen even persoonlijk hebt gereageerd!

Samen slapen is ook heel fijn, alleen doe ik dan dus echt geen oog dicht. Dat zal wel moeten wennen smile Het gaat bij jullie wel goed komen als ik dat zo lees. Voel je je nog vaak onzeker of valt dat wel mee? smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 1:02

smile Ik had inderdaad een rijtje om op te reageren, natuurlijk heb ik even op iedereen gereageerd!

Ik ben weer zo goed als beter, beetje verkouden nog! Buurman is ook weer zo goed als beter Very Happy Samen slapen is inderdaad altijd even wennen, maar wel fijn! Tenminste, als je aan elkaar hebt kunnen wennen;).. Maar ik heb de mooiste gesprekken in bed en vind het heerlijk om samen in slaap te vallen.
Euhm, goede vraag Janelie, het valt op zich wel mee qua onzekerheid momenteel, maar ik merk wel dat ik het niet meer zo gewend ben om samen met iemand te zijn. Niet dat ik dat naar vind ofzo, in tegendeel! Maar ik ben zo gewend dat ik alles zelf regel etc en dat ik onafhankelijk ben en dat maakt het soms wel wat lastig om mijn kwetsbaar op te stellen, maar dat komt wel goed:).. We zitten nog lekker in de aftastende fase, leren elkaar kennen en dat is leuk!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie di 1 feb 2011 - 3:47

FIjn zeg RR! Op deze manier kan je er ook echt van genieten smile Enn heel mooi dat jullie beide weer beter zijn. Vitamientjes blijven eten en buurman ook toestoppen!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 3:52

Komt goed:) Denk dat hij ze harder nodig heeft dan ik, hij is gemiddeld 2-3 keer per jaar ziek silent Ik dan weer niet, behalve als ik ongesteld ben silent
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 di 1 feb 2011 - 5:41

Roze Roos schreef:Wat heerlijk dat hier zoveel geschreven wordt:) Haha ja we zijn wel goed in 't vervuilen van je topic... angel

@ Angela: Voor jou komt er ook een leuke man, eerst je leven maar eens helemaal op de rit toch? Ja zeker! En ik ben ook helemaal niet 'op zoek', denk trouwens dat dat sowieso niet werkt, maar op dit moment zeer zeker niet. Inderdaad eerst maar eens voor wat stabiliteit zorgen! En dan gaat die prins op 't witte paard Ik denk dat je op die manier ook een betere relatie krijgt.
Een relatie moet denk ik een aanvulling zijn, geen invulling:)

Nee, maagd is ie niet meer en er gaan ook genoeg handen alle kanten op tijdens het zoenen enzo dus niks te klagen verder Wink Ik mag toch aannemen dat hij er gewoon maar 2 heeft hè Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie di 1 feb 2011 - 6:31

Angela_1986 schreef:
Roze Roos schreef:Wat heerlijk dat hier zoveel geschreven wordt:) Haha ja we zijn wel goed in 't vervuilen van je topic... angel

@ Angela: Voor jou komt er ook een leuke man, eerst je leven maar eens helemaal op de rit toch? Ja zeker! En ik ben ook helemaal niet 'op zoek', denk trouwens dat dat sowieso niet werkt, maar op dit moment zeer zeker niet. Inderdaad eerst maar eens voor wat stabiliteit zorgen! En dan gaat die prins op 't witte paard Ik denk dat je op die manier ook een betere relatie krijgt.
Een relatie moet denk ik een aanvulling zijn, geen invulling:)

Nee, maagd is ie niet meer en er gaan ook genoeg handen alle kanten op tijdens het zoenen enzo dus niks te klagen verder Wink Ik mag toch aannemen dat hij er gewoon maar 2 heeft hè Wink

Whaha.. uh? :P Daar had ik overheen gelezen :cyclops: RR date eigenlijk een inktvis :P
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 6:54

Hahahaha... Nee hoor, gewoon 2 handen maar dat is genoeg Laughing
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 6:57

We gaan zo even wandelen Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 16 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum