Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie za 12 feb 2011 - 4:50

Als ik jullie toch niet had!! smile

Aaah.. ik dacht dat het een het was! Ik doe wel heel veel fout, het valt me nog mee dat hij een aantal voorspellingen heeft gedaan. Ik ga hem eens aaien smile Even onder zijn kinnetje krabbelen en daarna duik ik onder de douche. Moet nodig boodschappen doen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 za 12 feb 2011 - 5:20

Als je 'm mee onder de douche neemt gaat ie wel hele rare voorspellingen doen hoor...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gast za 12 feb 2011 - 5:36

Janelie schreef:Haha, doet mijn glazenbol zijn werk wel bij jou? Flauw hoor, misschien moet ik hem nog een keertje laten vallen dat hij ook naar mij luistert. :P

Ik kan direct kriebels hebben ja.. Bij sommige mannen heb ik dat, maar bij hem niet. Ik wil hem nog wel een keertje zien en dan zie ik wel verder. Kriebels heb ik nu totaal nog niet. Vind het leuk als hij smst, maar ik heb nog geen grote glimlach en warm gevoel van binnen ofzo.

Tja, ik moet gewoon op zoek naar een kerel buiten het uitgaansgebied denk ik. Ik baal er wel van, want dat is gewoon niet hetgeen ik zoek. Leuk voor een keertje, maar niet leuk als het altijd zo gaat. Daar ben ik heel pessimistisch van geworden een man moet zich eerst bewijzen bij mij. Maar goed, ik geloof nog steeds dat als ik een jongen tegenkom die wel de goede intenties heeft en mij helemaal leuk vindt hij die moeite wel neemt.

Hoe moet zo'n man zich bewijzen dan? Ik vind dit altijd zulke vage regels. Ik snap nooit zo goed waarom mensen aan allerlei regels doen. Voor mij geld er maar 1 regel, nergens in mee gaan wat ik niet wil. Als je dus niet een sexrelatie wilt, ga dan gewoon de eerste weken niet met iemand naar bed. Zo scheidt je simpelweg het kaft van het koren. Ik snap ook niet goed waarom je geen leuke man in het uitgaansleven zou kunnen tegen komen eigenlijk. Waarom zo specifiek gaan lopen zoeken? Er lopen ook leuke, lieve mannen met goede intenties rond in het uitgaansleven hoor smile. Ik spreek uit ervaring Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie zo 13 feb 2011 - 1:03

ZvB, ik heb geen regels en met het bewijzen bedoel ik dat een man maar geduld op moet brengen om langer met seks te wachten. Ik baal er gewoon van dat ik de laatste tijd alleen maar mannen tegenkomen die alleen op zoek zijn naar seks. De meeste mannen die ik ontmoet is in het uitgaansleven. Daarmee wil ik niet zeggen dat je nóóit een leuke man met 'goede' intenties tegen kan komen met het uitgaan. Tuurlijk wel, alleen doordat ik de meeste mannen juist tegenkom met het uitgaan denk ik dat uitgaan voor mij niet de juiste plek is om iemand tegen te komen.

Ik ben helemaal niet krampachtig opzoek naar een relatie, ik vermaak me prima zo. Het zou alleen leuk zijn dat als je na een leuke gezellige avond nummers uitwisselt de jongen in kwestie dan een keer míj terug wil zien, ipv dat hij graag met me het bed induikt.

Maar wie weet is mijn date wel helemaal niet zo. Ik geef ook direct toe dat ik gewoon best paranoïde ben op dit vlak.

Angela, vertel!!!!
clown
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 13 feb 2011 - 1:38

Ik had gisteren helemaal geen tijd meer gehad om te lezen! Had mij snoehard verslapen maar was nog steeds keurig op tijd!

Hmmm Janelie, ik zou zeggen: Geef het/hem het voordeel van de twijfel! Het wil niet persee zeggen dat ie uit is op een sexrelatie en dat er niets meer is! En analyseer je gevoel, want is het echt je gevoel of is het gebasseerd op het feit dat je paranoïde bent? Ik denk dat ZVB wel een goed punt heeft, doe niks wat je niet wil! Gewoon nog een keer daten en dan zien! Wellicht is het ergens wel positief dat je niet meteen helemaal last hebt van kriebels, doet je toch weer anders kijken :P Ga er gewoon voor, voor een 2e date! Is het niet leuk of wil ie alleen maar sex dan kom je er dan wellicht wel achter! Spreekt wel in zijn voordeel dat ie het zelf door had enzo!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Zwoesj zo 13 feb 2011 - 1:47

Zo ik ben ook weer bijgelezen na een zeer zwaar weekend. pff kan merken dat ik het niet meer gewend ben om te gaan stappen en vervolgens maar heel weinig slapen (lees, om 04.00 uur in bed en om 08.00 er weer uit zijn omdat je een volgeplande dag hebt). Heb vervolgens 13 uur geslapen vannacht, heerlijk!

Janelie, je klinkt niet heel positief over deze jongen, en dan bedoel ik niet alleen op seksgebied. De klik waar iedereen altijd over spreekt, was die er eigenlijk wel?
Vergeet ook niet dat sommige dingen moeten groeien, dat het zeldzaam is dat je liefde op het eerste gezicht hebt, maar het de tijd nodig heeft. Je kunt hem er ook nog eens rechtsteeks naar vragen, en dan bedoel ik, wat zijn je intenties, leuk voor een keertje of leuk voor meerdere keren.

Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 13 feb 2011 - 7:17

Haha nou Janelie dat mag je zelf bedenken... :P

Voor de rest sluit ik me aan bij RR en Zwoesj, die verwoorden het beter dan ik!

Haha Zwoesj, tja das de leeftijd hè... Dan heb je wat meer tijd nodig om bij te komen Laughing

RR, zit jij vanavond gezellig met je vriendje op de bank BZV te kijken? smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie zo 13 feb 2011 - 7:24

Jullie hebben wel goede punten.. Of er een klik was, mjah. Een beetje. Not blown away zeg maar. Ach ja ik zie wel. smile We gaan gewoon nog een keer daten. Ik zit in ieder geval nog niet op de roze wolk naast RR :P
Het spreekt inderdaad wel in zijn voordeel dat hij het zelf ook door had :P Daarnaast wilde hij het mij ook graag naar m'n zin maken.

Zwoesj, dat trek ik ook niet hoor haha..

Angela, ik heb niet zo'n levendige fantasie hoor angel
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 13 feb 2011 - 8:07

Ja dat is dan wel 'n pluspunt hè, dat ie 't zelf door had Wink Gewoon lekker nog 'n keer op date gaan en dan zie je 't vanzelf! Wordt 't niks dan heb je toch 'n paar leuke dates gehad en voor hetzelfde geld zit je over 'n paar weken gezellig naast RR op een roze wolk I love you

Neuh tuurlijk heb jij geen levendige fantasie... angel
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 13 feb 2011 - 8:46

Hahaha nee ik kijk alleen BZV! Heb wel een heerlijke luie middag gehad met hem! Eind gewandeld, gezellig in bed gelegen, samen gegeten en suf tv gekeken, heeerlijk! We waren allebei moe maar dat was ook goed, lekker Very Happy

Hmmm Janelie, wellicht nog een keer daten en dan toch gewoon kijken? Mijn roze wolk wordt langzaam aan steeds rozer Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie zo 13 feb 2011 - 8:59

Kannie nog rozer RR?? :P Kan me niet voorstellen. Maarre waarom hebben jullie afscheid genomen en kijk jij alleen bzv?

Ja, echt. Ik ben fantasieloos! angel
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 13 feb 2011 - 9:05

Euuuuhmmmm geen idee! Maar hoe vaker ik hem zie, hoe leuker ik hem vind! Omdat meneer naar bed ging en ik eigenlijk stiekem eerst BZV wilde kijken voordat ik naar bed ging! Wat zal ik eens op zn Valentijnskaartje zetten en zal ik dat uberhaupt wel of niet doen?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 13 feb 2011 - 9:20

Ik geloof er niets van Janelie haha! :P

Ik dacht dat jouw wolk al knálroze was RR maar blijkbaar kan 't nog rozer dus... Volgens mij is dit wat ze noemen 'tot over je oren verliefd' haha! Fijn dat jullie 'n leuke middag hebben gehad!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 13 feb 2011 - 9:22

Oh en ik vind 'n valentijnskaartje wel leuk RR! Maar idd, wat schrijf je er op... Question Ik geloof dat ik er niet te veel op zou zetten. En, tadaa daar is ie weer!, volg je gevoel. Schrijf je gevoel op, ja niet tot in detail natuurlijk :P maar gewoon dat je 't leuk vindt om bij hem te zijn of zoiets.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 13 feb 2011 - 9:27

Stiekem wil ik een leuk gedichtje ofzo! Moet leuk zijn zonder dat het super zoetsappig is!

Aaah wat een schatje is het ook, kreeg net een smsje hoe BZV was en dat ie het fijn vond met mij! Oow heerlijk! Man ik verbaas mij stiekem over het feit dat er ook in bed al direct een klik is.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 13 feb 2011 - 9:34

Ik ben niet zo goed in gedichtjes, die haal ik altijd van gedachten-gedichten.nl :P

Wat lief dat ie je smst! Volgens mij is 't wel 'n attente jongen! Hebben jullie iets voor morgen I love you afgesproken?

Hoezo verbaas je je daarover?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie zo 13 feb 2011 - 9:37

Wat lief! I love you
Een gedichtje is wel leuk, alleen wel lastig.. het wordt al snel erg zoetsappig. Heb je al een kaartje gekocht? Ik zou ook je gevoel volgen :P Je hebt veel aan ons he haha..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 13 feb 2011 - 9:40

Nee niks afgesproken maar vind wel dat ik m ff zie, weet ie alleen nog niet :P

Misschien dicht ik zelf wel ff! En misschien kan ik m wel gewoon via de kaart uitnodigen om morgen te komen eten? Kaarsjes erbij enzo Very Happy

Nou waarom ik mij daarover verbaas... Euhm had verwacht dat het wennen/aftasten zou zijn en dat is het ook wel maar ben er wel zeer over te spreken! 3 x in een week haalt mijn gemiddelde per jaar van de afgelopen jaren ERG omhoog Laughing

Haha heb zeker heel veel aan jullie! Lekker zelf na laten denken is hier het motto geloof ik Laughing Heb al een kaartje gekocht, erin staat "you're great company".
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 13 feb 2011 - 9:48

Oh dat is wel 'n leuk idee, morgen samen eten! Moet je wel 't kaartje op tijd in de bus doen...

Zelf dichten? Goed idee! Als je 't kunt... dus ik begin daar maar niet aan! angel

Haha nou fijn toch dat je er 'zeer over te spreken bent' *leuk omschreven Laughing * 3x per week in de 2e maand van dit jaar, dat belooft nog wat voor de rest van het jaar! Very Happy
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 13 feb 2011 - 10:00

Hahaha ik moet morgen om 8 uur weg dus kan rustig 'sochtends! Hahaha ja en dat na heel lang droog staan Laughing en het is echt net als fietsen, je verleert het niet!

Euhm hoe klinkt het volgende:

Wellicht onverwachts maar toch gekregen
een Valentijnskaartje omdat ik blij ben met het kruisen van onze wegen
Een kaartje om te laten weten dat ik je lief vind en waardeer,
Dat het fijn is om samen te zijn is een gegeven, wellicht nog wel meer
Omdat Valentijn stiekem helemaal niet nodig is om dit allemaal te laten weten,
bij deze de vraag: Kom je bij mij eten?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 13 feb 2011 - 10:05

Roze Roos schreef:Hahaha ik moet morgen om 8 uur weg dus kan rustig 'sochtends! Hahaha ja en dat na heel lang droog staan Laughing en het is echt net als fietsen, je verleert het niet! Pff gelukkig, dat is 'n pak van m'n hart, begon me al zorgen te maken angel

Euhm hoe klinkt het volgende:

Wellicht onverwachts maar toch gekregen
een Valentijnskaartje omdat ik blij ben met het kruisen van onze wegen
Een kaartje om te laten weten dat ik je lief vind en waardeer,
Dat het fijn is om samen te zijn is een gegeven, wellicht nog wel meer
Omdat Valentijn stiekem helemaal niet nodig is om dit allemaal te laten weten,
bij deze de vraag: Kom je bij mij eten?

Leuk! bounce Enige mogelijke toevoeging; 'Kom je vanavond bij mij eten?' Misschien voor de duidelijkheid?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie zo 13 feb 2011 - 10:06

Heb je dat zelf geschreven? Wat lief I love you Ik denk dat hij helemaal niet komt eten na dit kaartje, maar je gemiddelde in de week nog even opkrikt opschroeft. Lekker dat dat ook zo goed klikt! Is toch altijd afwachten, maar wel heel belangrijk!

Slaap lekker mensen, ik ga dromen van mijn valentijn, wie dat ook mag zijn..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 13 feb 2011 - 10:09

Hahaha ja ik ook! Na 3 jaar droogstand :shock:
Hmm goede tip Angela! Jaaa zelf geschreven! Haha ik ben voor het gemiddelde opschroeven Very Happy Jaa een klik in bed is erg belangrijk, tenminste vind ik wel! Is toch wel het ultieme verschil ook tussen goede vrienden en een vriendje! Haha die jongen moet eens weten dat ik alles hier bespreek!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 zo 13 feb 2011 - 10:14

Knap dat je dat zo kunt schrijven! Haha ja het toetje van morgen is al wel bekend denk ik zo... angel

Het is zeker belangrijk dat het in bed goed klikt! Zoals RR al zegt, dat maakt toch ook wel het verschil tussen goede vrienden en je partner. Maar gezien jullie gemiddelde zit het wat dat betreft zeker ook wel goed Wink

Haha nou die jongen hoeft nog niet alles te weten hoor. Dat hoort ie wel als jullie in 't bejaardenhuis zitten en jij je kleinkinderen verteld hoe je opa hebt versiert :P

Oh whaha Janelie dan ben ik wel benieuwd over wie jij gaat dromen... Slaap lekker en hopelijk wordt 't een mooie droom Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos zo 13 feb 2011 - 10:16

Dank je:)... Nou wilde eigenlijk gewoon iets lekkers als toetje en mijzelf als toetje daarna! Hahaha nee dat hoeft ie idd niet allemaal te weten, wat niet weet wat niet deert!
Janelie: Laat je weten hoe je Valentijn eruit zag :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 34 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum