Doen? (deel 2)
+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Doen? (deel 2)
Het is ook zeker niet moeilijk, maar je wordt gekoppelt door het systeem en je ziet de eerste 10 min geen foto's dus het is erg moeilijk "zoeken". Janelie heeft wel een glazen bol die het goed doet, wellicht kun je bij haar een consult aanvragen!
Of je zet je foto hier neer en dan kijken wij of we nog potenitiele vriendinnetjes voor je hebben
Of je zet je foto hier neer en dan kijken wij of we nog potenitiele vriendinnetjes voor je hebben
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
haha of nichtjes van de buurman hehe word ik ineens soort familie van je ;P
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Hahaha is ook een optie!
Roze Roos- Ratel
We zijn wel de enige die wakker zijn he maar haha Buurman, doe eens een fotoalbum met de beschikbare nichtjes
Kerel- Kletskop
Hahaha gezien de leeftijd denk ik dat je hier meer geluk hebt! Maar wie weet, je weet het tenslotte maar nooit Maar moet je niet iets nuttigs doen, zo op zaterdag?
Roze Roos- Ratel
haha uitslapen en niks doen, hoezo? Hoe oud zijn de nichten of nichtjes van meneer buurman dan
Kerel- Kletskop
Vroeg ik mij gewoon af! Euhm geen idee, maar ik weet dat je jongste net 2 is...
Roze Roos- Ratel
Goedemorgenmiddag! Ik ben ook wakker...
Haha dadelijk is de hele 'familie buurman' gekoppeld aan iemand van Yes, gezellig!
Haha dadelijk is de hele 'familie buurman' gekoppeld aan iemand van Yes, gezellig!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
hehe dan is 't wel een familie met een verhaal haha En ROos, twee is wel 'n beetje erg jong
Kerel- Kletskop
Maar zo'n verhaal doet 't altijd goed op feestjes!
RR, die eventuele neefjes mogen wat mij betreft ook wel 'n jaartje of 25 ouder zijn dan z'n jongste nichtje hè...
RR, die eventuele neefjes mogen wat mij betreft ook wel 'n jaartje of 25 ouder zijn dan z'n jongste nichtje hè...
Fijn dat je weer op je wolk zit Roos Ben benieuwd wat hij gaat zeggen morgen!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Goeiemiddag! Ik ben ook wakker
Ik heb al een optie op de ex-huisgenoot Neefjes en nichtjes mogen jullie verdelen.
Kerel, mijn glazenbol zegt dat het een beetje hopeloos is met RR. De bol slaat roze uit, wat betekend dat haar hartje al vergeven is. Benaderpogingen via paiq hebben dus niet veel zin, je kan er wel andere leuke vrijgezelle dames vinden.
Dat is dan 50 euro graag!
Ik heb al een dag niks van mijn smsjongen gehoord! Had hem gister teruggesmst, maar bij hem blijft het stil. Slecht he. Hij is een weekendje weg nu, dus ik verwacht ook maar niks . Ik wacht gewoon af
Ik heb al een optie op de ex-huisgenoot Neefjes en nichtjes mogen jullie verdelen.
Kerel, mijn glazenbol zegt dat het een beetje hopeloos is met RR. De bol slaat roze uit, wat betekend dat haar hartje al vergeven is. Benaderpogingen via paiq hebben dus niet veel zin, je kan er wel andere leuke vrijgezelle dames vinden.
Dat is dan 50 euro graag!
Ik heb al een dag niks van mijn smsjongen gehoord! Had hem gister teruggesmst, maar bij hem blijft het stil. Slecht he. Hij is een weekendje weg nu, dus ik verwacht ook maar niks . Ik wacht gewoon af
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Jij bent heel wat van plan Janelie; optie op de ex-huisgenoot én je smsjongen... is één niet genoeg?
Wel fijn dat je glazen bol het weer doet!Ook voor je portomonnee
Hij laat vast weer iets horen als ie thuis is!
Wel fijn dat je glazen bol het weer doet!
Angela_1986 schreef:Jij bent heel wat van plan Janelie; optie op de ex-huisgenoot én je smsjongen... is één niet genoeg?
Wel fijn dat je glazen bol het weer doet!Ook voor je portomonnee
Haha, kansen spreiden he! Ik weet ook nog niet hoe leuk ik smsjongen vind als ik hem terug zie. Ik hoop dat hij smst als hij terug is. Hij komt vanzelf als hij me leuk genoeg vindt. Hij heeft nu gewoon een leuk weekendje weg, zou leuk zijn als hij wat laat horen, maar goed we kennen elkaar ook nauwelijks. Ik ben nog niet echt prioriteit Heb alleen even aandacht nodig nu haha..
Janelie- Ratel
Haha ja ik wil je wel aandacht geven maar dat is vast niet waar je op zit te wachten...
Hoe goed 'ken' je hem eigenlijk? Hebben jullie al vaker met elkaar gesproken?
Ben benieuwd wanneer hij iets laat horen!
Angela_1986 schreef:Haha ja ik wil je wel aandacht geven maar dat is vast niet waar je op zit te wachten...
Haha, dat is lief! Niet helemaal wat ik in gedachten had maar voor doe ik het ervoor
Ik ken hem nauwelijks. Heb hem bij elkaar misschien 2 uur gesproken of zo. Twee keer gezien met uitgaan, eerste keer alleen gepraat en tweede keer ook gezoend. Ik weet zelf nog niet eens of hij wel echt mijn type is. Maar vind het wel leuk om daar achter te komen. Lekker daten en daarna zie ik wel weer verder. Ik vind een jongen meestal of meteen helemaal leuk of totaal niet. Heel zwart-wit, en hij is grijs . Hij heeft ook echt hele andere interesses dan ik, maar we konden lekker kletsen. In het begin echt over onzin en hij ging daar echt lekker in mee. Heerlijk!
Janelie- Ratel
Haha ja dat snap ik, dat dit niet helemaal is wat je in gedacht had! Maar ja, bij gebrek aan beter hè... Ik herken 't...
Oh je weet echt nog maar weinig van hem... Leuk om daar de komende tijd achter te gaan komen! En wie weet waar het toe leidt...
Oh je weet echt nog maar weinig van hem... Leuk om daar de komende tijd achter te gaan komen! En wie weet waar het toe leidt...
Haha Janelie,
Dure glazen bol voor dat geld kan ik je beter mee uit nemen (A)
Dure glazen bol voor dat geld kan ik je beter mee uit nemen (A)
Kerel- Kletskop
Zo te zien heb je d'r weer 'n kans bij Janelie...
haha wordt er hier gekoppeld
Kerel- Kletskop
Haha ja hallo dat was wel 'n inkoppertje hè...
En indien nodig stel ik me graag beschikbaar als cupido hoor ik moet mijn tarief nog vaststellen maar ik denk dat het wel rond hetzelfde bedrag zal liggen als de glazen bol van Janelie...
En indien nodig stel ik me graag beschikbaar als cupido hoor ik moet mijn tarief nog vaststellen maar ik denk dat het wel rond hetzelfde bedrag zal liggen als de glazen bol van Janelie...
Angela_1986 schreef:Haha ja dat snap ik, dat dit niet helemaal is wat je in gedacht had! Maar ja, bij gebrek aan beter hè...Ik herken 't...
Ik vind het ook vooral leuk! Ik heb zin om lekker verliefd te worden Lekker wederzijds verliefd.
Haha Kerel, dáárom zit jij dus op een vrouwenforum!
Slaap lekker allemaal!
Janelie- Ratel
Janelie schreef:Angela_1986 schreef:Haha ja dat snap ik, dat dit niet helemaal is wat je in gedacht had! Maar ja, bij gebrek aan beter hè...Ik herken 't...
Ik vind het ook vooral leuk! Ik heb zin om lekker verliefd te worden Lekker wederzijds verliefd.
Haha heerlijk hè, lekker ongecompliceerd en wederzijds verliefd worden! Heerlijk zwijmelen op een roze wolk...
Haha Kerel, dáárom zit jij dus op een vrouwenforum! Keus genoeg hier! En aanzienlijk minder concurrentie dan op paiq of in de kroeg...
Slaap lekker allemaal! Welterusten!
Ja, net als RR! Komt ook wel voor ons Angela! Ik zie het in mijn glazenbol: Love is in the air , love won't hide!
Paiq jij ook? Ik heb het wel eens gedaan, maar heb er al een half jaar niet meer opgezeten of zo. Niet echt behoefte aan.
Slaap lekker (alweer , nu ga ik echt ik moet morgen werken. BAH!)
Paiq jij ook? Ik heb het wel eens gedaan, maar heb er al een half jaar niet meer opgezeten of zo. Niet echt behoefte aan.
Slaap lekker (alweer , nu ga ik echt ik moet morgen werken. BAH!)
Janelie- Ratel
Die glazen bol van jou is goed bezig! En dan gaan we gezellig met z'n allen bij RR op die roze wolk zitten
Nee ik heb nog nooit op paiq gezeten. Maar aangezien RR en Kerel 't daar over hadden...
Nogmaals welterusten dan en werk ze morgen!
Nee ik heb nog nooit op paiq gezeten. Maar aangezien RR en Kerel 't daar over hadden...
Nogmaals welterusten dan en werk ze morgen!
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Doen? (deel 3)
» wat als je partner... deel 2
» Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)
» Hoe zie jij er nu uit? Deel #23
» Hoe is het met.... deel 74936930
» wat als je partner... deel 2