Doen? (deel 2)
+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Doen? (deel 2)
Ja dat bedoelde ik ja, te lang voorspel zei ie ( of misschien stond ie gewoon lang droog ).. Maar in mijn brave topic stond dat zo stom..
Zeer zeker een lastige zaak!
Zeer zeker een lastige zaak!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Dat kon ik als man zijnde wel tussen de regels van RR doorlezen.. haha..
Het zal vast de spanning geweest zijn voor hem ivm een nieuwe vriendin.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Aha. Naja komt wel goed
Bij mijn vriend kon het de eerste keren ook echt heel snel gebeurd zijn..
Bij mijn vriend kon het de eerste keren ook echt heel snel gebeurd zijn..
Gast- Gast
Hahaha als we vaak genoeg seks hebben zal ie t vanzelf langer uit houden Ik had ook even gemist dat het al zo ver was
Roze Roos- Ratel
Haha, oké ik ben duidelijk een vrouw, want dit had ik er niet in gelezen.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Fred schreef:Dat kon ik als man zijnde wel tussen de regels van RR doorlezen.. haha..
Even tussendoor, Fred het valt me op dat je in bijna elke post moet benadrukken dat je een man bent. Dat weten we inmiddels wel hoor!
RR leuk hoor! Geeft toch niet dat je niet ben blijven slapen. De burn-out kan ook gevolgen hebben voor zijn prestaties.. misschien kan hij het niet als er wat kortere tijd tussen zit en hij wilde natuurlijk alles behalve een genante situatie in bed!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
haha! Sorry, maar hier moet ik echt even om lachen..Roze Roos schreef:Hahaha als we vaak genoeg seks hebben zal ie t vanzelf langer uit houden Ik had ook even gemist dat het al zo ver was
Gast- Gast
Hahaha en ik dacht nog wel dat het "subtiel duidelijk" was!
Carra: Zo heb ik het nog niet eens bekeken! Misschien was het sowieso wat genant voor hem, geen idee! Ken m nog niet zo goed dat ik dat in kan schatten
Carra: Zo heb ik het nog niet eens bekeken! Misschien was het sowieso wat genant voor hem, geen idee! Ken m nog niet zo goed dat ik dat in kan schatten
Roze Roos- Ratel
Haha tja... We lagen gewoon te zoenen enzo, ging wel steeds wilder, maar dat ie al zo ver was had ik dan weer ff gemist.. Volgende keer maar laten kreunen als het zo ver is
Roze Roos- Ratel
@ Carra, je post hier volgens mij voor de eerste keer in dit topic...
Ik doelde meer op feit dat ik het er wel uit kon halen, maar goed misschien denk ik ook wel iets verder door of zie ik zoiets sneller dan andere (ik hoop niet dat ik hier iemand mee aanval of zo)
@ RR, toch blijf ik het wel knap vinden dat je met iemand die een burn-out heeft een relatie probeert op te bouwen. Ik hoop dat hij je niet gebruikt om er bovenop komt maar ook aan zich zelf werkt buiten jou om. Dat kun jezelf denk ik het best bepalen.
Ik doelde meer op feit dat ik het er wel uit kon halen, maar goed misschien denk ik ook wel iets verder door of zie ik zoiets sneller dan andere (ik hoop niet dat ik hier iemand mee aanval of zo)
@ RR, toch blijf ik het wel knap vinden dat je met iemand die een burn-out heeft een relatie probeert op te bouwen. Ik hoop dat hij je niet gebruikt om er bovenop komt maar ook aan zich zelf werkt buiten jou om. Dat kun jezelf denk ik het best bepalen.
Fred- Prater
Had je een handschoen aan dan? Ik merk het altijd wel. Zo'n glibberig goedje over mijn handRoze Roos schreef:Haha tja... We lagen gewoon te zoenen enzo, ging wel steeds wilder, maar dat ie al zo ver was had ik dan weer ff gemist.. Volgende keer maar laten kreunen als het zo ver is
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Had je een handschoen aan dan? Ik merk het altijd wel. Zo'n glibberig goedje over mijn handRoze Roos schreef:Haha tja... We lagen gewoon te zoenen enzo, ging wel steeds wilder, maar dat ie al zo ver was had ik dan weer ff gemist.. Volgende keer maar laten kreunen als het zo ver is
Whehe, ik denk dat toen tegen de tijd dat het glibberige goedje over RR's hand stroomde ze het ook wel in de gaten had
Janelie- Ratel
Vanwaar je opmerking Fred?
Dolcis: Euhm nou ik had schijnbaar keurig op zijn shirt gemikt, ik had het beetje geglibber ingeschat als voorvocht.. Man is ook weer ff schakelen hoor na al die tijd droog stand
Dolcis: Euhm nou ik had schijnbaar keurig op zijn shirt gemikt, ik had het beetje geglibber ingeschat als voorvocht.. Man is ook weer ff schakelen hoor na al die tijd droog stand
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Vanwaar je opmerking Fred?
Hahahaha.. Maar goed dat je op zijn shirt hebt gemikt Dikke kledder in je haar
Gast- Gast
Ow.. gewoon dat ik het knap van je vindt dat je hem in zijn situatie (burn-out) toch een kans geeft om een relatie probeert op te bouwen. Dat lijkt me niet gemakkelijk. Een ander zou er misschien niet aan begonnen zijn.
Fred- Prater
Ik verbaas mij erover dat mensen dat blijven zeggen, je bent namelijk niet de enige die die opmerking maakt.. Wellicht dat ik een plaat voor mijn hoofd heb hoor, maar hij heeft toch geen hersentumor of is stervende? Ik heb al een hoop levenservaring, denk dat dat wel scheelt in dit soort situaties.
Roze Roos- Ratel
Dolcis_ schreef:Roze Roos schreef:Vanwaar je opmerking Fred?
Hahahaha.. Maar goed dat je op zijn shirt hebt gemikt Dikke kledder in je haar
Hahaha toch verstandig dat ie nog grotendeels in zn broek zat dus En is vast heel goed voor je haar trouwens
Roze Roos- Ratel
RR, mensen met een burn-out zijn vaak niet zo heel erg gezellig/leuk, moet je na gaan hoe leuk hij is zonder die burn-out!
Gast- Gast
Dat zou best kunnen. Ik hoop dat als hij er helemaal boven op is je dan ook niet laat vallen. Dat de situatie dus niet anders wordt, maar juist nog gezelliger en beter...
Fred- Prater
Gelukkig kan ik dat wel inschatten, vorige keer dat we daten had ie geen burn-out :-)
Roze Roos- Ratel
Merk je het aan hem als je bij hem bent dan RR dat hij een burn-out heeft?
Janelie- Ratel
Fred schreef:Dat zou best kunnen. Ik hoop dat als hij er helemaal boven op is je dan ook niet laat vallen. Dat de situatie dus niet anders wordt, maar juist nog gezelliger en beter...
Tja soms kom je mensen tegen in je leven die je maar even nodig hebt, als dat zo is dan is dat zo. Los van wel of geen burn-out kan een van ons best over 6 weken bedenken dat het het eigenlijk net niet is. Maar dat kan altijd, weet ik veel hoe mijn leven er over een half jaar uit ziet! Ik verbaas mij wel over je reactie eigenlijk..
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:
Hahaha toch verstandig dat ie nog grotendeels in zn broek zat dus En is vast heel goed voor je haar trouwens
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Janelie schreef:Merk je het aan hem als je bij hem bent dan RR dat hij een burn-out heeft?
Euhm ik merk daar wel wat van. Hij is vrij vroeg moe, maar dat kan ook liggen aan zijn ritme en op een gegeven moment als ie moe is dan is zijn concentratie weg. Die heb je gelukkig niet nodig om te zoenen Het is gewoon goed te merken soms dat ie zoekende is naar een balans voor zichzelf, maar dat heeft meer met zijn werk etc te maken en lijkt niet zo naar mij gericht.
Roze Roos- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Doen? (deel 3)
» wat als je partner... deel 2
» Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)
» Hoe zie jij er nu uit? Deel #23
» Hoe is het met.... deel 74936930
» wat als je partner... deel 2