Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doen? (deel 2)

+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie di 1 feb 2011 - 6:58

Roze Roos schreef:We gaan zo even wandelen Very Happy

Leuk! I love you
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 7:00

Ja he, hahaha man! I love you is zo leuk!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie di 1 feb 2011 - 7:30

Wel super koud dussss je hebt een goede reden om dicht tegen hem aan te kruipen :P

There is I love you in the air!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 di 1 feb 2011 - 11:10

En zo te zien is de wandeling nog niet afgelopen...? Wink Oh wacht eens, wilde jij niet vandaag een slaapdate omdat jullie morgen allebei niet vroeg op moesten... :-) Ben benieuwd! bounce

Maar wat leuk dat jullie elkaar nu alweer zien! Hier is écht I love you in the air!!! cheers
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect di 1 feb 2011 - 11:37

Roze Roos schreef:
@ BE: Je weet inderdaad wel zeker dat ie lief voor je is! Geen letsel opgelopen door het vallen? Nog leuke ontwikkelingen?
Oow volgens mij was het advies van Fred voor Angela bedoelt! Haha pyjamafeestje is wel leuk, heb ik toevallig volgende week met mijn zusje en nichtje!
Nee, alleen een schaafwond. Ik wist het 5 sec van tevoren dus ik was al wijselijk op de grond gaan zitten. Ik heb het namelijk best vaak dat ik bijna flauw val en dan ga ik altijd al zitten, dus die training is toch ergens goed voor geweest :P Nehh gewoon, we pingen heel veel maar dat is altijd al zo geweest, ik kan het gewoon goed met hem vinden. En toevallig kunnen we het op een ander gebied dus ook goed vinden Embarassed
Leuk van je pyjamafeestje, alleen bedoel ik dat je hem daarvoor moet uitnodigen! Of jezelf natuurlijk bij hem Wink Dan is de activiteit op/in een bed, hoe makkelijk wil je het hebben!

Roze Roos schreef:@ Janelie: Haha nee, mijn truckendoos blijft nog wel even dicht! Het is zeker fijn dat direct seks niet meteen de insteek is, krijg je denk ik een andere basis voor een relatie van. Wil ook eerst alleen maar samen in een bed slapen, daarna wel meer angel
Hahaha die zoek ik inderdaad ja! Nee, maagd is ie niet meer en er gaan ook genoeg handen alle kanten op tijdens het zoenen enzo dus niks te klagen verder Wink

Ok ik snap dat dat meestal zo is maar met mn fwb(laat ik hem T noemen) was dat zon beetje de eerste 'activiteit' die we hadden gedaan nadat ik hem een jaar niet had gezien. En nu zie ik hem veel vaker en heb ik veel meer lol met hem en hij neemt super vaak contact op met me. Dan aan de andere kant durft L niet met me te seksen haha maar hij laat ook bijna nooit wat van zich horen.. dus.. omgekeerde wereld Neutral
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 12:43

Geen slaapdate, ergens weet ik het goed zo.. We hebben niet gewandeld, lekker film gekeken, tegen elkaar aangehangen op de bank, hoop gezoend en beetje handwerk Wink Toen ik op een gegeven moment voorstelde om naar zn kamer te verhuizen was "het leed al geleden", wat ik dus ff gemist had Embarassed Uiteindelijk gekletst etc en toen kwamen we op wat we gingen doen. Dus ik zei "slapen" , hij zo "goed plan!", ik zo"moet ik daarvoor naar huis?" Hij zo "euhm ja, goede nachtrust is belangrijk he en we zien elkaar snel weer" Ik zo "oow ok.." Helemaal prima natuurlijk maar euhm tja ergens had ik het wel leuk gevonden om te blijven, maar hee.. Dus voordat ik naar huis ging vroeg ie nog even of ik het erg vond om te gaan, ik zo "nee hoor, het is helemaal goed", ergens was de sfeer een beetje ongemakkelijk maar ook weer niet.
Heb m net nog maar ff een slaap-lekker-sms gestuurd, leek mij wel handig/goed.. Pffff lastig dit! Hij gaf aan dat t slapen nog wel kwam maar dat ie t liever rustig aan deed nu.

Inmiddels ben ik dus thuis :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  ButterflyEffect di 1 feb 2011 - 12:53

Ahh RR, vervelend! Maar bedoelde hij niet van niet blijven slapen omdat hij nu zeg maar zich zelf wilde opfrissen? Of misschien is hij bang dat jullie dan al the way moeten gaan? Of is er iets anders waarom hij rustig aan wilt doen? Hmm nouja het was leuker als je kon blijven slapen, maar ik denk dat het wel goed komt hug Was nu gewoon even awkward, gebeurt iedereen wel eens!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 12:58

Ik heb geen idee BE, mijn laatste date bleef gewoon slapen omdat ie zn trein miste en ja toen bleef ie de keer erna ook maar slapen.. Hmmm misschien was het voor hem wel heel ongemakkelijk, te lang voorspel gooide ie t op :P .. Het is ook wel goed zo, voel mij ook niet afgewezen ofzo, gewoon een beetje vreemd..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Sweety di 1 feb 2011 - 22:34

Jammer RR dat je niet ben blijven slapen. Je heb het iig geprobeerd nu maar even afwachten tot de volgende keer. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 22:53

Dank je Sweety! We zien het wel, heb er eens even lang en hard over nagedacht, maar het is goed zo. Wellicht dat het juist wel de kracht van een sterke relatie is als alles rustig gaat en dat er geen haast/druk achter zit. We zullen het zien en meemaken!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Angela_1986 wo 2 feb 2011 - 4:48

Roze Roos schreef:Dank je Sweety! We zien het wel, heb er eens even lang en hard over nagedacht, maar het is goed zo. Wellicht dat het juist wel de kracht van een sterke relatie is als alles rustig gaat en dat er geen haast/druk achter zit. We zullen het zien en meemaken!

Misschien is het idd ook wel goed zo, in het kader van 'alles op z'n tijd', maar toch ook wel 'n heel klein beetje jammer... Maar des te fijner is het straks als jullie samen in bed liggen! Wink
Heeft hij nog wel gereageerd op je berichtje?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 6:01

Ja en ik denk ergens dat t ook wel met z'n burn-out te maken heeft en dat ie graag goed slaapt enzo. Maar zeker, een beetje jammer was het wel! We hebben al ff heen en weer gesmst vandaag!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 2 feb 2011 - 8:00

Jammer dat hij je het huis uit gebonjourd heeft. Misschien is hij ook nog een beetje onzeker. Komt tijd, komt raad. Hij weet in ieder geval dat jij er wel voor in bent om samen te slapen. Hij komt vanzelf wel ermee, alleen jammer dat je er wat langer op moet wachten dan je hoopte. Verders loopt alles wel op rolletjes toch?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 8:05

Ja dat vond ik dus ook wel jammer, maar goed! Euhm ja voor zover ik weet wel Very Happy Hij smst ook gewoon nog leuk enzo! Ik doe mijn best om hier verder niks van te vinden enzo! Denk dat ie gewoon een beetje onzeker is en ik stiekem ook een beetje dus tja..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 2 feb 2011 - 8:38

Ja, ik denk ook dat je er niks van moet vinden hoor. Hij doet nu niet opeens anders. Voelt het wel anders voor je dan?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 8:40

Nee daarom vind ik er ook niks van, was gewoon wel even handig geweest als ie in de communicatie mee had genomen dat we het op een rustig tempo doen Wink
Het voelt niet anders voor mij, ben gewoon een beetje blugh al een paar dagen dus dan ga ik er stom over denken enzo..

Hoe is het met je smsjongen?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 2 feb 2011 - 8:44

Niet meer aan denken dus Wink Over een niet al te lange tijd komt RR: ik heb zijn speelgoed ook gezien hoor! It looks goohooodd! Jammie :P

Met smsjongen gaat het wel ok. Gister had ik niks van hem gehoord, maar heb hem toch maar op fb toegevoegd. Hij accepteerde me meteen en liet een berichtje achter op mijn prikbord. Daar heb ik weer op gereageerd en hij vandaag ook weer. Alleen vroeg hij iets wat ik niet wil beantwoorden op fb, dus heb hem maar gesmst. Wel even getwijfeld, wel doen, niet doen. Maar ja ach. Ik zie wel smile Is nu een half uurtje geleden of zo.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 8:46

Haha het voelde in ieder geval goed Wink

Aaah kijk, dat is toch positief Janelie! Snelle reactie enzo Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred wo 2 feb 2011 - 8:46

Leuke vorderingen weer RR. Dat slapen gaat vast wel komen als het zaakje nog niet gedaan is zeg maar... Jullie bouwen het echt goed op vind ik. Rustig aan en de tijd nemen.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Janelie wo 2 feb 2011 - 8:49

Fred schreef:Leuke vorderingen weer RR. Dat slapen gaat vast wel komen als het zaakje nog niet gedaan is zeg maar... Jullie bouwen het echt goed op vind ik. Rustig aan en de tijd nemen.

UH? Wat bedoel je daarmee?

Vond het nog niet echt heel snel :P Ik ben ook altijd heel ongeduldig, maar ik gedraag me voorbeeldig hoor! angel
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 8:51

Lijkt me best een domper als je dan naar huis gaat :P Ben blij voor je dat je er zo positief over blijft..
Maar met mijn vriend duurde het zeker wel een half jaar voordat we bij elkaar bleven slapen. En ook zeker wel een paar maanden voordat we verder gingen dan zoenen. En we zijn nu al 5,5 jaar verder smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Fred wo 2 feb 2011 - 8:53

Met het stukje van RR "als het leed al geschied is"... Of denk ik nu te ver door RR?

Dan wil je als man je daar ook op willen frissen.. Enfin dat hoef ik denk ik niet te vermelden hier verder...

Zelf ben ik vrij drukjes vandaar dat je me hier minder ziet nu.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 8:55

Ja dat was zeker een domper, beetje "vozen" op de bank en lag wel lekker enzo, maar goed he.. Kijk ik denk maar gewoon zo, als het ware liefde is dan gaan we wel trouwen en zo niet dan niet!

Ik begrijp ook niet helemaal wat je bedoeld Fred! Question

Hahaha Janelie, ik ben ook ongeduldig maar soms weet je het weer... geduld is een schone zaak!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 8:56

Aaah zo Fred, nee volgens mij begrijpen we elkaar wel haha.. Ik heb ook geen idee hoe dat voor mannen is angel
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 8:57

Schone zaak, maar soms wel een lastige zaak Very Happy
Hij was al gekomen bedoel je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Doen? (deel 2) - Pagina 17 Empty Re: Doen? (deel 2)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum