Doen? (deel 2)
+14
Snoes
Carra
Zininzon
Kerel
Suus
Feline
Fred
Janelie
Zwoesj
Sweety
Angela_1986
Bliss
ButterflyEffect
Roze Roos
18 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Doen? (deel 2)
Hahaha we noemen hem hier wel gewoon vriendje en als ie dat officieel is dan laat ik het wel even weten:)
Ik vind ziek thuis zijn erg lastig, helemaal omdat ik nog gewoon kan lopen enzo Aaaaah dat is mooi shit, maar misschien heeft ze wel leuke broers/vrienden/vriendje met leuke vrienden!?!?! Haha hoop doet leven he!
Hahaha we smsen inderdaad gezellig, het niveau daalt maar dat geeft niet, inmiddels gaat het over zijn eten haha
Ik vind ziek thuis zijn erg lastig, helemaal omdat ik nog gewoon kan lopen enzo Aaaaah dat is mooi shit, maar misschien heeft ze wel leuke broers/vrienden/vriendje met leuke vrienden!?!?! Haha hoop doet leven he!
Hahaha we smsen inderdaad gezellig, het niveau daalt maar dat geeft niet, inmiddels gaat het over zijn eten haha
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Angela_1986 schreef:Fijn om te horen dat je het los hebt kunnen laten, goed van je! En voel je vooral niet bezwaard/schuldig als je maandag toch nog niet blijkt te kunnen gaan werken!
Haha gezellig de hele dag smsen zeker?
Tja RR eigenlijk moet het toch wel officieel je vriendje worden hoor, ik vind dit zo lastig! De 'date'-periode zijn jullie volgens mij wel voorbij, 'buurman' vind ik ergens ook zo gewoontjes klinken alsof het over een willekeurige buurman gaat, dus ja dan moet het toch maar eens 'vriendje' worden. Toch? Zeg maar dat "wij" dat willen! Haha!
O en helaas, in het leegstaande huis bij mij in de straat komt géén buurman te wonen maar 'n buurvrouw... haha!
Jammer zeg! Anders hadden we weer een nieuwe buurmannenverhaal gehad.
Dan vindt hij je ook wel echt leuk RR als hij als jullie elkaar juist een tijd niet hebben gezien gaat sms'en. Jaaa, ik denk dat mijn glazenbol voorspelling uit gaat komen.
Love is in the air
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Hahaha die glazen bol van jou, daar kun je geld mee verdienen man! Jij geen leuke vrijgezelle buurmannen Janelie?
Roze Roos- Ratel
Buurmannen zat hier in de buurt en sommige zijn ook best leuk, maar om nou een kopje suiker te gaan lenen Ik ben wel weer toe aan een nieuwe date. Helaas heb ik er nog geen in het verschiet, maar het kan snel gaan
Janelie- Ratel
Nee gewoon een kop thee gaan halen! Kijk je eerst ff in je glazenbol welke buurman het leukst is
Roze Roos- Ratel
Dat is je geraden ja, dat je dat ons laat weten!
Oh maar dat herken ik héél erg goed hoor! Ik kan nu eigenlijk niet zo goed lopen maar tóch ga ik maar gewoon werken... Hoezo eigenwijs? Laatst vroeg iemand aan mij: 'Maar denk jij dan écht dat je onmisbaar bent ofzo?!' Maar dat is het absoluut niet, ik weet héél erg goed dat ik dat niet ben! Maar ik voel me dan schuldig t.o.v. mijn collega's/clienten. Het is sowieso altijd druk en als er dan iemand niet is wordt de druk voor mijn collega's nog groter! Beetje bij beetje leer ik dat gevoel nu los te laten maar ik kan je vertellen dat dat niet meevalt...
Kan ook best leuk zijn toch, beetje zinloos smsen? Gezellig!
Oh maar dat herken ik héél erg goed hoor! Ik kan nu eigenlijk niet zo goed lopen maar tóch ga ik maar gewoon werken... Hoezo eigenwijs? Laatst vroeg iemand aan mij: 'Maar denk jij dan écht dat je onmisbaar bent ofzo?!' Maar dat is het absoluut niet, ik weet héél erg goed dat ik dat niet ben! Maar ik voel me dan schuldig t.o.v. mijn collega's/clienten. Het is sowieso altijd druk en als er dan iemand niet is wordt de druk voor mijn collega's nog groter! Beetje bij beetje leer ik dat gevoel nu los te laten maar ik kan je vertellen dat dat niet meevalt...
Kan ook best leuk zijn toch, beetje zinloos smsen? Gezellig!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Hahaha uiteraard! Man, jullie weten meer details dan de mensen in mijn omgeving hoor
Ja ik weet dat ik niet onmisbaar ben, maar dan denk ik "ach het gaat wel" en uiteindelijk ga ik dus werken en gaat het uiteindelijk niet en modder ik dus door, daarom is het ook altijd zo'n drempel om mezelf ziek te melden en als ik eenmaal ziek gemeld ben dan ben ik er ook wel blij mee!
Hahaha ik hou van zinloos smsen:)
Ja ik weet dat ik niet onmisbaar ben, maar dan denk ik "ach het gaat wel" en uiteindelijk ga ik dus werken en gaat het uiteindelijk niet en modder ik dus door, daarom is het ook altijd zo'n drempel om mezelf ziek te melden en als ik eenmaal ziek gemeld ben dan ben ik er ook wel blij mee!
Hahaha ik hou van zinloos smsen:)
Roze Roos- Ratel
Leuk, zinloos smsen! M'n tel.rekening is dan alleen wat minder leuk...
@Janelie, ik zou ook wat met die glazen bol van jou gaan doen Kijk in ieder geval even in die bol om te zien welke van je buurmannen de leukste is, bak lekkere koekjes en stop ze in zijn brievenbus! Ik heb wel eens ergens gehoord dat dit succesvol uit kan pakken...
O en ik 'ken' mijn nieuwe buurvrouw van 'n paar jaar geleden tijdens het stappen en ik moet zeggen dat ik toen niet zo'n fan was van haar en de mensen met wie ze toen omging... Als dat niet veranderd is dan acht ik de kans klein dat ik via haar 'n leuke vent tegen ga komen haha!
@Janelie, ik zou ook wat met die glazen bol van jou gaan doen Kijk in ieder geval even in die bol om te zien welke van je buurmannen de leukste is, bak lekkere koekjes en stop ze in zijn brievenbus! Ik heb wel eens ergens gehoord dat dit succesvol uit kan pakken...
O en ik 'ken' mijn nieuwe buurvrouw van 'n paar jaar geleden tijdens het stappen en ik moet zeggen dat ik toen niet zo'n fan was van haar en de mensen met wie ze toen omging... Als dat niet veranderd is dan acht ik de kans klein dat ik via haar 'n leuke vent tegen ga komen haha!
Hahaha daarom heb ik ook een smsblox( 1000 smsjes voor 10 euro) en dan heel soms ga ik er wel eens overheen... Hoog tijd voor een BB en een aplicatie om mee te pingen;)
Ai nee, dan gaat t m niet worden! Maar geef nooit op, je weet het nooit, wellicht heeft ze een nieuw vriendje en is 180 graden de andere kant op gedraait..
Ai nee, dan gaat t m niet worden! Maar geef nooit op, je weet het nooit, wellicht heeft ze een nieuw vriendje en is 180 graden de andere kant op gedraait..
Roze Roos- Ratel
Ssst hou stil over die Blox! Mijn abonnement verliep dus ik 'n nieuwe uitgezocht en bedacht dat ik daar ook de zorgeloos-sms-Blox op aan zou sluiten. Ik dácht dat ik dat had gedaan, dus volop gezellig zinloos aan 't smsen, kwam ik er na 2 maanden achter dat ik die Blox nog niet aangesloten was... Kun je je voorstellen hoe hoog die rekeningen waren? Maar nu heb ik 'm aangesloten hoor!
Je weet 't inderdaad maar nooit! Misschien kan Janelie ff in d'r glazen bol kijken?
Je weet 't inderdaad maar nooit! Misschien kan Janelie ff in d'r glazen bol kijken?
AU! Nare rekeningen lijken mij dat! Hahaha Janelie, heb in het date-topic je glazenbol ook al aangeraden
Roze Roos- Ratel
Hele nare! Heb hardop zitten vloeken, kon mezelf wel voor m'n kop slaan haha!
Zie je, Janelie, je moet iets met die glazen bol gaan doen!
Zie je, Janelie, je moet iets met die glazen bol gaan doen!
Dat kan ik mij voorstellen!
Ik zou er geld voor gaan vragen Janelie
Ik zou er geld voor gaan vragen Janelie
Roze Roos- Ratel
Maar dan wel alleen aan 'vreemde' hè? Wij hebben je talent ontdekt, dankzij ons kun jij goud geld verdienen dus wij krijgen toch wel 'n gratis consult?
Hahaha ja al Angela haar geld is al op gegaan aan telefoonrekeningen en dat van mij aan vakantieveilingen
Roze Roos- Ratel
Zo Roos, je loopt wel een beetje op de zaken vooruit he Ik zou trouwens ook niet weten hoe dat moet tegenwoordig, vroeger was het makkelijk: wil je verkering? ja/nee Uitmaken was ook heel simpel
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Haha dat wordt toch het groep 8 briefje. Of 'n enorme bos bloemen met "de vraag" op 'n kaartje Met een mooie hilarische tekst mag ik je nu m'n vriendje noemen, zoiets.
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Zoo, ik heb even mijn glazenbol gepoetst aangezien hij het de komende tijd nog wel druk gaat krijgen. Willen jullie een recensie schrijven in ruil voor een gratis consult?
Ik zie voor Angela een erug leuke man in het verschiet. Deze ga je alleen niet leren kennen via je nieuwe buuf. Wel gaat ze haar van haar jaloerse kant laten zien
haha kopje thee halen.. hmmz nee. Ik ga wel gewoon op straat posten en doe dan net of ik mijn slot niet open kan krijgen
Die briefjes waren leuk ja! Alles wordt ingewikkelder naar mate je ouder wordt he.
Ik zie voor Angela een erug leuke man in het verschiet. Deze ga je alleen niet leren kennen via je nieuwe buuf. Wel gaat ze haar van haar jaloerse kant laten zien
haha kopje thee halen.. hmmz nee. Ik ga wel gewoon op straat posten en doe dan net of ik mijn slot niet open kan krijgen
Die briefjes waren leuk ja! Alles wordt ingewikkelder naar mate je ouder wordt he.
Janelie- Ratel
Zullen we gewoon besluiten dat Roos weer 'n briefje gaat doen? Haha, traditiegetrouw met koekjes er bij Hartjeskoekjes
Kerel- Kletskop
[quote="Kerel"]Zullen we gewoon besluiten dat Roos weer 'n briefje gaat doen? Haha, traditiegetrouw met koekjes er bij Hartjeskoekjes darkblue]
Jaa, hartenkoekjes met een briefje in zijn brievenbus
Jaa, hartenkoekjes met een briefje in zijn brievenbus
Janelie- Ratel
ButterflyEffect schreef:Zo Roos, je loopt wel een beetje op de zaken vooruit he Ik zou trouwens ook niet weten hoe dat moet tegenwoordig, vroeger was het makkelijk: wil je verkering? ja/nee Uitmaken was ook heel simpel
Hahaha op welke zaken loop ik vooruit? Nou uitmaken is nog steeds simpel toch, je smst van tevoren "ik denk dat we even moeten praten" en dan weet iedereen hoe laat het is!
Hahaha ik zal eens iets romantisch met Valentijnsdag doen ofzo Of idd, gewoon koekjes bakken:)
Roze Roos- Ratel
Hoor ik het woord uitgaan? Alleen als in de bedoeling van enig horeca-etablissement bezoeken neem ik aan? Weddingbells willen we (A) Wat zegt de glazen bol over Roos' trouwjurk?
Kerel- Kletskop
Hahaha uitgaan is inderdaad leuker:) Ik wil wel een mooie jurk:) En trouwen op een dag met veel zon, alle mensen waar we van houden en dan bij een kasteel met een mooie tuin. Mooie taart, lekker eten, groot feest * droomt nog even verder en bedenkt zich dat sparen geen overbodige luxe is..*
Roze Roos- Ratel
Haha, mooie dromen! Misschien heeft hij wel een verborgen spaarrekening waar jij nu nog geen weet van hebt? Dat is wel nodig om aan al jouw eisen te voldoen denk ik haha..
Offtopic, RR jij bent al een kletskop, jeetjezijn ook erug lekkere koekjes
Offtopic, RR jij bent al een kletskop, jeetje
Janelie- Ratel
Ik weet het, ik schaam mij er bijna voor! Man wat een lulmijer ben ik ook
Aaaah misschien dat ik maar kletskoppen ga bakken de volgende keer!
Hahaha ik gok wel dat hij een behoorlijke spaarrekening heeft, maar goed, ik hoef ook niet binnen nu en een half jaar te trouwen he, kunnen we rustig voor sparen:)
Aaaah misschien dat ik maar kletskoppen ga bakken de volgende keer!
Hahaha ik gok wel dat hij een behoorlijke spaarrekening heeft, maar goed, ik hoef ook niet binnen nu en een half jaar te trouwen he, kunnen we rustig voor sparen:)
Roze Roos- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Doen? (deel 3)
» wat als je partner... deel 2
» Hoe zie jij er nu uit! (deel 2)
» Hoe zie jij er nu uit? Deel #23
» Hoe is het met.... deel 74936930
» wat als je partner... deel 2