Wat is er toch met ons katertje?
+6
Sanne
Bazinga
schuddebuikje
Rush
Discordia
TukTuk
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat is er toch met ons katertje?
Mijn kater had dit ook, is volgens de dierenarts waarschijnlijk een voedselallergie geweest.
Edit: Oh, spuit 11
Edit: Oh, spuit 11
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
stinken die pillen naar vis ?? mijn kat heeft die ook. die groene ronde pillen. is goed voor de huid
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, ze stinken niet, er zit poeder in de capsules. Het heet L-Tryptofaan.
Gast- Gast
Ik zou ook op zoek gaan naar Bach Bloesem, werkt erg goed. Hopelijk gaat het snel wat beter met hem.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ik moest gelijk hieraan denken: http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/kat/fiv.html
Gast- Gast
Mocht het echt stress zijn, dan kan je gewoon bach bloesem druppeltjes voor hem halen. De kat van een collega had ook last van stress en nadat hij de druppels ging gebruiken had ze na 2 weken nog weinig last.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Dijn82 schreef:Ik moest gelijk hieraan denken: http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/kat/fiv.html
Dat lijkt me sterk. Hij heeft geen oogontstekingen, geen benauwdheid, vecht nooit, geen koorts, geen diarree, lymfen waren niet verdikt en hij eet al die tijd als een bootwerker.
Gast- Gast
Hij heeft trouwens vannacht heel rustig bij ons geslapen, voor het eerst in weken. Hij is hartstikke knuffelig en vrolijk, en krabt zich véél minder. Komt natuurlijk door de injectie die ook de jeukprikkel bestrijdt. Maar in ieder geval doet hem dat goed. Nu maar hopen dat het zo blijft. Hij loopt snorrend en knuffelig door het huis.
Gast- Gast
achossie, hopelijk issie weer snel te oude. Hoewel ik hier merk dat onze poes ook ander is de laatste tijd. Krabt zich ook meer en heeft ook korstjes achter haar oren, gecontroleerd op beestjes e.d. maar heeft ze niet (komt eigenlijk ook niet buiten mja)
Ook reageert ze anders op mij, mauwt continu en is voornamelijk `s nachts erg actief en vervelend. Denk dat ze gewoon weet dat er iets gaat veranderen en dat ze daarom zo reageert.
Ook reageert ze anders op mij, mauwt continu en is voornamelijk `s nachts erg actief en vervelend. Denk dat ze gewoon weet dat er iets gaat veranderen en dat ze daarom zo reageert.
Gast- Gast
Charlie schreef:Dijn82 schreef:Ik moest gelijk hieraan denken: http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/kat/fiv.html
Dat lijkt me sterk. Hij heeft geen oogontstekingen, geen benauwdheid, vecht nooit, geen koorts, geen diarree, lymfen waren niet verdikt en hij eet al die tijd als een bootwerker.
Gelukkig! Veel eten en toch afvallen is wel vervelend. Hopelijk doorbreekt die injectie het patroon, als het door stress komt.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Wat is dat toch
» Wat is dat toch....
» toch erg??
» Wat ik toch had..
» Wat is dat toch
» Wat is dat toch....
» toch erg??
» Wat ik toch had..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: