Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is er toch met ons katertje?

+6
Sanne
Bazinga
schuddebuikje
Rush
Discordia
TukTuk
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is er toch met ons katertje? - Pagina 2 Empty Re: Wat is er toch met ons katertje?

Bericht  _Nina di 26 jun 2012 - 5:50

Mijn kater had dit ook, is volgens de dierenarts waarschijnlijk een voedselallergie geweest.

Edit: Oh, spuit 11 Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is er toch met ons katertje? - Pagina 2 Empty Re: Wat is er toch met ons katertje?

Bericht  schuddebuikje di 26 jun 2012 - 7:59

stinken die pillen naar vis ?? mijn kat heeft die ook. die groene ronde pillen. is goed voor de huid
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 8:07

Nee, ze stinken niet, er zit poeder in de capsules. Het heet L-Tryptofaan.

Gast
Gast

Bericht  Muis di 26 jun 2012 - 18:48

Ik zou ook op zoek gaan naar Bach Bloesem, werkt erg goed. Hopelijk gaat het snel wat beter met hem.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 20:56

Laat je hem elk jaar inenten?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 20:59

Ik moest gelijk hieraan denken: http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/kat/fiv.html

Gast
Gast

Bericht  Verona di 26 jun 2012 - 22:11

Mocht het echt stress zijn, dan kan je gewoon bach bloesem druppeltjes voor hem halen. De kat van een collega had ook last van stress en nadat hij de druppels ging gebruiken had ze na 2 weken nog weinig last.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:18

Dijn82 schreef:Ik moest gelijk hieraan denken: http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/kat/fiv.html

Dat lijkt me sterk. Hij heeft geen oogontstekingen, geen benauwdheid, vecht nooit, geen koorts, geen diarree, lymfen waren niet verdikt en hij eet al die tijd als een bootwerker.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:21

Hij heeft trouwens vannacht heel rustig bij ons geslapen, voor het eerst in weken. Hij is hartstikke knuffelig en vrolijk, en krabt zich véél minder. Komt natuurlijk door de injectie die ook de jeukprikkel bestrijdt. Maar in ieder geval doet hem dat goed. Nu maar hopen dat het zo blijft. Hij loopt snorrend en knuffelig door het huis.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:21

achossie, hopelijk issie weer snel te oude. Hoewel ik hier merk dat onze poes ook ander is de laatste tijd. Krabt zich ook meer en heeft ook korstjes achter haar oren, gecontroleerd op beestjes e.d. maar heeft ze niet (komt eigenlijk ook niet buiten mja)
Ook reageert ze anders op mij, mauwt continu en is voornamelijk `s nachts erg actief en vervelend. Denk dat ze gewoon weet dat er iets gaat veranderen en dat ze daarom zo reageert.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 0:52

Charlie schreef:
Dijn82 schreef:Ik moest gelijk hieraan denken: http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/kat/fiv.html

Dat lijkt me sterk. Hij heeft geen oogontstekingen, geen benauwdheid, vecht nooit, geen koorts, geen diarree, lymfen waren niet verdikt en hij eet al die tijd als een bootwerker.

Gelukkig! Veel eten en toch afvallen is wel vervelend. Hopelijk doorbreekt die injectie het patroon, als het door stress komt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: