Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet?

+12
Pompoen
Jade
Phileine
Rush
Coco
Blond
TukTuk
Vanilla Queen
Marin
Atelier Madame
ExpressoB
JD
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet?

Bericht  Niekske di 26 jun 2012 - 22:13

Er zijn ook tablets die je bijna kan 'ombouwen' tot laptop. Wat je bij de Ipad ziet, met dat losse toetsenbord, daarmee kun je niet op de bank gaan liggen. Een vriendin van me heeft zo'n ding. Ze kan em als tablet gebruiken en met dat toetsenbord als kleine laptop. Hij is van asus of acer, die merken haal ik altijd door elkaar...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet?

Bericht  Pompoen di 26 jun 2012 - 22:18

Niekske schreef:Er zijn ook tablets die je bijna kan 'ombouwen' tot laptop. Wat je bij de Ipad ziet, met dat losse toetsenbord, daarmee kun je niet op de bank gaan liggen. Een vriendin van me heeft zo'n ding. Ze kan em als tablet gebruiken en met dat toetsenbord als kleine laptop. Hij is van asus of acer, die merken haal ik altijd door elkaar...

Dat kan met de ipad ook hoor, als je er zo'n hoes omheen doet met een toetsenbord is het echt gewoon net een netbook!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet?

Bericht  Blond di 26 jun 2012 - 22:35

тыквашка schreef:
Niekske schreef:Er zijn ook tablets die je bijna kan 'ombouwen' tot laptop. Wat je bij de Ipad ziet, met dat losse toetsenbord, daarmee kun je niet op de bank gaan liggen. Een vriendin van me heeft zo'n ding. Ze kan em als tablet gebruiken en met dat toetsenbord als kleine laptop. Hij is van asus of acer, die merken haal ik altijd door elkaar...

Dat kan met de ipad ook hoor, als je er zo'n hoes omheen doet met een toetsenbord is het echt gewoon net een netbook!

Klopt! En die hoezen met toetsenborden heb je ook weer in alle prijscategorieen.. Echte van Apple zijn behoorlijk duur :nopompom:
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet?

Bericht  Pompoen di 26 jun 2012 - 23:05

Chance schreef:
тыквашка schreef:
Niekske schreef:Er zijn ook tablets die je bijna kan 'ombouwen' tot laptop. Wat je bij de Ipad ziet, met dat losse toetsenbord, daarmee kun je niet op de bank gaan liggen. Een vriendin van me heeft zo'n ding. Ze kan em als tablet gebruiken en met dat toetsenbord als kleine laptop. Hij is van asus of acer, die merken haal ik altijd door elkaar...

Dat kan met de ipad ook hoor, als je er zo'n hoes omheen doet met een toetsenbord is het echt gewoon net een netbook!

Klopt! En die hoezen met toetsenborden heb je ook weer in alle prijscategorieen.. Echte van Apple zijn behoorlijk duur :nopompom:

Ja applezooi is altijd duur. Je kunt bij de xenos voor 29,95 zo'n hoes inclusief toetsenbord kopen en dan staat het schermpje ook recht overeind.
Ik heb net dankzij iemand die dat hier noemde een connector voor usb op ebay gekocht, wiehoo! Stuk goedkoper dan de goedkoopste die ik hier in Nederland kon vinden!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet?

Bericht  Coco wo 27 jun 2012 - 0:24

AngelNyn schreef:Ik zou zelf niet voor een kleine laptop gaan.. Tenminste niet 1 van 10 inch ofzo. Dat typt voor geen meter.

Ik heb echt geen moeite met typen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet?

Bericht  Joli86 wo 27 jun 2012 - 0:34

Ik heb ook een iPad, en mijn laptop gebruik ik nu alleen als ik bijvoorbeeld foto's van mijn camera haal en ga uploaden voor bv Facebook, kruidvat fotoservice etc.. Met het typen op de iPad heb ik geen probleem, typt net zo makkelijk als op een laptop.
Ik heb van de xenos die iPad hoes voor €9,95
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet?

Bericht  Atelier Madame wo 27 jun 2012 - 0:40

Een minilatop typt prima hoor, ja oke je moet er niet hele lange dagen op zitten te werken, maar gewoon als tekstverwerking om een college uit te typen ofzo werkt het prima smile. Ik heb mijne alweer drie jaar geleden gekocht voor 250 euro en ben er nog steeds blij mee!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet?

Bericht  Sarah1985 wo 27 jun 2012 - 6:42

Vanilla Queen schreef:
Marin schreef:

Maar vergeet niet dat een tablet helemaal geen goeie vervanging is voor een laptop. Om te surfen misschien wel, maar om echt te typen niet, en je kunt er ook geen USB op aan sluiten enzo. Je kunt er dus alleen 'apps' op gebruiken, net als je smartphone. Een laptop is dus veel handiger.

Goede uitleg van Marin, maar nog even ter aanvulling, ik heb een adapter / connection-kit voor mijn galaxy tablet waar je wel usb en dergelijke mee kan aansluiten, je hebt ze ook voor enkel USB (voor 2 euro gekocht op ebay). En daarmee kan je bestanden overzetten en/of bekijken zoals foto's en films etc. Ik zou niet weten of dit voor de Ipad bestaat, vast wel. Ikzelf ben erg tevreden over mijn Galaxy Tablet. Dit te meer omdat ik weinig met Apple IOS heb en Android dus een fijn besturingssysteem vind (en een Android tablet ook zelf kan rootten met een versie die je zelf prettig vind, dat mis ik bij apple), al is de Apple Ipad ook erg mooi hoor, maar het ligt maar net aan je voorkeur (uitproberen en vergelijken dus).

Voorbeeldje van zo'n adapter:

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet? - Pagina 2 Usb-card-reader-connection-kit-for-samsung-galaxy-tab-p7300-p7310-p7500-and-p7510-black_vpzyrn1332480878078

heb je een link van ebay 2 euro is niet duur. De echte kost 40.

Ik heb een galaxy tablet maar ook een laptop. Ik gebruik mijn laptop voor spelletjes sims bv en voor typen. En de tablet voor als het mooi weer is buiten of onderweg
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet?

Bericht  Vanilla Queen do 28 jun 2012 - 7:56

Sarah1985 schreef:
Vanilla Queen schreef:
Marin schreef:

Maar vergeet niet dat een tablet helemaal geen goeie vervanging is voor een laptop. Om te surfen misschien wel, maar om echt te typen niet, en je kunt er ook geen USB op aan sluiten enzo. Je kunt er dus alleen 'apps' op gebruiken, net als je smartphone. Een laptop is dus veel handiger.

Goede uitleg van Marin, maar nog even ter aanvulling, ik heb een adapter / connection-kit voor mijn galaxy tablet waar je wel usb en dergelijke mee kan aansluiten, je hebt ze ook voor enkel USB (voor 2 euro gekocht op ebay). En daarmee kan je bestanden overzetten en/of bekijken zoals foto's en films etc. Ik zou niet weten of dit voor de Ipad bestaat, vast wel. Ikzelf ben erg tevreden over mijn Galaxy Tablet. Dit te meer omdat ik weinig met Apple IOS heb en Android dus een fijn besturingssysteem vind (en een Android tablet ook zelf kan rootten met een versie die je zelf prettig vind, dat mis ik bij apple), al is de Apple Ipad ook erg mooi hoor, maar het ligt maar net aan je voorkeur (uitproberen en vergelijken dus).

Voorbeeldje van zo'n adapter:

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet? - Pagina 2 Usb-card-reader-connection-kit-for-samsung-galaxy-tab-p7300-p7310-p7500-and-p7510-black_vpzyrn1332480878078

heb je een link van ebay 2 euro is niet duur. De echte kost 40.

Ik heb een galaxy tablet maar ook een laptop. Ik gebruik mijn laptop voor spelletjes sims bv en voor typen. En de tablet voor als het mooi weer is buiten of onderweg

Die van 2 euro (2,48 eigenlijk) is uitverkocht, misschien dat ze nog worden toegevoegd, dit is de link:

http://www.ebay.nl/itm/280826906497?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Heb wel een andere link gevonden, kost ie €4,06, zonder verzendkosten:

http://www.ebay.nl/itm/New-Black-Card-Reader-5-1-Connection-Adapter-for-Samsung-Galaxy-Tab-Tablet-/320924226961?pt=US_Tablet_Accessories&hash=item4ab8931591
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het verschil tussen een Ipad en een tablet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum