Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen broodkorstjes willen eten

+10
missthera
mirrie
aardbeitje
Mamsie
Darius
Rouge
Bruintje Beer
juffie001
TGR
Caresses
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geen broodkorstjes willen eten - Pagina 2 Empty Re: Geen broodkorstjes willen eten

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 20:53

Hier eet Dylan zijn hele brood op wanneer zijn brood in stukjes is gesneden. Wanneer ik het broodje dubbel gevouwen aanbied dan eet hij het midden op en laat hij zijn korsten liggen... hihi gek kind Very Happy ik ga er niet moeilijk over doen, zal vanzelf wel komen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen broodkorstjes willen eten - Pagina 2 Empty Re: Geen broodkorstjes willen eten

Bericht  Petteflet ma 24 jan 2011 - 23:39

Sinds Luka zijn keelamandelen eruit zijn eet hij ineens weer wel korstjes. Daarvoor was het vaak niet. Behalve als hij tv aan het kijken is en ondertussen zijn brood eet, dan at hij wel altijd de korstjes op.
Tegenwoordig vindt Luka brood wat uit de vriezer komt en nog niet ontdooit is het lekkerst....
Maar ik zou me er niet zo druk om maken hoor. Komt vanzelf goed!
@darius: Dat ze verplicht een broodje zoet moeten vind ik wel heel raar.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen broodkorstjes willen eten - Pagina 2 Empty Re: Geen broodkorstjes willen eten

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 0:06

Als het brood vers is, dan eet hij gewoon de korsten op. Maar bij minder vers brood dus echt niet.
Ik maak er geen punt van ! Dan niet ben al lang blij dat het een goede eter is over het algemeen.

Maar op het kdv van S moet hij de 1e boterham wel met korst eten.
Maar ook daar heeft hij een trucje op gevonden. Hij zit altijd naast zijn vriendinnetje en zij is erg dol op korstjes. Dus S schuift de korstjes mooi door naar haar Very Happy Slim toch.

Alleen jammer dat zijn juf er nu achter is hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen broodkorstjes willen eten - Pagina 2 Empty Re: Geen broodkorstjes willen eten

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 0:39

Ik maak me daar ook niet druk om. Soms heeft hij tijden dat hij het wel eet en de andere keer weer niet. Nou ja, ik vind ook wel eens iets niet lekker, dus dan eet ik ook niet alles op. Het is zelfs zo dat hij de ene keer de hele boterham op eet en de andere keer neemt hij 1 hap en dan heeft hij geen zin meer. Lekker laten gaan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geen broodkorstjes willen eten - Pagina 2 Empty Re: Geen broodkorstjes willen eten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum