Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer liep jouw kindje los?

+35
kwak
Limburg85
Theeleut
Parisienne
loesje
nillis
Linda
woezel
Pien
Twellie
Ayla
Monnie
vickie
Happydobby
Tania
Muus
Bruintje Beer
Susan
Printje
mauwmauw
vlinder-19
Mamsie
teletascha
Smaragdje
Flip Fluitketel
PapillonRose
M@niek
Thunder
PiP
Liadan
maiadebij
Darius
pindaatje
Slakje
Annemie
39 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer liep jouw kindje los? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer liep jouw kindje los?

Bericht  Bruintje Beer zo 24 jun 2012 - 7:58

De oudste die liep met 11,5 maand.
De jongste is nu bijna 13 maanden en loopt nog niet zelfstandig. Loopt wel al 3 maanden langs de tafels en bank, loopt ook aan de hand maar hij vertikt het om zelfstandig te lopen. als ik hem loslaat dan gaat hij al snel weer op zijn knieen.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer liep jouw kindje los? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer liep jouw kindje los?

Bericht  Muus zo 24 jun 2012 - 7:59

Hier liep ze met 10 maanden langs de tafel en aan 2 handjes en met 11 maanden liep ze los.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 8:01

Met 17 maanden aan de hand, met 18 maanden los. Wel gedeeltelijk met hulp van de fysio waar we door andere redenen al waren.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 8:06

H. heeft nooit echt aan onze handen gelopen.
Met 11 maanden zette ze haar eerste losse stapjes en een week na haar eerste verjaardag liep ze de hele kamer door.

Gast
Gast

Bericht  Tania zo 24 jun 2012 - 8:12

Met negen maanden liep J. langs de meubels, goed aan de hand mee lopen deed hij toen hij ruim een jaar was denk ik. Waneer hij echt los kon lopen weet ik niet maar hij doet het pas echt sinds hij 23 maanden is. Daarvoor kon hij het wel maar deed hij het nooit. Heel af en toe betrapte ik hem als hij z'n handen vol had, dan stond hij midden in de kamer op, liep naar de tafel, zette z'n spullen neer en ging weer verder kruipen. Hij weigerde ook echt zelf te lopen verder, alleen aan de hand. Raar kind Yes

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happydobby zo 24 jun 2012 - 8:16

M. liep met 9 maanden langs de tafel enz. En de eerste losse stapjes sinds vorige week. Maar echt goed lopen zal nog wel een maand duren.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  vickie zo 24 jun 2012 - 8:16

Ons zoontje liep met 11 maanden al rond de tafel enz. met 15 maanden aan de handjes en sinds deze week (18 maanden) zet hij zijn eerste stappen los hij liep al meteen heel stevig maar was heel onzeker om los te stappen.We hebben het vanaf het moment dat hij langs de tafel liep heel erg gestimuleerd om te gaan lopen maar hij was er gewoon nog niet zeker genoeg van en nu heeft hij de grootste lol als hij los loopt zo van kijk eens wat ik kan en doe
vickie
vickie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 67

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 8:16

Hij liep met 13 maanden los

Gast
Gast

Bericht  Monnie zo 24 jun 2012 - 8:18

Mijn zoontje liep met 12/13 maand aan de hand en kon al goed stappen achter een loopwagentje. Met 17 maand liep hij los.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  maiadebij zo 24 jun 2012 - 8:27

N ging met 9 maanden langs de tafel lopen en Liep met 14 maanden los, 5 maanden dus.

J heeft nooit ergens langs gelopen, die ging op een dag midden in de kamer staan en liep weg.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 8:32

15 maanden

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 24 jun 2012 - 9:05

maiadebij schreef:N ging met 9 maanden langs de tafel lopen en Liep met 14 maanden los, 5 maanden dus.

J heeft nooit ergens langs gelopen, die ging op een dag midden in de kamer staan en liep weg.

Haha hier moest ik even hardop om lachen, dan sta je raar te kijken Very Happy

Hier zie ik haar voorlopig nog echt niet lopen, ze is druk bezig met kruipen te oefenen maar komt zonder kruipen ook wel waar ze wezen wil.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Twellie zo 24 jun 2012 - 9:20

Ze ging gelijk lopen, dat was met dertien of veertien maanden. Pas toen ze een jaar of twee was, wilde ze ook wel eens een handje vasthouden met lopen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Pien zo 24 jun 2012 - 9:35

Darius schreef:
Slakje schreef:Bij het lezen van de topictitel zag ik een hoop dolle loslopende kinderen.

Ik niet.

Wanneer liep jouw kindje los? - Pagina 2 3079029344

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 9:52

Darius schreef:
Stofzuiger schreef:Hier zie ik ze voorlopig echt nog niet lopen!

Met 11 maanden was hier het bedje en de box ook nog op de hoogste stand. Sinds begin juni heeft hij het ontdekt en is het enorm hard gegaan. Ik heb nu een ondeugende dreumes in plaats van een allerschattige baby.

Hier konden ze pas met 11mnd draaien enz. En nu ken je ze niet weer! Gisteren zat de jongste zelfs ineens bovenaan de trap....Dus in een paar maanden tijd kan er een hoop veranderen! Ik had dit echt nooit verwacht!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 10:09

Hier liep D.ylan los 2 dagen voor zijn eerste verjaardag en L.ynn liep al los met 10 maanden :O

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 21:57

Kleine stukjes ( overstappen en 2,3 stapjes ) was met 11,5 maand. 2 weken na zijn eerste verjaardag liep hij de hele kamer rond.

Gast
Gast

Bericht  woezel zo 24 jun 2012 - 22:12

De jongens liepen met een maand of 9 langs de tafel enz. Later ook aan het handje. En die liepen met 16 maanden los.
E liep rond het jaar langs de tafel enz. Sinds een maand vind ze het leuk aan 2 handjes te stappen en sinds vd week durft ze het ook aan 1 handje. Al probeert ze dan wel stiekem het 2e handje ook te pakken.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Linda zo 24 jun 2012 - 22:25

Tuinstoel schreef:Ze ging gelijk lopen, dat was met dertien of veertien maanden. Pas toen ze een jaar of twee was, wilde ze ook wel eens een handje vasthouden met lopen.

Dat was hier ook zo, mijn dochter wilde echt niet aan de hand lopen. Tegenwoordig moet ze wel af en toe, maar in het begin heb ik dat gewoon zo gelaten.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  nillis zo 24 jun 2012 - 22:40

Met 11 maand begon ze te staan en overal langs te lopen en bij ruim 13 maand liep ze ineens van de salontafel naar de keuken en sindsdien ook niet meer gekropen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  loesje ma 25 jun 2012 - 5:01

wat liepen jullie kindjes allemaal vroeg!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Parisienne ma 25 jun 2012 - 5:33

De gemiddelde leeftijd is zo'n 13 tot 14 maanden dat een kindje gaat lopen. Volgens mij ligt het gemiddelde hier ook ongeveer zo, dus in mijn ogen niet heel vroeg.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Theeleut ma 25 jun 2012 - 6:09

De jongste trok zich met 8 maanden al op en vanaf toen begon hij zachtjes aan te stappen langs de bank/tafel/box. Dit had hij al snel onder de knie! Rond zijn 1e verjaardag liep hij soms een stapje van de bank naar de tafel los en gaat hij vanuit zit staan zonder ergens aan vast te houden. Sinds afgelopen vaderdag (zou wat zijn als het de vaderdag daarvoor zou zijn...:O ) liep hij een paar stappen los. Aan 1 hand kan hij ook een aantal meters lopen, maar dan gaat hij al snel kruipen, gaat toch sneller Very Happy
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Limburg85 ma 25 jun 2012 - 6:14

Vlak voor zijn verjaardag kon hij de eerste stapjes los lopen, daarvoor liep hij aan de hand en rand van de tafel, bank etc en sinds 13 maanden loopt hij bijna alleen maar en sinds 14 maanden rent hij er ook bij :-s.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  kwak ma 25 jun 2012 - 6:30

D. liep op 1 januari 2012 voor het eerst los.
D. was toen 13 maand
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: