Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?

5 plaatsers

Ga naar beneden

vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten? Empty vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?

Bericht  mauwmauw do 21 apr 2011 - 22:04

zoals de titel al zegt,vanaf welke leeftijd ongeveer kon jouw kindje goed zelf zitten,ik wil namelijk een zwembadje kopen voor de zomer,maar als V dan nog niet zelf kan zitten vind ik dit een beetje zonde.hij is nu 6 maanden.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten? Empty Re: vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?

Bericht  pantuf do 21 apr 2011 - 22:07

Klein laagje water erin en liggen (als hij nog niet kan zitten). Mijn dochtertje vond dat ook geweldig vorig jaar zomer.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten? Empty Re: vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?

Bericht  Bloem86 do 21 apr 2011 - 22:08

Mijn dochter kon toen ze zo'n 9 maanden was, écht goed zelfstandig zitten!
Nu gaat ze sinds een paar weekjes ook uit zichzelf zitten! Ze is 10,5 maand!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten? Empty Re: vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?

Bericht  mauwmauw do 21 apr 2011 - 22:08

ja dat kan natuurlijk ook.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten? Empty Re: vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?

Bericht  mauwmauw do 21 apr 2011 - 22:10

Bloem86 schreef:Mijn dochter kon toen ze zo'n 9 maanden was, écht goed zelfstandig zitten!
Nu gaat ze sinds een paar weekjes ook uit zichzelf zitten! Ze is 10,5 maand!
in juli/augustus zal hij een maand of 9-10 zijn dus dan zal het wel moeten kunnen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten? Empty Re: vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:43

Mijn zoontje was vroeg. Met ruim 5 maanden kon hij al zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten? Empty Re: vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?

Bericht  Parisienne do 21 apr 2011 - 22:54

N. kan nu zelf zitten. Ze wankelt en valt nog wel eens omdat ze (eigenwijs als ze is) speeltjes wil pakken die ver weg liggen of omdat ze erg druk om zich heen aan het slaan is. Maar over het algemeen kan ze al goed zitten.

Ik denk dat V. tegen die tijd wel kan zitten hoor. En anders kan je er toch bij gaan zitten Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten? Empty Re: vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 23:10

Ik geloof rond een maand of negen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten? Empty Re: vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?

Bericht  Mida4you do 21 apr 2011 - 23:13

Ons dochtertje kan al sinds 7,5 maanden zitten. In het begin wankelde ze nog heel erg, maar sinds een week kan ze ook zelf omhoog komen en dan zit ze lekker op haar bips haha
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten? Empty Re: vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum