wanneer mocht jouw kindje mee..
+11
Puggle
Susan
Liadan
Flip Fluitketel
SarahKey
Sophiee
Annemie
Tania
Linda
Star007
Wennes
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
wanneer mocht jouw kindje mee..
Wanneer mocht jouw kindje mee met anderen om een uitstapje te.maken?
Dan bedoel ik dat familieleden of hele goede vrienden jouw kindje meenemen naar bijvoorbeeld de dierentuin of efteling.
Dan bedoel ik dat familieleden of hele goede vrienden jouw kindje meenemen naar bijvoorbeeld de dierentuin of efteling.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Re: wanneer mocht jouw kindje mee..
Dat gaat nog heel lang niet gebeuren. Krijg het al spaans benauwd als ik me bedenk dat D. bij een ander dan bij ons in de auto zou zitten, dus laat staan een hele rit voor een uitstapje. Ik denk dat het rond de leeftijd van 2 a 3 jaar misschien wel eens zou kunnen. Maar ik ga net zo lief mee naar de dierentuin o.i.d.
edit: Ik heb enorme angst dat haar iets overkomt in de auto. Dat kan natuurlijk ook bij ons gebeuren, maar dat vind ik toch anders , als bij anderen.
edit: Ik heb enorme angst dat haar iets overkomt in de auto. Dat kan natuurlijk ook bij ons gebeuren, maar dat vind ik toch anders , als bij anderen.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Mijn schoonouders zijn onlangs samen met dochter voor het eerst met haar naar de dierentuin geweest.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Star007 schreef:
Dit is echt zo herkenbaar.
J. gaat wel is met opa en oma weg sinds een paar maanden. Ik ga eigenlijk liever mee maar J. vindt het ook zo leuk om alleen met hun te gaan (snap ik hoor, alle aandacht en hij wordt vreselijk verwend ).
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Van mij had dat vanaf 1 jaar wel gemogen, maar het is er nog niet van gekomen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier ook al heel snel, ook logeren enzo. Ik ben daar nooit zo moeilijk mee geweest.
Gast- Gast
Ik had altijd gedacht dat ik daar heel makkelijk in zou zijn. Maar sinds ze er is, zie ik dat toch helemaal niet zitten! Ik denk dat als ze een jaar is, het wel verandert!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik wil daar nog niet eens over nadenken. Bij iemand anders in de auto zonder ons? Nee echt niet, zien we over een jaar of 2 wel weer verder. Logeren ook niet, enige wat er gebeurd is dat oma gaat wandelen als ze oppast.
Hier zijn wij erg makkelijk in. Ze gaat vnanaf dat ze een maand of 4 is regelmatig met de oma 's en opa mee om te logeren en dan nemen ze haar regelmatig ergens mee naartoe op de fiets, in de auto e.d..
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Yara is vorig jaar voor het eerst een hele dag mee weg geweest met opa en oma naar de dierentuin. Daarvoor is ze al wel vaker mee geweest met opa/oma/tante naar het een en ander hier in de buurt (kermis, stad, speeltuin).
Kian gaat voorlopig nog geen dag mee weg, maar dat heeft meer te maken met dat hij zijn slaap overdag nog nodig heeft dan dat het van ons niet zou mogen.
Kian gaat voorlopig nog geen dag mee weg, maar dat heeft meer te maken met dat hij zijn slaap overdag nog nodig heeft dan dat het van ons niet zou mogen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
*
Laatst aangepast door Susan op za 15 sep 2012 - 11:01; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Gaat hier voorlopig niet gebeuren, vind dat helemaal niks en ook nog niet nodig,
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
met de opa's en oma's gaan ze regelmatig mee. pas is ze met mn schoonouders mee geweest naar de camping. vond ze hartstikke leuk.maar mn zoontje gaat volgend jaar mee naar de camping we gaan er zelf nml staan
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Ik heb hier nog nooit over nagedacht eigenlijk..
Mijn ouders passen op elke week en dan gaan ze wel met ze lopen ofzo, volgens mij zijn ze nog nooit met hun in de auto geweest. Maar ik heb daar ook niet echt moeite mee. Logeren doen ze daar ook wel af en toe.
Mijn ouders passen op elke week en dan gaan ze wel met ze lopen ofzo, volgens mij zijn ze nog nooit met hun in de auto geweest. Maar ik heb daar ook niet echt moeite mee. Logeren doen ze daar ook wel af en toe.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
mijn schoonouders hebben D. vorige week mee genomen naar de dierentuin, voor het eerst dat D. zonder ons een hele dag met andere mensen een dag weg ging. ze is 21 maand.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Mijn vader en stiefmoeder wilden N. eens meenemen naar de dierentuin, maar dat zou toen voor N. de eerste keer geweest zijn. Dat vond ik niet zo leuk, ik wilde graag met N. voor de eerste keer naar de dierentuin. Dat was de enige keer dat ik nee gezegd heb. Verder heb ik er weinig moeite mee. Mijn ouders en stiefouders mogen N. overal mee naartoe nemen met de auto.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Smikkell schreef:Wat zielig voor die kinderen..
?
Star007- Kletskop
Het gaat hier over kinderen van 1 a 2 jaar. Ik denk niet dat ze er een trauma aan overhouden dat ze niet met andere mensen dan hun ouders naar de dierentuin of een pretpark gaan.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:Smikkell schreef:Wat zielig voor die kinderen..
Het gaat hier over kinderen van 1 a 2 jaar. Ik denk niet dat ze er een trauma aan overhouden dat ze niet met andere mensen dan hun ouders naar de dierentuin of een pretpark gaan.
+1 en is het dan echt zo raar dat ik mijn kind van nog geen 1 jaar oud niet alleen een hele dag met anderen mee laat gaan? Logeren doet ze wel eens hoor. Maar een uitje met de kleine vind ik zelf ook erg leuk, dus dan ga ik ook gewoon mee .
Star007- Kletskop
Waar slaat dat nou weer op Smikkell?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
zielig om een kind een dag van zijn/haar leven te geven?
D. doe je juist geen grote plezier om naar de dierentuin te gaan, ze had de dag van d'r leven en opa en oma ook want die hebben genoten van D.
dus niks geen zieligs aan.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pfoe...ik weet nog een keer dat mijn zoon 1 jaar oud was toen hij met mijn zus naar het zwembad ging.
Voor zover ik kan herinneren ben ik altijd nog meegeweest, op het uit logeren gaan na dan. En hij gaat wel regelmatig met zijn oma iets doen maar niet naar een dierentuin/pretpark ofzo.
Voor zover ik kan herinneren ben ik altijd nog meegeweest, op het uit logeren gaan na dan. En hij gaat wel regelmatig met zijn oma iets doen maar niet naar een dierentuin/pretpark ofzo.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer liep jouw kindje los?
» Wanneer kon jouw kindje fietsen/trappen?
» vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?
» wanneer kon jou kindje
» Wanneer 2e kindje?
» Wanneer kon jouw kindje fietsen/trappen?
» vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?
» wanneer kon jou kindje
» Wanneer 2e kindje?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: