Wanneer liep jouw kindje los?
+35
kwak
Limburg85
Theeleut
Parisienne
loesje
nillis
Linda
woezel
Pien
Twellie
Ayla
Monnie
vickie
Happydobby
Tania
Muus
Bruintje Beer
Susan
Printje
mauwmauw
vlinder-19
Mamsie
teletascha
Smaragdje
Flip Fluitketel
PapillonRose
M@niek
Thunder
PiP
Liadan
maiadebij
Darius
pindaatje
Slakje
Annemie
39 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wanneer liep jouw kindje los?
Mijn zoontje kan sinds 3 weken lopen! Jippie, 3 weken voor zijn 2e verjaardag Hij loopt nog wel aan de handjes of achter de loopwagen, weten jullie nog wanneer jullie kindje los ging lopen? Dus hoeveel weken/maanden nadat hij begon met lopen. Ik weet dat je niet kunt vergelijken, maar vroeg het me gewoon af..
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Wanneer liep jouw kindje los?
Bij het lezen van de topictitel zag ik een hoop dolle loslopende kinderen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Met 11/12 maanden kon ze aan de hand lopen, langs de tafel, bank enz. Met bijna 16 maanden ging ze los lopen..
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Slakje schreef:Bij het lezen van de topictitel zag ik een hoop dolle loslopende kinderen.
Ik niet.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
L.aurens liep op 13 augustus voor het eerst los, hij was toen 1 jaar, 3 maanden, 1 week en 1 dag oud.
Darius- Ratel
N liep met 14 maanden los J liep met 11 maanden los.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Onze dochter liep met 18 maanden zelf los. Aan de hand lopen heeft ze nooit veel gedaan want dat vond ze niet leuk.
Onze zoon loopt aan 2 handen van ons sinds een paar weken, echt loslopen zal nog wel even duren. Hij vindt het trouwens ook nog niet echt leuk om te lopen achter een duwkar of aan onze handen.
Onze zoon loopt aan 2 handen van ons sinds een paar weken, echt loslopen zal nog wel even duren. Hij vindt het trouwens ook nog niet echt leuk om te lopen achter een duwkar of aan onze handen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Met 7 maanden en een week liep ze voor het eerst aan 2 handen, met 10 maand en 3 weken liep ze los.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
De oudste met 15 maanden, de jongste één week voor zijn tweede verjaardag.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Met 19 maanden.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Met 17 maanden. Daarvoor probeerde ze het al wel een tijdje, maar ze vond het te eng Toen ze eenmaal een keer vergat dat ze niks vast had en wat stappen had gedaan liep ze binnen een paar dagen helemaal los en meteen grote stukken. Vanaf een maand of 11-12 liep ze al langs de tafel, bank, aan de hand, etc. Alleen zodra ze één stapje los deed schrok ze er als het ware van en ging dan gauw zitten of pakte iets vast. Ze heeft er dus de tijd voor genomen, maar toen ze eenmaal durfde ging het ook gelijk goed gelukkig
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Rond de 15e maand.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Hij loopt vanaf 13 maanden en precies een week goed los. Hij begon net voor de 9 maanden met overal langs lopen en vanaf 11 maanden zette hij af en toe een los stapje en vllak voordat hij een jaar werd liep hij aan de hand mee. Met een jaar deed hij af en toe een paar losse stapjes, maar de dag voordat hij goed los ging lopen had hij gespeeld met een paar oudere jongetjes. Het leek wel of hij het daar goed vanaf had gekeken Sindsdien loopt hij bijna alleen maar, kruipen heeft hij haast niet meer gedaan.
Laatst aangepast door Smaragdje op zo 24 jun 2012 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik bedoel eigenlijk ook niet op welke leeftijd, maar hoelang nadat ze nog niet los konden lopen liepen ze wel los? Snappen jullie wat ik bedoel, hihi..
Stel je kindje liep met 14 maanden nog aan de hand en bijvoorbeeld met 16 maanden los, dan duurde het dus 2 maanden voordat je kindje echt los liep.
Stel je kindje liep met 14 maanden nog aan de hand en bijvoorbeeld met 16 maanden los, dan duurde het dus 2 maanden voordat je kindje echt los liep.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
3 dagen voor haar eerste verjaardag
edit: met 8.5 maand begon ze zich op te rekken en met 9 maanden liep ze fanatiek rondjes rond de tafel
edit: met 8.5 maand begon ze zich op te rekken en met 9 maanden liep ze fanatiek rondjes rond de tafel
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Haha, je noemt precies wat mijn zoontje deed, met 14 maanden aan de handen en met 16 maanden los. Ik weet niet meer wanneer dochter aan de hand ging lopen, maar zij liep met ruim 18 maanden los.
Gast- Gast
Hier waren ze allemaal vroeg met loslopen. De 1e was net 10 maanden en de 2e en 3e waren allebei net 11 maanden. Was geen gezicht van die mini kindjes die zelf rondliepen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Met 14 maanden liep ze los. Ze heeft daarvoor trouwens nooit aan de hand gelopen, langs de tafel etc. F.ay is altijd al zo geweest dat ze iets ging doen als ze het goed zelfstandig kon.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Annemie schreef:Ik bedoel eigenlijk ook niet op welke leeftijd, maar hoelang nadat ze nog niet los konden lopen liepen ze wel los? Snappen jullie wat ik bedoel, hihi..
Ja, ik snap je wel. Lauren.s trok zich met 11 maanden ongeveer op en kon toen ook wel redelijk langs de tafel en de bank lopen en als ik zijn handjes vast hield. Dus dat duurde ongeveer een maand of vier dan.
Darius- Ratel
Vanaf een maand 12-13 liep hij langs de bank en tafel,met ruim 17 maanden liep hij los.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Stofzuiger schreef:Hier zie ik ze voorlopig echt nog niet lopen!
Met 11 maanden was hier het bedje en de box ook nog op de hoogste stand. Sinds begin juni heeft hij het ontdekt en is het enorm hard gegaan. Ik heb nu een ondeugende dreumes in plaats van een allerschattige baby.
Darius- Ratel
Flip Fluitketel schreef:Rond de 15e maand.
Rond de 10/11 maanden langs de tafel/bank en aan de hand/loopwagen rond begon ze rond haar 1e verjaardaardag te lopen en echt los zie bovenstaande.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
R liep al vanaf 10 maanden aan twee handjes/de tafel, al snel aan 1 hand, 1 vinger maar daarna heeft het nog zeker 2-3 mnd geduurd eer hij echt los durfde te lopen, maar onze R is echt geen held. Die doet pas dingen als hij zeker weet dat hij het kan.
Hij liep los met 13,5 mnd ongeveer.
Hij liep los met 13,5 mnd ongeveer.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ezra liep met ongeveer zeven maanden mee aan de hand, met acht maanden ging hij zich optrekken, met negen maanden kon hij heel voorzichtig zelf achter een loopwagentje lopen, met tien maanden kon hij dat echt goed, met elf maanden zette hij een paar voorzichtige stapjes los en een week na zijn verjaardag liep hij echt goed los.
Yrsa had niet zoveel behoefte aan lopen aan de hand. Ze trok zich wel op in de box, toen was ze een maand of zeven, maar ze kroop liever zelf dan dat ze liep met hulp. Zij tijgerde met vijf maanden, kroop met ruim zes maanden en liep een paar dagen voor haar eerste verjaardag los.
Yrsa had niet zoveel behoefte aan lopen aan de hand. Ze trok zich wel op in de box, toen was ze een maand of zeven, maar ze kroop liever zelf dan dat ze liep met hulp. Zij tijgerde met vijf maanden, kroop met ruim zes maanden en liep een paar dagen voor haar eerste verjaardag los.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer mocht jouw kindje mee..
» Wanneer kon jouw kindje fietsen/trappen?
» vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?
» Wanneer 2e kindje?
» wanneer kon jou kindje
» Wanneer kon jouw kindje fietsen/trappen?
» vanaf wanneer kon jouw kindje goed zelf zitten?
» Wanneer 2e kindje?
» wanneer kon jou kindje
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: