*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Alle meiden met een goede echo de afgelopen....Wat fijn zeg! Op naar de volgende!!!
Creabea Hoe was jullie echo?
Dikkie Dik Mijn Vk is ook per dag een uur bereikbaar voor afspraken en vragen. Maar verder hebben ze altijd nog wel een spoed telnmr.
Afgelopen week 2x een paar dagen er tussen uit geweest. Afgelopen weekend met mijn man zijn familie en ben vandaag teruggekomen met mijn dochter van 2dgn Center parcs waar mijn moeder en zus met kids verbleven. Lekker gezwommen, geluierd en gegeten. Gelukkig nog het weekend vrij, want is best wel vermoeiend haha!
Creabea Hoe was jullie echo?
Dikkie Dik Mijn Vk is ook per dag een uur bereikbaar voor afspraken en vragen. Maar verder hebben ze altijd nog wel een spoed telnmr.
Afgelopen week 2x een paar dagen er tussen uit geweest. Afgelopen weekend met mijn man zijn familie en ben vandaag teruggekomen met mijn dochter van 2dgn Center parcs waar mijn moeder en zus met kids verbleven. Lekker gezwommen, geluierd en gegeten. Gelukkig nog het weekend vrij, want is best wel vermoeiend haha!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi meiden,
Net terug van de echo en alles was goed!!! Hebben een mooi kindje en een prachtig kloppend hartje gezien! Zijn echt helemaal blij nu.
Mag over 3 weken nog een echo in het ziekenhuis laten maken en dan daarna over naar de verloskundige.
Net terug van de echo en alles was goed!!! Hebben een mooi kindje en een prachtig kloppend hartje gezien! Zijn echt helemaal blij nu.
Mag over 3 weken nog een echo in het ziekenhuis laten maken en dan daarna over naar de verloskundige.
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Wat super Crea!! Wat een heerlijk nieuws!! Lekker van genieten
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Wilde hem nog plaatsen maar geen tijd gehad, en nu wel!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Mooie duidelijke echo linnie! Is dat de navelstreng die je ziet lopen?
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Juutjepetuutje schreef:Mooie duidelijke echo linnie! Is dat de navelstreng die je ziet lopen?
Volgens de gyn is het de vruchtzak.
Linnie1985- Kletskop
Wat fijn al die goede echo's!!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Nice al die goede echo's. Ik heb vandaag de vk gebeld, maar ze was net op weg naar een patiënt. Dus moet ik maandag even bellen. Ik vond het zo spannend. Alleen dat belletje al..
Ze vertelde wel dat ik waarschijnlijk pas met 8 of 9 weken kon langskomen. Dat is wel voordelig, want dan heb ik net vakantie. Best gek trouwens, na de vakantie kan ik pas vertellen dat ik zwanger ben, als alles goed blijft gaan.
Ik heb trouwens prik angst dat wordt dus wat. Ik begreep dat je altijd bloed moet prikken...
@linnie super duidelijke echo. Erg leuk!!
Ik heb trouwens weer een test geda Mijn man verklaart me voor gek. Maar ik had ineens minder klachtjes... Best neurotisch...pffft ben echt blij als ik ook een goede echo heb gehad. Heb je een beetje iets tastbaars
Ze vertelde wel dat ik waarschijnlijk pas met 8 of 9 weken kon langskomen. Dat is wel voordelig, want dan heb ik net vakantie. Best gek trouwens, na de vakantie kan ik pas vertellen dat ik zwanger ben, als alles goed blijft gaan.
Ik heb trouwens prik angst dat wordt dus wat. Ik begreep dat je altijd bloed moet prikken...
Ik heb trouwens weer een test geda Mijn man verklaart me voor gek. Maar ik had ineens minder klachtjes... Best neurotisch...pffft ben echt blij als ik ook een goede echo heb gehad. Heb je een beetje iets tastbaars
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Dikkie Dik schreef:Nice al die goede echo's. Ik heb vandaag de vk gebeld, maar ze was net op weg naar een patiënt. Dus moet ik maandag even bellen. Ik vond het zo spannend. Alleen dat belletje al..
Ja je moet idd bloed laten prikken, valt best mee, zijn maar 5 buisjes is binnen een paar minuten gebeurt, ik vond het ook eng vooral het prikken zelf, maar is me achteraf meegevallen.
Linnie1985- Kletskop
Linnie1985 schreef:Dikkie Dik schreef:Nice al die goede echo's. Ik heb vandaag de vk gebeld, maar ze was net op weg naar een patiënt. Dus moet ik maandag even bellen. Ik vond het zo spannend. Alleen dat belletje al..
Ja je moet idd bloed laten prikken, valt best mee, zijn maar 5 buisjes is binnen een paar minuten gebeurt, ik vond het ook eng vooral het prikken zelf, maar is me achteraf meegevallen.
Maar?! Vond het behoorlijk wat hoor... Ik ben ook dramatisch wbt prikken/ naalden... Ik val om het minste flauw... Ik heb het dan ook uitgesteld tot 24 wken, toen moest ik wel omdat ze echt mijn bloedgroep moesten weten... Ik ben gaan liggen en heb mijn ademhalingsoefeningen toegepast die ik bij yoga had geleerd. Vond het niet leuk, maar is me redelijk meegevallen. Mijn tip is, doe het zsm anders blijf je er tegenop hikken... dat heb ik dus gedaan en bij het idee alleen al raakte ik in paniek, toen het eenmaal gebeurd was was ik zo opgelucht... Sterkte!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Komt allemaal goed hoor Dikkie Dik
5 is inderdaad best veel, maar het is te doen! (bij 7 ben ik een keer flauwgevallen)
Ik neem sindsdien altijd iemand mee (mijn moeder, man of zoontje) en klets dan met diegene ter afleiding. Mijn zoontje is echt de allerbeste om mee te nemen want als hij er bij is moet ik me absoluut groot houden. En dat doe ik dan ook
Jeetje door dit topic realiseer ik me dat ik bang ben voor overgeven Ă©n bloedprikken. Eigenlijk ben ik best wel een schijtluis.
Voor de bevalling ben ik dan weer totaal niet bang. Gek mens dat ik ben.
5 is inderdaad best veel, maar het is te doen! (bij 7 ben ik een keer flauwgevallen)
Ik neem sindsdien altijd iemand mee (mijn moeder, man of zoontje) en klets dan met diegene ter afleiding. Mijn zoontje is echt de allerbeste om mee te nemen want als hij er bij is moet ik me absoluut groot houden. En dat doe ik dan ook
Jeetje door dit topic realiseer ik me dat ik bang ben voor overgeven Ă©n bloedprikken. Eigenlijk ben ik best wel een schijtluis.
Voor de bevalling ben ik dan weer totaal niet bang. Gek mens dat ik ben.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Haha ik bedoelde dat het reuze mee valt.
Linnie1985- Kletskop
Bloedprikken vind ik helemaal niet erg. Mijn man daarintegen valt onderhand al flauw bij het zien van een naald.
Bah, ik heb al de hele dag een lichte maar zeurende pijn onderin mijn buik. Normaal ben ik zo nuchter. Waar is dat nu in hemelsnaam gebleven???
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
ben ik trouwens de enige die van prille echo's weinig op kan maken?
Eigen echo van 9 weken is nog te doen, maar laatst die van L. erbij gepakt, van nog priller....zie er niets in.
Eigen echo van 9 weken is nog te doen, maar laatst die van L. erbij gepakt, van nog priller....zie er niets in.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Volgens mij is dat normaal met deze termijn Roos! Ik las gister iets over dat je baarmoeder nu flink aan het groeien is en dat je daar wat pijn van kunt voelen? Maak je niet te druk he
Flower: nee, ik zie er ook totaal niks in. Het kloppende hartje, maar das alleen 'live' te zien natuurlijk.
Flower: nee, ik zie er ook totaal niks in. Het kloppende hartje, maar das alleen 'live' te zien natuurlijk.
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Volgens mij is dat normaal met deze termijn Roos! Ik las gister iets over dat je baarmoeder nu flink aan het groeien is en dat je daar wat pijn van kunt voelen? Maak je niet te druk he
Idd in de foto is niks te zien en ja alleen live.
Linnie1985- Kletskop
@filoria, je hebt vast gelijk! Dank je
Nog even een ander vraagje, ik heb zo'n zwangerschapsdagboek. Uiteraard met weken daarin maar nu... Nu ben ik 6 weken en 6 dagen vul je dit nu in bij 6 weken of de 7de zwangerschapsweek? Ik weet het even niet...
Nog even een ander vraagje, ik heb zo'n zwangerschapsdagboek. Uiteraard met weken daarin maar nu... Nu ben ik 6 weken en 6 dagen vul je dit nu in bij 6 weken of de 7de zwangerschapsweek? Ik weet het even niet...
Roos- Prater
Roos schreef:@filoria, je hebt vast gelijk! Dank je
Volgens mijn stiefvader ga je naar de 7e week, dus vul je week 7 in.
Ik ben nu iets te snel geweest haha en moet ook de data veranderen, klopt niet meer omdat ik een week teru gezet ben.
Linnie1985- Kletskop
We zitten dicht op elkaar allemaal he?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:We zitten dicht op elkaar allemaal he?
Idd dalijk bevallen we allemaal op dezelfde datum
Linnie1985- Kletskop
Valentijnsdag ofzo
Filoria- Ratel
Ik gok op 16 feb... Al hoop ik de 14de.
Ow en niet de 11, 12 en de 13de want dan hebben we al een verjaardag
Ow en niet de 11, 12 en de 13de want dan hebben we al een verjaardag
Laatst aangepast door Roos op vr 22 jun 2012 - 9:25; in totaal 1 keer bewerkt
Roos- Prater
Filoria schreef:Valentijnsdag ofzo
Ik ben 5 feb uitgerekend en zelf op 12 feb jarig
Linnie1985- Kletskop
Mijn moeder en schoonvader zijn in augustus jarig net als zoonlief.
Mijn vader en schoonmoeder zijn jarig in februari net als straks deze baby
Mijn vader en schoonmoeder zijn jarig in februari net als straks deze baby
Laatst aangepast door Roos op vr 22 jun 2012 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt
Roos- Prater
Haha dus voor jullie is het ook een drukke maand!
Ik ben 24-02 jarig. Dat haal ik hopelijk niet, anders ben ik 43 weken zwanger ofzo
Ik ben 24-02 jarig. Dat haal ik hopelijk niet, anders ben ik 43 weken zwanger ofzo
Filoria- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken