Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  mystery mom wo 20 jun 2012 - 5:07

Wij hebben vanmiddag de eerste echo gehad en ik zag t al meteen toen het beeld aanging...er zit niks (zichtbaars) in mijn baarmoeder. De baarmoeder heeft wel de grote van een zwangerschapsduur van 9w (zolang zou ik ook zwanger zijn geweest). Waarschijnlijk is het al heeeeel vroeg in de zwangerschap fout gegaan maar is het nog niet afgekomen. Met de uitwendige echo was er wel 'iets' te zien wat misschien een vruchtzakje was.

Ik weet niet precies hoe ik me nu voel. Van de ene kant vind ik het heel erg jammer en erg, van de andere kant ben ik wel nuchter genoeg om te weten dat dit 'de natuur' is. Maar dat komt denk ik ook omdat er echt niks van een kindje te zien was. Ook was het denk ik anders geweest als we al eens eerder een echo hadden gehad waarbij alles goed was en dat we nu het slechte nieuws kregen dat er geen hartfunctie (meer) was.

Nu is het alleen nog afwachten wanneer het lichaam het vruchtzakje afstoot. Dit vind ik wel een beetje 'eng' omdat ik niet weet wat en wanneer ik dit kan verwachten. Volgens de vk zou het zijn zoals een menstruatie qua bloedverlies en krampen dus ik heb voor de zekerheid maar een maandverbandje gepakt. Ik hoop dat mijn lichaam het zelf doet en dat ik niet aan de medicatie moet of een curretage hoef te ondergaan.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lindsya wo 20 jun 2012 - 5:15

Hallo meiden,

Ik hou het ook heel moeilijk bij want er wordt zoveel gekletst Very Happy

Creabea, spannend dat je as de vrijdag heb. Ik heb ook last van obstipatie, ook al eet ik veel vezels en fruit. Ik hab maandag weer een echo.

Flower en Flip, leuk een goede echo, super.

Printje, hoe was het bij de vk?

Dikkie dik, balen dat je zo ellendig voel, sterkte.

Pinkel, dat is helemaal super dat je zo naar je kleine uk mocht kijken. Ik snap dat je het niet erg vond dat de vk weg ging. Dat is wel goed dat ze naar de nekplooi hebben gekeken. Hier moet je daar speciaal voor naar het ziekenhuis en bloed prikken.

Ik voel mezelf nog steeds goed. Ik heb nog geen oud bloed verlies gehad omdat dat op de echo te zien was maar dat kan nog komen als de kleine uk gaat groeien. Maandag weer een echo, ik vind het wel spannend, hopelijk is de kleine uk nu ook gegroeid. Ik voel mezelf wel zwanger, ik ben heel erg moe en ruik alles heel goed dus dat is allemaal wel goed.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lindsya wo 20 jun 2012 - 5:16

Mystery Mom, dat is schrikken. Heel veel sterkte.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pinkel wo 20 jun 2012 - 5:20

mystery mom schreef:Wij hebben vanmiddag de eerste echo gehad en ik zag t al meteen toen het beeld aanging...er zit niks (zichtbaars) in mijn baarmoeder. De baarmoeder heeft wel de grote van een zwangerschapsduur van 9w (zolang zou ik ook zwanger zijn geweest). Waarschijnlijk is het al heeeeel vroeg in de zwangerschap fout gegaan maar is het nog niet afgekomen. Met de uitwendige echo was er wel 'iets' te zien wat misschien een vruchtzakje was.

Ik weet niet precies hoe ik me nu voel. Van de ene kant vind ik het heel erg jammer en erg, van de andere kant ben ik wel nuchter genoeg om te weten dat dit 'de natuur' is. Maar dat komt denk ik ook omdat er echt niks van een kindje te zien was. Ook was het denk ik anders geweest als we al eens eerder een echo hadden gehad waarbij alles goed was en dat we nu het slechte nieuws kregen dat er geen hartfunctie (meer) was.

Nu is het alleen nog afwachten wanneer het lichaam het vruchtzakje afstoot. Dit vind ik wel een beetje 'eng' omdat ik niet weet wat en wanneer ik dit kan verwachten. Volgens de vk zou het zijn zoals een menstruatie qua bloedverlies en krampen dus ik heb voor de zekerheid maar een maandverbandje gepakt. Ik hoop dat mijn lichaam het zelf doet en dat ik niet aan de medicatie moet of een curretage hoef te ondergaan.

Ow wat een vreselijk naar bericht!! Cry Cry
Ik hoop voor jou/jullie dat het vruchtzakje vanzelf loskomt, en dat al die medische ellende je bespaart zal blijven. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 2 699888
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Jasmine wo 20 jun 2012 - 5:23

Mystery Mom: wat een rotbericht zeg Sad. Veel sterkte en hug Hoop dat alles zelf loskomt.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Muppetje wo 20 jun 2012 - 5:58

MM, wat naar, heel veel sterke!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  mzcharlotte wo 20 jun 2012 - 6:00

Mystery Mom, wat naar allemaal. Veel sterkte!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Linnie1985 wo 20 jun 2012 - 6:12

Jeetje mm wat een rot bericht. Ik wens jullie heel veel sterkte!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Dikkie Dik wo 20 jun 2012 - 6:27

Wat vreselijk MM... Sterkte de komende tijd. Laten we dat jullie de medische molen bespaard wordt.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Printje wo 20 jun 2012 - 7:16

MM; heel veel sterkte! Wat een vervelend bericht zeg!

Hier was het verder allemaal goed bij de vk. Was alleen de intake en ik was binnen 20 minuutjes alweer klaar. Heb meteen aangegeven dat ik fv ga geven en ze zei er verder helemaal niets van. Verder alles prima in orde, moet bloed laten prikken maar das standaard.

Fijne avond allemaal.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Flower_L wo 20 jun 2012 - 7:17

Sterkte mm.....

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Flower_L wo 20 jun 2012 - 7:50

Lindsya schreef:

Ik voel mezelf nog steeds goed. Ik heb nog geen oud bloed verlies gehad omdat dat op de echo te zien was maar dat kan nog komen als de kleine uk gaat groeien.

Hoe zagen ze dat bij jou? BIj mij was het een zwarte vlek, onderin baarmoeder. Bij 9 wkn was het zwart, en gister was het al wat grijziger.
Dat was volgens vk de reden dat ik bloed ben verloren, en mogelijk nog wat ga verliezen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya wo 20 jun 2012 - 8:16

Flower_L schreef:
Lindsya schreef:

Ik voel mezelf nog steeds goed. Ik heb nog geen oud bloed verlies gehad omdat dat op de echo te zien was maar dat kan nog komen als de kleine uk gaat groeien.

Hoe zagen ze dat bij jou? BIj mij was het een zwarte vlek, onderin baarmoeder. Bij 9 wkn was het zwart, en gister was het al wat grijziger.
Dat was volgens vk de reden dat ik bloed ben verloren, en mogelijk nog wat ga verliezen.

Mijn arts zag het op de echo, dat er oud bloed zat ook onderin mijn baarmoeder. Het is ook een zwart gat op de echo. Ik ben nog niks verloren maar dat kan nog komen als de uk gaat groeien want dan duw die het weg om ruimte te maken voor zichzelf dus het is afwachten. Maandag krijg ik weer een echo dus ik ben beniewd.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Linnie1985 wo 20 jun 2012 - 8:18

Ik begin het toch wel wat eng te vinden de echo. Ik heb ook nog gehoord dat t inwendig word gedaan en geen pretje is.

Ben ook ontzettend zenuwachtig, we hebben morgenochtend om half 10 de afspraak met de gynaecoloog en om kwart over 11 afspraak met de VK.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 8:21

Linnie succes! Moest net nog even aan jullie denken.
Het doet helemaal geen pijn of wat dan ook hoor een inwendige echo, gewoon ontspannen en denken dat het (waarschijnlijk) fantastisch is om naar je kleintje(s) te kijken. Ben benieuwd hoe het gaat!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 20 jun 2012 - 8:23

Linnie, komt goed, doet helemaal geen pijn... Waarom moet je naar de gyn én de vk?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 wo 20 jun 2012 - 8:27

Bij de gynaecoloog krijgen we de echo. Ik had eerst de VK aan de telefoon, en die vertelde me dat ik de gyn moest bellen voor de echo. Zal hier wel anders zijn, het is gelukkig beide in het ziekenhuis dus vlak bij elkaar.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje wo 20 jun 2012 - 8:28

Linnie1985 schreef:Bij de gynaecoloog krijgen we de echo. Ik had eerst de VK aan de telefoon, en die vertelde me dat ik de gyn moest bellen voor de echo. Zal hier wel anders zijn, het is gelukkig beide in het ziekenhuis dus vlak bij elkaar.

Ah kijk, das makkelijk

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L wo 20 jun 2012 - 8:30

toen ik zwanger was van L., moest ik met 8 weken ook naar het ziekenhuis voor inwendige echo. VK deed geen inwendige echo's, vandaar.
Stelt niets voor Linnie! Veel succes.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 wo 20 jun 2012 - 8:32

Vriendjelief heeft me ook nog eens met n koudje aangestoken. Schijnt wel weer goed te zijn voor de weerstand van de kleine. Maar toch vervelend als je ene neusgat dichtzit en nog niet zo heel lang geleden (begin mei) ziek geweest bent...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje wo 20 jun 2012 - 8:33

Flower_L schreef:toen ik zwanger was van L., moest ik met 8 weken ook naar het ziekenhuis voor inwendige echo. VK deed geen inwendige echo's, vandaar.
Stelt niets voor Linnie! Veel succes.

Ik ben natuurlijk via het ziekenhuis zwanger geworden, dus had de eerste echo's ook in het ziekenhuis. Wist eigenlijk niet echt hoe dat normaal gaat, haha. Maar komt goed hoor!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Juutjepetuutje wo 20 jun 2012 - 9:36

mystery mum, wat een naar bericht! heel veel sterkte! hopelijk komt het vanzelf! hoe voel je je lichamelijk, zwanger, of juist helemaal niet? sterkte!!

linnie1985, een inwendige echo doet geen pijn hoor!! ik reageer vaginistisch en zelfs mij lukte het!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Roos wo 20 jun 2012 - 20:02

MM, wat een naar bericht. Sterkte....

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  slaatje wo 20 jun 2012 - 20:10

MM, wat een naar bericht. Sterkte!!!

Linnie, jij zal al wel onderweg zijn naar het ziekenhuis. Succes!

Roos, hoe gaat het met jou meis, hoe voel je je?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Kruidkoek wo 20 jun 2012 - 20:30

@ MM wat ontzettend rot om dat te horen/zien zeg! Had je mensen al ingelicht over je zwangerschap? Heel veel sterkte en ik hoop dat je lichaam het zelf "af kan" dus dat je het medische traject niet inhoeft.

@Linnie1985 Het is al gezegd maar de echo doet echt geen zeer. Ik zag er ook een beetje tegenop maar viel me 100% mee. Het is zo'n dun staafje, net zoiets al een tampon.

@Slaatje, hoe gaat het nu met jou? Verdriet een beetje een plekje kunnen geven? En nemen je vriend en jij nu even "pauze" of blijven jullie proberen?

@Iedereen met een mooie/goede echo: Gefeliciteerd!

Met mij gaat het eigenlijk wel goed, merk wel dat ik me niet te druk moet maken want dan krijg ik buikpijn. Helaas zit ik qua werk nu niet in zo'n lekkere situatie. Ik heb per 01 juli een nieuwe baan waar ik heel veel zin in heb maar mijn huidige leidinggevende was het er niet mee eens (dat ik weg ga) en werkt mij momenteel erg tegen op verschillende manieren. Hij is niet eerlijk bezig en neemt rare beslissingen, daar heb ik me heel druk/boos over gemaakt met ontzettende steken in mijn buik/baarmoeder als gevolg. Ik heb me nu dus maar voorgenomen dat ik komende diensten "met oogkleppen op" ga werken en me er niet meer zo druk om maak en het de laatste 5 diensten zo veel mogelijk langs mij heen te laten gaan, ene oor in, andere uit. Zoiets denk ik maar Rolling Eyes

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: