Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Flip Fluitketel wo 20 jun 2012 - 20:38

MM wat naar joh meid! Heel veel sterkte de komende tijd! Hoeveel tijd geven ze het om het af te laten komen?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  slaatje wo 20 jun 2012 - 20:42

Kruidkoek, wat kunnen sommige leidinggevenden toch vervelend reageren. Probeer je er idd niet te veel van aan te trekken of je in ieder geval niet te druk te maken!

Hier gaat het eigenlijk wel goed. Hebben het een plekje gegeven en zijn verder heel realistisch. De bedoeling was inderdaad om er deze maand, in ieder geval in mijn hoofd, niet zo mee bezig te zijn. We hebben veel gevreeen nadat vriend terug was, en in die week voelde ik ook mijn ei springen. Toen was het gedaan met de rust in mijn hoofd, en ben ik maar weer terug gaan rekenen. Haha. Blijkt dat we toch best flink tekeer zijn gegaan op de jusite dagen. Inmiddels heb ik een paar dagen achter de rug waarin ik mezelf, bewust en onbewust, flink gek heb lopen maken. Dromen over positesten en zwanger buikjes van Slaatje. Hoop dat ik het nu weer even wat los kan laten. Ik keek al nooit echt uit naar het wachtbankje, inmiddels is er een flinke haat naartoe onstaan *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 253468018 Maar komt goed, meer dan afwachten kunnen we ook niet doen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Roos wo 20 jun 2012 - 20:44

@slaatje, wat lief dat je naar me vraagt. Ik voel me wisselend haha. Het ene moment twijfel ik of ik wel zwanger bent want dan voel ik niks. Het andere moment ben ik behoorlijk misselijk. Had gisteravond kramp onder in mijn buik en dan maak ik me toch wat zorgen. 9 juli hebben we eindelijk de echo. Ook weet niemand het in onze omgeving nog. Over 2 weken gaan we het vertellen!! Hoe is het met jou meid? Het je het al een plekje kunnen geven en gaan jullie er weer meteen voor?

@linnie, succes en veel plezier!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  slaatje wo 20 jun 2012 - 20:47

Roos, die onzekerheid lijkt me zeer vervelend. Die krampen kunnen natuurlijk ook komen omdat je baarmoeder zich aan het uitrekken is. Zolang je geen maandverband vol met bloed verliest, is er niets aan de hand, lijkt me! Komt vast wel goed. Hoe het met mij is, kun je hier boven lezen. Heb het richting kruidkoek geschreven :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roos wo 20 jun 2012 - 20:50

Ik hoop dat je dromen uit gaan komen deze ronde slaatje!
Ik verlies gelukkig geen bloed, maar die onzekerheid vind ik toch wel heel vervelend.
Nog 2,5 week geduld hebben....

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  slaatje wo 20 jun 2012 - 20:50

Roos *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 699888
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kruidkoek wo 20 jun 2012 - 21:10

Ik heb net de verloskundige praktijk gebeld voor eerste afspraak en heb er een beetje een bittere nasmaak van.

Ik vertelde dat ik al bij de gyn was geweest voor echo omdat niet duidelijk was hoe lang ik zwanger was. Ze zei toen beetje bot dat de huisarts me toen ook naar hun had kunnen sturen omdat zij ook inwendige echo's doen... tjsah sorry hoor!

Ze wilde komende maandag een afspraak maken maar dan heb ik crematie 150 km verderop dus dat gaan we niet redden. Dinsdag t/m vrijdag ben ik met mijn vriend een paar dagen weg dus dinsdag konden we ook niet. Die maandag daarop begin ik net bij nieuwe werkgever dus dan ga ik niet meteen midden op de dag vragen of ik even weg kan... Ze reageerde toen heel pinnig met dat ik toch echt wel op korte termijn langs moest komen. Ze doen alleen op maandag en dinsdag controle en nu voor mij op hoge uitzondering op woensdag. Nah, ik heb nu bijna zoiets, stik er maar in ik ga wel naar een andere praktijk. Of zijn dat de hormonen die denken? Wink

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Filoria wo 20 jun 2012 - 21:28

Nee hoor Kruidkoek, je hoort je sowieso welkom te voelen en dat gevoel heb je nu niet lees ik. Lijkt me een prima idee om een andere praktijk te zoeken. Had je een assistente aan de lijn of echt de verloskundige zelf?

Roos: ook een knuffel van mij.

@de rest: sorry even geen puf om uitgebreid te reageren. De misselijkheid is de afgelopen dagen zo erg geworden... ik sliep er niet meer van. Was gewoon 24 uur per dag supermisselijk met enorme pijn in mijn maag en keel. Gisteren huilend bij de huisarts gezeten. Dat was blijkbaar een goed idee want nu heb ik pillen (emesafene) en die helpen! Word er alleen wel heel suf van drunken Ik voel me net een spook.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Kruidkoek wo 20 jun 2012 - 21:44

Jeetje, wat vervelend zo misselijk zeg! Ik heb een spuugfobie (ja echt, als ik na lang uitstellen/inhouden dan toch spuug en ik zie het dan ga ik weer en weer en weer omdat ik het dus blijf zien/ruiken, ik ben dan ook aan het hyperventileren) Gelukkig ben ik nu alleen soms 's ochtends even misselijk met vlagen die vrij snel wegtrekken. Ik hoop voor jou dat de pillen hun werk goed blijven doen en dat je wat minder duf ervan wordt.

Ik had trouwens een assistente aan de telefoon. Ik heb mijn vriend net ook gesproken, die stelde voor om de eerste afspraak door te laten gaan en als ik er dan nog een naar gevoel bij heb, dan gaan we naar een andere praktijk. Lijkt me ook wel een goede optie.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Filoria wo 20 jun 2012 - 21:49

Kruidkoek schreef:Ik heb een spuugfobie (ja echt, als ik na lang uitstellen/inhouden dan toch spuug en ik zie het dan ga ik weer en weer en weer omdat ik het dus blijf zien/ruiken, ik ben dan ook aan het hyperventileren)
Wat naar is dat he? Ik heb die fobie ook. Bij mij is het zo erg dat ik in mijn kinderjaren al heb aangewend om de kokhalsreflex te onderdrukken. Ik kan me de laatste keer dat ik heb overgegeven niet herinneren. Ik geloof een jaar of 7 geleden toen ik een keer te dronken was om me te herinneren dat ik overgeven eng vind Embarassed

Als je de assistente aan de lijn had zou ik de praktijk nog een kans geven inderdaad. Uiteindelijk is het de verloskundige die de begeleiding doet, dus als je je bij haar (of hen als het er meerdere zijn) goed voelt is alles oké smile Heb je die afspraak aanstaande woensdag al?

Ik ga over tien minuten naar de VK! Alleen intakegesprek, geen echo. Daar maken we een afspraak voor.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Lindsya wo 20 jun 2012 - 22:40

Filiora, minder dat je zo misselijk ben, sterkte. Gelukkig dat de pillen nu helpen, zijn zetpillen zeker?

Kruidkoek, ik ben het met Filiora eens. Je moet jezelf op je gemak voelen bij je vk want je heb toch een tijdje met haar te maken en ze gaat als alles goed gaat ook je bevalling doen. Ik zou dus zeker even goed kijken hoe de eerste afspraak gaat anders zou ik wel naar een andere zoeken. Sterkte maandag bij de crematie.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Jella wo 20 jun 2012 - 23:46

Travelgurly: Gefeliciteerd!!!!! Wat een mooie foto zeg

Flip fluitketel: wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad.

Flower: ook super dat jullie een mooie echo hebben gehad. Wat lijkt me dat bijzonder als je de vingertjes kan tellen zeg.

Filoria: leuk dat je er weer bent. Balen dat je je zo voelt zeg.

Creabea: spannend morgen de echo. Ik heb ook zo'n last van obstipatie. Drink ook de laxo maar blijft drama.

Pinkel: wat leuk dat je zelf zo'n tijd heb kunnen kijken.

Mystery mom: wat wat erg meid! Ik hoop ook dat je lichaam het zelf gaat doen. Sterkte in ieder geval!

Lindsya:Hoever ben je nu? Maandag weer een echo spannend he

Linnie: hoe was het vandaag?

Kruidkoek: je hebt gelijk hoor ik zou me nu ook niet meer welkom voelen bij die praktijk.

Wij hebben volgende week weer een echo. Ben nu alweer 10 weken zwanger. Vind het snel gaan. dacht echt dat die eerste weken voorbij zouden kruipen maar valt me zo mee.

Jella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 17-03-12

Bericht  Snoes do 21 jun 2012 - 0:53

Mystery Mom, wat een naar bericht. Sterkte! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 3 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Lindsya do 21 jun 2012 - 1:27

Jella, gelukkig dat het voor je gevoel snel gaat de eerste weken. Ik vind het nu wel langzaam gaan. Ik ben nu 7 weken en een paar dagen. Maandag weer een echo dus ik hoop dat de kleine uk gegroeid is.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Linnie1985 do 21 jun 2012 - 2:14

We hebben een hele goeie echo gehad! Hartje klopte al goed. Ben alleen een week terug gezet, ik ben nu dus 7 weken en 2 dagen en uitgerekend op 5 feb. Dat is 7 dagen voor mijn eigen verjaardag haha.

Ow ja het was een inwendige echo, deed idd geen zeer, maar dun staafje? He t leek wel een grote dildo Laughing

Ow ja we hebben het iedereen nu verteld! En mn mobiel maakt nu overuren van de vele sms'jes en whats apps.

Laatst aangepast door Linnie1985 op do 21 jun 2012 - 2:17; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  slaatje do 21 jun 2012 - 2:17

Wat fijn dat de echo zo goed was Linnie :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 2:36

Wat goed, Linnie! Gefeliciteerd!
Kan je altijd nog op je eigen verjaardag bevallen Laughing
Mijn zusje is een dag voor mijn moeders verjaardag geboren haha, erg handig met verjaardagen!

Jullie hebben het al wel snel verteld, al snap ik het ook wel weer, wij hebben nu tot 11 weken gewacht omdat er een mooie datum aan kwam waarop we alle vrienden & bekenden zagen. Heb je het je werkgever enzo ook al verteld?

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 do 21 jun 2012 - 4:48

Nog niet, dat ga ik morgen doen!

Komt omdat we een hele goeie echo hadden en omdat t hartje zo goed klopte, zei de gyn dat t niet zo snel meer mis kon gaan, vandaar dat we het al verteld hebben.

De opa's en oma's van mn vriend vinden het hartstikke leuk trouwens!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Filoria do 21 jun 2012 - 7:18

Linnie: fijn zeg!
Jella: jeetje wat gaat dat snel bij jou...

Hier ook goed nieuws. Toch een echo gehad. Het hartje klopt. Ik ben precies 7 weken zwanger, zoals ik zelf ook dacht. Nu ga ik weer slapen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Juutjepetuutje do 21 jun 2012 - 7:21

whoehoe!! filoria en Linnie! wat goed, een goede echo!!!

hier vanmiddag ook weer een goede echo, termijn klopt precies, hartje klopte als een gek en hij/zij lag heerlijk te spartelen Laughing
we hadden echt een super uitgebreide echo, zo fijn!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Travelgurly do 21 jun 2012 - 8:47

MM: ohjee wat naar . heeel veel sterkte !

wat leuk dat jullie een mooie echo hebben gehad!

Hier ook vanmiddag een prachtige echo gehad. zo gaaf! en het hartje gezien en was goed . toen het ging bewegen.......brak ik..!zo mooi en bijzonder. Morgen mijn moeder en familie vertellen eb t weekend mijn vader en familie .

Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Printje do 21 jun 2012 - 8:53

Hoi meiden

Fijn om te lezen al die mooie echo's!!!! Geniet ervan meiden!!

MM; hoe gaat het met jou? Hopelijk heb je veel steun bij je partner en vriendinnen

Vandaag gingen we de hal vd school versieren voor de laatste schoolweek en ik klom op een aantal kasten. Zou je dat wel doen vroeg een collega hahaha ja hoor waarom niet zei ik. hhaha ik vergeet steeds dat ik zwanger ben en rustig aan doen komt niet voor in mijn woordenboek, bovendien hoop ik nog heel lang daarmee te kunnen wachten (met rustig aan doen)

Gisteren de intake gehad en niets bijzonders stond eigenlijk zo weer buiten. Heb meteen gezegd dat ik flesvoeding ga geven, oke prima zei ze. mooi geen preek ofzo (daar was ik bang voor terwijl ik voor 300% weet dat ik geen bv wil geven)

Morgen teamuitje, ben erg benieuwd, het blijft altijd een verrassing wat we gaan doen. het duurt tot ongeveer 21.30 uur dus dat is een hele dag.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Dikkie Dik do 21 jun 2012 - 9:00

Wat fijn al die goede echo's. Morgen 6 weken volgens mijn berekeningen. Kan de verloskundige alleen maar tussen half negen en half tien bellen voor een afspraak. Beetje apart. Dus ik hoop dat dat lukt.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Snoes do 21 jun 2012 - 17:32

Linnie, Filoria, Juutjepetuutje en Travelgurly: wat fijn dat jullie allemaal goede echo's hadden!

Travelgurly, ik had dat ook toen ik het hartje voor de eerste keer hoorde, ik brak ook echt, zo mooi!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Muppetje do 21 jun 2012 - 18:15

Lieve Crea, heel veel succes vandaag, ik duim keihard voor je!

Andere meiden, geniet van de goede echo's

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: