Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+53
Katjing
spinazietaart
Lumen
mezzoforte
nillis
Pien
Happydobby
liesje
Phileine
Vancity_girl
sanne-84
RioolSpook
Smaragdje
Mom-Of-3
Parel
Jelin
Weegschaal
Mysterious
Amber-
bolus26
tweeling
Julia
kwak
Tummy
Mama Titty
Blue flower
Highway
loesje
Muis
Pussycat
Paper Crown
CCC
Jella
Filoria
Kruidkoek
slaatje
Roos
mzcharlotte
Muppetje
Jasmine
Lindsya
Pinkel
Travelgurly
Printje
Creabea_28
Lejow
Linnie1985
Dikkie Dik
Snoes
Juutjepetuutje
mystery mom
Flip Fluitketel
Flower_L
57 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Snoes ma 25 jun 2012 - 22:19

Travelgurly schreef:
Snoes schreef:Met mij gaat het heel goed hoor! Gisteren weer een mooie echo gehad I love you

Oh super leuk Snoes! willen jullie straks weten wat het wordt?
We weten het sinds gisteren, maar houden het voor onszelf smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Travelgurly ma 25 jun 2012 - 22:27

Oh super leuk Snoes! en zo vroeg al. Ik dacht met een week of 20 pas. Wij willen het ook weten en houden het ook voor onszelf! lekker genieten nu.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Snoes ma 25 jun 2012 - 22:28

Ja, ik heb standaard om de 4 weken een echo en normaal kunnen ze het vanaf 15/16 weken wel al zien (als de baby meewerkt natuurlijk haha smile)

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Filoria ma 25 jun 2012 - 22:40

Super Snoes, dat de echo weer mooi was I love you

Travelgurly schreef:Hebben jullie een voorkeur voor merk van de wagen? of goede ervaringen?
Zijn jullie toevallig klein of lang? Mijn man is 2 meter en de enige geschikte wagen die we zagen was de Mutsy Slider. Hij beviel supergoed. We gaan 'm voor de tweede ook weer gebruiken. Vrienden van ons zijn juist heel klein (man komt uit Korea) en die hebben dezelfde wagen gekozen omdattie ook lekker laag kan.
Maar neem geen driewieler, dat keert juist moeilijker dan een vierwieler vind ik.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Travelgurly ma 25 jun 2012 - 22:45

bedankt voor de tips Filoria.

Wij zijn beide rond de 1.75 en 1.82 meter. Ik hoor veel goede verhalen over de Joolz(maar wow wat duur) en de maxi cosi. De mutsy ken ik nog niet, zal me eens daar in verdiepen.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  slaatje ma 25 jun 2012 - 23:20

Wat leuk dat jullie het weten Snoes :-) Knap dat je het voor jezelf kunt houden, ik weet niet of ik dat zou kunnen.

Ik hoop dat ik vanaf volgende week met jullie mee kan schrijven. Ik heb gister een positieve zwangerschapstest in handen gehad. Gezien het de vorige keer in een vroeg stadium niet goed is gegaan, wil ik volgende week (en over een paar dagen ook al) eerst opnieuw tesen. Is die test dan nog steeds zo knal als die van gister, dan schrijf ik weer gezellig mee. Even afwachten dus.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Travelgurly ma 25 jun 2012 - 23:21

ooooooooooooooooooooooooow Slaatje! spannend! hoop het voor jullie.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 23:26

Travelgurly gefeliciteerd met je zwangerschap !

En Snoes fijn dat jullie een duidelijke echo hebben gehad Very Happy Had je die echo gewoon uitwendig of inwendig? En als iets roze of blauw geshopt? Ik ging toen echt helemaal los met shoppen hihi

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 25 jun 2012 - 23:38

Razz_ schreef:En Snoes fijn dat jullie een duidelijke echo hebben gehad Very Happy Had je die echo gewoon uitwendig of inwendig? En als iets roze of blauw geshopt? Ik ging toen echt helemaal los met shoppen hihi
Wij hadden de echo uitwendig. Het was eerst wat zoeken omdat het niet duidelijk was, maar uiteindelijk heeft hij met 95% zekerheid het geslacht gezegd. Volgende keer gaat hij het bevestigen, maar we gaan er gewoon vanuit van wat hij gisteren zei.

Dat shoppen zit er de eerste weken nog niet in, we zijn nog druk bezig met de verbouwingen. Als we vakantie hebben (over ruim 3 weken) dan gaan we helemaal los haha. We zijn zelf niet zo van roze/blauw. Nouja, wel hier en daar wat accentjes of sommige kleertjes, maar niet dat het overheerst.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes ma 25 jun 2012 - 23:41

slaatje schreef:Wat leuk dat jullie het weten Snoes :-) Knap dat je het voor jezelf kunt houden, ik weet niet of ik dat zou kunnen.
Ik heb daar eigenlijk nooit problemen mee, met dingen voor mezelf houden. Als ik een verrassing heb voor mijn vriend bijv., kan ik dat zonder problemen maanden voor mezelf houden. Dit is nou wel iets anders natuurlijk, maar wij willen gewoon echt dat het een verrassing blijft voor onze omgeving, dus ik ga er denk niet heel veel moeite mee hebben.

Hier ook nogmaals gefeliciteerd meis, knalpositieve test hoor! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje ma 25 jun 2012 - 23:43

Ik wou dat ik dat kon. Ik heb daar best moeite mee. Haha.

En dank je wel lieve snoes :-) Hij is idd wel erg knal he, vooral omdat ik pas 3+6 ben en een dag voor mijn NOD test met middagurine :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes ma 25 jun 2012 - 23:48

Je bent gewoon harstikke zwanger lieverd! Het is gemakkelijk gezegd, maar geniet ervan Wink Erg leuk dat het zo snel weer raak is, zeker ook omdat je niet echt met je vruchtbare dagen bezig bent geweest. Je ziet maar, het werpt zijn vruchten af Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  slaatje di 26 jun 2012 - 0:08

Snoes schreef:Je bent gewoon harstikke zwanger lieverd! Het is gemakkelijk gezegd, maar geniet ervan Wink Erg leuk dat het zo snel weer raak is, zeker ook omdat je niet echt met je vruchtbare dagen bezig bent geweest. Je ziet maar, het werpt zijn vruchten af Wink

Letterlijk en figuurlijk ja *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 253468018
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes di 26 jun 2012 - 0:20

slaatje schreef:
Snoes schreef:Je bent gewoon harstikke zwanger lieverd! Het is gemakkelijk gezegd, maar geniet ervan Wink Erg leuk dat het zo snel weer raak is, zeker ook omdat je niet echt met je vruchtbare dagen bezig bent geweest. Je ziet maar, het werpt zijn vruchten af Wink

Letterlijk en figuurlijk ja *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 253468018
Haha ja, ik zette het er met opzet zo neer *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 2474380249

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Juutjepetuutje di 26 jun 2012 - 1:54

ooh slaatje wat spannend!!!! alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

over de kinderwagen : wij hebben een maxi cosi 4, bevalt opzich erg goed. vinden hem alleen wat lomp en zwaar om in te klappen maar dat was alleen in het begin, de buggy ligt nu standaard in de auto dus daar geen last meer van. de wagenbak van de maxi cosi is wel lekker groot.
een vriendin heeft de mura 3 en die vind ik wel erg lekker rijden. wij hadden het toen niet gedaan omdat ze in de winkel zeiden dat hij sneller kiept bij een stoepje enzo, maar dat heb ik eigenlijk nog niet gemerkt.

ik had bij mijn vorige zwangerschap last van bekkeninstabiliteit, ik zat met 17 wk volledig thuis en kon op het laatst bijna niets meer. ik hoop van harte dat het nu beter zal gaan, maar ik ben er wel erg bang voor.

vanmorgen bloed laten prikken in het ziekenhuis. wat een hork was dat zeg. ze kon mijn ader niet goed vinden en zei dat ik een dunne ader had, vervolgens had ze verkeerd geprikt en kwam er niets uit, ipv dat ze opnieuw prikte, ging ze een beetje heen en weer zitten trekken en er op drukken, zodat er wat bloed uit kwam.. die plek is helemaal beurs nu. ik heb helemaal geen moeite met bloedprikken en heb het echt al zo vaak laten doen, maar dit was wel het toppunt..

hoe is het met jullie hormonsters? kunnen jullie ook zo lekker bitch en onredelijk zijn? Embarassed ik merk aan mezelf dat ik erg fel kan zijn. soms heeft dat ook voordelen, waar ik anders mn mond zou houden uit bescheidenheid of verlegenheid, trek ik nu mijn mond open en dat bevalt wel weer goed haha.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Filoria di 26 jun 2012 - 3:15

Juutjepetuutje schreef:hormonsters?
Whaha mooie term, die kende ik nog niet!

Ik ben ook vreselijk onredelijk. Manlief heeft de afgelopen weken alles in huis gedaan, en ik durf tegen hem te roepen 'dat ik altijd alles doe' alleen omdat hij gisterochtend geen ontbijt voor onze zoon heeft gesmeerd Embarassed
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Snoes di 26 jun 2012 - 3:37

Filoria schreef:
Ik ben ook vreselijk onredelijk. Manlief heeft de afgelopen weken alles in huis gedaan, en ik durf tegen hem te roepen 'dat ik altijd alles doe' alleen omdat hij gisterochtend geen ontbijt voor onze zoon heeft gesmeerd Embarassed
lol!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 26 jun 2012 - 3:54

Ik ben helemaaaaaaaaaaaal niet onredelijk angel (maar mijn man denkt daar soms, heel gek, toch anders over)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Juutjepetuutje di 26 jun 2012 - 5:36

Printje schreef:Ik ben helemaaaaaaaaaaaal niet onredelijk *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 2474380249 (maar mijn man denkt daar soms, heel gek, toch anders over)

haha dat vind ik ook van mezelf! ik zei vanmorgen tegen hem dat ik naar bijv telefonische verkopers of in een winkel als iemand voorduikt er veel sneller wat van zeg en ook op mijn werk veel meer mijn mond open trek.. hij meteen er boven op: 'nou niet alleen tegen anderen hoor... Rolling Eyes' Laughing
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Roos di 26 jun 2012 - 6:36

Printje schreef:Ik ben helemaaaaaaaaaaaal niet onredelijk angel (maar mijn man denkt daar soms, heel gek, toch anders over)

Die van mij ook al.... Maar dat eerder je mond open trekken komt me wel bekend voor. Laughing

Bah, ik ben ziek pale Heb voor sinds 12 jaar ziek moeten melden op het werk. Vol me er nog schuldig over. Ik kreeg vanmorgen een enorme migraine aanval. Enorm duizelig, ik zag niks meer en heel misselijk. Heb de hele dag in bed gelegen of boven de emmer gehangen.
Hopelijk voel ik me morgen weer wat fitter...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Highway di 26 jun 2012 - 22:59

Hoi!
Hier even snel een korte update van mij, we hebben twee weken geleden de sleutel van ons huis gekregen en sindsdien zijn we alleen maar aan het klussen. Ik heb de kamers behangen en de trap geschuurd dus een hoop werk, en daarnaast kan ik geen vrij krijgen van mijn werk, dus elke vrije dag en avond wordt benut. Als we 's avonds eenmaal thuis zijn ben ik dus ook kapot, vandaar de weinige reacties van mijn kant. Maar het huis wordt heel mooi, nog 2,5 week bikkelen en dan hopen we er toch wel in te zitten (moet wel want per dan hebben we de huur opgezegd van waar we nu wonen). Lichamelijk gaat het hier een stuk beter, mijn buikpijn is vrijwel weg.. vond ik wel eng in het begin en nog steeds vind ik het vreemd.. maar het is wel fijn. Volgende week mijn eerste afspraak bij de verloskundige, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat, zal dan vast ook een afspraak voor de eerste echo kunnen maken.
Dames, jullie veel succes.. zodra ik tijd heb ga ik weer wat meer reageren en ook OP jullie reageren smilesmile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Dikkie Dik wo 27 jun 2012 - 0:13

Welkom terug Highway!

Wat fijn dat de buikpijn over is. Heb je verder nog last van kwaaltjes? Ik zou altijd wel een beetje schrikken van buikpijnklachten.

Wij willen natuurlijk wel foto's zien, van jullie nieuwe huisje!!

Succes met klussen! Neem je wel tijdig je rust? Zeker deze eerste fase van je zwangerschap is cruciaal.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Linnie1985 do 28 jun 2012 - 7:53

Woei in 2 dagen 2 kilo aangekomen! Ik moet van de verloskundige s'ochtends eten, wat me vaak niet makkelijk lukt, maar heb al 2 dagen achter elkaar cornflakes gegeten en gaat prima, heb nu ook minder hongergevoel op mn werk.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Printje do 28 jun 2012 - 7:58

Hier ook even een snel hallo;)

De laatste schoolweek is aangebroken en dat is bij ons altijd een hele gezellige maar erg drukke feestweek. Verder kan ik mijn eigen broeken niet meer aan en zeggen veel mensen dat ik echt al een buikje krijg, belooft nog wat hahahaha.

As maandag de echo...ben zooo benieuwd.

Ik reageer snel weer op iedereen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Snoes do 28 jun 2012 - 8:56

Linnie1985 schreef:Woei in 2 dagen 2 kilo aangekomen! Ik moet van de verloskundige s'ochtends eten, wat me vaak niet makkelijk lukt, maar heb al 2 dagen achter elkaar cornflakes gegeten en gaat prima, heb nu ook minder hongergevoel op mn werk.
Ben je zo blij dat je nu, met amper 8 weken, 'al' 2 kilo bent aangekomen in 2 dagen?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: